Who cares, gewoon even wachten tot de retarded Mart Smeets glijers morgen boos gaan reageren.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:11 schreef qonmann het volgende:
Je weet nog minder van schaatsen dan de beide dames van wielrennen.....
Klopt vanavond Erik Dekker en Piet Kuysquote:Op zondag 6 juli 2008 01:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
. Gelukkig weten de gasten voor de komende dagen wel wat van wielrennen.
De afgelopen jaren is het op een uitzondering na ook wel altijd zo geweest eigenlijk.
BVN misschien een herhaling, maar ff wachten tot 13.00 dan is de herhaling geweest mogelijk gaat hij dan online, maar anders voor de nederlanders die in het buirtenland wonen BVNquote:Op zondag 6 juli 2008 10:55 schreef crv het volgende:
Is er ergens een stream beschikbaar die ik in het buitenland kan bekijken of een downloadje
Ik zie hem zelfs niet op uitzendinggemist.nl
Vorig jaar kon ik hem net na de uitzending nog zien. maar de nos doet hier blijkbaar niet meer aan.
Het wordt steeds gekker. Als EU burger kan ik zelfs de publieke omroep niet meer volgen
WTF bedoel jequote:Op zondag 6 juli 2008 00:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
tja niet iedereen kijk avond aan avond passief sport ...
http://tour2008.nos.nl/video/bekijken/ID/tcm:5-392939/tdf-avondetappe-5-juliquote:Op zondag 6 juli 2008 10:55 schreef crv het volgende:
Is er ergens een stream beschikbaar die ik in het buitenland kan bekijken of een downloadje
Ik zie hem zelfs niet op uitzendinggemist.nl
Vorig jaar kon ik hem net na de uitzending nog zien. maar de nos doet hier blijkbaar niet meer aan.
Het wordt steeds gekker. Als EU burger kan ik zelfs de publieke omroep niet meer volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |