Het heet Studio Sportzomer de avondetappe.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:12 schreef borisz het volgende:
nee Studio Sportzomer.
Vroeger volgens mij wel. Avondetappe is er nu alleen er nog op radio 1
Piet Kuijs was in de jaren '70 en '80 een goed amateur. Hij werd o.a. Nederlands kampioen in 1977. Nu is hij tweede ploegleider bij de opleidingsploeg van Rabobank naast Nico Verhoeven.quote:
Ok kon zijn naam eerst niet plaatsen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Piet Kuijs was in de jaren '70 en '80 een goed amateur. Hij werd o.a. Nederlands kampioen in 1977. Nu is hij tweede ploegleider bij de opleidingsploeg van Rabobank naast Nico Verhoeven.
Jan van der Horst.quote:
Horst Janquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan van der Horst.
Ik kende hem niet.
Maar een vriend van me zelf ex-renner wist het wel
http://forum.fok.nl/user/history/155761
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:02 schreef Ambrosius het volgende:
Titel even aangepast naar wat de NOS zelf ook gebruikt.
Kans zit er altijd in natuurlijk, ze hebben wel veranderingen getroffen bv net als vorig jaar met Rasmussen willen ze niet meer, maar daarom nemen ze dus extra speciale wagen mee die dan ook naar hotels van de renners kunnen. het wordt actueler zeggen ze.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:31 schreef Ericr het volgende:
Hoop dat het beter wordt dan vorig jaar, formule lijkt toch wel wat uitgewerkt.
Hoewel die epileptische aanval in de achtergrond wel een aardige toevoeging was.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:31 schreef Ericr het volgende:
Hoop dat het beter wordt dan vorig jaar, formule lijkt toch wel wat uitgewerkt.
Ik zet 'em ook altijd subiet uit als die tune begint.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:35 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Willem van Kooten wel verstand van zaken heeft
quote:Sporttalkshow
waarin Mart Smeets bekende gasten ontvangt op wisselende, sfeervolle locaties in Frankrijk. Met hen spreekt hij over de etappe van die dag, de Tour als wielerevenement en wielrennen in het algemeen. Reportages en bijdragen worden verzorgd door verslaggever Kees Jongkind. Philip Freriks maakt een dagelijkse bijdrage over Frankrijk, over de etappeplaatsen en de streek.
Ik denk dat je Tour du Jean bedoelde. Die doet dat dit jaar niet meer. Het zag er de vorige jaren ook nogal triest uit met de slechte staat van gezondheid waarin die man verkeerde.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:10 schreef BB-Pieter het volgende:
Wat is er met Tour du Jacques gebeurd???
[..]
Ja, je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat je Tour du Jean bedoelde. Die doet dat dit jaar niet meer. Het zag er de vorige jaren ook nogal triest uit met de slechte staat van gezondheid waarin die man verkeerde.
klopt, al moet ik eerlijk zeggen dat de toegevoegde waarde van Jean toch al redelijk miniem was vorig jaarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zeker weer zin in, jammer dat Jean er niet meer is.
Gelukkig niet zeg, die gast moest een paar jaar geleden al stoppen met die itempjes van 'm. Genant gewoon.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zeker weer zin in, jammer dat Jean er niet meer is.
eigenlijk wel, maar toch vond ik het altijd wel (leed)vermakelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, die gast moest een paar jaar geleden al stoppen met die itempjes van 'm. Genant gewoon.
Blijft een mooi nummerquote:
inderdaad. Nu nog 30 graden en lekker buiten zitten voor de tijd. Biertje erbij. Na de uitzending is het nog te warm om te slapen en verheug je je alweer op de volgende etappe.quote:
Geldt doelsaldo voor onderling resultaat in de poule?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En 'Waarom reed die wielrenner met een helm op?'
En waar is Jack van Gelder?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Geldt doelsaldo voor onderling resultaat in de poule?
Oh kut, wielrennen hé.
En waar is Bert Maalderink?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:56 schreef pekel het volgende:
[..]
En waar is Jack van Gelder?
Oke, ik hou op.
hij mag daar niet meer roken nu ..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij leeft nog!
Zit het grootste deel van z'n tijd in het café tegenover het kantoor waar ik werk (naast 't station van Maastricht).
Zal 'm nog zwaar vallen... Al zit er wel een terras aan de voorkant van dat café (Brand Beerhoes voor de kenners).quote:
Ik mag hopen dat dat nog gaat komen. Ik denk als afsluiter.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:30 schreef tong80 het volgende:
Dacht even dat ze aandacht aan Jacques Chapel zouden schenken
Nee ze zijn niet dom. Maar kennen hun geschiedenis niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:32 schreef 456 het volgende:
Tour favorieten
Nee, hockey ploegen OS.
Sorry, geen waardige avondetappe gasten...
Maar hij zag er al wel vies uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:32 schreef Bruce117 het volgende:
Jean was toen nog wel een stuk helderder.
Basis kennisquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:34 schreef qonmann het volgende:
ze zijn ook nog maar 20 ..wie kent Jean Nelissen nou als je zo jong bent ..
Ou le brie de la putain de la vachequote:
Precies.quote:
Weinig enerverend idd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:36 schreef Sjiznit het volgende:
Blugh, vond het een beetje heel teleurstellend deze etappe.
Dat vond ik dus ook het ergste ze kende Jean nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik vond het wel een leuke uitzending, niet qua wielergehalte, dat zeker niet, maar wel qua sport beleving.
En Ireen zag er erg leuk uit![]()
Wel teleurstellend dat ze Jean niet konden.
tja niet iedereen kijk avond aan avond passief sport ...quote:Op zondag 6 juli 2008 00:02 schreef maril het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook het ergste ze kende Jean niet
Dat dus, wat een barslechte uitzendingquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:34 schreef qonmann het volgende:
ze zijn ook nog maar 20 ..wie kent Jean Nelissen nou als je zo jong bent ..
Naja, laten we het erop houden dat ze nog er nog even in moeten komen.......quote:Op zondag 6 juli 2008 00:50 schreef Bartoli het volgende:
naja en dan de anti-climax voor het 20e jaar achtereen ofzo afsluiten met Dalida
Omdat Studio Sportzomer juist gaat over gasten die niet altijd iets met de sport te maken hebben.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat dus, wat een barslechte uitzending![]()
Twee schaatsters die niks van wielrennen afweten en alleen maar hebben benadrukt hoe zwaar ze wel niet trainen, een oud filmpje van Jean herhaald, de zoveelste verzamelaar die zijn hele huis vol heeft liggen, kijkersvragen die nergens op sloegen.
Hier was zelfs voor Mart weinig van te maken.
Absoluut niet, Smeets wil juist gasten die er niet de BN'er gaan lopen uithangen en er zitten om er te zitten, maar gasten die wat te melden hebben en als het even kan enige affectie hebben met wielrennen.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:07 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Omdat Studio Sportzomer juist gaat over gasten die niet altijd iets met de sport te maken hebben.
Dat was met de EK editie ook zo, daar waren ook veel gasten die NIETS met voetbal te maken hadden, maar juist wel wel met de sportbeleving.![]()
Als je een programma verwacht met alleen wielrenners, kijk je gewoon naar het verkeerde programmma.
Ja leuk.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:51 schreef One_of_the_few het volgende:
Naja, laten we het erop houden dat ze nog er nog even in moeten komen.......
Ruk ze!quote:Op zondag 6 juli 2008 01:44 schreef qonmann het volgende:
Ik kijk de herhaling nog even vanwege de schaatsters
Ik ruk nog liever op Anni Borkinckquote:
wat heeft loes gunnewijk daar nu weer mee van doenquote:Op zondag 6 juli 2008 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat de linker of de rechter?
Maar zo'n soort gesprek..quote:Op zondag 6 juli 2008 01:07 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Omdat Studio Sportzomer juist gaat over gasten die niet altijd iets met de sport te maken hebben.
Dat was met de EK editie ook zo, daar waren ook veel gasten die NIETS met voetbal te maken hadden, maar juist wel wel met de sportbeleving.![]()
Als je een programma verwacht met alleen wielrenners, kijk je gewoon naar het verkeerde programmma.
Tja, dat kreeg ik via google.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:03 schreef Bartoli het volgende:
wat heeft loes gunnewijk daar nu weer mee van doen. Cees Maes is qua omvang net Smeets
![]()
je weet nog minder van schaatsen dan de beide dames van wielrennen.....quote:
Who cares, gewoon even wachten tot de retarded Mart Smeets glijers morgen boos gaan reageren.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:11 schreef qonmann het volgende:
Je weet nog minder van schaatsen dan de beide dames van wielrennen.....
Klopt vanavond Erik Dekker en Piet Kuysquote:Op zondag 6 juli 2008 01:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
. Gelukkig weten de gasten voor de komende dagen wel wat van wielrennen.
De afgelopen jaren is het op een uitzondering na ook wel altijd zo geweest eigenlijk.
BVN misschien een herhaling, maar ff wachten tot 13.00 dan is de herhaling geweest mogelijk gaat hij dan online, maar anders voor de nederlanders die in het buirtenland wonen BVNquote:Op zondag 6 juli 2008 10:55 schreef crv het volgende:
Is er ergens een stream beschikbaar die ik in het buitenland kan bekijken of een downloadje
Ik zie hem zelfs niet op uitzendinggemist.nl
Vorig jaar kon ik hem net na de uitzending nog zien. maar de nos doet hier blijkbaar niet meer aan.
Het wordt steeds gekker. Als EU burger kan ik zelfs de publieke omroep niet meer volgen
WTF bedoel jequote:Op zondag 6 juli 2008 00:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
tja niet iedereen kijk avond aan avond passief sport ...
http://tour2008.nos.nl/video/bekijken/ID/tcm:5-392939/tdf-avondetappe-5-juliquote:Op zondag 6 juli 2008 10:55 schreef crv het volgende:
Is er ergens een stream beschikbaar die ik in het buitenland kan bekijken of een downloadje
Ik zie hem zelfs niet op uitzendinggemist.nl
Vorig jaar kon ik hem net na de uitzending nog zien. maar de nos doet hier blijkbaar niet meer aan.
Het wordt steeds gekker. Als EU burger kan ik zelfs de publieke omroep niet meer volgen
een dag later staan de uitzendingen op de nos site maar draaien ho maarquote:Op zondag 6 juli 2008 11:14 schreef maril het volgende:
[..]
BVN misschien een herhaling, maar ff wachten tot 13.00 dan is de herhaling geweest mogelijk gaat hij dan online, maar anders voor de nederlanders die in het buirtenland wonen BVN
Fantastisch toch...quote:Op zondag 6 juli 2008 23:12 schreef TheArt het volgende:
Stage doen in het opzetten van matrassen. Het is een vak apart
Leuk filmpje.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:12 schreef TheArt het volgende:
I Agree with thatquote:Op zondag 6 juli 2008 18:04 schreef TheZapster het volgende:
Wat een bagger uitzending was dat gisteren zeg, flikker een eind op met die giechelende schaatsers (sowieso schaatsen).Ik mag toch hopen dat de komende weken alleen maar oud-renners komen met mooie tour verhalen
Je voelt aan de manier waarop E. Dekker antwoorden geeft, dat er meer speelt.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:18 schreef qonmann het volgende:
Tuurlijk is er geen wrijving ..leugenaars
Ik kwam ook niet meer bijquote:Op zondag 6 juli 2008 23:12 schreef TheArt het volgende:
Nu pas?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:22 schreef 456 het volgende:
Valt me eigenlijk nu pas op dat Mart een oude man begint te worden...
Een slechte Thomas kan alsnog meer bergop dan Langeveld en Posthuma, maar op alle andere vlakken heb je veel minder aan hem. Je kan beter 8 fitte ploeggenoten hebben.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:20 schreef 456 het volgende:
Ik snap niet dat Thomas dus slechter in vorm is om Menchov te helpen, dan al de debutanten
Geldt zoiets als ervaring ook niet dan bovengenoemde namen?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een slechte Thomas kan alsnog meer bergop dan Langeveld en Posthuma, maar op alle andere vlakken heb je veel minder aan hem. Je kan beter 8 fitte ploeggenoten hebben.
Wel qua talenten. Een voetballer van 17 kan perfect in een A-ploeg van een bekende club staan. In het wielrennen is dat onbestaande. In het schaatsen waren Wüst en Kramer als tieners wereldtoppers, in het wielrennen kan dat absoluut niet. En ga zo maar door.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:31 schreef pullup het volgende:
Die grapjas denkt dat wielrennen op een heel ander niveau staat als voetbal, tennis en schaatsen.
Grow up
Maar werd halverwege ook verplicht de tour uitgehaald.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:32 schreef tong80 het volgende:
Armstron g werd wereldkampioen toen ie 21 was.
TONG A.U.B.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:32 schreef tong80 het volgende:
Wat lult ie nou over te jong
Geesink en Dekker zijn rijp
Nu zegt ie Geesink moet volgend jaar de Tour rijden.
Alsof ie al weet wat ie volgend jaar brengt.
Hij had er nu moeten staan.
Smeets stelt natuurlijk wer geen kriogtische vragen.
Het moet wel leuk blijven
allemaal voor het amusementquote:Op zondag 6 juli 2008 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Jean.
Ik verdenk Freriks ervan dat ie geen verstand van wielrennenj heeft en items maakt die niks met het wielrennen te maken heben.
Zie de reactie van Tong hierboven. Hij heeft al laten blijken dat hij het prima aankan en er is dus geen enkele reden om hem te 'sparen'quote:Op zondag 6 juli 2008 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel qua talenten. Een voetballer van 17 kan perfect in een A-ploeg van een bekende club staan. In het wielrennen is dat onbestaande. In het schaatsen waren Wüst en Kramer als tieners wereldtoppers, in het wielrennen kan dat absoluut niet. En ga zo maar door.
Ik concludeer dat je je verdenkingen juist zijn. Dat riep Freriks gister ookquote:Op zondag 6 juli 2008 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Jean.
Ik verdenk Freriks ervan dat ie geen verstand van wielrennenj heeft en items maakt die niks met het wielrennen te maken heben.
Dat heeft ie gisteren al zelf toegegeven in zijn eigen aankondiging;quote:Op zondag 6 juli 2008 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Jean.
Dat meen je niet!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff, wat praat Erik Dekker vreselijk irritant.
Dat is het wel. Geen enkele andere sport kent een inspanning van drie weken, waarin je elke dag aan de bak moet. Als je als jonkie het nog nooit hebt meegemaakt om drie weken aan één stuk te rijden, moet je dat echt niet gaan doen in 's werelds meest hectische wedstrijd. Hij moet eerst kijken wat het is om dat te doen. Als hij dat eenmaal heeft gedaan, kan hij volgend jaar in de Tour geweldig voor de dag komen, maar eerder niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie de reactie van Tong hierboven. Hij heeft al laten blijken dat hij het prima aankan en er is dus geen enkele reden om hem te 'sparen'
Dat er nog voldoende groeimogelijkheden zijn is zeker waar maar wie weet hoe hij er volgend jaar voorstaat. In ieder geval had hij nu al ervaring kunnen opdoen
Wat doet ie dan in dit programma ?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik concludeer dat je je verdenkingen juist zijn. Dat riep Freriks gister ook. Hij Is Frankrijk fan, van de tour weet hij bijna niks.
Klopt, hoewel het programma valt of staat met de gasten (wat met voetbal ook al zo was).quote:Op zondag 6 juli 2008 23:41 schreef Falco het volgende:
Mart is sowieso beter dan Jack, het valt dus alleszins mee.
Even tsjekken of het uitzicht nu wèl klopte!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik keek vandaag voor het eerst weer dit program, maar WTF deed die Philip Freriks, joh?
Gisteren was er Paulien van Deutekomquote:Op zondag 6 juli 2008 23:44 schreef 456 het volgende:
[..]
Klopt, hoewel het programma valt of staat met de gasten (wat met voetbal ook al zo was).
Gisteren vond ik er geen hol aan, vandaag maakte het wel goed.
Ik zou enkel wat meer beelden uit de tour karavaan zelf willen zien.
Reportages bij ploegen, wetedingetjes van ploegen etc
Eenhoorn stelt Tjerk zelden op.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:41 schreef golfer het volgende:
Smeets baalt natuurlijk als een stekker dat de Haarlemse Honkbalweek dit jaar vervroegd is vanwege de OS en hij dus zijn zoon niet kan zien spelen. (Hoewel Tjerk vandaag niet aan spelen toekwam).
Klopt, dat zou ik ook graag zien.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:44 schreef 456 het volgende:
[..]
Klopt, hoewel het programma valt of staat met de gasten (wat met voetbal ook al zo was).
De gasten hadden in ieder geval wel iets toe te voegen. Dat Philip Freriks geen verstand heeft van wielrennen is an sich geen probleem, maar liever komt hij met wat leuke anekdotes.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:44 schreef Bruce117 het volgende:
Was goed te doen vanavond.
Nèt niet nee, ze zijn wel heel guitig beiden!quote:
Ik ook, daarom deed ikquote:Op zondag 6 juli 2008 14:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
![]()
21 en al jaren bekend met het fenomeen Jean Nelissen
Ik keek vandaag dus voor het eerst sportzomer tijdens de tour, en toen Mart op het eind zei "en dan nu Fifi", dacht ik dat het over de Tourversie van Rosi ging om de gasten van morgen te noemen.quote:
"de Tour wacht op niemand" inderdaad...je voelt de cliché's van Smeets van een kilometer aankomenquote:Op zondag 6 juli 2008 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ja leuk.
Ik kan niet wachten op het eerste dopinggeval en dat die huichelachtige vetklep zegt: "Over tot de orde van de dag, de Tour gaat verder."
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik keek vandaag dus voor het eerst sportzomer tijdens de tour, en toen Mart op het eind zei "en dan nu Fifi", dacht ik dat het over de Tourversie van Rosi ging om de gasten van morgen te noemen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:32 schreef tong80 het volgende:
Wat lult ie nou over te jong
Geesink en Dekker zijn rijp
Nu zegt ie Geesink moet volgend jaar de Tour rijden.
Alsof ie al weet wat ie volgend jaar brengt.
Hij had er nu moeten staan.
Smeets stelt natuurlijk wer geen kriogtische vragen.
Het moet wel leuk blijven
Precies, ik had ook graag iets over Coen en anderen in de uitzending willen horen. Maar helaas.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:34 schreef jens007 het volgende:
Tong je redenering slaat helemaal nergens op. Wat Kuys ook zegt, wielrennen is een totaal andere sport dan bv een voetbal. Willen we nog wat aan deze jongen hebben, dan moet je hem lekker de OS/Vuelta laten rijden. Ik hoop ook dat hij niet de nieuwe Dekker wordt, want daar moet je ook maar mee kunnen omgaan.
De avondetappe vind ik trouwens erg oppervlakkig. Echt heel erg gemaakt voor het grote publiek. Snap ik ook wel en waarschijnijk weet Smeets er ook niet zoveel vanaf. Wordt Kuys weer gedwongen om een halve uitzending over Dekker te praten, terwijl het mij veel meer intereseert hoe het met een Vermeltfoort zit. Achja, die zal ook wel niemand kennen
Precies, en dat is bij het wielrennen eerder van toepassing dan bij het voetbal, mensen praten eerder met passie over deze sport.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ach, het ligt toch vooral aan de gasten hoe leuk de uitzending wordt.
Weten jullie nog die met Bas Haring en Rob Harmeling? Die was prachtig!
Die met Fedor den Hertog 'de hemel geeft en wie vangt die heeft' was ook mooi.
Inderdaad, de Belgen hebben het programma gekopieerd maar het is beter dan wat de NOS tot nu laat zienquote:Op maandag 7 juli 2008 00:57 schreef wimderon het volgende:
Uiteraard beter dan gisteren, maar voorlopig een stuk minder dan de Belgische variant.
precies en zoals Dekker al zegt wordt het najaar niks heeft die wel al een pracht seizoen gehad en kan die in de winter weer focussen op 2009. Zouden ze bij Rabobank ook hebben moeten doen vroeger met andere mannen zoals Scheuneman en andere Wielinga's zonder ze eerst naar de klote te helpen.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:37 schreef DutchSL het volgende:
Gesink rijdt gewoon de Vuelta, daar is niks mis mee lijkt me. Stel dat hij daar top 10 rijdt en misschien wel een bergetappe wint, dat is mij veel meer waard dan een Tour om te leren en 18e ofzo te worden. (best case scenario, want kan ook heel slecht uitpakken)
Zaterdag hadden ze leuke gastenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Studio Sportzomer (Ned1) 756.000: Minder kijkers dan zaterdag
Ik ook, van die stukjes over kleine dingetjes die je normaal niet opvallen, beetje Bert Maalderink achtig ofzo.. Maar uiteraard niet door Bertje zelfquote:Op zondag 6 juli 2008 23:44 schreef 456 het volgende:
[..]
Ja, weet ik!quote:
In het verleden gold voor online eigen volk eerst. Volgens mij hebben ze tegenwoordig zo'n digitale herhaal zender.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:07 schreef maril het volgende:
Weet iemand of dat tourprogramma van de VRT herhaalt wordt of nog liever online wordt gegeven?
Dat vind ik dan weer onzin. Gisteren ook nog een stukje op de Belg gezien en dat vond ik nou niet zo super.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:57 schreef wimderon het volgende:
Uiteraard beter dan gisteren, maar voorlopig een stuk minder dan de Belgische variant.
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
Feillu is niet totaal onbekend.
Wij van Rabo?
Onze kopman Menchov
38 en geen 37 seconden.
Wat een kutopening.
Ach, wees blij dat het geen 'die kent u niet, maaaarrrr...' wasquote:
Het is een programma voor het brede publiek dus 3 van de 4 kloppen wel voor die doelgroep.....quote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
Feillu is niet totaal onbekend.
Wij van Rabo?
Onze kopman Menchov
38 en geen 37 seconden.
Wat een kutopening.
Te vroegquote:Op maandag 7 juli 2008 22:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat het geen 'die kent u niet, maaaarrrr...' was
Nu wel twee keerquote:Op maandag 7 juli 2008 22:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat het geen 'die kent u niet, maaaarrrr...' was
Leest 'ie 't op, gaat het nog foutquote:
Dat hebben ze allemaal hoor.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef 456 het volgende:
Was dat nu gewoon een televisie in de auto van Breukink?
Ja,maar ik sta versteld van het feit dat hij emotie toont; ik vind dat hij alles in het verleden makkelijk kon baggetaliseren;quote:Op maandag 7 juli 2008 23:08 schreef golfer het volgende:
Terecht dat Breukink kwaad is. Zeker als je al van te voren gewaarschuwd hebt voor dat punt met die wind.
Knap hoor ..maar het merendeel weet het NIETquote:Op maandag 7 juli 2008 23:12 schreef Falco het volgende:
Mart, ik weet WEL wie Feillu is! Heb hem zelfs opgesteld in mijn Telegraafpoultje!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |