Dorval - Ne me demande rienquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe heet dat Franse liedje wat de RVS gebruikt in hun reclame? Dat je al die papieren enzo ziet vliegen. Het is heel rustig en van een vrouwtje.
Danku.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:47 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Dorval - Ne me demande rien
http://jaap.wordpress.com(...)-uit-de-rvs-reclame/
Als je dit filmpje bedoelt: http://www.beargrylls.com/Video/discovery.htmlquote:Op maandag 14 juli 2008 00:05 schreef Ballistic het volgende:
Ik zoek het nummer van de reclame van Bear Grylls (overlevingsgast) op Discovery Channel. De "Bear... is.. terug" reclame. Het is een rocknummer maar ik kan er geen woord van verstaan. Iemand enig idee?
Volgens mijj heet dat een rip off van de serie Dynasty:quote:Op zondag 13 juli 2008 13:43 schreef Matje-1989 het volgende:
Is dat een stuk of een gecomponeerde begintune?
'quote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Volgens mijj heet dat een rip off van de serie Dynasty:
Inderdaad Enyaquote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef r100h het volgende:
hoe heet het nummer ook alweer wat in het lliedje van dj triax= chronic beats word gebruikt??
http://www.youtube.com/watch?v=6m-xR2eSUA8 bij 2.40??
ik heb me suf lopen denken maar ik kom dr gewoon maar niet op
help!
iets van enya ofzo??
Is het een beetje exotisch liedje?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:02 schreef daffydaffy het volgende:
Ik zoek een liedje, gaat onegveer zo: hnanananananahey, of zo iets. Het is een engels / frans. Ik heb het een paar keer gehoord, vooal in discotheken.
mvg, Daffy
Lou Reed - Walk on the wild sidequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ok dit wordt een kut beschrijving, maar ik ga het toch proberen:
Het is een nummer in de jaren 80 of begin jaren 90 (weet niet want ik ben geboren in 1990)
Het is een heel bekend nummer, ook gebruikt in een kauwgom reclame jaren geleden
Je hoort (waarschijnlijk door negerinnen) vrouwen hetvolgende zeggen in het reffrein: tutu-tututuuuututu tutututuuuutu tutututu tututututuuu
Lol ik schaam me bijna dat ik dit doe, maar ik hoop dat iemand het melodietje ineen keer te binnen schiet en mij kan helpen.
-edit: er komt natuurlijk ook text in voor, maar de laatste keer dat ik dat liedje hoorde was ik een soort van unable to understand it. Was nog jong
Brigthon Port Authority - Toe Jamquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:28 schreef Crientj het volgende:
Zijn we weer..
Ik zoek een liedje wat voorkwam in de MTV Breakfast club, maar niet meer terug te vinden is.
In de clip kleden een stel mannen en vrouwen zich uit waardoor ze van die censuurblokjes op hun lichaam krijgen.
Vervolgens door de clip door maken ze dmv die blokjes figuren.
Iemand die weet welke ik bedoel?
Supertje, dankjewel.quote:
I get a kick out of you?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:46 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een versie van Miss kittin - Frank sinatra, waar hij iets sneller is en ze o.a. het woord champagne als champanje ipv champain uitspreekt..
Nee, het is een groep negerinnen die dat tututu verhaaltje zingen. Het hele nummer is door een vrouw gemaakt. Iemand anders misschien enig idee? Ik zoek dit liedje al maanden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:01 schreef cafca het volgende:
[Op dinsdag 15 juli 2008 00:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ok dit wordt een kut beschrijving, maar ik ga het toch proberen:
Het is een nummer in de jaren 80 of begin jaren 90 (weet niet want ik ben geboren in 1990 )
Het is een heel bekend nummer, ook gebruikt in een kauwgom reclame jaren geleden
Je hoort (waarschijnlijk door negerinnen) vrouwen hetvolgende zeggen in het reffrein: tutu-tututuuuututu tutututuuuutu tutututu tututututuuu
Lol ik schaam me bijna dat ik dit doe , maar ik hoop dat iemand het melodietje ineen keer te binnen schiet en mij kan helpen.
-edit: er komt natuurlijk ook text in voor, maar de laatste keer dat ik dat liedje hoorde was ik een soort van unable to understand it. Was nog jong]
Lou Reed - Walk on the wild side
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |