abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:54:12 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_59827124

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
  • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
  • Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
  • Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/
    www.muzieknu.nl/category/muziek-in-reclame/ (Nieuw!)
    www.rwdbase.nl/ (Nieuw!)

*Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
    quote:
    Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
  • Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      dinsdag 1 juli 2008 @ 23:54:28 #2
    207154 IJsbergsla
    geen gewone sla..
    pi_59831440
    Ok, ik hoorde vandaag op het werk een nummer(aardig bekend) maar ik kon er dus geen tekst uithalen en heb dus maar heel weinig informatie: Het melodie bestond uit 'tududu tutudu, en dat nog een tijd door, daar kwam dan een hoge mannenstem doorheen die iets zij in de vorm van 'i want a lolly' of 'dont worry' Heel weinig info maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen
    Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
    Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
      woensdag 2 juli 2008 @ 00:07:22 #3
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_59831631
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 23:54 schreef IJsbergsla het volgende:
    Ok, ik hoorde vandaag op het werk een nummer(aardig bekend) maar ik kon er dus geen tekst uithalen en heb dus maar heel weinig informatie: Het melodie bestond uit 'tududu tutudu, en dat nog een tijd door, daar kwam dan een hoge mannenstem doorheen die iets zij in de vorm van 'i want a lolly' of 'dont worry' Heel weinig info maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen
    Mika - Lollipop?
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_59832833
    Ik zoek de naam van het volgende liedje/melodie, t komt uit de film '21' maar hij komt niet voor bij de tracklist om IMDB omdat it denk ik meer een algemeen melodietje is :

http://www.speedyshare.com/313127957.html
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:13:47 #5
    59819 deejaylethal
    Nieuw voetbalseizoen
    pi_59835650
    Ik ben op zoek naar de titel van het Dance Valley Anthem van 2008 (dus kom niet met System F uit 2001 ). Te beluisteren via www.dancevalley.com.

Alvast bedankt!
    Be your best
    vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
    This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
    pi_59837001
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 10:13 schreef deejaylethal het volgende:
    Ik ben op zoek naar de titel van het Dance Valley Anthem van 2008 (dus kom niet met System F uit 2001 ). Te beluisteren via www.dancevalley.com.

Alvast bedankt!
    Het was even zoeken, maar dat is
    Kevin Duvall - I Feel Love (Baggi Begovic Vocal Mix)
    HIER kun je een stukje luisteren (nummer 4).
    Bovenstaande site ken ik verder niet maar ik heb al wel gezien dat je hem DRM-vrij kan kopen op dance-tunes.
    Op YouTube heb ik nog geen volledige versie gevonden.
      woensdag 2 juli 2008 @ 11:16:56 #7
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59837086
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 11:12 schreef MarBu het volgende:

[..]

Het was even zoeken, maar dat is
    Kevin Duvall - I Feel Love (Baggi Begovic Vocal Mix)
    HIER kun je een stukje luisteren (nummer 4).
    Bovenstaande site ken ik verder niet maar ik heb al wel gezien dat je hem DRM-vrij kan kopen op dance-tunes.
    Op YouTube heb ik nog geen volledige versie gevonden.
    Ook te koop via beatport.com

Origineel: Vanessa-Mae - I Feel Love
    Just for the record
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      woensdag 2 juli 2008 @ 12:03:52 #8
    155008 Fip
    Jezus redt
    pi_59838409
    Zal m'n vraag uit de laatste pagina van het vorige topic maar even herhalen. Ik hoorde gisterochtend een funk nummer op Arrow Classic Rock, maar heb de artiest/titel niet opgevangen. Qua stijl deed het me denken aan Sly & the Family Stone - Thank You, maar ik geloof niet dat het iets van hun is. Veel verstaanbare zinnen kon ik ook niet bespeuren maar een steeds terugkerend woord was 'pain', of iets wat er op leek. Iemand een idee?
    pi_59839726
    Ik zoek een dance versie van rythm of the night... heb een stukje opgenomen in de kroeg.. is alleen wel moeilijk te horen.. anyone?

http://members.home.nl/stijn.teh.man/Memo.amr
    (opent in quicktime)
      woensdag 2 juli 2008 @ 13:27:17 #10
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59840407
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 13:04 schreef Ace1 het volgende:
    Ik zoek een dance versie van rythm of the night... heb een stukje opgenomen in de kroeg.. is alleen wel moeilijk te horen.. anyone?

http://members.home.nl/stijn.teh.man/Memo.amr
    (opent in quicktime)
    Verano - The Rhyhtm Of The Night
    Favretto ft. Dhany - The Rhyhtm Of The Night
    pi_59841309
    Zijn het beiden helaas niet. Het nummer van mij heeft tussendoor ook een heel ander melodietje... beetje met fluiten ofzo... heb ik helaas niet opgenomen. Het heeft ook niet echt stukken tussendoor met harde beats enzo...
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:10:04 #12
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59841542
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 14:01 schreef Ace1 het volgende:
    Zijn het beiden helaas niet. Het nummer van mij heeft tussendoor ook een heel ander melodietje... beetje met fluiten ofzo... heb ik helaas niet opgenomen. Het heeft ook niet echt stukken tussendoor met harde beats enzo...
    Alex C ft. Yasmin K - The Rhythm Of The Night
    pi_59841694
    quote:
    Helaas ook niet Maar bedankt voor de hulp!
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:18:06 #14
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59841784
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 14:15 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Helaas ook niet Maar bedankt voor de hulp!
    YouTube biedt ook geen uitkomst?
    pi_59841793
    Ik heb hem denk ik gevonden.. versie van de Hermes House band...die heeft iig het melodietje ertussen wat ik zocht...
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:22:59 #16
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59841903
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 14:18 schreef Ace1 het volgende:
    Ik heb hem denk ik gevonden.. versie van de Hermes House band...die heeft iig het melodietje ertussen wat ik zocht...
    De HHB
    pi_59841993
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 14:22 schreef donroyco het volgende:

[..]

De HHB
    Ja

Heb het gevoel dat ie nog steeds beetje anders is als diegene die ik op heb genomen... maar zal wel liggen aan het feit dat ie daar super hard stond.
      woensdag 2 juli 2008 @ 15:38:16 #18
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59843652
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 14:27 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Ja

Heb het gevoel dat ie nog steeds beetje anders is als diegene die ik op heb genomen... maar zal wel liggen aan het feit dat ie daar super hard stond.
    Was het niet toevallig Miguel Picasso - Rhythm Of The Night?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 2 juli 2008 @ 16:52:58 #19
    165512 MASD
    Music is dead.
    pi_59845440
    Hoihoi vraagje.

Ik heb een cd van "La minor" gedownload maar alle tags ontbreken. Nu zit ik al een tijd te zoeken om een discography met de titels van de liedjes enzovoort maar kan deze niet vinden. Iemand misschien een idee of deze gegevens ergens te vinden zijn?

Bij voorbaat dank,
    M.
    Long live music.
      woensdag 2 juli 2008 @ 16:56:18 #20
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59845513
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 16:52 schreef MASD het volgende:
    Hoihoi vraagje.

Ik heb een cd van "La minor" gedownload maar alle tags ontbreken. Nu zit ik al een tijd te zoeken om een discography met de titels van de liedjes enzovoort maar kan deze niet vinden. Iemand misschien een idee of deze gegevens ergens te vinden zijn?

Bij voorbaat dank,
    M.
    Hier wellicht.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 2 juli 2008 @ 17:04:48 #21
    165512 MASD
    Music is dead.
    pi_59845702
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 16:56 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Hier wellicht.
    Nope, daar staat alleen een compilatiedisc met één lied. Toch bedankt voor de tip. Screen van de songs:
    Long live music.
    pi_59848401
    Ik ben al een week op zoek naar een liedje. Gelukkig heb ik iemand gevonden die het liedje voor mij wilde influiten en dat heb ik ge-upload.

Welk nummer is dit:
    http://www.themp3host.com/uploads/881398eb5c.mp3

woensdag 2 juli 2008 @ 19:41:35 #23
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59848927
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 19:14 schreef iwantpie het volgende:
    Ik ben al een week op zoek naar een liedje. Gelukkig heb ik iemand gevonden die het liedje voor mij wilde influiten en dat heb ik ge-upload.

Welk nummer is dit:

Ennuh.. welk genre?
      woensdag 2 juli 2008 @ 19:49:37 #24
    59819 deejaylethal
    Nieuw voetbalseizoen
    pi_59849039
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 19:14 schreef iwantpie het volgende:

Welk nummer is dit:

Die was niet zo moeilijk:
    Be your best
    vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
    This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
    pi_59849746
    het is me de afgelopen keren niet echt gelukt, hoop dat ik deze keer meer geluk heb met het meezoeken
      woensdag 2 juli 2008 @ 20:36:59 #26
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_59850148
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 14:27 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Ja

Of dan heb je deze versie nog
    The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
    I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
      woensdag 2 juli 2008 @ 20:40:49 #27
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59850248
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 20:36 schreef Charmian het volgende:

[..]

Of dan heb je deze versie nog
    quote:
    Dus niet het origineel
      woensdag 2 juli 2008 @ 20:47:07 #28
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_59850413
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 20:40 schreef donroyco het volgende:

[..]

[..]

Dus niet het origineel
    Bite me.
      FOK!fotograaf woensdag 2 juli 2008 @ 21:06:38 #29
    148247 taxibabe
    pi_59850839
    Een vriend van me zoekt een nummer. Hij heeft de clip 's nachts op MTV of TMF gezien en het enige wat hij er nog van weet is het volgende:

Een klein meisje tekent met krijt een perfecte cirkel op het asfalt.
    In de tekst zit iets met 'Sun' en 'Fallin'.
    Het is een beetje rock-achtig.

Iemand een idee?
      woensdag 2 juli 2008 @ 21:12:05 #30
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_59850939
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:06 schreef taxibabe het volgende:
    Een vriend van me zoekt een nummer. Hij heeft de clip 's nachts op MTV of TMF gezien en het enige wat hij er nog van weet is het volgende:

Een klein meisje tekent met krijt een perfecte cirkel op het asfalt.
    In de tekst zit iets met 'Sun' en 'Fallin'.
    Het is een beetje rock-achtig.

Iemand een idee?
      FOK!fotograaf woensdag 2 juli 2008 @ 21:17:56 #31
    148247 taxibabe
    pi_59851082
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:12 schreef Charmian het volgende:

[..]

'Jaaaa! Dat is em' zegt ie helemaal happy .. hahaha
    Je had zijn gezicht moeten zien Hij had echt al uren gezocht.
    pi_59851240
    Iemand die toevallig weet hoe dat liedje uit de 3fm reclame heet ?
    pi_59851952
    Ik zoek een plaat die van rond het jaar 2005 is,
    het is een breakbeat/hiphopnummer met een vrij harde beat en een kerel die iets roept als "Girls walk for me, seek yourself" en nog wat woorden of zinnen die lijken op "... are difficult, it's most particular" en "It's an aquisition of ... reggeaton".

Ik hoorde dit nummer gisteren terug in een eurosportreclame, heb er ook een kort stukje van (ooit eerder opgenomen):

bbc breakbeat heard in 2005.mp3 - 0.35MB
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      woensdag 2 juli 2008 @ 21:57:12 #34
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59852237
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
    Iemand die toevallig weet hoe dat liedje uit de 3fm reclame heet ?
    Linkje naar reclame?
      woensdag 2 juli 2008 @ 22:10:30 #35
    177619 Duvel86
    Schuim op mn bek maar niet gek
    pi_59852599
    Ben op zoek naar een nummer dat ik vandaag hoorde. Het begint met n klein kind, (meisje dacht ik) dat iets zegt als:' Ladies and gentlemen (iets wat ik niet heb onthouden) north to south to east to west, bringing the best out of the vs.' Zou ook ietwat verschillend kunnen zijn! Daarna volgt er een instrumentaal nummer, geen gezang echt alleen een (hiphop-achtige)beat.

hoop dat jullie me kunnen helpen.
    pi_59853302
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:57 schreef donroyco het volgende:

[..]

Linkje naar reclame?
    Kan hem helaas nog niet op youtube vinden maar zal even verder zoeken , hij komt de laatste tijd wel een paar keer voorbij op tv.

dit zinnetje kon ik er wel uithalen :

tick tick teak look at me now , zal wel fout geschreven zijn maar hopelijk wordt het iets duidelijker.
    pi_59853334
    Ik zoek een nummer wat ik nogal vaak op men werk hoor, maar geen idee eigenlijk hoe de tekst gaat. Reggae-achtig nummer. Met zo'n instrument met zo'n metalen geluidje. Oud maar nog altijd best vaak gehoord nummer (op de radio ofzo). Met hele relaxte jamaicaanse stem die rapt-zingt. Niet heel duidelijk, maar misschien als iemand hem toevallig kent.

Ps. Sowieso geen Bob Marley. =p
      woensdag 2 juli 2008 @ 22:45:39 #38
    40212 Meierij
    My god has a hammer...
    pi_59853561
    Heb ik vandaag op de radio gehoord, de NL versie van "all summer long", met ipv "sweet home alabama" had je "una paloma blanca". Iemand enig idee of deze al ergens te vinden is, vond hem wel komisch.
    pi_59853987
    Ik zag net (woensdag rond 10 uur) een clip. Helaas stond de clip verkeerd afgekondigd.
    Dus ik zoek nu de clip.

Beschrijving:

Een soort musical nummer
    met een zangeres met een zwarte blinddoek met zwart "bloed" er van onder.
    Met wat bliksem en dansen met een hele groep voor een caravan.

Hopelijk weet iemand welke clip dit is.

Het stond trouwens afgetiteld als "the script"
      woensdag 2 juli 2008 @ 23:29:55 #40
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59854716
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 22:45 schreef Meierij het volgende:
    Heb ik vandaag op de radio gehoord, de NL versie van "all summer long", met ipv "sweet home alabama" had je "una paloma blanca". Iemand enig idee of deze al ergens te vinden is, vond hem wel komisch.
    Lees de OP eens
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:01 schreef meneer de raaf het volgende:
    Ik zag net (woensdag rond 10 uur) een clip. Helaas stond de clip verkeerd afgekondigd.
    Dus ik zoek nu de clip.

Beschrijving:

Een soort musical nummer
    met een zangeres met een zwarte blinddoek met zwart "bloed" er van onder.
    Met wat bliksem en dansen met een hele groep voor een caravan.

Hopelijk weet iemand welke clip dit is.

Het stond trouwens afgetiteld als "the script"
    Sonny J - Handsfree (If You Hold My Hand)
    pi_59854812
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 22:35 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Kan hem helaas nog niet op youtube vinden maar zal even verder zoeken , hij komt de laatste tijd wel een paar keer voorbij op tv.

dit zinnetje kon ik er wel uithalen :

tick tick teak look at me now , zal wel fout geschreven zijn maar hopelijk wordt het iets duidelijker.

Muziek is van Gem, het nummer Look.
    Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
    CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
    Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
    Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
    pi_59855961
    Hee mensen dit nummer kwam voorbij op een feestje waar ik van het weekend was. Heb hem zeker wel eens gehoord jaren geleden maar heb echt geen idee van wie het is.. Dance/trance achtig en zeer herkenbaar:
      donderdag 3 juli 2008 @ 01:33:33 #43
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_59856500
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 00:40 schreef Albee het volgende:
    Hee mensen dit nummer kwam voorbij op een feestje waar ik van het weekend was. Heb hem zeker wel eens gehoord jaren geleden maar heb echt geen idee van wie het is.. Dance/trance achtig en zeer herkenbaar:
    Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
    pi_59856656
    Goedenacht,
    Ik zoek al heel, heel erg lang naar een nummer uit een show van Rolf Wouters. Het nummer is (volgens mij) van een italiaanse groep. Het nummer heette "ding dong" of "ding a doing". Het was tevens de tune van dat programma waarvan ik de naam vergeten ben. Ergens in de jaren 90.....

Als iemand mij kan helpen: super tof!
      donderdag 3 juli 2008 @ 09:48:26 #45
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59859167
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 01:52 schreef tja.... het volgende:
    Goedenacht,
    Ik zoek al heel, heel erg lang naar een nummer uit een show van Rolf Wouters. Het nummer is (volgens mij) van een italiaanse groep. Het nummer heette "ding dong" of "ding a doing". Het was tevens de tune van dat programma waarvan ik de naam vergeten ben. Ergens in de jaren 90.....

Als iemand mij kan helpen: super tof!
    C'est Tout - De tandenborstel-jive
    pi_59859702
    Weet iemand hoe de nederlandse versie van "All Summer Long" heet en wie de artiest is? Kwam een uurtje ofzo geleden voorbij op 538.
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
    pi_59864016
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 10:17 schreef -Marjo- het volgende:
    Weet iemand hoe de nederlandse versie van "All Summer Long" heet en wie de artiest is? Kwam een uurtje ofzo geleden voorbij op 538.
    Schijnbaar: Kid Baker - Una paloma heel de zomer

donderdag 3 juli 2008 @ 14:17:26 #48
    40212 Meierij
    My god has a hammer...
    pi_59865928
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:29 schreef donroyco het volgende:

[..]

Lees de OP eens
    [..]

Sonny J - Handsfree (If You Hold My Hand)
    Gelukkig zijn er mensen die wel gewoon hulp bieden ipv zeuren
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 13:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Schijnbaar: Kid Baker - Una paloma heel de zomer

Bedankt, die zocht ik dus ook
    pi_59866445
    quote:
    Aaah rlxd thnx man!
    pi_59870197
    Help ik zoek de band of groep van dit nummer:

http://rapidshare.com/files/126816965/tst.wav.html

Het is een opgenomen geluidsfragment uit de gamekings TGS (2003?) special op TMF.

Alvast bedankt voor de moeite!
    pi_59870345
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 17:08 schreef goliax het volgende:
    Help ik zoek de band of groep van dit nummer:

http://rapidshare.com/files/126816965/tst.wav.html

Het is een opgenomen geluidsfragment uit de gamekings TGS (2003?) special op TMF.

Alvast bedankt voor de moeite!
    Ik heb de naam al genoemd in je topic

Iig, het is Real a lie - Auf der Maur
    pi_59870532
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 17:18 schreef MAY-be het volgende:

[..]

Ik heb de naam al genoemd in je topic

Iig, het is Real a lie - Auf der Maur
    THANX!
      donderdag 3 juli 2008 @ 17:40:00 #53
    193591 yorP
    (Insert leuke tekst hier)
    pi_59870685
    Always remember you're unique, just like everyone else.
    Kijk een signature! :D:D
      donderdag 3 juli 2008 @ 20:24:45 #54
    220532 GuRBuH
    Tamper-banned
    pi_59873810
    Heey,

Ik hoorde vandaag op het werk een nummer uit iemands auto maar het was een cd zonder tracklist dus hij wist niet hoe het nummer heette.

Er komt veel (heel veel) "Un, dos, tres" in voor. Het is een reggaeton nummer met beste bass.
    Komt dat iemand bekend voor.
    Op de cd stonden ook DJ Shadows - Six Days (Remix?) en Lady Dana.

(En het is dus niet Ricky Martin)
    pi_59874149
    Ik zoek ook een nummer heb het afgelopen week in spanje tich keer gehoord maar weet niet hoe het heet.

Het gaat van chicke chick chick en dan stadion toeters het is geen Jody Bernal wie weet het? het is een soort van dance nummer,

Jeroen,
      donderdag 3 juli 2008 @ 22:09:57 #56
    6067 Turbomuis
    Kruimeltjes zijn ook cake
    pi_59876272
    Nee, ik ben geen voetbalfan, maar toch:

In dit nummer:

zit een nummer waarvan ik me afvraag of dat een bestaand nummer is, en zo ja, wat dan. Het zit door heel deze video heen, maar het is vrij duidelijk op bijvoorbeeld 40 s. en 1.25 m.

Iemand enig idee?
    I give myself very good advice
    But I very seldom follow it
    That explains the trouble that I'm always in
    pi_59876416
    Wie weet hoe deze toffe beat heet? Ik heb het opgenomen uit de documentaire ''Super High Me''. De beat begint om 45:30 en loopt door tot 46 minuten ofzo.

http://www.themp3host.com/uploads/553786fa65.wma
    pi_59876649
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 22:09 schreef Turbomuis het volgende:

In dit nummer:

zit een nummer waarvan ik me afvraag of dat een bestaand nummer is, en zo ja, wat dan. Het zit door heel deze video heen, maar het is vrij duidelijk op bijvoorbeeld 40 s. en 1.25 m.

Iemand enig idee?
    Ik denk dat je M.I.A. - Bucky Done Gun misschien bedoelt (Die trompet)

donderdag 3 juli 2008 @ 22:38:24 #59
    6067 Turbomuis
    pi_59876792
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 22:32 schreef n0r het volgende:

[..]

Ik denk dat je M.I.A. - Bucky Done Gun misschien bedoelt (Die trompet)

Nee. Lijkt er wel op qua sound, maar de melodie is behoorlijk anders.
    Maar toch bedankt voor het meedenken
      donderdag 3 juli 2008 @ 22:51:11 #60
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59877091
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 22:09 schreef Turbomuis het volgende:

In dit nummer:

Iemand enig idee?
    Debonair Samir - Samir's Theme
      donderdag 3 juli 2008 @ 23:03:44 #61
    6067 Turbomuis
    pi_59877435
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 22:51 schreef donroyco het volgende:

[..]

Debonair Samir - Samir's Theme
    Dat is 'm.

Thanks!
      donderdag 3 juli 2008 @ 23:09:26 #62
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59877579
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 23:03 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Dat is 'm.

Thanks!
    Geen dank
    pi_59877975

Lijkt me duidelijk, dat nummer zoek ik! Alvast bedankt voor de moeite.
    pi_59878673
    hoe heette dat nummer nou ook alweer met die hond in de ruimte? noorse artiest, genre is psyechedelisch achtig
    pi_59878720
    laat maar al gevonden
    pi_59881898
    Ik zoek een liedje wat zo gaat:

"Life is Life, lala lalala... Life is Life lala lalala"...

Wie weet hoe dat heet en van wie het is?
      vrijdag 4 juli 2008 @ 09:24:55 #67
    197231 goeiemoggel
    De bedrijfsbuffel
    pi_59882126
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 09:05 schreef trustcreative het volgende:
    Ik zoek een liedje wat zo gaat:

"Life is Life, lala lalala... Life is Life lala lalala"...

Wie weet hoe dat heet en van wie het is?
    GIYF. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet?
    pi_59882233
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 09:24 schreef goeiemoggel het volgende:

[..]

GIYF. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet?

Dankuu.. Voor mij was het heeeeeeeeeeeel moeilijk
    pi_59882283
    Ik zoek een dancenumme, helaas weet ik er weinig van...
    Het is een dancenummer wat in de clip de LoveParade in Berlijn gebruikt... Het nummer is, als ik moet gokken, 5-8 jaar oud...
    Is dat genoeg voor iemand om te weten welke ik bedoel? Please?
      vrijdag 4 juli 2008 @ 09:46:07 #70
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_59882423
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 09:36 schreef PeEsHa het volgende:
    Het is een dancenummer wat in de clip de LoveParade in Berlijn gebruikt... Het nummer is, als ik moet gokken, 5-8 jaar oud...

?

Voor de rest wel een vage omschrijving, omdat er onwijs veel muziek wordt gedraaid, en dat in een periode van een aantal jaren..
    pi_59883021
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 23:25 schreef Fenomening het volgende:

Lijkt me duidelijk, dat nummer zoek ik! Alvast bedankt voor de moeite.

Okee heb m al, het is Fluke - Absurd
      vrijdag 4 juli 2008 @ 11:08:42 #72
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59884068
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 09:36 schreef PeEsHa het volgende:
    Scoop - Drop It
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59884197
    Da Hool is het niet. Wel lekkere plaat trouwens!
    Het was een clip met een beeld erin wat ik nog in mijn hoofd heb zitten. Een beeld van de loveparade waarin iemand in een lantaarnpaal klom. De clip was echt enkel met beelden van de loveparade
    pi_59884337
    Scoop Drop it!!!
    Yes, dankjewel!
      vrijdag 4 juli 2008 @ 11:18:24 #75
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59884351
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 11:17 schreef PeEsHa het volgende:
    Scoop Drop it!!!
    Yes, dankjewel!
    Graag gedaan .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59885826
    quote:
    Dank Je! Dat is gewoon dezelfde als Can't stop moving.
      vrijdag 4 juli 2008 @ 13:03:06 #77
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59887274
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 12:06 schreef meneer de raaf het volgende:

[..]

Dank Je! Dat is gewoon dezelfde als Can't stop moving.
    Nou ja, dezelfde producer
    pi_59887485
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 22:18 schreef RacerDKB het volgende:
    Wie weet hoe deze toffe beat heet? Ik heb het opgenomen uit de documentaire ''Super High Me''. De beat begint om 45:30 en loopt door tot 46 minuten ofzo.

http://www.themp3host.com/uploads/553786fa65.wma
    Maar even wat screencaps van de soundtrack erbij, ik zoek nu een voor een die nummers op maar ik kan niets vinden

http://i29.tinypic.com/b4sz9s.png
    http://i30.tinypic.com/nv73p2.png
    http://i27.tinypic.com/2n0826u.png
    http://i32.tinypic.com/16ii5pt.png
      vrijdag 4 juli 2008 @ 13:19:15 #79
    165512 MASD
    Music is dead.
    pi_59887717
    Hey ik zoek een bandje, vrouwelijke drummer. Niet de White Stripes.
    Long live music.
    pi_59887824
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 13:19 schreef MASD het volgende:
    Hey ik zoek een bandje, vrouwelijke drummer. Niet de White Stripes.
    Lenny Kravitz? Velvet Undergrounds?

Rockmuziek bedoel je? Hoe oud ongeveer?
      vrijdag 4 juli 2008 @ 13:25:14 #81
    165512 MASD
    Music is dead.
    pi_59887878
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 13:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Lenny Kravitz? Velvet Undergrounds?

Rockmuziek bedoel je? Hoe oud ongeveer?
    Zag hem dinsdag in de Burger King op zulke televisies die daar hangen. Het lied klonkt wat Joy Divisionachtig.
    Long live music.
    pi_59890919
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:47 schreef Gitanki het volgende:
    het is een breakbeat/hiphopnummer met een vrij harde beat en een kerel die iets roept als "Girls walk for me, seek yourself" en nog wat woorden of zinnen die lijken op "... are difficult, it's most particular" en "It's an aquisition of ... reggeaton".

Ik hoorde dit nummer gisteren terug in een eurosportreclame, heb er ook een kort stukje van (ooit eerder opgenomen):

Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
    pi_59894759
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:34 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Muziek is van Gem, het nummer Look.
    Ja die is het , nog bedankt
    pi_59897150
    Ik zoek een nummer dat ik de laatste tijd echt vaak hoor. Het is een dance nummer met een best apart deuntje. Enige dat ik weet is dat de zangeres op een gegeven moment vrij hard zingt van 'Babe!'.
    Hoop dat iemand weet wat ik bedoel want ik weet dus verder echt geen songtekst
    pi_59898583
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef L0t.. het volgende:
    Ik zoek een nummer dat ik de laatste tijd echt vaak hoor. Het is een dance nummer met een best apart deuntje. Enige dat ik weet is dat de zangeres op een gegeven moment vrij hard zingt van 'Babe!'.
    Hoop dat iemand weet wat ik bedoel want ik weet dus verder echt geen songtekst

vrijdag 4 juli 2008 @ 21:44:59 #86
    82525 Little_Angel
    Labiel kudtwijf.
    pi_59898619
    Robert Skoro - 2318,
    iemand enig idee hoe ik daaraan kan komen? Kan hem nergens downloaden. Dus als iemand me kan helpen, graag! .
    Don’t touch the girl,
    she will cut your hands off,
    and call it an accident.
    pi_59898969
    quote:
    OMG dankjedankje! Werd echt helemaal gek omdat ik 'm niet kon vinden
    pi_59899031
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 21:44 schreef Little_Angel het volgende:
    Robert Skoro - 2318,
    iemand enig idee hoe ik daaraan kan komen? Kan hem nergens downloaden. Dus als iemand me kan helpen, graag! .
    -knip-
    En dan gewoon opslaan in je afspeellijst? Of bedoel je dat niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Da_Ripper op 05-07-2008 19:00:08 (Warez doen we niet!) ]
      vrijdag 4 juli 2008 @ 23:56:35 #89
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_59901611
    Ik zoek naar het volgende nummer, dat op de achtergrond speelt in een scene uit GTST van 17 juni 2008.

Klik hier voor het audiofragment van een minuut, het is duidelijk te horen!

Een zoektocht op de steekwoorden die ik kon ontcijferen leverde me echter niets op!
      zaterdag 5 juli 2008 @ 00:23:09 #90
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_59902225
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 23:56 schreef Perico het volgende:
    Ik zoek naar het volgende nummer, dat op de achtergrond speelt in een scene uit GTST van 17 juni 2008.

Een zoektocht op de steekwoorden die ik kon ontcijferen leverde me echter niets op!
    pi_59902240
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 23:56 schreef Perico het volgende:

Dat is Duffy - Warwick Avenue

zaterdag 5 juli 2008 @ 00:29:27 #92
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_59902339
    Bedankt Charmian & KVD -- in koor, op hetzelfde moment!
      zaterdag 5 juli 2008 @ 14:11:04 #93
    82525 Little_Angel
    Labiel kudtwijf.
    pi_59908195
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 22:04 schreef L0t.. het volgende:

[..]

-knip-

En dan gewoon opslaan in je afspeellijst? Of bedoel je dat niet.
    Thank you!! .

[ Bericht 11% gewijzigd door Da_Ripper op 05-07-2008 19:00:59 ]
    Don’t touch the girl,
    she will cut your hands off,
    and call it an accident.
      zaterdag 5 juli 2008 @ 20:06:36 #94
    122919 dazzled
    Net zo makkelijk
    pi_59913644
    HELP,

Wij zoeken een zanger(es)!!!

Britpop rock band uit Meppel is op zoek naar,,,, jaaawell, een zanger of zangeres. We hebben een eigen oefenruimte en zijn op dit moment bezig met het opnemen van een EP. En daar hebben we nog geen zang op staan. Dus ben jij de uitverkorene of weet je een uitverkorene? Mail dan.

strangeaintweirdrecordings@yahoo.com

Of PM me even.

Lokatie:
    Meppel (is prima met de trein bereikbaar!!)
    GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
      zaterdag 5 juli 2008 @ 20:11:21 #95
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_59913718
    Volgens mij is dit topic daar niet voor bedoeld...
      zaterdag 5 juli 2008 @ 20:22:44 #96
    122919 dazzled
    Net zo makkelijk
    pi_59913901
    Klopt denk ik wel.
    maar zodra ik het plaats in muziek dan word hij eraf geknikkert. Dus ik weet het niet waar ik hem nu moet plaatsen
    GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
      Moderator zaterdag 5 juli 2008 @ 20:25:42 #97
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_59913938
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 20:22 schreef dazzled het volgende:
    Klopt denk ik wel.
    maar zodra ik het plaats in muziek dan word hij eraf geknikkert. Dus ik weet het niet waar ik hem nu moet plaatsen
    Nee hoor, we staan het wel toe.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_59915690
    Wie o wie kan met helpen wie dit heeft gemaakt:

Many thanks!
    pi_59923843
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 20:06 schreef dazzled het volgende:
    Britpop rock band uit Meppel is op zoek naar,,,, jaaawell, een zanger of zangeres. We hebben een eigen oefenruimte en zijn op dit moment bezig met het opnemen van een EP. En daar hebben we nog geen zang op staan.
    Hmmm...dan hebben jullie geen flauw benul welke kant je op wilt.
    I feel kinda Locrian today
    pi_59923868
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:47 schreef Gitanki het volgende:

niemand?
    pi_59927909
    Weet iemand hoe het nummer heet die wordt gezongen en gespeeld op de gitaar nadat die man word begraven is die door een haai is aangevallen in de film "The beach"

Overigens vondt ik de stem erg veel lijken op deze:

Maar dat is m dus niet, ik weet dat het een moelijke is, maar voor de kenners die die film hebben liggen moet het te doen zijn toch

dit nog gevonden:
    # Samuel Gough as Guitarman
    # Staffan Kihlbom as Christo

Christo is diegene die doodging, en die andere speelde dus muziek en het liedje op zijn begravenis.

[ Bericht 11% gewijzigd door DX11 op 06-07-2008 16:40:27 ]
    Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
    "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
    61% van alle statistieken zijn nutteloos.
    Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
    pi_59928428
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
    pi_59928790
    quote:
    Op zondag 6 juli 2008 16:53 schreef bartrid het volgende:
    Staat ie hier niet tussen?
    http://www.imdb.com/title/tt0163978/soundtrack
    Ben ze allemaal aan het checken, ben nu bij Fiesta Conga, niet te vinden op youtube, dat zal hem vast zijn maar ga de rest nog ff luisteren...

gevonden, dankje, het was deze:

al vond ik m in de film leuker klinken

Keigoede topicreeks trouwens

[ Bericht 18% gewijzigd door DX11 op 06-07-2008 17:15:03 ]
    Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
    "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
    61% van alle statistieken zijn nutteloos.
    Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
      zondag 6 juli 2008 @ 22:05:15 #104
    203240 KarnSuk
    U mad bro?
    pi_59935791
    Hoooi allemaal,

Ik zoek een nummer dat word door een man en een vrouw gezongen. Het is volgens mij een vrij nieuw nummer. In het refrein zingen ze iets met ooohwoohaah we need a....flexion ofzo?
    pi_59935856
    Alice DJ - Better of alone

Alleen dan geremixt in een negeroide nummer, R&B'ig.. Enig idee iemand?
    pi_59936101
    quote:
    Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef KarnSuk het volgende:
    Hoooi allemaal,

Ik zoek een nummer dat word door een man en een vrouw gezongen. Het is volgens mij een vrij nieuw nummer. In het refrein zingen ze iets met ooohwoohaah we need a....flexion ofzo?
    Fascination - Alphabeat
      zondag 6 juli 2008 @ 22:16:00 #107
    203240 KarnSuk
    U mad bro?
    pi_59936317
    Thanks!
    pi_59936530
    quote:
    Op zondag 6 juli 2008 22:06 schreef SuperRogier het volgende:
    Alice DJ - Better of alone

Alleen dan geremixt in een negeroide nummer, R&B'ig.. Enig idee iemand?
    misschien deze?

pi_59936647
    quote:
    Inderdaad, dat is hem Ze verprutsen wel keihard een klassieker, maargoed.. bedankt iig
    pi_59936762
    quote:
    Op zondag 6 juli 2008 22:24 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is hem Ze verprutsen wel keihard een klassieker, maargoed.. bedankt iig
    en dat met 1 google-opdracht
    pi_59936865
    quote:
    Op zondag 6 juli 2008 22:28 schreef kvd het volgende:

[..]

en dat met 1 google-opdracht
    In ieder geval geen "better of alone remix" en dat leek me ook stug om het zo te noemen, mja je vond hem
      maandag 7 juli 2008 @ 00:01:33 #112
    12871 Myster_E
    Ne t'en fais pas,
    pi_59938967
    Dat bekende latin of carribean dansnummer, welke ongetwijfeld in de top2000 van radio2 te vinden is.

In de clip zie je afwisselend de zangeres, en een jeugdig stel van ongeveer 12 en 14 denk ik, welke aan het dansen zijn op een terrasfeest.

-edit- Oh ja, er zaten ook opswiepende rokjes in.

[ Bericht 10% gewijzigd door Myster_E op 07-07-2008 00:25:45 ]
      maandag 7 juli 2008 @ 02:20:13 #113
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_59940353
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 00:01 schreef Myster_E het volgende:
    Dat bekende latin of carribean dansnummer, welke ongetwijfeld in de top2000 van radio2 te vinden is.

In de clip zie je afwisselend de zangeres, en een jeugdig stel van ongeveer 12 en 14 denk ik, welke aan het dansen zijn op een terrasfeest.

-edit- Oh ja, er zaten ook opswiepende rokjes in.

?
    pi_59948408

Niemand weet een titel van dit nummer?
      maandag 7 juli 2008 @ 17:19:10 #115
    177619 Duvel86
    pi_59951818
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 14:44 schreef blondie22 het volgende:

Niemand weet een titel van dit nummer?
    het zijn 2 nummers : de drums zijn van Plastikman- Spastik, het deuntje ken ik ook wel maar dat is zo lang geleden, kan ik je helaas niet mee helpen!

pi_59951909
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 17:19 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

het zijn 2 nummers : de drums zijn van Plastikman- Spastik, het deuntje ken ik ook wel maar dat is zo lang geleden, kan ik je helaas niet mee helpen!

Ja, das al iets maar het ging idd om het deuntje, maar in ieder geval bedankt voor het meedenken, er zal vast iemand zijn die het weet.
    pi_59954315

Het eerste nummer wat je hoort.. Die zoek ik..

Dus die remix wil ik hebben
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
    pi_59955356
    Dat ene nummer met de tekst: We are your friends, you'll never be alone again, come on
    Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
      maandag 7 juli 2008 @ 20:08:34 #119
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59955505
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 20:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
    Dat ene nummer met de tekst: We are your friends, you'll never be alone again, come on
    Justice vs. Simian - We Are Your Friends
    pi_59955581
    Toppertje. Als ik het nog goed weet, is hier een house remix van, daar ga ik nog even naar opzoek!
    Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
    pi_59956373
    verkeerde topic
      maandag 7 juli 2008 @ 20:49:22 #122
    220532 GuRBuH
    Tamper-banned
    pi_59956571
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 20:24 schreef GuRBuH het volgende:
    Heey,

Ik hoorde vandaag op het werk een nummer uit iemands auto maar het was een cd zonder tracklist dus hij wist niet hoe het nummer heette.

Er komt veel (heel veel) "Un, dos, tres" in voor. Het is een reggaeton nummer met beste bass.
    Komt dat iemand bekend voor.
    Op de cd stonden ook DJ Shadows - Six Days (Remix?) en Lady Dana.

(En het is dus niet Ricky Martin)
    Niemand?
    pi_59957378
    Ik ben op zoek naar het titel/ artiest van het nummer wat je vandaag (maandag 7 juli) kon horen in het TV programma éen vandaag bij het begin van het item over britse jeugdbendes en hun moorden.
      maandag 7 juli 2008 @ 22:32:53 #124
    177619 Duvel86
    pi_59959665
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 21:18 schreef teek- het volgende:
    Ik ben op zoek naar het titel/ artiest van het nummer wat je vandaag (maandag 7 juli) kon horen in het TV programma éen vandaag bij het begin van het item over britse jeugdbendes en hun moorden.
    hier nog één!
      dinsdag 8 juli 2008 @ 12:53:28 #125
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_59969600
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 10:56 schreef koeniew124 het volgende:
    Hallo

Weet iemand hoe het liedje heet uit die Bacardi Reclame

Ik heb even gekeken op youtube maar kan hem niet vinden

Wel weet ik dat hij volgens mij van deze is http://www.bacardi.com/#/nederland/nl/bacardimojito/

Alvast bedakt

Koen
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 11:39 schreef koeniew124 het volgende:
    ik bedoel de reclame ook met water figuren maar het zijn er maar 2 als het goed is een mannetje en een vrouwtje aan het begin zie je een mojito in een glas en daar wordt op ingezoomed waarna de 2 figuurtjes met elkaar gaan dansen op een muziekje. DAT muziekje bedoel ik.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_59978630
    Ik zoek... een songwriter! In de muziekstijl pop/rock,
    vb hoe ik zing:

Als je iemand kent of je bent het zelf....
    Thnx!
      dinsdag 8 juli 2008 @ 18:55:05 #127
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59978723
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 18:51 schreef Marjolijnvd het volgende:
    Ik zoek... een songwriter! In de muziekstijl pop/rock,
    vb hoe ik zing:

Als je iemand kent of je bent het zelf....
    Thnx!
    Dan kan je beter een nieuw topic voor aanmaken. Niet echt de bedoeling van dit topic namelijk .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59980509
    Hallo ik zoek een nummer waarvan de melodie heel erg op het nummer Dance with my father van Luther Vandross lijkt. Het nummer wat ik zoek is naar mijn weten ooit wel eensoort van hit geeest!
    Voor de mensen die het nummer niet kennen, klik hier!
    pi_59980539
    Hoi,

Ik ziek een vrij oud, maar zeer bekend nummer.

Echt een nummer dat nog vaak op de radio te horen is, (skyradio ofzo).

Het begint direct met piano met een bekende melody, daarna word er door een man gezongen.

Ik weet het is weinig info, maar ik kan me ook helemaal niets herinneren van de tekst dat word gezongen.

Misschien weet iemand wat.
      dinsdag 8 juli 2008 @ 21:17:12 #130
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_59981948
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 20:13 schreef Z500 het volgende:
    Hoi,

Het begint direct met piano met een bekende melody, daarna word er door een man gezongen.

Ik weet het is weinig info, maar ik kan me ook helemaal niets herinneren van de tekst dat word gezongen.

?
    pi_59983650
    Ik zoek het volgende nummer:

- Uitgebracht rond 2000
    - Het refrein gaat van: "I know you want to do it, I know you want to do it girl, I get on the dancefloor" oid.
    - Het is een dance/hip-hop plaatje
    - De videoclip speelde af op een soort van kermis, in een draaimolen.
    - De beat is een tijdje de jingle/achtergrondmuziek van het Einslive (WDR 1) filenieuws geweest.

Hopelijk is het zo duidelijk en kan iemand mij verder helpen.
      dinsdag 8 juli 2008 @ 23:22:36 #132
    12871 Myster_E
    Ne t'en fais pas,
    pi_59985198
    Een baby in een kinderwagen, en ohlele baby (?) gevolgd door franstalige tekst.
    pi_59987571
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 21:18 schreef teek- het volgende:
    Misschien helpt dit: op www.uitzendinggemist.nl en dan bij de uitzending van éenvandaag van 7 juli is het te beluisteren in minuut 21 een paar keer.

Iemand n idee?
    pi_59988529
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 22:26 schreef dvs- het volgende:
    Ik zoek het volgende nummer:

- Uitgebracht rond 2000
    - Het refrein gaat van: "I know you want to do it, I know you want to do it girl, I get on the dancefloor" oid.
    - Het is een dance/hip-hop plaatje
    - De videoclip speelde af op een soort van kermis, in een draaimolen.
    - De beat is een tijdje de jingle/achtergrondmuziek van het Einslive (WDR 1) filenieuws geweest.

Hopelijk is het zo duidelijk en kan iemand mij verder helpen.
    Bekijk deze YouTube-video

pi_59988545
    quote:
    Hoi,

?
      woensdag 9 juli 2008 @ 09:05:25 #136
    11287 kaassouffle
    Medewerker v/d maand
    pi_59989313
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 23:22 schreef Myster_E het volgende:
    Een baby in een kinderwagen, en ohlele baby (?) gevolgd door franstalige tekst.

??
    Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
    Platenfabriek - spotify playlists
      woensdag 9 juli 2008 @ 09:20:35 #137
    201147 koeniew124
    FOK! USER!!!
    pi_59989491
    Ik zoek het liedje uit die nieuwe Bacardi Mojito reclame
    Je ziet dan zo iemand water in het glas doen en dan zoomen ze in op dat glas en dan zie je een paar poppetjes dansen. Het liedje dat je dan hoort bedoel ik: Link naar reclame =

Bacardi Mojito
    En dan moet je even op dat plaatje achterin klikken als je erover scrollt krijg je de Teks Commercial te zien ofzo

Alvast bedankt,
      woensdag 9 juli 2008 @ 09:47:21 #138
    11287 kaassouffle
    Medewerker v/d maand
    pi_59989883
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 01:15 schreef teek- het volgende:

[..]

Misschien helpt dit: op www.uitzendinggemist.nl en dan bij de uitzending van éenvandaag van 7 juli is het te beluisteren in minuut 21 een paar keer.

Iemand n idee?
    Ik hoor iig deze:
      woensdag 9 juli 2008 @ 09:50:33 #139
    167022 RSie
    Nomen Nescio
    pi_59989929
    Ik zoek een nummer ik geloof dat er in de titel iets van Frontier voorkomt en er zat een vage videoclip bij.

steeds een vrolijk deuntje erbij, soort westernachtig maar dan toch net ff anders.
    nummer is denk ik een jaartje of 4-5 oud.
      woensdag 9 juli 2008 @ 12:25:06 #140
    11287 kaassouffle
    Medewerker v/d maand
    pi_59992696
      woensdag 9 juli 2008 @ 12:31:17 #141
    167022 RSie
    Nomen Nescio
    pi_59992810
    quote:
    Geniaal

That's the one!! Thanks!
    pi_59992947
    quote:
    Thank you very much . Ik zocht deze plaat al jaren.
    pi_59994741
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 09:47 schreef kaassouffle het volgende:

[..]

Ik hoor iig deze:

Nee das niet die ik zoek, maar tnx
      woensdag 9 juli 2008 @ 20:10:39 #144
    128564 Flibble
    Mr. Flibble's very cross
    pi_60004045
    Hallo!

Ik zoek al eeuwen een liedje dat volgens mij Bratislava heet, maar google levert steeds alleen de band 'Beirut' op en dat is het niet. Een stukje uit de tekst is: 'She was pretty from far but she's far from pretty' en in het refrein wordt het woord 'Bratislava' een aantal keer gezongen.
    Ik weet er verder niet echt iets zinnigs over te zeggen, behalve dat de zanger nogal een accent heeft, geen idee waar hij vandaan komt (wellicht Bratislava).

Komt iemand dit bekend voor?
    King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
    pi_60004486
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 20:10 schreef Flibble het volgende:
    Hallo!

Ik zoek al eeuwen een liedje dat volgens mij Bratislava heet, maar google levert steeds alleen de band 'Beirut' op en dat is het niet. Een stukje uit de tekst is: 'She was pretty from far but she's far from pretty' en in het refrein wordt het woord 'Bratislava' een aantal keer gezongen.
    Ik weet er verder niet echt iets zinnigs over te zeggen, behalve dat de zanger nogal een accent heeft, geen idee waar hij vandaan komt (wellicht Bratislava).

Komt iemand dit bekend voor?
    Real Ones - Bratislava?
    luisterlinkje: http://www.amazon.com/Bratislava/dp/B000QW37CA
    pi_60004695
    quote:
    Hoi,

Op de reacties van deze;

Bedankt voor het zoeken. Maar het zijn ze niet.

Hij begint het eerste minuutje met niks anders dan de piano. Dan pas word er gezongen.
    (Waarom weet ik die tekst niet meer )
      woensdag 9 juli 2008 @ 21:39:01 #147
    96116 ralfseltje
    Sitting on a cornflake
    pi_60006090
    Ik zoek een nummer waar het stukje "round round baby go round" in zit. Ik dacht dat het INXS was maar daaronder kan ik het niet vinden. Iemand een idee?
      woensdag 9 juli 2008 @ 21:58:08 #148
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60006555
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 21:39 schreef ralfseltje het volgende:
    Ik zoek een nummer waar het stukje "round round baby go round" in zit. Ik dacht dat het INXS was maar daaronder kan ik het niet vinden. Iemand een idee?
    Dead Or Alive - You Spin Me Round (Like a Record)
    pi_60011809
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 20:37 schreef Z500 het volgende:

[..]

Op de reacties van deze;

Hij begint het eerste minuutje met niks anders dan de piano. Dan pas word er gezongen.
    ?

Niet echt piano, maar orgeltje:

pi_60016793
    Ik zoek de naam van een bepaald nummertje.

Het is denk ik al een jaar of 7 oud, maar dat kunnen er net zo goed 8 of 9 zijn.

Het is een beetje house/hardcore-achtig nummer en de volgende tekst zit erin als de muziek eventjes stopt:

"What? Over?....... It ain't over 'till we decide it is!!!!"

En dank beukt het nummer lekker verder. Het is overigens nogal een irritant nummer met allemaal vage piepjes erin. De piepjes beginnen heel rustig zovan: piewieew piewieew.

Nadat eerder genoemde stukje tekst word je compleet gestoord van de muziek en de piepjes.

Tof nummer dus.

Heeft iemand enig idee waar ik het over heb?

=edit=
    En op die tekst vind ik dus niks met google. Ja alleen iets over een of ander dik wijf die gaat zingen ofzo

[ Bericht 6% gewijzigd door NED op 10-07-2008 12:44:45 ]
    pi_60020749
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 07:05 schreef starla het volgende:

[..]

?

Niet echt piano, maar orgeltje:

Nope helaas, bedankt voor het zoeken.

Dit is gewoon een onmogelijke tenzij ik meer details weet te achterhalen...
    pi_60021475
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 12:39 schreef NED het volgende:
    Ik zoek de naam van een bepaald nummertje.

Het is denk ik al een jaar of 7 oud, maar dat kunnen er net zo goed 8 of 9 zijn.

Het is een beetje house/hardcore-achtig nummer en de volgende tekst zit erin als de muziek eventjes stopt:

"What? Over?....... It ain't over 'till we decide it is!!!!"

En dank beukt het nummer lekker verder. Het is overigens nogal een irritant nummer met allemaal vage piepjes erin. De piepjes beginnen heel rustig zovan: piewieew piewieew.

Nadat eerder genoemde stukje tekst word je compleet gestoord van de muziek en de piepjes.

Tof nummer dus.

Heeft iemand enig idee waar ik het over heb?

=edit=
    En op die tekst vind ik dus niks met google. Ja alleen iets over een of ander dik wijf die gaat zingen ofzo
    Probeer deze eens: Mellow Trax - Phuture Vibes
    pi_60021484
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 20:37 schreef Z500 het volgende:

[..]

Op de reacties van deze;

Deze dan?
    pi_60025463
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef Z500 het volgende:

[..]

?
    pi_60025592
    hallo mensen ik zoek al een tijd een nummertje.
    volgens mij komt ergens in de tekst telkens voor deze tekst: 'don't go now your ex is here' ofzoiets dergelijks.
    in de clip eeft de zanger een acoustische gitaar en een cowboyhoed op dacht ik.
    ik hoop dat jullie het weten!

groetjes
    pi_60026485
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 15:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Probeer deze eens: Mellow Trax - Phuture Vibes
    YES!!! Die bedoelde ik inderdaad! !

Kwam het door mijn geweldige omschrijving dat je wist welk nummer ik bedoelde?

Thanks
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      donderdag 10 juli 2008 @ 20:13:25 #157
    128564 Flibble
    Mr. Flibble's very cross
    pi_60026974
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 20:29 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Real Ones - Bratislava?
    luisterlinkje: http://www.amazon.com/Bratislava/dp/B000QW37CA
    Jaaaa, dat is hem! Wat goed!

Vele malen dank!
    King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
      donderdag 10 juli 2008 @ 20:46:04 #158
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_60027710
    Ik zoek weer een keer iets, het nummer Obsession van Aventura, maar dan in een andere uitvoering.
    De achtergrondmuziek is eenvoudig, met volgens mij (bijna) alleen maar percussie (handtrommels ofzo). Deze uitvoering wordt gezongen door een vrouw.

Wie weet welke cover dit is?

Alvast bedankt!
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
    pi_60031464
    Ik hoorde vanmiddag bij Eigen Huis & Tuin van RTL een muziekje dat ik ook heb gehoord bij de docu van Maradona, genaamd Maradona: Un Gamin En Or (de muziek klinkt Argentijns, er zijn geen vocals het is volgens mij gewoon instrumental)

Het is geen film dus ik kon geen soundtrack vinden, maar het is een docu van de TVzender Arte..
    Kan iemand mij helpen met het vinden van dat muziekje.?
    pi_60031747
    quote:

dit zijn vast de sugababes
    pi_60032264
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 23:23 schreef MarcoDiVaio het volgende:
    Ik hoorde vanmiddag bij Eigen Huis & Tuin van RTL een muziekje dat ik ook heb gehoord bij de docu van Maradona, genaamd Maradona: Un Gamin En Or (de muziek klinkt Argentijns, er zijn geen vocals het is volgens mij gewoon instrumental)

Het is geen film dus ik kon geen soundtrack vinden, maar het is een docu van de TVzender Arte..
    Kan iemand mij helpen met het vinden van dat muziekje.?
    bedoel je dit muziekje?

vrijdag 11 juli 2008 @ 00:20:46 #162
    165512 MASD
    Music is dead.
    pi_60032637
    quote:
    Iemand heeft meatspin gekeken.
    Long live music.
    pi_60032735
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 00:01 schreef kvd het volgende:

[..]

bedoel je dit muziekje?

nee dat is em niet.
    pi_60033577
    een hele slechte record, maar hier een stukje.. let maar niet op het af en toe gestotter dat hoort erbij.. beetje amateuristisch maar je hoort het Argentijnsachtige deuntje..
    http://www.zshare.net/video/1507484134f5c145/

weet iemand hoe dit liedje heet?
    pi_60034037
    Ik zoek een nummer met de titel Pop, een wat 'alternatief' nummer: het leek me typisch Amerikaanse alternative. Ik heb het vaak op StuBru en KinkFM gehoord. Het refrein betsaat o.m. uit een een aantal keer hoog achter elkaar uitspreken van het woord 'pop': poppoppop poppopop (ik verstond pas toen ik het las dat men dat zong, dus ik weer niet of het helpt.
    anonieme razernist
    pi_60034381
    - laat maar, al gevonden.

[ Bericht 70% gewijzigd door F04 op 11-07-2008 12:21:56 ]
    pi_60035050
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 19:52 schreef vosss het volgende:

[..]

Kwam het door mijn geweldige omschrijving dat je wist welk nummer ik bedoelde?
    Dat hielp wel inderdaad
    pi_60038065
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 00:25 schreef MarcoDiVaio het volgende:

[..]

nee dat is em niet.
    Vanaf welke minuut bedoel je dan? Hij begint namelijk wel met dat nummer, staat ook bij de comments op youtube
    pi_60038895
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 11:48 schreef kvd het volgende:

[..]

Vanaf welke minuut bedoel je dan? Hij begint namelijk wel met dat nummer, staat ook bij de comments op youtube
    slechte opname maar deze zoek ik dus...
      Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 13:53:02 #170
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_60040479
    Ok, de omschrijving is echt mega vaag

Er is een nummer wat volgens mij vaak gebruikt werd bij de playstation reclames om fifa te promoten ofzo. (Ik ken er ook naast zitten hoor )

iig het nummer begint, of heeft iig in zich : Wheeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeee en dan hoor je volgens mij meteen een gitaar.

Om de 1 of andere reden associeer ik het nummer direct met :

Sorry voor de uber vage omschrijving, maar meer kan ik er niet van maken

Iemand enig idee?

Bvd
    Recordhouder aantal posts op één dag.
    4045
    onlogisch
      vrijdag 11 juli 2008 @ 14:25:31 #171
    96116 ralfseltje
    Sitting on a cornflake
      vrijdag 11 juli 2008 @ 19:46:06 #172
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_60047728
    het liedje dat op de achtergrond wordt gedraaid:
    http://www.thirstfortruth.com.au/index.aspx?id=14
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
    pi_60049437

Niemand weet een titel van het deuntje dat je hoort door de bas?

Ik bied 10 euro!
      vrijdag 11 juli 2008 @ 22:19:14 #174
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_60050764
    Ik weet dat deuntje niet maar die drums is iig:

edit: de bass is daar ook van .. ff wat remixes beluisteren dan hoor.

Of lijkt het gewoon erop?
    naja het zal ook wel een ander lied zijn ook, 2 liedjes door elkaar gemixed...

[ Bericht 6% gewijzigd door MouzurX op 11-07-2008 22:25:17 ]
    pi_60050951
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 22:19 schreef MouzurX het volgende:
    Ik weet dat deuntje niet maar die drums is iig:

edit: de bass is daar ook van .. ff wat remixes beluisteren dan hoor.

Of lijkt het gewoon erop?
    naja het zal ook wel een ander lied zijn ook, 2 liedjes door elkaar gemixed...
    Ja precies, die drums weet ik al, gaat om het deuntje.
    pi_60051207
    quote:
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 23:35 schreef lucasbeta het volgende:

[..]

dit zijn vast de sugababes

deze ?

[ Bericht 24% gewijzigd door Niconigger op 11-07-2008 22:44:41 ]
    pi_60051470
    Ik zoek een nummer dat ik vandaag op 3fm gehoord heb, en laast al een paar keer op 538
    de tekst zo als ik me herinner: you're a good girl.
    En het klinkt net alsof het live gezongen word.
    Vergeet alleen steeds op te schrijven, wie de zanger is
    Same Shit, Different Day......
      Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 23:34:34 #178
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_60052495
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef ralfseltje het volgende:
    Blur - Song 2?

I love you untill the end of time
    Recordhouder aantal posts op één dag.
    4045
    onlogisch
    pi_60052551
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 12:36 schreef MarcoDiVaio het volgende:

[..]

slechte opname maar deze zoek ik dus...
    die doet het niet bij mij
    pi_60052987
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 23:36 schreef kvd het volgende:

[..]

pi_60052990
    jaa

k hoorde vandaag een nummer op arrow classic rock??

rond 20.37 begon die ongeveer

enige wat ik verstond was no more fear was beetje rustig liedje..

beetje zoiets als alive van pearl jam ofzo..
    niet echt een heel druk lied..

can anyone help me?
    pi_60053014
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 23:36 schreef kvd het volgende:

[..]

ok probeer deze dan:
    http://www.zshare.net/video/151313555a601737/
    pi_60053773
    tvp
    I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
      zaterdag 12 juli 2008 @ 01:18:38 #184
    96116 ralfseltje
    Sitting on a cornflake
    pi_60054079
    quote:
    Dat was hem dus Bedankt.

Sugababes lijkt niet echt op INXS, maar ook bedankt voor het mee denken
    pi_60055314
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 00:00 schreef r100h het volgende:
    jaa

k hoorde vandaag een nummer op arrow classic rock??

rond 20.37 begon die ongeveer

enige wat ik verstond was no more fear was beetje rustig liedje..

beetje zoiets als alive van pearl jam ofzo..
    niet echt een heel druk lied..

can anyone help me?

?
      zaterdag 12 juli 2008 @ 12:40:28 #186
    165512 MASD
    Music is dead.
    pi_60057533

Dat pianostukje dus, iemand een idee?
    Long live music.
      zaterdag 12 juli 2008 @ 14:09:08 #187
    201147 koeniew124
    FOK! USER!!!
    pi_60058733
    Heeft niemand antwoord op mijn vraag (op pagina 6 XD)
      zaterdag 12 juli 2008 @ 14:22:23 #188
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_60058943
    Bekend, beetje sloom nummer.

Bevat de tekst:
    - In america, yeah
    - judela judela judela judela judela U.S.A.
    - Love and peace and understanding

Help?
    Ik heb al een boek.
      zaterdag 12 juli 2008 @ 14:24:33 #189
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_60058975
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 14:22 schreef Rio het volgende:
    Bekend, beetje sloom nummer.

Bevat de tekst:
    - In america, yeah
    - judela judela judela judela judela U.S.A.
    - Love and peace and understanding

Help?
    for America - Red Box
    pi_60059065
    Ik kon net met mijn webcam van de radio (XFM) een klein stukje van een liedje opnemen.
    Wel deze:
    www.brouwernetwork.nl/liedje.mp3

Weet iemand welke dit is??
      zaterdag 12 juli 2008 @ 14:34:59 #191
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_60059126
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 14:30 schreef dennus2008 het volgende:
    Ik kon net met mijn webcam van de radio (XFM) een klein stukje van een liedje opnemen.
    Wel deze:
    www.brouwernetwork.nl/liedje.mp3

Weet iemand welke dit is??
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_60059252
    quote:

Geweldig, thanks
      zaterdag 12 juli 2008 @ 15:04:37 #193
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_60059520
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 14:24 schreef Charmian het volgende:

[..]

for America - Red Box
    Multi grazi!
    Ik heb al een boek.
    pi_60060055
    Ik zoek nog een nummer, is een net uitgekomen remix(gok ik) met dat nummer van Daniel Beddingfield erdoorheen.
    Kan alleen de goede mix nergens vinden iemand?
      zaterdag 12 juli 2008 @ 16:02:39 #195
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_60060130
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 15:56 schreef dennus2008 het volgende:
    Ik zoek nog een nummer, is een net uitgekomen remix(gok ik) met dat nummer van Daniel Beddingfield erdoorheen.
    Kan alleen de goede mix nergens vinden iemand?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_60060370
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 22:51 schreef Drago-X het volgende:
    Ik zoek een nummer dat ik vandaag op 3fm gehoord heb, en laast al een paar keer op 538
    de tekst zo als ik me herinner: you're a good girl.
    En het klinkt net alsof het live gezongen word.
    Vergeet alleen steeds op te schrijven, wie de zanger is
    ik bedenk me net, volgens mij is het she's a good girl.
    echt een relaxt nr.

Iemand enig idee?
    Same Shit, Different Day......
    pi_60060373
    als iemand deze ook nog zou kunnen vinden
    pi_60060585
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 16:20 schreef MarcoDiVaio het volgende:
    als iemand deze ook nog zou kunnen vinden
    Met alle respect en niet persoonlijk bedoeld, maar wat een ongelofelijke kutlink is dat zeg.
    pi_60060818
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef Z500 het volgende:

[..]

Nog maar één:

pi_60061783
    volgens mij komt ergens in de tekst telkens voor deze tekst: 'don't go now your ex is here' ofzoiets dergelijks.

groetjes
      zaterdag 12 juli 2008 @ 19:30:12 #201
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_60063234
    ik ben op zoek naar dit liedje:
    http://www.savefile.com/files/1663020

Het liedje heet volgens mij gewoon digital technology, alleen daar kan je dus niks op vinden.
    Psychedelic trance volgens mij.
    pi_60065515
    Hoe heet dat Franse liedje wat de RVS gebruikt in hun reclame? Dat je al die papieren enzo ziet vliegen. Het is heel rustig en van een vrouwtje.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_60065631
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
    Hoe heet dat Franse liedje wat de RVS gebruikt in hun reclame? Dat je al die papieren enzo ziet vliegen. Het is heel rustig en van een vrouwtje.
    Dorval - Ne me demande rien
    http://jaap.wordpress.com(...)-uit-de-rvs-reclame/
    pi_60065849
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 21:47 schreef Niconigger het volgende:

[..]

Dorval - Ne me demande rien
    http://jaap.wordpress.com(...)-uit-de-rvs-reclame/
    Danku.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_60074092
    Die van RVS wilde ik ook net weten, danku!
    pi_60074136

Is dat een stuk of een gecomponeerde begintune?
    pi_60076982
    het lied met de volgende tekst in het refrein"

"Het is fijn om lid te zijn.."
    google is your friend
    pi_60087268
    Ik zoek het nummer van de reclame van Bear Grylls (overlevingsgast) op Discovery Channel. De "Bear... is.. terug" reclame. Het is een rocknummer maar ik kan er geen woord van verstaan. Iemand enig idee?
    pi_60094316
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 00:05 schreef Ballistic het volgende:
    Ik zoek het nummer van de reclame van Bear Grylls (overlevingsgast) op Discovery Channel. De "Bear... is.. terug" reclame. Het is een rocknummer maar ik kan er geen woord van verstaan. Iemand enig idee?
    Als je dit filmpje bedoelt: http://www.beargrylls.com/Video/discovery.html

Dat is Lynyrd Skynyrd - Free Bird
      maandag 14 juli 2008 @ 13:29:10 #210
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_60095052
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 13:43 schreef Matje-1989 het volgende:

Is dat een stuk of een gecomponeerde begintune?
    Volgens mijj heet dat een rip off van de serie Dynasty:

maandag 14 juli 2008 @ 16:41:45 #211
    221513 Alfred_Jodokulus
    Spetter, Spatter, Spater
    pi_60100037
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Volgens mijj heet dat een rip off van de serie Dynasty:

'
    Mooi stuk van Dynasty
    pi_60108832
    hoe heet het nummer ook alweer wat in het lliedje van dj triax= chronic beats word gebruikt??

http://www.youtube.com/watch?v=6m-xR2eSUA8 bij 2.40??

ik heb me suf lopen denken maar ik kom dr gewoon maar niet op

help!

iets van enya ofzo??

[ Bericht 5% gewijzigd door r100h op 14-07-2008 23:00:58 ]
      maandag 14 juli 2008 @ 23:08:03 #213
    158966 -Pink-
    I'm a voodoo child
    pi_60109398
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef r100h het volgende:
    hoe heet het nummer ook alweer wat in het lliedje van dj triax= chronic beats word gebruikt??

http://www.youtube.com/watch?v=6m-xR2eSUA8 bij 2.40??

ik heb me suf lopen denken maar ik kom dr gewoon maar niet op

help!

iets van enya ofzo??
    Inderdaad Enya

Het is ook bekend van de Fugees, die gebruikten het weer in Ready or not.
    pi_60111788
    Ok dit wordt een kut beschrijving, maar ik ga het toch proberen:

Het is een nummer in de jaren 80 of begin jaren 90 (weet niet want ik ben geboren in 1990 )
    Het is een heel bekend nummer, ook gebruikt in een kauwgom reclame jaren geleden
    Je hoort (waarschijnlijk door negerinnen) vrouwen hetvolgende zeggen in het reffrein: tutu-tututuuuututu tutututuuuutu tutututu tututututuuu

Lol ik schaam me bijna dat ik dit doe , maar ik hoop dat iemand het melodietje ineen keer te binnen schiet en mij kan helpen.

-edit: er komt natuurlijk ook text in voor, maar de laatste keer dat ik dat liedje hoorde was ik een soort van unable to understand it. Was nog jong

[ Bericht 9% gewijzigd door Neo-Mullen op 15-07-2008 00:53:17 ]
    Cuz I'm Mr. Brightside
    pi_60112736
    Ik zoek een liedje, gaat onegveer zo: hnanananananahey, of zo iets. Het is een engels / frans. Ik heb het een paar keer gehoord, vooal in discotheken.

mvg, Daffy
    pi_60112802
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 02:02 schreef daffydaffy het volgende:
    Ik zoek een liedje, gaat onegveer zo: hnanananananahey, of zo iets. Het is een engels / frans. Ik heb het een paar keer gehoord, vooal in discotheken.

mvg, Daffy
    Is het een beetje exotisch liedje?
    Cuz I'm Mr. Brightside
    pi_60113878
    @-Pink-

ja hehe! ik kwam er maar niet op fugees idd, en enya

nou bedankt!!
    pi_60114188
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 00:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

Het is een nummer in de jaren 80 of begin jaren 90 (weet niet want ik ben geboren in 1990 )
    Het is een heel bekend nummer, ook gebruikt in een kauwgom reclame jaren geleden
    Je hoort (waarschijnlijk door negerinnen) vrouwen hetvolgende zeggen in het reffrein: tutu-tututuuuututu tutututuuuutu tutututu tututututuuu

Lol ik schaam me bijna dat ik dit doe , maar ik hoop dat iemand het melodietje ineen keer te binnen schiet en mij kan helpen.

-edit: er komt natuurlijk ook text in voor, maar de laatste keer dat ik dat liedje hoorde was ik een soort van unable to understand it. Was nog jong
    Lou Reed - Walk on the wild side
    pi_60120734
    Zijn we weer..

Ik zoek een liedje wat voorkwam in de MTV Breakfast club, maar niet meer terug te vinden is.
    In de clip kleden een stel mannen en vrouwen zich uit waardoor ze van die censuurblokjes op hun lichaam krijgen.
    Vervolgens door de clip door maken ze dmv die blokjes figuren.
    Iemand die weet welke ik bedoel?
    pi_60120945
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 14:28 schreef Crientj het volgende:
    Zijn we weer..

Ik zoek een liedje wat voorkwam in de MTV Breakfast club, maar niet meer terug te vinden is.
    In de clip kleden een stel mannen en vrouwen zich uit waardoor ze van die censuurblokjes op hun lichaam krijgen.
    Vervolgens door de clip door maken ze dmv die blokjes figuren.
    Iemand die weet welke ik bedoel?
    Brigthon Port Authority - Toe Jam
    pi_60121067
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 14:35 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Brigthon Port Authority - Toe Jam
    Supertje, dankjewel.
      dinsdag 15 juli 2008 @ 14:46:09 #222
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_60121222
    Ik zoek een versie van Miss kittin - Frank sinatra, waar hij iets sneller is en ze o.a. het woord champagne als champanje ipv champain uitspreekt..
      dinsdag 15 juli 2008 @ 14:51:14 #223
    167022 RSie
    Nomen Nescio
    pi_60121352
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 14:46 schreef MouzurX het volgende:
    Ik zoek een versie van Miss kittin - Frank sinatra, waar hij iets sneller is en ze o.a. het woord champagne als champanje ipv champain uitspreekt..
    I get a kick out of you?
    pi_60122947
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 09:01 schreef cafca het volgende:

[Op dinsdag 15 juli 2008 00:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

-edit: er komt natuurlijk ook text in voor, maar de laatste keer dat ik dat liedje hoorde was ik een soort van unable to understand it. Was nog jong]

Lou Reed - Walk on the wild side
    Nee, het is een groep negerinnen die dat tututu verhaaltje zingen. Het hele nummer is door een vrouw gemaakt. Iemand anders misschien enig idee? Ik zoek dit liedje al maanden.
    Cuz I'm Mr. Brightside
    pi_60125160
    Hey,

Ik zoek een videoclip maar kan niet meer op de naam van band e/o nummer komen. Het gaat om een redelijk duistere clip waar een donkere man ergens wakker wordt en dan begint weg te rennen ergens van. Het mooie aan deze clip vind ik is dat tijdens het rennen, als hij zich ergens stoot of aangereden wordt er een deel van zijn arm, been, enz afbreekt alsof het van steen/glas is.

Weet iemand misschien welke ik bedoel, ben echt al super lang op zoek hiernaar!

thnx
    pi_60125366

groetjes
    pi_60125569
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef lucasbeta het volgende:

groetjes
    Pete Murray - Opportunity?
      dinsdag 15 juli 2008 @ 19:56:07 #228
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_60128250
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 16:01 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee, het is een groep negerinnen die dat tututu verhaaltje zingen. Het hele nummer is door een vrouw gemaakt. Iemand anders misschien enig idee? Ik zoek dit liedje al maanden.
    Het zal deze niet zijn, maar je kunt hier goed Sportlife in horen (nou ja ikke dan)
    Verder kan ik me geen spraakmakend nummer bij een kauwgomreclame bedenken.

dinsdag 15 juli 2008 @ 22:43:10 #229
    177619 Duvel86
    pi_60132645
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 17:38 schreef Spacekitten het volgende:
    Hey,

Ik zoek een videoclip maar kan niet meer op de naam van band e/o nummer komen. Het gaat om een redelijk duistere clip waar een donkere man ergens wakker wordt en dan begint weg te rennen ergens van. Het mooie aan deze clip vind ik is dat tijdens het rennen, als hij zich ergens stoot of aangereden wordt er een deel van zijn arm, been, enz afbreekt alsof het van steen/glas is.

Weet iemand misschien welke ik bedoel, ben echt al super lang op zoek hiernaar!

thnx
    mocht je hem nog niet gevonden hebben, Leftfield - Afrika Shox
    pi_60133849
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 19:56 schreef Charmian het volgende:

[..]

Het zal deze niet zijn, maar je kunt hier goed Sportlife in horen (nou ja ikke dan)
    Verder kan ik me geen spraakmakend nummer bij een kauwgomreclame bedenken.

Nee dat is een baggernummer
    Cuz I'm Mr. Brightside
    pi_60134520
    Eindtune van Studio Sportzomer?
    Dus van de tour op 1?

Buanas noche
    wordt er gezongen ofoz..
    pi_60134748
    Ik ben op zoek naar een beetje een exotisch, vrij ritmisch nummer. Volgens mij is het Spaans; het komt in ieder geval vrij Latin-achtig over op mij. Sorry voor deze wazige omschrijving maar ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel.
      Redactie Frontpage woensdag 16 juli 2008 @ 09:22:03 #233
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_60137886
    Ik zoek de dancemix waarin Julien Clerc's Elle voulait qu'on l'appelle Venise in zit verwerkt. Iemand een idee hoe het heet?
    pi_60137980
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 22:43 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

mocht je hem nog niet gevonden hebben, Leftfield - Afrika Shox
    Ja dat was m! Heel erg bedankt!
    pi_60138812
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 23:57 schreef Matje-1989 het volgende:
    Eindtune van Studio Sportzomer?
    Dus van de tour op 1?

Buanas noche
    wordt er gezongen ofoz..
    Dalida - Buenas Noches Mi Amor

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
      woensdag 16 juli 2008 @ 13:03:29 #236
    167022 RSie
    Nomen Nescio
    pi_60142583
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 00:12 schreef LB06 het volgende:
    Ik ben op zoek naar een beetje een exotisch, vrij ritmisch nummer. Volgens mij is het Spaans; het komt in ieder geval vrij Latin-achtig over op mij. Sorry voor deze wazige omschrijving maar ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel.
    jean claude ades - shingaling?

en anders moet je toch met een uitgebreidere beschrijving komen. (heeft het in top 40 gestaan, welk jaar etc. etc.) want exotisch latinachtig spaans dat kunnen zeer veel nummers zijn!
    pi_60143297
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 13:03 schreef RSie het volgende:

[..]

jean claude ades - shingaling?

en anders moet je toch met een uitgebreidere beschrijving komen. (heeft het in top 40 gestaan, welk jaar etc. etc.) want exotisch latinachtig spaans dat kunnen zeer veel nummers zijn!
    Sorry, maar meer weet ik niet. Het is in ieder geval een recent nummer, dus vandaar dat iemand misschien wist wat ik bedoelde. Deze is ook grappig trouwens. Bij het nummer wat ik zoek zit er trouwens niet zo'n beat onder.
      woensdag 16 juli 2008 @ 14:06:49 #238
    199318 zwartemarktplaats
    met zonder bonnetje
    pi_60144098
    ://www.vkmag.com/magazine/black_guys_on_a_beautiful_day/

Je hoort het op 4.03 en in het begin.
      woensdag 16 juli 2008 @ 14:57:25 #239
    117895 matthendriks
    Switching reality. And back.
    pi_60145333
    Weet iemand het nummer dat gebruikt wordt in de Discovery Channel commerical, met Bear Grylls? ("Bear is back" - Ultimate Survival) ... Beetje rock-achtig?

Kom er zelf niet uit... Bedankt!
    Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
    pi_60147489
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 14:57 schreef matthendriks het volgende:
    Weet iemand het nummer dat gebruikt wordt in de Discovery Channel commerical, met Bear Grylls? ("Bear is back" - Ultimate Survival) ... Beetje rock-achtig?

Kom er zelf niet uit... Bedankt!
    Niemand weet em volgens mij.. ik zoek em ook. Maar ik versta dan ook geen enkel woord van wat de lyrics, dus dat schiet ook niet op.
      woensdag 16 juli 2008 @ 17:38:36 #241
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_60148710
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 14:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
    ://www.vkmag.com/magazine/black_guys_on_a_beautiful_day/

Je hoort het op 4.03 en in het begin.
    Je hoort in beide gevallen João Gilberto en hoogstwaarschijnlijk Stan Getz op sax.

Het laatste nummer is So Danço Samba eerste nummer weet ik niet.
      woensdag 16 juli 2008 @ 17:44:38 #242
    177619 Duvel86
    pi_60148830
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 16:29 schreef Ballistic het volgende:

[..]

Niemand weet em volgens mij.. ik zoek em ook. Maar ik versta dan ook geen enkel woord van wat de lyrics, dus dat schiet ook niet op.
    bij toeval ergens gevonden, is het misschien deze?
    Bekijk deze YouTube-video
    pi_60149179
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 17:59 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Pete Murray - Opportunity?

thanks die bedoelde ik
    pi_60152648
    Kan iemand me vertellen van welke artiest dit nummer is?
    Ik vind het erg lekker klinken maar kan er geen artiest bij plaatsen.
    bvd
    http://video.msn.com/vide(...)e9-a23e-1039cca3caec
      woensdag 16 juli 2008 @ 21:00:02 #245
    199318 zwartemarktplaats
    met zonder bonnetje
    pi_60152761
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 17:38 schreef Charmian het volgende:

[..]

Je hoort in beide gevallen João Gilberto en hoogstwaarschijnlijk Stan Getz op sax.

Enorm bedankt.
      woensdag 16 juli 2008 @ 21:00:39 #246
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_60152774
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 20:55 schreef kotsvlek het volgende:
    Kan iemand me vertellen van welke artiest dit nummer is?
    Ik vind het erg lekker klinken maar kan er geen artiest bij plaatsen.
    bvd
    http://video.msn.com/vide(...)e9-a23e-1039cca3caec
    Kubus & Bang Bang - Grow up
    Don't cry because it's over. Smile because it happened.
    Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
    pi_60153289
    Mijn dank. nu nog even downloaden zodra ik hem gevonden krijg
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 21:00 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Kubus & Bang Bang - Grow up
      Redactie Frontpage woensdag 16 juli 2008 @ 21:25:42 #248
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_60153335
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 09:22 schreef SunChaser het volgende:
    Ik zoek de dancemix waarin Julien Clerc's Elle voulait qu'on l'appelle Venise in zit verwerkt. Iemand een idee hoe het heet?

iemand?
    pi_60153338
    Help ik zoek een liedje. Ik hoorde hem laatst op de radio maar ze zeiden niet van wie hij was. Ik heb een stukje opgenomen. Je kan het stukje downloaden via rapidshare.

http://rapidshare.com/files/130193611/Liedje.mp3.html

Weet iemand hoe dit liedje heet?
    pi_60153420
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 21:28 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Dit programmatje gebruikt om het nummer te identificeren
    http://www.shazam.com/mus(...)ges/p/shazam_id.html
    pi_60153479
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 21:29 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Bedankt!!
      woensdag 16 juli 2008 @ 23:29:49 #252
    117895 matthendriks
    Switching reality. And back.
    pi_60156205
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 17:44 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

bij toeval ergens gevonden, is het misschien deze?

Had ik ook al gevonden via Google, maar dit is 'em niet... Meer rock is het.
    (Kan die reclame ook niet vinden )
    Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
    pi_60156846
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 00:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

Help mij, please
    Cuz I'm Mr. Brightside
    pi_60157284
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 23:29 schreef matthendriks het volgende:

[..]

Had ik ook al gevonden via Google, maar dit is 'em niet... Meer rock is het.
    (Kan die reclame ook niet vinden )
    Heb de reclame opgenomen met me camera wel kutkwaliteit maar misschien herkent iemand het geluid..

hier te beluisteren

[ Bericht 8% gewijzigd door Ballistic op 17-07-2008 03:02:03 ]
      donderdag 17 juli 2008 @ 01:00:24 #255
    12871 Myster_E
    Ne t'en fais pas,
    pi_60157766
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 23:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Help mij, please
    Suzanne Vega - Tom's Diner?

donderdag 17 juli 2008 @ 01:31:51 #256
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60158008
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 23:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Help mij, please
    Shanice - I Love Your Smile
    pi_60158329
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 01:31 schreef donroyco het volgende:

[..]

Shanice - I Love Your Smile
    Held ! Thanks
    Good old times
    Cuz I'm Mr. Brightside
    pi_60162955
    Ik zoek het nummer wat aan het begin gespeeld wordt:
      donderdag 17 juli 2008 @ 14:05:31 #259
    201147 koeniew124
    FOK! USER!!!
    pi_60165425
    Nog maar is een keertje

Ik zoek het liedje uit die nieuwe Bacardi Mojito reclame
    Je ziet dan zo iemand water in het glas doen en dan zoomen ze in op dat glas en dan zie je een paar poppetjes dansen. Het liedje dat je dan hoort bedoel ik: Link naar reclame =

Bacardi Mojito
    En dan moet je even op dat plaatje achterin klikken als je erover scrollt krijg je de Teks Commercial te zien ofzo

Alvast bedankt,
    pi_60166036
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 12:16 schreef thealterego1 het volgende:
    Ik zoek het nummer wat aan het begin gespeeld wordt:

Dance of the Knights uit Romeo & Julia

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
    pi_60166554
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 14:29 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dance of the Knights uit Romeo & Julia
    Dankje!
    pi_60169889
    Ik heb een filmpje opgenomen in de discotheek. Zou wel graag het nummer willen weten .

http://www.filefactory.com/file/f5af28/n/17072008037_mp4
      donderdag 17 juli 2008 @ 20:04:02 #263
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_60173325
    Hoe heet dat liedje waarin volgensmij een kerel zingt, en dan in het refrein een vrouw steeds zingt "he's a motherfucker"
    pi_60174037
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 20:04 schreef wobbel het volgende:
    Hoe heet dat liedje waarin volgensmij een kerel zingt, en dan in het refrein een vrouw steeds zingt "he's a motherfucker"
    Leaf - Motherfucker
      donderdag 17 juli 2008 @ 20:54:29 #265
    158899 GasTurbine
    SEE THE PATERN ON MY COCK
    pi_60174308
    Er is een neiwue Film1reclame, weet iemand daar het liedje van? Wat er dus in wordt gebruikt.
    'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
    „Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
      donderdag 17 juli 2008 @ 20:58:54 #266
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60174386
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 17:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
    Ik heb een filmpje opgenomen in de discotheek. Zou wel graag het nummer willen weten .

http://www.filefactory.com/file/f5af28/n/17072008037_mp4
    Dat meen je toch niet serieus?

DJ Jean - The Launch
    Begin dit jaar 'opnieuw' uitgebracht onder de naam DJ Jean - The Launch Relaunched.
    pi_60174416
    Iemand die 't nummer kent van de nieuwe Brand Bier reclame?

Iets met: "welcome to my world" ..

Bedankt
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_60174421
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 17:38 schreef Charmian het volgende:

[..]

Doralice is die eerste
      donderdag 17 juli 2008 @ 22:15:16 #269
    159909 -Peach
    Prunus persica
    pi_60176023
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 21:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Iemand die 't nummer kent van de nieuwe Brand Bier reclame?

Iets met: "welcome to my world" ..

Bedankt
    Youtube comment:
    welcome to my world, door thrills
    speciaal gemaakt voor de commercial

thrills geluidsstudio

http://www.thrills.nl/tv.html
    Geen 'echt' nummer dus...
    Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
    pi_60176204
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 20:58 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet serieus?

DJ Jean - The Launch
    Begin dit jaar 'opnieuw' uitgebracht onder de naam DJ Jean - The Launch Relaunched.
    Ja sorry, maar mijn kennis qua muziek is echt dramatisch. Bedankt .
    pi_60176464
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 22:15 schreef -Peach het volgende:

[..]

Youtube comment:
    welcome to my world, door thrills
    speciaal gemaakt voor de commercial

thrills geluidsstudio

http://www.thrills.nl/tv.html
    Geen 'echt' nummer dus...
    Hè jammer, klonk als 'n echt nummer en ook niet verkeerd. Bedankt in ieder geval!
    "If you're not a manc, you're a wank"
      donderdag 17 juli 2008 @ 23:05:31 #272
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60177243
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 22:23 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Dat was wel te merken
      donderdag 17 juli 2008 @ 23:35:52 #273
    24822 Stimodrol
    Appelflapjes
    pi_60177865
    HELP IK ZOEK EEN NUMMER:

Kan het alleen amper uitleggen..
    Tis een trance/dance nummer dat redelijk vaak gedraaid word op SlamFM.
    Volgens mij zingt men, tussen de trance deuntjes door iets van 'i'm just a girl'. Of iets wat daar op lijkt..

Lastig, maar iemand toch tips?
      donderdag 17 juli 2008 @ 23:39:35 #274
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60177932
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 23:35 schreef Stimodrol het volgende:
    HELP IK ZOEK EEN NUMMER:

Kan het alleen amper uitleggen..
    Tis een trance/dance nummer dat redelijk vaak gedraaid word op SlamFM.
    Volgens mij zingt men, tussen de trance deuntjes door iets van 'i'm just a girl'. Of iets wat daar op lijkt..

Lastig, maar iemand toch tips?
    Sia - The Girl You Lost To Cocaine (Stonebridge Edit)
      donderdag 17 juli 2008 @ 23:51:02 #275
    24822 Stimodrol
    Appelflapjes
    pi_60178149
    Dat is um!

Heerlijk nummer

Thankz!
      vrijdag 18 juli 2008 @ 08:36:29 #276
    167022 RSie
    Nomen Nescio
    pi_60181523
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 22:23 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

overigens is dit nummer eigenlijk geproduceerd door the Klubbheads en heeft Jean alleen zijn naam er maar bij gezet.
    (aldus anonieme bron rondom the Klubbheads)
    pi_60186833
    ik zoek de naam van het liedje uit de nieuwe chevrolet reclame lijkt al wat ouder te zijn
    google is your friend
    pi_60188253
    Kan me iemand op weg helpen met een titel of uitvoerder van volgende nummers ?

http://users.telenet.be/divake/stuk1.mp3

http://users.telenet.be/divake/stuk2.mp3

http://users.telenet.be/divake/stuk3.mp3
      vrijdag 18 juli 2008 @ 14:13:51 #279
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60189140
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 13:41 schreef Green.Velvet het volgende:

Je bedoelt zeker dat ze stuk zijn
    pi_60189369
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 14:13 schreef donroyco het volgende:
    Je bedoelt zeker dat ze stuk zijn
    Je doet de vermelding bij je Avatar alle eer aan.

Blijkbaar zal ik mijn toevlucht moeten zoeken naar fora waar deftig volk zit en waar ze wel verstand van zaken hebben.
      vrijdag 18 juli 2008 @ 14:36:19 #281
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60189781
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 14:21 schreef Green.Velvet het volgende:

[..]

Je doet de vermelding bij je Avatar alle eer aan.

Blijkbaar zal ik mijn toevlucht moeten zoeken naar fora waar deftig volk zit en waar ze wel verstand van zaken hebben.
    Als je eens wist in welke betekenis die ondertitel gebruikt wordt, dan weet je pas waarover je praat. En dat ding heet geen 'Avatar', maar gewoon usericon Als jij zo nodig betweterig over wilt komen, dan kan ik dat tien keer beter... Om maar op je vraag terug te komen en daarbij ook mijn antwoord daarop, upload je stukjes eens bij putfile.com/speedyshare.com etc., want nu komt er geen geluid uit bij mij (stuk dus!)..

[ Bericht 0% gewijzigd door donroyco op 18-07-2008 14:46:09 ]
    pi_60190340
    Tiesto's club life, daaronder het 'deuntje' wat een kleine sample is op 538

Iemand een idee hoe dat nummer heet?
    pi_60190652
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 14:21 schreef Green.Velvet het volgende:
    deftig volk
    .
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
      vrijdag 18 juli 2008 @ 15:14:04 #284
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_60190664
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 13:41 schreef Green.Velvet het volgende:

Prima af te spelen, zegt mij alleen niets
    pi_60191439
    http://www.woezels.nl/tmp/1.mp3
    http://www.woezels.nl/tmp/2.mp3

Kan iemand deze songs een titel geven?
    Ze zijn nog niet zo oud, ze waren rond kerst nog vaak op de radio.
    pi_60191564
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 12:43 schreef ThijsThijs het volgende:
    ik zoek de naam van het liedje uit de nieuwe chevrolet reclame lijkt al wat ouder te zijn
    iemand misschien?
    google is your friend
    pi_60191582
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef dtest het volgende:

2e is Sander van Doorn - Riff
      vrijdag 18 juli 2008 @ 15:51:14 #288
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_60191592
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef dtest het volgende:

Ik weet alleen de eerste:
    Don't cry because it's over. Smile because it happened.
    Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
    pi_60192625
    ah dat zijn ze. bedankt, beide :-)
    pi_60194456
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 14:36 schreef donroyco het volgende:
    Als je eens wist in welke betekenis die ondertitel gebruikt wordt, dan weet je pas waarover je praat. En dat ding heet geen 'Avatar', maar gewoon usericon Als jij zo nodig betweterig over wilt komen, dan kan ik dat tien keer beter... Om maar op je vraag terug te komen en daarbij ook mijn antwoord daarop, upload je stukjes eens bij putfile.com/speedyshare.com etc., want nu komt er geen geluid uit bij mij (stuk dus!)..
    [Fok! marginale mode]

In de tijd dat internet nog niet vol zat met betweterige kerels zoals jij noemde zoiets een avatar. Dat Fok! dit anders wil noemen is jouw probleem.

En die stukjes zijn perfect te beluisteren, en je kan zelfs rechtsklikken en 'save as...' doen. Maar daarvoor moet je een beetje verstand van computers hebben natuurlijk.

[/Fok! marginale mode]
    pi_60194487
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 15:14 schreef Gambolputty het volgende:
    Prima af te spelen, zegt mij alleen niets
    Thx for trying.

Het is niet de eerste de beste soort muziek ook niet. Ik schat dat ze minimaal 15 jaar oud zijn. Ik heb vroeger heel veel verzameld op tapes en dergelijke, maar niet altijd de moeite genomen uitvoerders of titels te noteren. Met dus nu het probleem dat ik van een deel van die verzameling geen gegevens meer kan vinden.
      vrijdag 18 juli 2008 @ 18:40:37 #292
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60194653
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 18:29 schreef Green.Velvet het volgende:

[..]

[Fok! marginale mode]

In de tijd dat internet nog niet vol zat met betweterige kerels zoals jij noemde zoiets een avatar. Dat Fok! dit anders wil noemen is jouw probleem.

En die stukjes zijn perfect te beluisteren, en je kan zelfs rechtsklikken en 'save as...' doen. Maar daarvoor moet je een beetje verstand van computers hebben natuurlijk.

[/Fok! marginale mode]
    Meneer heeft een abbonnement op 'marginaal'? Meneertje denkt dat ik geen verstand heb van computers? Succes met zoeken naar de artiesten/titels van de nummers, ik kon ze in ieder geval niet thuisbrengen..
    pi_60195258
    Tja, als het al wat ouder is, en Gambolputty kent het niet, zal ik het ook wel niet kennen......

<check> Inderdaad, klinkt niet bekend
    pi_60196077
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 18:40 schreef donroyco het volgende:
    Meneer heeft een abbonnement op 'marginaal'? Meneertje denkt dat ik geen verstand heb van computers? Succes met zoeken naar de artiesten/titels van de nummers, ik kon ze in ieder geval niet thuisbrengen..
    Abonnement is met 1 'b'.

En andere mensen kunnen de clips blijkbaar wel beluisteren. Bij wie ligt het probleem dan denk je ?
      vrijdag 18 juli 2008 @ 20:08:40 #295
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60196303
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 12:43 schreef ThijsThijs het volgende:
    Petula Clark - Downtown
      vrijdag 18 juli 2008 @ 20:09:32 #296
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60196313
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 19:54 schreef Green.Velvet het volgende:

[..]

Abonnement is met 1 'b'.

En andere mensen kunnen de clips blijkbaar wel beluisteren. Bij wie ligt het probleem dan denk je ?
    Leer lezen kutje En ga ergens anders mensen vervelen
    pi_60196368
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 20:09 schreef donroyco het volgende:
    Leer lezen kutje En ga ergens anders mensen vervelen
    Ow kijk eens aan, ik ben al een kutje.

Het loopt hier blijkbaar vol geile, puberende tieners die niks zinnig te zeggen hebben.

Nuja, zoals ik al zei, de muziek waarvan ik informatie zoek is minstens 15 jaar oud.

Toen zat jij nog in de luiers waarschijnlijk.

En verder... ik kan lezen... want abonnement is echt wel met 1 'b' hoor.

Edit : Heb ff gekeken, en je bent waarachtig al wel zeker 20 jaar oud. Toen jij nog niet geboren was hadden wij al new beat fuiven in Dixies en Confetti's. Geeft gewoon te denken...
    pi_60196776
    Jongetjes, doe es liev tegen elkaar!
    pi_60196833
    Bitchfight stopt vanaf hier. Klaar.
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      vrijdag 18 juli 2008 @ 20:52:28 #300
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_60196977
    Sack is die voorgaande post wel de bedoeling is al weg
    pi_60196993
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 20:52 schreef Charmian het volgende:
    Sack is die voorgaande post wel de bedoeling is al weg
    Mod-knopjes en quote zitten vlak bij elkaar
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')