Nope helaas, bedankt voor het zoeken.quote:
Probeer deze eens: Mellow Trax - Phuture Vibesquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:39 schreef NED het volgende:
Ik zoek de naam van een bepaald nummertje.
Het is denk ik al een jaar of 7 oud, maar dat kunnen er net zo goed 8 of 9 zijn.
Het is een beetje house/hardcore-achtig nummer en de volgende tekst zit erin als de muziek eventjes stopt:
"What? Over?....... It ain't over 'till we decide it is!!!!"
En dank beukt het nummer lekker verder. Het is overigens nogal een irritant nummer met allemaal vage piepjes erin. De piepjes beginnen heel rustig zovan: piewieew piewieew.
Nadat eerder genoemde stukje tekst word je compleet gestoord van de muziek en de piepjes.
Tof nummer dus.
Heeft iemand enig idee waar ik het over heb?
=edit=
En op die tekst vind ik dus niks met google. Ja alleen iets over een of ander dik wijf die gaat zingen ofzo
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:37 schreef Z500 het volgende:
[..]
Op de reacties van deze;
Bedankt voor het zoeken. Maar het zijn ze niet.
Hij begint het eerste minuutje met niks anders dan de piano. Dan pas word er gezongen.
(Waarom weet ik die tekst niet meer)
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef Z500 het volgende:
[..]
Nope helaas, bedankt voor het zoeken.
Dit is gewoon een onmogelijke tenzij ik meer details weet te achterhalen...
YES!!! Die bedoelde ik inderdaad!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Probeer deze eens: Mellow Trax - Phuture Vibes
Jaaaa, dat is hem! Wat goed!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Real Ones - Bratislava?
luisterlinkje: http://www.amazon.com/Bratislava/dp/B000QW37CA
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:39 schreef ralfseltje het volgende:
Ik zoek een nummer waar het stukje "round round baby go round" in zit. Ik dacht dat het INXS was maar daaronder kan ik het niet vinden. Iemand een idee?
bedoel je dit muziekje?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:23 schreef MarcoDiVaio het volgende:
Ik hoorde vanmiddag bij Eigen Huis & Tuin van RTL een muziekje dat ik ook heb gehoord bij de docu van Maradona, genaamd Maradona: Un Gamin En Or (de muziek klinkt Argentijns, er zijn geen vocals het is volgens mij gewoon instrumental)
Het is geen film dus ik kon geen soundtrack vinden, maar het is een docu van de TVzender Arte..
Kan iemand mij helpen met het vinden van dat muziekje.?
Iemand heeft meatspin gekeken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:39 schreef ralfseltje het volgende:
Ik zoek een nummer waar het stukje "round round baby go round" in zit. Ik dacht dat het INXS was maar daaronder kan ik het niet vinden. Iemand een idee?
Dat hielp wel inderdaadquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Kwam het door mijn geweldige omschrijving dat je wist welk nummer ik bedoelde?![]()
Vanaf welke minuut bedoel je dan? Hij begint namelijk wel met dat nummer, staat ook bij de comments op youtubequote:
slechte opname maar deze zoek ik dus...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:48 schreef kvd het volgende:
[..]
Vanaf welke minuut bedoel je dan? Hij begint namelijk wel met dat nummer, staat ook bij de comments op youtube
Ja precies, die drums weet ik al, gaat om het deuntje.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:19 schreef MouzurX het volgende:
Ik weet dat deuntje niet maar die drums is iig:
edit: de bass is daar ook van .. ff wat remixes beluisteren dan hoor.
Of lijkt het gewoon erop?
naja het zal ook wel een ander lied zijn ook, 2 liedjes door elkaar gemixed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |