Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.quote:Vorig topic:
Help ik zoek...#242
Mika - Lollipop?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:54 schreef IJsbergsla het volgende:
Ok, ik hoorde vandaag op het werk een nummer(aardig bekend) maar ik kon er dus geen tekst uithalen en heb dus maar heel weinig informatie: Het melodie bestond uit 'tududu tutudu, en dat nog een tijd door, daar kwam dan een hoge mannenstem doorheen die iets zij in de vorm van 'i want a lolly' of 'dont worry' Heel weinig info maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen
Het was even zoeken, maar dat isquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:13 schreef deejaylethal het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het Dance Valley Anthem van 2008 (dus kom niet met System F uit 2001). Te beluisteren via www.dancevalley.com.
Alvast bedankt!
Ook te koop via beatport.comquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:12 schreef MarBu het volgende:
[..]
Het was even zoeken, maar dat is
Kevin Duvall - I Feel Love (Baggi Begovic Vocal Mix)
HIER kun je een stukje luisteren (nummer 4).
Bovenstaande site ken ik verder niet maar ik heb al wel gezien dat je hem DRM-vrij kan kopen op dance-tunes.
Op YouTube heb ik nog geen volledige versie gevonden.
Verano - The Rhyhtm Of The Nightquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:04 schreef Ace1 het volgende:
Ik zoek een dance versie van rythm of the night... heb een stukje opgenomen in de kroeg.. is alleen wel moeilijk te horen.. anyone?
http://members.home.nl/stijn.teh.man/Memo.amr
(opent in quicktime)
Alex C ft. Yasmin K - The Rhythm Of The Nightquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:01 schreef Ace1 het volgende:
Zijn het beiden helaas niet. Het nummer van mij heeft tussendoor ook een heel ander melodietje... beetje met fluiten ofzo... heb ik helaas niet opgenomen. Het heeft ook niet echt stukken tussendoor met harde beats enzo...
Helaas ook nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Alex C ft. Yasmin K - The Rhythm Of The Night
YouTube biedt ook geen uitkomst?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:15 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Helaas ook nietMaar bedankt voor de hulp!
De HHBquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:18 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb hem denk ik gevonden.. versie van de Hermes House band...die heeft iig het melodietje ertussen wat ik zocht...
Jaquote:
Was het niet toevallig Miguel Picasso - Rhythm Of The Night?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:27 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja
Heb het gevoel dat ie nog steeds beetje anders is als diegene die ik op heb genomen... maar zal wel liggen aan het feit dat ie daar super hard stond.
Hier wellicht.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:52 schreef MASD het volgende:
Hoihoivraagje.
Ik heb een cd van "La minor" gedownload maar alle tags ontbreken. Nu zit ik al een tijd te zoeken om een discography met de titels van de liedjes enzovoort maar kan deze niet vinden. Iemand misschien een idee of deze gegevens ergens te vinden zijn?
Bij voorbaat dank,
M.
Nope, daar staat alleen een compilatiedisc met één lied. Toch bedankt voor de tip. Screen van de songs:quote:
Ennuh.. welk genre?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:14 schreef iwantpie het volgende:
Ik ben al een week op zoek naar een liedje. Gelukkig heb ik iemand gevonden die het liedje voor mij wilde influiten en dat heb ik ge-upload.
Welk nummer is dit:
http://www.themp3host.com/uploads/881398eb5c.mp3
Die was niet zo moeilijk:quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:14 schreef iwantpie het volgende:
Ik ben al een week op zoek naar een liedje. Gelukkig heb ik iemand gevonden die het liedje voor mij wilde influiten en dat heb ik ge-upload.
Welk nummer is dit:
http://www.themp3host.com/uploads/881398eb5c.mp3
Of dan heb je deze versie nogquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:27 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja
Heb het gevoel dat ie nog steeds beetje anders is als diegene die ik op heb genomen... maar zal wel liggen aan het feit dat ie daar super hard stond.
quote:
Dus niet het origineelquote:Ik zoek een dance versie van rythm of the night... heb een stukje opgenomen in de kroeg.. is alleen wel moeilijk te horen.. anyone?
Bite me.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:06 schreef taxibabe het volgende:
Een vriend van me zoekt een nummer. Hij heeft de clip 's nachts op MTV of TMF gezien en het enige wat hij er nog van weet is het volgende:
Een klein meisje tekent met krijt een perfecte cirkel op het asfalt.
In de tekst zit iets met 'Sun' en 'Fallin'.
Het is een beetje rock-achtig.
Iemand een idee?
'Jaaaa! Dat is em' zegt ie helemaal happy .. hahahaquote:
Linkje naar reclame?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe dat liedje uit de 3fm reclame heet ?
Kan hem helaas nog niet op youtube vinden maar zal even verder zoeken , hij komt de laatste tijd wel een paar keer voorbij op tv.quote:
Lees de OP eensquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:45 schreef Meierij het volgende:
Heb ik vandaag op de radio gehoord, de NL versie van "all summer long", met ipv "sweet home alabama" had je "una paloma blanca". Iemand enig idee of deze al ergens te vinden is, vond hem wel komisch.
Sonny J - Handsfree (If You Hold My Hand)quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:01 schreef meneer de raaf het volgende:
Ik zag net (woensdag rond 10 uur) een clip. Helaas stond de clip verkeerd afgekondigd.
Dus ik zoek nu de clip.
Beschrijving:
Een soort musical nummer
met een zangeres met een zwarte blinddoek met zwart "bloed" er van onder.
Met wat bliksem en dansen met een hele groep voor een caravan.
Hopelijk weet iemand welke clip dit is.
Het stond trouwens afgetiteld als "the script"
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kan hem helaas nog niet op youtube vinden maar zal even verder zoeken , hij komt de laatste tijd wel een paar keer voorbij op tv.
dit zinnetje kon ik er wel uithalen :
tick tick teak look at me now , zal wel fout geschreven zijn maar hopelijk wordt het iets duidelijker.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:40 schreef Albee het volgende:
Hee mensen dit nummer kwam voorbij op een feestje waar ik van het weekend was. Heb hem zeker wel eens gehoord jaren geleden maar heb echt geen idee van wie het is.. Dance/trance achtig en zeer herkenbaar:
C'est Tout - De tandenborstel-jivequote:Op donderdag 3 juli 2008 01:52 schreef tja.... het volgende:
Goedenacht,
Ik zoek al heel, heel erg lang naar een nummer uit een show van Rolf Wouters. Het nummer is (volgens mij) van een italiaanse groep. Het nummer heette "ding dong" of "ding a doing". Het was tevens de tune van dat programma waarvan ik de naam vergeten ben. Ergens in de jaren 90.....
Als iemand mij kan helpen: super tof!
Schijnbaar: Kid Baker - Una paloma heel de zomerquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:17 schreef -Marjo- het volgende:
Weet iemand hoe de nederlandse versie van "All Summer Long" heet en wie de artiest is? Kwam een uurtje ofzo geleden voorbij op 538.
Gelukkig zijn er mensen die wel gewoon hulp bieden ipv zeurenquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lees de OP eens
[..]
Sonny J - Handsfree (If You Hold My Hand)
Bedankt, die zocht ik dus ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Schijnbaar: Kid Baker - Una paloma heel de zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |