quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mwach, het is lekker geld verdienenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
GoedJe bracht het niet erg enthousiast, maar zo klinkt het wel weer leuk
nou doe er wat aanquote:
had je erg vroeg op gemoeten anders morgenvroeg?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:53 schreef Noodly het volgende:
Mooie TT
Ben ik eindelijk weer uitgenodigd om naar een kamer te komen kijken morgen, mailt ze net dat hij al verhuurd is.Gelukkig check deze addict haar e-mail nog s nachts.
Ja, en dan had ik daar voor niks gestaanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:55 schreef Wexy het volgende:
had je erg vroeg op gemoeten anders morgenvroeg?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:18 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hoi Droomert
We hebben een dreamer en een droomer, wat een fijn topic
Eerste baby stapjesquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dan ben ik blij dat je er bent
Was je al vaker of zijn dit je eerste stapjes in ons bruisende topic?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van harte welkom dan, en ik hoop dat je die baby stapjes kan gaan omzetten naar reuzenstappen
Vraag maarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Van harte welkom![]()
En vertel wat over jezelf....?
Wondere is verhuist voor de liefde,quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:29 schreef BlueMage het volgende:
Ik wil wonderer eigenlijk wel 'ns wat vragen over waarom hij (tenminste dat denk ik) naar de VS is verhuisd, maar da's meer wat voor in PM's eigenlijk.
M.
Dat vermoedde ik al en daarom wil ik 'ns met 'm praten.quote:
Hi naamgenootquote:
Omdat er iets is af gevallen?quote:
beter bijdehand dan bijdevoet he..... bijdevoet is verder bukken natuurlijkquote:
Blij dat je het hebt aangepast danquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:46 schreef NanKing het volgende:
Zo die } ipv ] was een doorn in mijn oog.
in de TT
Mij ookquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:46 schreef NanKing het volgende:
Zo die } ipv ] was een doorn in mijn oog.
in de TT
Niks mis met bukkenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:15 schreef Wexy het volgende:
beter bijdehand dan bijdevoet he..... bijdevoet is verder bukken natuurlijk
hahaha oke jouw feestjequote:
Ik woon in Overijssel, ik studeer/werk part-time in een restaurant, en Fok is gewoon gezelligquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:54 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Okee
Waar woon je, wat doe je en waarom zit je op Fok?
Alweer??quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:31 schreef wonderer het volgende:
Iemand beschuldigde mij van kokerdenken.
Gelukkig gaat het hier niet zo rapquote:Op zondag 6 juli 2008 03:49 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ik woon in Overijssel, ik studeer/werk part-time in een restaurant, en Fok is gewoon gezellig
Beetje laat misschien, moest ineens weg![]()
ik vond 'm niet eens vermakelijkquote:Op zondag 6 juli 2008 17:16 schreef NanKing het volgende:
Het is een vermakelijke film maar meer is 't niet.
Er zijn de afgelopen dagen zelfs enkele dagen momenten geweest dat deze sneller liep dan mijn andere slowchat. En daar gaan we met zo'n 500 topics per jaarquote:Op zondag 6 juli 2008 19:29 schreef wonderer het volgende:
We zitten in een paar dagen tijd anders wel op de tweede pagina...
Nooit van gehoord, klinkt wel ok. Maar ik heb al zoveel films op m'n 'moet ik toch maar 'ns kijken' lijst staan dat die lijst nou ongeveer 'n paar km lang is.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Volgens mij gaat het over Puccini for beginners .
Dat zegt iets over die andere SC!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen dagen zelfs enkele dagen momenten geweest dat deze sneller liep dan mijn andere slowchat. En daar gaan we met zo'n 500 topics per jaar
Misschien kan ik je associatie met het woord 'Puccini' nog verbeterenquote:
Ik denk dat deze Puccini de voornaamste associatie isquote:Op zondag 6 juli 2008 21:19 schreef Puccini het volgende:
[..]
Misschien kan ik je associatie met het woord 'Puccini' nog verbeteren![]()
(en misschien had ik eerst de film moeten kijken, voor ik mijn nick eraan zou wijden, maar het bekt gewoon zo lekker)
Op Wiki:quote:Op zondag 6 juli 2008 21:25 schreef Puccini het volgende:
Haha ja die zag ik ook al op google/wiki. Oh well, aan mij de schone taak Puccini te laten associėren met een muffinlievende lesbeau.
Die is bij mij nooit lang, ik lees vrij snel volgens mij.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ongeveer gelijk aan mijn 'boeken die ik nog moet lezen'-lijst dus
of je interesseerd je niet voor boeken... dat kan ook nogquote:Op zondag 6 juli 2008 21:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die is bij mij nooit lang, ik lees vrij snel volgens mij.
M.
Kon 't niet laten.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
of je interesseerdt je niet voor boeken... dat kan ook nog
Het was ook een flauwe opmerkingquote:Op zondag 6 juli 2008 22:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kon 't niet laten.![]()
Dat slaat zeker niet op mij. Ik weet niet precies hoeveel boeken ik in 'n jaar lees, maar 't zijn d'r behoorlijk veel. Ik lees dan ook vanalles door elkaar en zowel Nederlandse als Engelse boeken. Laatste boek wat ik gelezen heb was H.P Lovecraft - Tales (Library of America uitgave), geweldig en ook 'n hele mooie editie.![]()
M.
http://www.effectivitijd.nl/leestest.phpquote:Op zondag 6 juli 2008 21:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die is bij mij nooit lang, ik lees vrij snel volgens mij.
M.
436 woorden per minuut. Is wel ok volgens mij.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.effectivitijd.nl/leestest.php
Kun je daar testen
Yeah, inderdaad. Ik lees fictie ook sneller dan informatieve teksten en de lengte van de regels scheelt ook een hoop.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
436 woorden per minuut. Is wel ok volgens mij.Maar ik vind 'van 'n scherm' lezen toch 'n beetje anders als 'n boek lezen, en 't ligt ook aan 't lettertype en lay out hoe snel ik kan lezen, en natuurlijk de tekst zelf en hoezeer die me kan boeien. Ik kan goed 'diagonaal lezen' als 't moet.
M.
Ik heb wel es wat Lovecraft gelezen, en recentelijk "Computercode Cthulhu". Het kwam regelmatig terug in de griezelverhalen die ik als kind las en ik heb zelfs de (een) Necronomicon in de kast staanquote:Op zondag 6 juli 2008 23:11 schreef BlueMage het volgende:
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn! of die standaard 'M.' ?
Lovecrafts brabbeltaal is ook in m'n titel op MSN en daar namen mensen 't best wel serieus terwijjl 't gewoon iets is wat ie zelf bedacht heeft.
M.
Teng en Harland. En je kan precies zien wie wat geschreven heeft, hehehe.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:11 schreef BlueMage het volgende:
Computercode Cthulhu is dat van Tais Teng ofzo? Was wel aardig wat ik me kan herinneren, tenminste.
M.
Vertel!quote:
op zaterdag middag/avond heel gezellig met allemaal verschillende pleintjes met DJ bands maar ook kleinkunst en klassieke zangers en zangeressen die Barcelona van Freddy Mercury en Monserat Cabbalier vertolken. Dit stopt klokslag 22.00 uur als iedereen zich verzamelt op het grote plein om een kaarsje te branden ter nagedachtenis aan hen met wie we alleen nog in herinnering verbonden zijn.quote:
Nou, ik werk dus in een cafe/restaurant waar ik soms bediening sta, en soms achter de bar.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:39 schreef Nugget het volgende:
Ha, dromen verklaren is leuk. Wat gebeurde er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |