Check die topic nummersquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:14 schreef delano.888 het volgende:
OMG, doe ik het, doe jij het ook.
Help ik zoek #242
DEAL!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, dat nummer zocht je, dat moet hier.. Maar als je nog meer zoekt, open dan een nieuw topic, zoals ook in de OP staat...
Nu lijkt het trouwens net alsof ik mn eigen topic heb gesloten, coolquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Check die topic nummers![]()
Jouwe dicht dus
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:51 schreef timonicious het volgende:
Hoi weet iemand de naam van het nummer onder dit filmpje!!!!??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Formula One Highlight - Canada GP 2008
mucho gracias
Hot Butter - Popcorn in een of andere remixquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:17 schreef stefan1187 het volgende:
Wie weet hoe het nummer uit dit filmpje heet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cris op de fiets bij merlijns tover festijn
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
DEAL!
Weet iemand de naam die je hoort van 18 tot 55 seconden in dit filmpje?
Shania Twain - You're Still The One?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:50 schreef TheFrankey het volgende:
dat nummer dat nos gebruikt aan het eind van de aflevering, oftewel als er een korte samenvatting volgt...ze zing volgens mij iets van ',..... looks like we made it...' blabla
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:50 schreef TheFrankey het volgende:
dat nummer dat nos gebruikt aan het eind van de aflevering, oftewel als er een korte samenvatting volgt...ze zing volgens mij iets van ',..... looks like we made it...' blabla
bron: http://ek2008.nos.nl/uitzendingen/bekijk/quote:Studio Sportzomer begint elke dag met fraaie beelden en muziek. Het nummer daarvan is Wänn nit jetzt wänn dä van Sina.
Het programma wordt elke avond afgesloten met een clipje. De muziek daarvan is het nummer Just For Tonight van de groep One Night Only.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Radio 1: Stereophonics, Bank Holiday Monday
Dat verschilt per stadion. Tevens tvp..quote:Op zondag 15 juni 2008 13:00 schreef steninho het volgende:
Hoe heet het liedje dat je steeds hoort als er een doelpunt valt bij 't EK '08?
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat verschilt per stadion. Tevens tvp..
mogelijkheden:
Samim - Heater
E-Type - Campione
Vorig topic:
Help ik zoek... #241
Het is een soort trancenummer met trompettenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat verschilt per stadion. Tevens tvp..
mogelijkheden:
Samim - Heater
E-Type - Campione
Vorig topic:
Help ik zoek... #241
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:32 schreef steninho het volgende:
http://www.voetbalgoal.co(...)jk_4_1-filmpjes.html en dan het liedje na bijv. Kuyt z'n doelpunt (mooie goal trouwens).
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:32 schreef steninho het volgende:
http://www.voetbalgoal.co(...)jk_4_1-filmpjes.html en dan het liedje na bijv. Kuyt z'n doelpunt (mooie goal trouwens).
Nog altijd op zoek naar de titel van dit stuk. Inmiddels heb ik een directe link gevondenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:17 schreef JJasperO het volgende:
Hoi
Ik ben op zoek naar een heerlijk stukje klassiek dat gebruikt wordt in een reclame van Comedy Central. In het rechter midden van de voorpagina kun je video's selecteren, het gaat om de video 'EK 2008 voetbalfans'. In deze spot wordt er reclame gemaakt voor Comedy Central voor mensen die niet van voetbal houden, er is immers geen voetbal op Comedy Central.
Hoewel mijn kennis zeer gering is vermoed ik dat het gaat om Bach. Via Ster heb ik het niet kunnen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop