1 liter zonnebloemolie zou voldoende moeten zijn, maar het is niet realistisch dat het weg te krijgen is. Check ook hier: http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=3367quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:23 schreef ganzenherder het volgende:
Een paar jerrycans vloeibaar frituurvet opzuipen
Dat zie je wel op het journaal, groep jongeren eet zich dood o.i.d.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:28 schreef Roccultane het volgende:
Tvp. Wil wel eens zien hoe dit afloopt..
Lees de TSquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zoveel Big Tasty's als mogelijk
Denk dat je het zout op een gegeven moment niet meer kwijt raakt. Kan ff niet vinden hoeveel zout er op chips zit, maar 2 kilo chips zal zeker een gram of 50 bevatten...quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:26 schreef skadhd het volgende:
10 zakken chips. niet echt afwisselend maar je bent wel klaar.
Ja, dat heb ik gelezen, daarom als mogelijk.quote:
Hm zou ik dan ook meteen enorm breed worden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:37 schreef kabelhaspel het volgende:
http://www.bodybuilding.com/store/vpx/zero.html
Makkelijk veel van te vreten denk ik
Ah joh weet die blauwe veelquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:34 schreef IQM het volgende:
Doorgaans betekent TS op FOK! 'topicstarter' en OP 'openingspost'.
Zoals je had kunnen lezen in mijn OP ben ik uitgebreid bekend met wat er bij McDonald's te krijgen is. Een bigmac menu (bigmac, grote friet, grote choco shake, 2 frietsaus) is 1525kcal (http://www.mcdonaldsmenu.info/menucal.jsp) dus schiet niet op.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:44 schreef Zenon het volgende:
een big mac menu heeft al een paar duizend caloriën dus kan je er daar 2 of 3 van eten
Toch jammer dat het niet te vreten is.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:53 schreef Isegrim het volgende:
Ben & Jerry's.Een halve liter is 2500 calorieën, dus je hoeft maar vier bakjes te eten.
Oh dat heb ik niet gehoord, luister eigenlijk geen radio. Maar als je het zo bekijkt is het echt heel makkelijk, misschien moet ik het opschroeven naar 15.000 kcalquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:50 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Jeltes 12000 kalorien dieet:
[ afbeelding ]
bron:
http://www.radio538.nl/web/show/id=139043/contentid=82683
Omdat het kan!quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
heeft iemand al gevraagd wáárom jullie dat willen doen?
Ik wou dat ik dat ook vond.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Toch jammer dat het niet te vreten is.
Zie jij jezelf na een Big Whopper en een flinke bak frietpatat nog 5 bolletjes roomijs met chocosaus opeten? Ook als je vlak daarvoor gevulde koeken op hebt?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:58 schreef iedererozijn het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gehoord, luister eigenlijk geen radio. Maar als je het zo bekijkt is het echt heel makkelijk, misschien moet ik het opschroeven naar 15.000 kcal![]()
Als je dat weet, dan weet je ook HOEquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:59 schreef iedererozijn het volgende:
Omdat het kan!
Je hebt echt geen idee wie je voor je hebt. Het idee kwam in mij op nadat ik mij er op betrapte (structureel) na mijn avondeten (+bakkie vla) nog een beker Ben&Jerry's te eten en dan rond 22:00 eet ik meestal nog zo'n magnetron lasagne van de appie.. Ik zal van de week ff een kcal lijstje maken van wat ik nu al standaard eet per dag.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zie jij jezelf na een Big Whopper en een flinke bak frietpatat nog 5 bolletjes roomijs met chocosaus opeten? Ook als je vlak daarvoor gevulde koeken op hebt?
Je gaat falen
Blijkt straks dat ie al anderhalf jaar steady 25.000 kcal per dag weg zit te schoffelenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:05 schreef iedererozijn het volgende:
Je hebt echt geen idee wie je voor je hebt. Het idee kwam in mij op nadat ik mij er op betrapte (structureel) na mijn avondeten (+bakkie vla) nog een beker Ben&Jerry's te eten en dan rond 22:00 eet ik meestal nog zo'n magnetron lasagne van de appie.. Ik zal van de week ff een kcal lijstje maken van wat ik nu al standaard eet per dag.
er kan wel meer, maar dat is geen reden om te doen tochquote:
Dit klinkt bekend... Althans tot een jaar of 10 geleden..quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:05 schreef iedererozijn het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee wie je voor je hebt. Het idee kwam in mij op nadat ik mij er op betrapte (structureel) na mijn avondeten (+bakkie vla) nog een beker Ben&Jerry's te eten en dan rond 22:00 eet ik meestal nog zo'n magnetron lasagne van de appie.. Ik zal van de week ff een kcal lijstje maken van wat ik nu al standaard eet per dag.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkt straks dat ie al anderhalf jaar steady 25.000 kcal per dag weg zit te schoffelen![]()
Huh, hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:24 schreef Altijd_Lastig het volgende:
[..]
Dit klinkt bekend... Althans tot een jaar of 10 geleden..
2 meter en 74 kg en er wilde geen kilo bij... Tot iemand bij mij een knopje omdraaide.. Helaas kan dat niet meer, maar aan veel eten ben ik nog steeds gewend :-(
Ik denk 's ochtends om 7 uur beginnen me stevig ontbijten, beetje a la dieet van Jelte en dan de laatste kcal's vanaf 23:00 in de kroeg (bier en pinda's). Denk dat ik het best lang ga uithouden in de kroeg, want qua 'bodempje leggen' zit het wel snor dacht ik zo...quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:16 schreef Azaron het volgende:
Ben je van plan om te gaan slapen of 24 uur lang doorrammen?
Dat ik één keer wat minder ging verbranden en zomaar in een paar 30 kg aan kwam met net zoveel eten als eerder. Met wat meer sporten en wat minder eten is het meeste er weer vanaf maar 2 zakken chips op een avond leeg eten moet ik niet meer doen. Vroeger was 4 geen probleem.quote:
tja, maar die zijn meer bezig met sporten dan eten, en van sporten wordt je maag kleiner (als ik me niet vergis), door dat je buikspieren, longen etc uitzetten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:32 schreef Freeflyer het volgende:
10000 lukt niet.
ik ken verschillende mensen die door de sport die ze beoefenen (adventure racen) in 24 uur tijd ongeveer 15000 per 24 uur verbranden. maximaal krijgen ze iets van 8000 binnen. je ziet deze mensen dan voor dit soort wedstrijden stapelen en na afloop zich de tering vreten om het een beetje te compenseren.
mocht het je wel lukken.. petje af.
Ja, maar sporters eten vooral koolhydraten. En tijdens / vlak voor of na het sporten kunnen ze geen al te zware kost verteren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:32 schreef Freeflyer het volgende:
10000 lukt niet.
ik ken verschillende mensen die door de sport die ze beoefenen (adventure racen) in 24 uur tijd ongeveer 15000 per 24 uur verbranden. maximaal krijgen ze iets van 8000 binnen. je ziet deze mensen dan voor dit soort wedstrijden stapelen en na afloop zich de tering vreten om het een beetje te compenseren.
Maar deze kiezen dan toch ook speciaal eten uit lijkt mij, toch?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:32 schreef Freeflyer het volgende:
10000 lukt niet.
Wauw! Doe mij die zwemtraining en die sportmethode!quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:58 schreef iedererozijn het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends anderhalf uur ga zwemmen en 's middags anderhalf uur ga sporten krijg ik die 12000 kcal van Jelte zo weg.
3 uur sporten om 10,000 Kcal te verbrandenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:01 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wauw! Doe mij die zwemtraining en die sportmethode!
"ook met verhalen over "La Grande Bouffe" van Marco Ferreri hoef je niet aan de komen want dat was mijn bron van inspiratie. "quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:08 schreef Sjibble het volgende:
Maar waarom 10.000 kcal?
Wil je dik worden?
Dat zou wat zijn zeg, een gemiddelde man kan daar 4 dagen op terenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:05 schreef Xith het volgende:
[..]
3 uur sporten om 10,000 Kcal te verbranden
Topic Startpost?quote:
Tuurlijk kan het. Ik denk alleen dat als je niet gewend bent om zulke grote hoeveelheden te eten, dat je je waarschijnlijk wat ongemakkelijk gaat voelen. En dan kotsen natuurlijk.quote:
Je lichaam neemt ´t niet op, maar je kan het wel wegstouwen. Dat is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:32 schreef Freeflyer het volgende:
10000 lukt niet.
Juist niet, vroeg beginnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:04 schreef WooZ het volgende:
ik zou overdag zo weinig mogelijk eten, en dan 's avonds om uurtje of 8 beginnen.
Precies, dus om 8 uur 's ochtends beginnen, laten zakken, om 10 uur weer wat, 12 uur, 14 uur, 16 uur, 18uur, 20 uur, 22 uur.... en dan ben je er dus... is beter dan:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:41 schreef WooZ het volgende:
nee man als je ff kan tukken kan het eten mooi zakken
In het dik ff mijn tips erbij gezet.quote:3 koppen magere melk <------ maak hier maar volle van
1 1/2 kop room (slagroom is t lekkerst)
6 rauwe eieren
12 eetlepels Weight Gainer (Kan je ook brinta van maken)
1 banaan
6 theelepels lecithinegranulaat(reformwinkel) (hier kan je ook gewoon zonnebloem olie van maken oid)
2 eetlepels vruchtensuiker(ik gebruik zelf zoetstof)
Banaan met melk,room en eieren en lecithine in de mixer doen en met gemiddelde snelheid mixen.Enkele minuten wachten om de lecithine te laten oplossen, op hoge snelheid verder mixen en lepelsgewijs de WG en vruchtensuiker toevoegen.De room kan vervangen worden door 12 eetlepels distelolie en 1 kop water.Goed gekoeld bewaren en verdelen in 4 porties
Voedingswaarden
kcal.3154
prot.131
koolhydr.303
vet 155
Deze shake is tot nu toe onovertroffen(zeggen ze), de klassieke Bulk upp shake uit Arnolds's dagen.
Drink de massabom verdeeld over de dag,tussen! de maaltijden zowel voor als na de training, als je nog wat over hebt, dan drink je dat voor t slapen gaan.
PROOST!
Voor een weddenschap eens vier van die dingen achter elkaar weggewerkt. En ook nog hamburgers erbij gegeten ( ik had hongerquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Chocomilkshake van de Mac (800 kcal of zo voor een grote)
Sjeezus, het is echt een koekje man. En nee, ik ga het niet zelf proberen. Maar zou het makkelijk kunnen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:32 schreef Freeflyer het volgende:
10000 lukt niet.
20000 is inderdaad een echte uitdagingquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:34 schreef Jappiie het volgende:
Jullie overschatten die 10.000 echt![]()
Kom op hee, een beetje vent kan toch wel een dagje lekker frituren (patat), biertje erbij en een schaal met vreten naar binnen werken?
10.000..
Doe dan 20.000 ofzo
50.000, probeer maar eens 75.000, dan praten we verder.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:01 schreef Reki het volgende:
10.000 is wel erg makkelijk, probeer dan 50.000 dat is een echte uitdaging
hij wilt het eten, niet persee dat het wordt opgenomenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:34 schreef Archont het volgende:
euhm, je lichaam zal gewoon nooit al die 10.000 calorieën opnemen in zo'n korte tijd
Doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:38 schreef lesley het volgende:
11 bigtasties (928kcal/stuk) moet echt wel over een dag te doen zijn hoor
In 24 uur kan het dubbele zelfs nog wel. Bij stilzitten niet, maar als je mag wandelen moet het makkelijk lukken..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:05 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Doen.
Denk dat je na 5 bid voor een pijnloze dood.
Filmpje!
Heb er wel eens 12 in een uurtje gegeten omdat de bakker ze anders moest weggooien, TS is pussyquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:27 schreef IQM het volgende:
50 moorkoppen over een héle dag gaat niet werken??
Dat dus.quote:
Glucose of fructose in frisdrank doet hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:46 schreef rene90 het volgende:
Je hebt een bepaalde ziekte, dat het signaaltje dat gestuurd wordt als je maag "vol" is niet wordt verzonden, dan merk je dus niet dat je vol zit en blijf je eten.
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:49 schreef Adfundum het volgende:
5 bammetjes met rozijnen, en je zit er al overheen.
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=1576
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:49 schreef Adfundum het volgende:
5 bammetjes met rozijnen, en je zit er al overheen.
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=1576
Wellicht is het per vier bammetjes, zoals op het plaatje te zien is.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
![]()
Geloof je het zelf. Die dingen zijn lang geen 2000 kcal per stuk.
ik weet niet hoe zwaar 1 bammetje is maar kijk eens op de site van peijnenburg zelf, tabblad voedingswaarden.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
![]()
Geloof je het zelf. Die dingen zijn lang geen 2000 kcal per stuk.
Dan nog niet, denk toch logisch na, zo'n reepje koek dat dan 500kcal per stuk zal zijn...quote:Op zondag 6 juli 2008 14:54 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wellicht is het per vier bammetjes, zoals op het plaatje te zien is.
Idd, 1 gram KH = 4 kcal.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:39 schreef Rejected het volgende:
1 gram koolhydraat 7kcal?
Ik weet wel zeker dat het 4 kcal is.
Deed het uit m'n hoofd, dus verkeerd herinnerd. Dan klopt de uitkomst volgens mij ook met wat er op de site staat, alleen een factor 10 kleinerquote:Op zondag 6 juli 2008 15:39 schreef Rejected het volgende:
1 gram koolhydraat 7kcal?
Ik weet wel zeker dat het 4 kcal is.
Sorry dat ik niet zo'n Sonja Bakker naap benquote:Op zondag 6 juli 2008 15:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan nog niet, denk toch logisch na, zo'n reepje koek dat dan 500kcal per stuk zal zijn...
Volle chocolade melk drinkenquote:Op zondag 6 juli 2008 15:53 schreef watisdit het volgende:
Hebben jullie een weddenschap verloren?
Op www.caloriewijzer.nl kun je opzoeken welke producten het meest calorierijk zijn. Vervolgens moeten jullie gewoon de producten eruit pikken die het minst zo'n machtig gevoel geven in de buik. Ik denk dat jullie snel bij vloeibaar voedsel dan zitten.
Ik weet niet of het de bedoeling is, maar op de bewuste dag kun je natuurlijk ook tussendoor beter gaan sporten, zodat de calorieën toch iets sneller verbranden.
Hoop dat deze tips jullie helpen.
daar klopt geen snars van, hebben ze het niet over kilojoulesquote:Op zondag 6 juli 2008 20:36 schreef SuperRembo het volgende:
The Elvis Diet:Breakfast (5 pm) - 5,000 calories: Six large eggs cooked in butter with extra salt, 1 lb of bacon, half a
pound of sausages, 12 buttermilk biscuitsDinner (10 pm) - 84,000 calories: Two "Fool's Gold" sandwiches [a jar of peanut butter, a jar of
strawberry jam, one pound of crisp-fried bacon on a baguette x2]Supper (4 am) - 5,000 calories: Five double-hamburgers and deep-fried peanut butter, mashed banana
sandwiches.Misc. - other snacks as required between meals
Totaal minaal 94000 kcal per dag. Bijna het dubbele van het normale dieet van een Aziatische olifant
Daar klopt niets van, misschien als Dinner 8,400 kcal was, maar zelfs dan klopt er nog niets van.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:36 schreef SuperRembo het volgende:
The Elvis Diet:Breakfast (5 pm) - 5,000 calories: Six large eggs cooked in butter with extra salt, 1 lb of bacon, half a
pound of sausages, 12 buttermilk biscuitsDinner (10 pm) - 84,000 calories: Two "Fool's Gold" sandwiches [a jar of peanut butter, a jar of
strawberry jam, one pound of crisp-fried bacon on a baguette x2]Supper (4 am) - 5,000 calories: Five double-hamburgers and deep-fried peanut butter, mashed banana
sandwiches.Misc. - other snacks as required between meals
Totaal minaal 94000 kcal per dag. Bijna het dubbele van het normale dieet van een Aziatische olifant
Jawel daar groeit je kontje van.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:08 schreef Breathtaking het volgende:
Het klinkt heel naar. Als ik jou was zou ik daarna nooit meer willen eten
Kilo (ongeveer?) vet valt mee, volgens mij ben je dat na een week zo weer kwijt.quote:
Geen idee, gok wat er stond/bekend voorkwam. Heb het niet zo op teruglezen. Had ik het goed?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:42 schreef Liquidootje het volgende:
Oh was er ook nog een pagina 2. Sorry voor mijn post dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |