Pete Murray - Opportunity?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef lucasbeta het volgende:
hallo mensen ik zoek al een tijd een nummertje.
volgens mij komt ergens in de tekst telkens voor deze tekst: 'don't go now your ex is here' ofzoiets dergelijks.
in de clip eeft de zanger een acoustische gitaar en een cowboyhoed op dacht ik.
ik hoop dat jullie het weten!
groetjes
Het zal deze niet zijn, maar je kunt hier goed Sportlife in horen (nou ja ikke dan)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, het is een groep negerinnen die dat tututu verhaaltje zingen. Het hele nummer is door een vrouw gemaakt. Iemand anders misschien enig idee? Ik zoek dit liedje al maanden.
mocht je hem nog niet gevonden hebben, Leftfield - Afrika Shoxquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:38 schreef Spacekitten het volgende:
Hey,
Ik zoek een videoclip maar kan niet meer op de naam van band e/o nummer komen. Het gaat om een redelijk duistere clip waar een donkere man ergens wakker wordt en dan begint weg te rennen ergens van. Het mooie aan deze clip vind ik is dat tijdens het rennen, als hij zich ergens stoot of aangereden wordt er een deel van zijn arm, been, enz afbreekt alsof het van steen/glas is.
Weet iemand misschien welke ik bedoel, ben echt al super lang op zoek hiernaar!
thnx
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het zal deze niet zijn, maar je kunt hier goed Sportlife in horen (nou ja ikke dan)![]()
Verder kan ik me geen spraakmakend nummer bij een kauwgomreclame bedenken.
Ja dat was m! Heel erg bedankt!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:43 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
mocht je hem nog niet gevonden hebben, Leftfield - Afrika Shox
Dalida - Buenas Noches Mi Amorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:57 schreef Matje-1989 het volgende:
Eindtune van Studio Sportzomer?
Dus van de tour op 1?
Buanas noche
wordt er gezongen ofoz..
jean claude ades - shingaling?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:12 schreef LB06 het volgende:
Ik ben op zoek naar een beetje een exotisch, vrij ritmisch nummer. Volgens mij is het Spaans; het komt in ieder geval vrij Latin-achtig over op mij. Sorry voor deze wazige omschrijving maar ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel.
Sorry, maar meer weet ik niet. Het is in ieder geval een recent nummer, dus vandaar dat iemand misschien wist wat ik bedoelde. Deze is ook grappig trouwens. Bij het nummer wat ik zoek zit er trouwens niet zo'n beat onder.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:03 schreef RSie het volgende:
[..]
jean claude ades - shingaling?
en anders moet je toch met een uitgebreidere beschrijving komen. (heeft het in top 40 gestaan, welk jaar etc. etc.) want exotisch latinachtig spaans dat kunnen zeer veel nummers zijn!
Niemand weet em volgens mij.. ik zoek em ook. Maar ik versta dan ook geen enkel woord van wat de lyrics, dus dat schiet ook niet op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:57 schreef matthendriks het volgende:
Weet iemand het nummer dat gebruikt wordt in de Discovery Channel commerical, met Bear Grylls? ("Bear is back" - Ultimate Survival) ... Beetje rock-achtig?
Kom er zelf niet uit... Bedankt!
Je hoort in beide gevallen João Gilberto en hoogstwaarschijnlijk Stan Getz op sax.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
://www.vkmag.com/magazine/black_guys_on_a_beautiful_day/
Je hoort het op 4.03 en in het begin.
bij toeval ergens gevonden, is het misschien deze?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:29 schreef Ballistic het volgende:
[..]
Niemand weet em volgens mij.. ik zoek em ook. Maar ik versta dan ook geen enkel woord van wat de lyrics, dus dat schiet ook niet op.
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je hoort in beide gevallen João Gilberto en hoogstwaarschijnlijk Stan Getz op sax.
Het laatste nummer is So Danço Samba eerste nummer weet ik niet.
Kubus & Bang Bang - Grow upquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:55 schreef kotsvlek het volgende:
Kan iemand me vertellen van welke artiest dit nummer is?
Ik vind het erg lekker klinken maar kan er geen artiest bij plaatsen.
bvd
http://video.msn.com/vide(...)e9-a23e-1039cca3caec
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik zoek de dancemix waarin Julien Clerc's Elle voulait qu'on l'appelle Venise in zit verwerkt. Iemand een idee hoe het heet?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:28 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dit programmatje gebruikt om het nummer te identificeren
http://www.shazam.com/mus(...)ges/p/shazam_id.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |