Ik heb de naam al genoemd in je topicquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:08 schreef goliax het volgende:
Help ik zoek de band of groep van dit nummer:
http://rapidshare.com/files/126816965/tst.wav.html
Het is een opgenomen geluidsfragment uit de gamekings TGS (2003?) special op TMF.
Alvast bedankt voor de moeite!
THANX!quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:18 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Ik heb de naam al genoemd in je topic
Iig, het is Real a lie - Auf der Maur
Ik denk dat je M.I.A. - Bucky Done Gun misschien bedoelt (Die trompet)quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:09 schreef Turbomuis het volgende:
Nee, ik ben geen voetbalfan, maar toch:
In dit nummer:
zit een nummer waarvan ik me afvraag of dat een bestaand nummer is, en zo ja, wat dan. Het zit door heel deze video heen, maar het is vrij duidelijk op bijvoorbeeld 40 s. en 1.25 m.
Iemand enig idee?
Nee. Lijkt er wel op qua sound, maar de melodie is behoorlijk anders.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:32 schreef n0r het volgende:
[..]
Ik denk dat je M.I.A. - Bucky Done Gun misschien bedoelt (Die trompet)
Debonair Samir - Samir's Themequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:09 schreef Turbomuis het volgende:
Nee, ik ben geen voetbalfan, maar toch:
In dit nummer:
zit een nummer waarvan ik me afvraag of dat een bestaand nummer is, en zo ja, wat dan. Het zit door heel deze video heen, maar het is vrij duidelijk op bijvoorbeeld 40 s. en 1.25 m.
Iemand enig idee?
Dat is 'm.quote:
Geen dankquote:
GIYF. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:05 schreef trustcreative het volgende:
Ik zoek een liedje wat zo gaat:
"Life is Life, lala lalala... Life is Life lala lalala"...
Wie weet hoe dat heet en van wie het is?
Dankuu.. Voor mij was het heeeeeeeeeeeel moeilijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:24 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
GIYF. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:36 schreef PeEsHa het volgende:
Ik zoek een dancenumme, helaas weet ik er weinig van...
Het is een dancenummer wat in de clip de LoveParade in Berlijn gebruikt... Het nummer is, als ik moet gokken, 5-8 jaar oud...
Is dat genoeg voor iemand om te weten welke ik bedoel? Please?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:25 schreef Fenomening het volgende:
Lijkt me duidelijk, dat nummer zoek ik! Alvast bedankt voor de moeite.
Scoop - Drop Itquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:36 schreef PeEsHa het volgende:
Ik zoek een dancenumme, helaas weet ik er weinig van...
Het is een dancenummer wat in de clip de LoveParade in Berlijn gebruikt... Het nummer is, als ik moet gokken, 5-8 jaar oud...
Is dat genoeg voor iemand om te weten welke ik bedoel? Please?
Nou ja, dezelfde producerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:06 schreef meneer de raaf het volgende:
[..]
Dank Je! Dat is gewoon dezelfde als Can't stop moving.
Maar even wat screencaps van de soundtrack erbij, ik zoek nu een voor een die nummers op maar ik kan niets vindenquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:18 schreef RacerDKB het volgende:
Wie weet hoe deze toffe beat heet? Ik heb het opgenomen uit de documentaire ''Super High Me''. De beat begint om 45:30 en loopt door tot 46 minuten ofzo.
http://www.themp3host.com/uploads/553786fa65.wma
Lenny Kravitz? Velvet Undergrounds?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:19 schreef MASD het volgende:
Heyik zoek een bandje, vrouwelijke drummer. Niet de White Stripes.
Zag hem dinsdag in de Burger King op zulke televisies die daar hangen. Het lied klonkt wat Joy Divisionachtig.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lenny Kravitz? Velvet Undergrounds?
Rockmuziek bedoel je? Hoe oud ongeveer?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:47 schreef Gitanki het volgende:
Ik zoek een plaat die van rond het jaar 2005 is,
het is een breakbeat/hiphopnummer met een vrij harde beat en een kerel die iets roept als "Girls walk for me, seek yourself" en nog wat woorden of zinnen die lijken op "... are difficult, it's most particular" en "It's an aquisition of ... reggeaton".
Ik hoorde dit nummer gisteren terug in een eurosportreclame, heb er ook een kort stukje van (ooit eerder opgenomen):
bbc breakbeat heard in 2005.mp3 - 0.35MB
Ja die is hetquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef L0t.. het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik de laatste tijd echt vaak hoor. Het is een dance nummer met een best apart deuntje. Enige dat ik weet is dat de zangeres op een gegeven moment vrij hard zingt van 'Babe!'.
Hoop dat iemand weet wat ik bedoel want ik weet dus verder echt geen songtekst
OMG dankjedankje!quote:
-knip-quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:44 schreef Little_Angel het volgende:
Robert Skoro - 2318,
iemand enig idee hoe ik daaraan kan komen? Kan hem nergens downloaden. Dus als iemand me kan helpen, graag!.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:56 schreef Perico het volgende:
Ik zoek naar het volgende nummer, dat op de achtergrond speelt in een scene uit GTST van 17 juni 2008.
Klik hier voor het audiofragment van een minuut, het is duidelijk te horen!
Een zoektocht op de steekwoorden die ik kon ontcijferen leverde me echter niets op!
Dat is Duffy - Warwick Avenuequote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:56 schreef Perico het volgende:
Ik zoek naar het volgende nummer, dat op de achtergrond speelt in een scene uit GTST van 17 juni 2008.
Klik hier voor het audiofragment van een minuut, het is duidelijk te horen!
Een zoektocht op de steekwoorden die ik kon ontcijferen leverde me echter niets op!
Thank you!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
-knip-
En dan gewoon opslaan in je afspeellijst? Of bedoel je dat niet.
Nee hoor, we staan het wel toe.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:22 schreef dazzled het volgende:
Klopt denk ik wel.
maar zodra ik het plaats in muziek dan word hij eraf geknikkert. Dus ik weet het niet waar ik hem nu moet plaatsen
Hmmm...dan hebben jullie geen flauw benul welke kant je op wilt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:06 schreef dazzled het volgende:
Britpop rock band uit Meppel is op zoek naar,,,, jaaawell, een zanger of zangeres. We hebben een eigen oefenruimte en zijn op dit moment bezig met het opnemen van een EP. En daar hebben we nog geen zang op staan.
niemand?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:47 schreef Gitanki het volgende:
Ik zoek een plaat die van rond het jaar 2005 is,
het is een breakbeat/hiphopnummer met een vrij harde beat en een kerel die iets roept als "Girls walk for me, seek yourself" en nog wat woorden of zinnen die lijken op "... are difficult, it's most particular" en "It's an aquisition of ... reggeaton".
Ik hoorde dit nummer gisteren terug in een eurosportreclame, heb er ook een kort stukje van (ooit eerder opgenomen):
bbc breakbeat heard in 2005.mp3 - 0.35MB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |