Dat vond ik dus ook het ergste ze kende Jean nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik vond het wel een leuke uitzending, niet qua wielergehalte, dat zeker niet, maar wel qua sport beleving.
En Ireen zag er erg leuk uit![]()
Wel teleurstellend dat ze Jean niet konden.
tja niet iedereen kijk avond aan avond passief sport ...quote:Op zondag 6 juli 2008 00:02 schreef maril het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook het ergste ze kende Jean niet
Dat dus, wat een barslechte uitzendingquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:34 schreef qonmann het volgende:
ze zijn ook nog maar 20 ..wie kent Jean Nelissen nou als je zo jong bent ..
Naja, laten we het erop houden dat ze nog er nog even in moeten komen.......quote:Op zondag 6 juli 2008 00:50 schreef Bartoli het volgende:
naja en dan de anti-climax voor het 20e jaar achtereen ofzo afsluiten met Dalida
Omdat Studio Sportzomer juist gaat over gasten die niet altijd iets met de sport te maken hebben.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat dus, wat een barslechte uitzending![]()
Twee schaatsters die niks van wielrennen afweten en alleen maar hebben benadrukt hoe zwaar ze wel niet trainen, een oud filmpje van Jean herhaald, de zoveelste verzamelaar die zijn hele huis vol heeft liggen, kijkersvragen die nergens op sloegen.
Hier was zelfs voor Mart weinig van te maken.
Absoluut niet, Smeets wil juist gasten die er niet de BN'er gaan lopen uithangen en er zitten om er te zitten, maar gasten die wat te melden hebben en als het even kan enige affectie hebben met wielrennen.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:07 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Omdat Studio Sportzomer juist gaat over gasten die niet altijd iets met de sport te maken hebben.
Dat was met de EK editie ook zo, daar waren ook veel gasten die NIETS met voetbal te maken hadden, maar juist wel wel met de sportbeleving.![]()
Als je een programma verwacht met alleen wielrenners, kijk je gewoon naar het verkeerde programmma.
Ja leuk.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:51 schreef One_of_the_few het volgende:
Naja, laten we het erop houden dat ze nog er nog even in moeten komen.......
Ruk ze!quote:Op zondag 6 juli 2008 01:44 schreef qonmann het volgende:
Ik kijk de herhaling nog even vanwege de schaatsters
Ik ruk nog liever op Anni Borkinckquote:
wat heeft loes gunnewijk daar nu weer mee van doenquote:Op zondag 6 juli 2008 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat de linker of de rechter?
Maar zo'n soort gesprek..quote:Op zondag 6 juli 2008 01:07 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Omdat Studio Sportzomer juist gaat over gasten die niet altijd iets met de sport te maken hebben.
Dat was met de EK editie ook zo, daar waren ook veel gasten die NIETS met voetbal te maken hadden, maar juist wel wel met de sportbeleving.![]()
Als je een programma verwacht met alleen wielrenners, kijk je gewoon naar het verkeerde programmma.
Tja, dat kreeg ik via google.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:03 schreef Bartoli het volgende:
wat heeft loes gunnewijk daar nu weer mee van doen. Cees Maes is qua omvang net Smeets
![]()
je weet nog minder van schaatsen dan de beide dames van wielrennen.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |