abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:54:12 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_59827124

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
  • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
  • Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
  • Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/
    www.muzieknu.nl/category/muziek-in-reclame/ (Nieuw!)
    www.rwdbase.nl/ (Nieuw!)

*Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
    quote:
    Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
  • Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      dinsdag 1 juli 2008 @ 23:54:28 #2
    207154 IJsbergsla
    geen gewone sla..
    pi_59831440
    Ok, ik hoorde vandaag op het werk een nummer(aardig bekend) maar ik kon er dus geen tekst uithalen en heb dus maar heel weinig informatie: Het melodie bestond uit 'tududu tutudu, en dat nog een tijd door, daar kwam dan een hoge mannenstem doorheen die iets zij in de vorm van 'i want a lolly' of 'dont worry' Heel weinig info maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen
    Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
    Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
      woensdag 2 juli 2008 @ 00:07:22 #3
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_59831631
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 23:54 schreef IJsbergsla het volgende:
    Ok, ik hoorde vandaag op het werk een nummer(aardig bekend) maar ik kon er dus geen tekst uithalen en heb dus maar heel weinig informatie: Het melodie bestond uit 'tududu tutudu, en dat nog een tijd door, daar kwam dan een hoge mannenstem doorheen die iets zij in de vorm van 'i want a lolly' of 'dont worry' Heel weinig info maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen
    Mika - Lollipop?
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_59832833
    Ik zoek de naam van het volgende liedje/melodie, t komt uit de film '21' maar hij komt niet voor bij de tracklist om IMDB omdat it denk ik meer een algemeen melodietje is :

http://www.speedyshare.com/313127957.html
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:13:47 #5
    59819 deejaylethal
    Nieuw voetbalseizoen
    pi_59835650
    Ik ben op zoek naar de titel van het Dance Valley Anthem van 2008 (dus kom niet met System F uit 2001 ). Te beluisteren via www.dancevalley.com.

Alvast bedankt!
    Be your best
    vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
    This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
    pi_59837001
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 10:13 schreef deejaylethal het volgende:
    Ik ben op zoek naar de titel van het Dance Valley Anthem van 2008 (dus kom niet met System F uit 2001 ). Te beluisteren via www.dancevalley.com.

Alvast bedankt!
    Het was even zoeken, maar dat is
    Kevin Duvall - I Feel Love (Baggi Begovic Vocal Mix)
    HIER kun je een stukje luisteren (nummer 4).
    Bovenstaande site ken ik verder niet maar ik heb al wel gezien dat je hem DRM-vrij kan kopen op dance-tunes.
    Op YouTube heb ik nog geen volledige versie gevonden.
      woensdag 2 juli 2008 @ 11:16:56 #7
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59837086
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 11:12 schreef MarBu het volgende:

[..]

Het was even zoeken, maar dat is
    Kevin Duvall - I Feel Love (Baggi Begovic Vocal Mix)
    HIER kun je een stukje luisteren (nummer 4).
    Bovenstaande site ken ik verder niet maar ik heb al wel gezien dat je hem DRM-vrij kan kopen op dance-tunes.
    Op YouTube heb ik nog geen volledige versie gevonden.
    Ook te koop via beatport.com

Origineel: Vanessa-Mae - I Feel Love
    Just for the record
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      woensdag 2 juli 2008 @ 12:03:52 #8
    155008 Fip
    Jezus redt
    pi_59838409
    Zal m'n vraag uit de laatste pagina van het vorige topic maar even herhalen. Ik hoorde gisterochtend een funk nummer op Arrow Classic Rock, maar heb de artiest/titel niet opgevangen. Qua stijl deed het me denken aan Sly & the Family Stone - Thank You, maar ik geloof niet dat het iets van hun is. Veel verstaanbare zinnen kon ik ook niet bespeuren maar een steeds terugkerend woord was 'pain', of iets wat er op leek. Iemand een idee?
    pi_59839726
    Ik zoek een dance versie van rythm of the night... heb een stukje opgenomen in de kroeg.. is alleen wel moeilijk te horen.. anyone?

http://members.home.nl/stijn.teh.man/Memo.amr
    (opent in quicktime)
      woensdag 2 juli 2008 @ 13:27:17 #10
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59840407
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 13:04 schreef Ace1 het volgende:
    Ik zoek een dance versie van rythm of the night... heb een stukje opgenomen in de kroeg.. is alleen wel moeilijk te horen.. anyone?

http://members.home.nl/stijn.teh.man/Memo.amr
    (opent in quicktime)
    Verano - The Rhyhtm Of The Night
    Favretto ft. Dhany - The Rhyhtm Of The Night
    pi_59841309
    Zijn het beiden helaas niet. Het nummer van mij heeft tussendoor ook een heel ander melodietje... beetje met fluiten ofzo... heb ik helaas niet opgenomen. Het heeft ook niet echt stukken tussendoor met harde beats enzo...
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:10:04 #12
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59841542
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 14:01 schreef Ace1 het volgende:
    Zijn het beiden helaas niet. Het nummer van mij heeft tussendoor ook een heel ander melodietje... beetje met fluiten ofzo... heb ik helaas niet opgenomen. Het heeft ook niet echt stukken tussendoor met harde beats enzo...
    Alex C ft. Yasmin K - The Rhythm Of The Night
    pi_59841694
    quote:
    Helaas ook niet Maar bedankt voor de hulp!
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:18:06 #14
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59841784
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 14:15 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Helaas ook niet Maar bedankt voor de hulp!
    YouTube biedt ook geen uitkomst?
    pi_59841793
    Ik heb hem denk ik gevonden.. versie van de Hermes House band...die heeft iig het melodietje ertussen wat ik zocht...
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:22:59 #16
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59841903
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 14:18 schreef Ace1 het volgende:
    Ik heb hem denk ik gevonden.. versie van de Hermes House band...die heeft iig het melodietje ertussen wat ik zocht...
    De HHB
    pi_59841993
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 14:22 schreef donroyco het volgende:

[..]

De HHB
    Ja

Heb het gevoel dat ie nog steeds beetje anders is als diegene die ik op heb genomen... maar zal wel liggen aan het feit dat ie daar super hard stond.
      woensdag 2 juli 2008 @ 15:38:16 #18
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59843652
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 14:27 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Ja

Heb het gevoel dat ie nog steeds beetje anders is als diegene die ik op heb genomen... maar zal wel liggen aan het feit dat ie daar super hard stond.
    Was het niet toevallig Miguel Picasso - Rhythm Of The Night?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 2 juli 2008 @ 16:52:58 #19
    165512 MASD
    Music is dead.
    pi_59845440
    Hoihoi vraagje.

Ik heb een cd van "La minor" gedownload maar alle tags ontbreken. Nu zit ik al een tijd te zoeken om een discography met de titels van de liedjes enzovoort maar kan deze niet vinden. Iemand misschien een idee of deze gegevens ergens te vinden zijn?

Bij voorbaat dank,
    M.
    Long live music.
      woensdag 2 juli 2008 @ 16:56:18 #20
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59845513
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 16:52 schreef MASD het volgende:
    Hoihoi vraagje.

Ik heb een cd van "La minor" gedownload maar alle tags ontbreken. Nu zit ik al een tijd te zoeken om een discography met de titels van de liedjes enzovoort maar kan deze niet vinden. Iemand misschien een idee of deze gegevens ergens te vinden zijn?

Bij voorbaat dank,
    M.
    Hier wellicht.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 2 juli 2008 @ 17:04:48 #21
    165512 MASD
    Music is dead.
    pi_59845702
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 16:56 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Hier wellicht.
    Nope, daar staat alleen een compilatiedisc met één lied. Toch bedankt voor de tip. Screen van de songs:
    Long live music.
    pi_59848401
    Ik ben al een week op zoek naar een liedje. Gelukkig heb ik iemand gevonden die het liedje voor mij wilde influiten en dat heb ik ge-upload.

Welk nummer is dit:
    http://www.themp3host.com/uploads/881398eb5c.mp3

woensdag 2 juli 2008 @ 19:41:35 #23
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59848927
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 19:14 schreef iwantpie het volgende:
    Ik ben al een week op zoek naar een liedje. Gelukkig heb ik iemand gevonden die het liedje voor mij wilde influiten en dat heb ik ge-upload.

Welk nummer is dit:

Ennuh.. welk genre?
      woensdag 2 juli 2008 @ 19:49:37 #24
    59819 deejaylethal
    Nieuw voetbalseizoen
    pi_59849039
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 19:14 schreef iwantpie het volgende:

Welk nummer is dit:

Die was niet zo moeilijk:
    Be your best
    vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
    This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
    pi_59849746
    het is me de afgelopen keren niet echt gelukt, hoop dat ik deze keer meer geluk heb met het meezoeken
      woensdag 2 juli 2008 @ 20:36:59 #26
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_59850148
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 14:27 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Ja

Of dan heb je deze versie nog
    The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
    I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
      woensdag 2 juli 2008 @ 20:40:49 #27
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59850248
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 20:36 schreef Charmian het volgende:

[..]

Of dan heb je deze versie nog
    quote:
    Dus niet het origineel
      woensdag 2 juli 2008 @ 20:47:07 #28
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_59850413
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 20:40 schreef donroyco het volgende:

[..]

[..]

Dus niet het origineel
    Bite me.
      FOK!fotograaf woensdag 2 juli 2008 @ 21:06:38 #29
    148247 taxibabe
    pi_59850839
    Een vriend van me zoekt een nummer. Hij heeft de clip 's nachts op MTV of TMF gezien en het enige wat hij er nog van weet is het volgende:

Een klein meisje tekent met krijt een perfecte cirkel op het asfalt.
    In de tekst zit iets met 'Sun' en 'Fallin'.
    Het is een beetje rock-achtig.

Iemand een idee?
      woensdag 2 juli 2008 @ 21:12:05 #30
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_59850939
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:06 schreef taxibabe het volgende:
    Een vriend van me zoekt een nummer. Hij heeft de clip 's nachts op MTV of TMF gezien en het enige wat hij er nog van weet is het volgende:

Een klein meisje tekent met krijt een perfecte cirkel op het asfalt.
    In de tekst zit iets met 'Sun' en 'Fallin'.
    Het is een beetje rock-achtig.

Iemand een idee?
      FOK!fotograaf woensdag 2 juli 2008 @ 21:17:56 #31
    148247 taxibabe
    pi_59851082
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:12 schreef Charmian het volgende:

[..]

'Jaaaa! Dat is em' zegt ie helemaal happy .. hahaha
    Je had zijn gezicht moeten zien Hij had echt al uren gezocht.
    pi_59851240
    Iemand die toevallig weet hoe dat liedje uit de 3fm reclame heet ?
    pi_59851952
    Ik zoek een plaat die van rond het jaar 2005 is,
    het is een breakbeat/hiphopnummer met een vrij harde beat en een kerel die iets roept als "Girls walk for me, seek yourself" en nog wat woorden of zinnen die lijken op "... are difficult, it's most particular" en "It's an aquisition of ... reggeaton".

Ik hoorde dit nummer gisteren terug in een eurosportreclame, heb er ook een kort stukje van (ooit eerder opgenomen):

bbc breakbeat heard in 2005.mp3 - 0.35MB
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      woensdag 2 juli 2008 @ 21:57:12 #34
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59852237
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
    Iemand die toevallig weet hoe dat liedje uit de 3fm reclame heet ?
    Linkje naar reclame?
      woensdag 2 juli 2008 @ 22:10:30 #35
    177619 Duvel86
    Schuim op mn bek maar niet gek
    pi_59852599
    Ben op zoek naar een nummer dat ik vandaag hoorde. Het begint met n klein kind, (meisje dacht ik) dat iets zegt als:' Ladies and gentlemen (iets wat ik niet heb onthouden) north to south to east to west, bringing the best out of the vs.' Zou ook ietwat verschillend kunnen zijn! Daarna volgt er een instrumentaal nummer, geen gezang echt alleen een (hiphop-achtige)beat.

hoop dat jullie me kunnen helpen.
    pi_59853302
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 21:57 schreef donroyco het volgende:

[..]

Linkje naar reclame?
    Kan hem helaas nog niet op youtube vinden maar zal even verder zoeken , hij komt de laatste tijd wel een paar keer voorbij op tv.

dit zinnetje kon ik er wel uithalen :

tick tick teak look at me now , zal wel fout geschreven zijn maar hopelijk wordt het iets duidelijker.
    pi_59853334
    Ik zoek een nummer wat ik nogal vaak op men werk hoor, maar geen idee eigenlijk hoe de tekst gaat. Reggae-achtig nummer. Met zo'n instrument met zo'n metalen geluidje. Oud maar nog altijd best vaak gehoord nummer (op de radio ofzo). Met hele relaxte jamaicaanse stem die rapt-zingt. Niet heel duidelijk, maar misschien als iemand hem toevallig kent.

Ps. Sowieso geen Bob Marley. =p
      woensdag 2 juli 2008 @ 22:45:39 #38
    40212 Meierij
    My god has a hammer...
    pi_59853561
    Heb ik vandaag op de radio gehoord, de NL versie van "all summer long", met ipv "sweet home alabama" had je "una paloma blanca". Iemand enig idee of deze al ergens te vinden is, vond hem wel komisch.
    pi_59853987
    Ik zag net (woensdag rond 10 uur) een clip. Helaas stond de clip verkeerd afgekondigd.
    Dus ik zoek nu de clip.

Beschrijving:

Een soort musical nummer
    met een zangeres met een zwarte blinddoek met zwart "bloed" er van onder.
    Met wat bliksem en dansen met een hele groep voor een caravan.

Hopelijk weet iemand welke clip dit is.

Het stond trouwens afgetiteld als "the script"
      woensdag 2 juli 2008 @ 23:29:55 #40
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59854716
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 22:45 schreef Meierij het volgende:
    Heb ik vandaag op de radio gehoord, de NL versie van "all summer long", met ipv "sweet home alabama" had je "una paloma blanca". Iemand enig idee of deze al ergens te vinden is, vond hem wel komisch.
    Lees de OP eens
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:01 schreef meneer de raaf het volgende:
    Ik zag net (woensdag rond 10 uur) een clip. Helaas stond de clip verkeerd afgekondigd.
    Dus ik zoek nu de clip.

Beschrijving:

Een soort musical nummer
    met een zangeres met een zwarte blinddoek met zwart "bloed" er van onder.
    Met wat bliksem en dansen met een hele groep voor een caravan.

Hopelijk weet iemand welke clip dit is.

Het stond trouwens afgetiteld als "the script"
    Sonny J - Handsfree (If You Hold My Hand)
    pi_59854812
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 22:35 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Kan hem helaas nog niet op youtube vinden maar zal even verder zoeken , hij komt de laatste tijd wel een paar keer voorbij op tv.

dit zinnetje kon ik er wel uithalen :

tick tick teak look at me now , zal wel fout geschreven zijn maar hopelijk wordt het iets duidelijker.

Muziek is van Gem, het nummer Look.
    Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
    CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
    Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
    Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
    pi_59855961
    Hee mensen dit nummer kwam voorbij op een feestje waar ik van het weekend was. Heb hem zeker wel eens gehoord jaren geleden maar heb echt geen idee van wie het is.. Dance/trance achtig en zeer herkenbaar:
      donderdag 3 juli 2008 @ 01:33:33 #43
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_59856500
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 00:40 schreef Albee het volgende:
    Hee mensen dit nummer kwam voorbij op een feestje waar ik van het weekend was. Heb hem zeker wel eens gehoord jaren geleden maar heb echt geen idee van wie het is.. Dance/trance achtig en zeer herkenbaar:
    Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
    pi_59856656
    Goedenacht,
    Ik zoek al heel, heel erg lang naar een nummer uit een show van Rolf Wouters. Het nummer is (volgens mij) van een italiaanse groep. Het nummer heette "ding dong" of "ding a doing". Het was tevens de tune van dat programma waarvan ik de naam vergeten ben. Ergens in de jaren 90.....

Als iemand mij kan helpen: super tof!
      donderdag 3 juli 2008 @ 09:48:26 #45
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59859167
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 01:52 schreef tja.... het volgende:
    Goedenacht,
    Ik zoek al heel, heel erg lang naar een nummer uit een show van Rolf Wouters. Het nummer is (volgens mij) van een italiaanse groep. Het nummer heette "ding dong" of "ding a doing". Het was tevens de tune van dat programma waarvan ik de naam vergeten ben. Ergens in de jaren 90.....

Als iemand mij kan helpen: super tof!
    C'est Tout - De tandenborstel-jive
    pi_59859702
    Weet iemand hoe de nederlandse versie van "All Summer Long" heet en wie de artiest is? Kwam een uurtje ofzo geleden voorbij op 538.
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
    pi_59864016
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 10:17 schreef -Marjo- het volgende:
    Weet iemand hoe de nederlandse versie van "All Summer Long" heet en wie de artiest is? Kwam een uurtje ofzo geleden voorbij op 538.
    Schijnbaar: Kid Baker - Una paloma heel de zomer

donderdag 3 juli 2008 @ 14:17:26 #48
    40212 Meierij
    My god has a hammer...
    pi_59865928
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:29 schreef donroyco het volgende:

[..]

Lees de OP eens
    [..]

Sonny J - Handsfree (If You Hold My Hand)
    Gelukkig zijn er mensen die wel gewoon hulp bieden ipv zeuren
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 13:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Schijnbaar: Kid Baker - Una paloma heel de zomer

Bedankt, die zocht ik dus ook
    pi_59866445
    quote:
    Aaah rlxd thnx man!
    pi_59870197
    Help ik zoek de band of groep van dit nummer:

http://rapidshare.com/files/126816965/tst.wav.html

Het is een opgenomen geluidsfragment uit de gamekings TGS (2003?) special op TMF.

Alvast bedankt voor de moeite!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')