1 liter zonnebloemolie zou voldoende moeten zijn, maar het is niet realistisch dat het weg te krijgen is. Check ook hier: http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=3367quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:23 schreef ganzenherder het volgende:
Een paar jerrycans vloeibaar frituurvet opzuipen
Dat zie je wel op het journaal, groep jongeren eet zich dood o.i.d.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:28 schreef Roccultane het volgende:
Tvp. Wil wel eens zien hoe dit afloopt..
Lees de TSquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zoveel Big Tasty's als mogelijk
Denk dat je het zout op een gegeven moment niet meer kwijt raakt. Kan ff niet vinden hoeveel zout er op chips zit, maar 2 kilo chips zal zeker een gram of 50 bevatten...quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:26 schreef skadhd het volgende:
10 zakken chips. niet echt afwisselend maar je bent wel klaar.
Ja, dat heb ik gelezen, daarom als mogelijk.quote:
Hm zou ik dan ook meteen enorm breed worden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:37 schreef kabelhaspel het volgende:
http://www.bodybuilding.com/store/vpx/zero.html
Makkelijk veel van te vreten denk ik
Ah joh weet die blauwe veelquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:34 schreef IQM het volgende:
Doorgaans betekent TS op FOK! 'topicstarter' en OP 'openingspost'.
Zoals je had kunnen lezen in mijn OP ben ik uitgebreid bekend met wat er bij McDonald's te krijgen is. Een bigmac menu (bigmac, grote friet, grote choco shake, 2 frietsaus) is 1525kcal (http://www.mcdonaldsmenu.info/menucal.jsp) dus schiet niet op.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:44 schreef Zenon het volgende:
een big mac menu heeft al een paar duizend caloriën dus kan je er daar 2 of 3 van eten
Toch jammer dat het niet te vreten is.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:53 schreef Isegrim het volgende:
Ben & Jerry's.Een halve liter is 2500 calorieën, dus je hoeft maar vier bakjes te eten.
Oh dat heb ik niet gehoord, luister eigenlijk geen radio. Maar als je het zo bekijkt is het echt heel makkelijk, misschien moet ik het opschroeven naar 15.000 kcalquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:50 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Jeltes 12000 kalorien dieet:
[ afbeelding ]
bron:
http://www.radio538.nl/web/show/id=139043/contentid=82683
Omdat het kan!quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
heeft iemand al gevraagd wáárom jullie dat willen doen?
Ik wou dat ik dat ook vond.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Toch jammer dat het niet te vreten is.
Zie jij jezelf na een Big Whopper en een flinke bak frietpatat nog 5 bolletjes roomijs met chocosaus opeten? Ook als je vlak daarvoor gevulde koeken op hebt?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:58 schreef iedererozijn het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gehoord, luister eigenlijk geen radio. Maar als je het zo bekijkt is het echt heel makkelijk, misschien moet ik het opschroeven naar 15.000 kcal![]()
Als je dat weet, dan weet je ook HOEquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:59 schreef iedererozijn het volgende:
Omdat het kan!
Je hebt echt geen idee wie je voor je hebt. Het idee kwam in mij op nadat ik mij er op betrapte (structureel) na mijn avondeten (+bakkie vla) nog een beker Ben&Jerry's te eten en dan rond 22:00 eet ik meestal nog zo'n magnetron lasagne van de appie.. Ik zal van de week ff een kcal lijstje maken van wat ik nu al standaard eet per dag.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zie jij jezelf na een Big Whopper en een flinke bak frietpatat nog 5 bolletjes roomijs met chocosaus opeten? Ook als je vlak daarvoor gevulde koeken op hebt?
Je gaat falen
Blijkt straks dat ie al anderhalf jaar steady 25.000 kcal per dag weg zit te schoffelenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:05 schreef iedererozijn het volgende:
Je hebt echt geen idee wie je voor je hebt. Het idee kwam in mij op nadat ik mij er op betrapte (structureel) na mijn avondeten (+bakkie vla) nog een beker Ben&Jerry's te eten en dan rond 22:00 eet ik meestal nog zo'n magnetron lasagne van de appie.. Ik zal van de week ff een kcal lijstje maken van wat ik nu al standaard eet per dag.
er kan wel meer, maar dat is geen reden om te doen tochquote:
Dit klinkt bekend... Althans tot een jaar of 10 geleden..quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:05 schreef iedererozijn het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee wie je voor je hebt. Het idee kwam in mij op nadat ik mij er op betrapte (structureel) na mijn avondeten (+bakkie vla) nog een beker Ben&Jerry's te eten en dan rond 22:00 eet ik meestal nog zo'n magnetron lasagne van de appie.. Ik zal van de week ff een kcal lijstje maken van wat ik nu al standaard eet per dag.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkt straks dat ie al anderhalf jaar steady 25.000 kcal per dag weg zit te schoffelen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |