Dan kan je beter een nieuw topic voor aanmaken. Niet echt de bedoeling van dit topic namelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:51 schreef Marjolijnvd het volgende:
Ik zoek... een songwriter! In de muziekstijl pop/rock,
vb hoe ik zing:
Als je iemand kent of je bent het zelf....
Thnx!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:13 schreef Z500 het volgende:
Hoi,
Ik ziek een vrij oud, maar zeer bekend nummer.
Echt een nummer dat nog vaak op de radio te horen is, (skyradio ofzo).
Het begint direct met piano met een bekende melody, daarna word er door een man gezongen.
Ik weet het is weinig info, maar ik kan me ook helemaal niets herinneren van de tekst dat word gezongen.
Misschien weet iemand wat.
Misschien helpt dit: op www.uitzendinggemist.nl en dan bij de uitzending van éenvandaag van 7 juli is het te beluisteren in minuut 21 een paar keer.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:18 schreef teek- het volgende:
Ik ben op zoek naar het titel/ artiest van het nummer wat je vandaag (maandag 7 juli) kon horen in het TV programma éen vandaag bij het begin van het item over britse jeugdbendes en hun moorden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:26 schreef dvs- het volgende:
Ik zoek het volgende nummer:
- Uitgebracht rond 2000
- Het refrein gaat van: "I know you want to do it, I know you want to do it girl, I get on the dancefloor" oid.
- Het is een dance/hip-hop plaatje
- De videoclip speelde af op een soort van kermis, in een draaimolen.
- De beat is een tijdje de jingle/achtergrondmuziek van het Einslive (WDR 1) filenieuws geweest.
Hopelijk is het zo duidelijk en kan iemand mij verder helpen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:13 schreef Z500 het volgende:
Hoi,
Het begint direct met piano met een bekende melody, daarna word er door een man gezongen.
Ik weet het is weinig info, maar ik kan me ook helemaal niets herinneren van de tekst dat word gezongen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:22 schreef Myster_E het volgende:
Een baby in een kinderwagen, en ohlele baby (?) gevolgd door franstalige tekst.
Ik hoor iig deze:quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:15 schreef teek- het volgende:
[..]
Misschien helpt dit: op www.uitzendinggemist.nl en dan bij de uitzending van éenvandaag van 7 juli is het te beluisteren in minuut 21 een paar keer.
Iemand n idee?
Geniaalquote:
Nee das niet die ik zoek, maar tnxquote:
Real Ones - Bratislava?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:10 schreef Flibble het volgende:
Hallo!
Ik zoek al eeuwen een liedje dat volgens mij Bratislava heet, maar google levert steeds alleen de band 'Beirut' op en dat is het niet. Een stukje uit de tekst is: 'She was pretty from far but she's far from pretty' en in het refrein wordt het woord 'Bratislava' een aantal keer gezongen.
Ik weet er verder niet echt iets zinnigs over te zeggen, behalve dat de zanger nogal een accent heeft, geen idee waar hij vandaan komt (wellicht Bratislava).
Komt iemand dit bekend voor?
Op de reacties van deze;quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:13 schreef Z500 het volgende:
Hoi,
Dead Or Alive - You Spin Me Round (Like a Record)quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:39 schreef ralfseltje het volgende:
Ik zoek een nummer waar het stukje "round round baby go round" in zit. Ik dacht dat het INXS was maar daaronder kan ik het niet vinden. Iemand een idee?
?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:37 schreef Z500 het volgende:
[..]
Op de reacties van deze;
Bedankt voor het zoeken. Maar het zijn ze niet.
Hij begint het eerste minuutje met niks anders dan de piano. Dan pas word er gezongen.
(Waarom weet ik die tekst niet meer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |