abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:37:04 #121
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_59917446
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 23:35 schreef tong80 het volgende:
Niks over Chapel

Snapte ik ook al niet idd .
pi_59917451
Jean Nelissen is toch wel bekend...zelfs als je jonger bent...

Ze volgen blijkbaar toch niet zoveel wielrennen dus...
Jack does it in real time...
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 juli 2008 @ 23:37:42 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_59917460
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 23:36 schreef Sjiznit het volgende:
Blugh, vond het een beetje heel teleurstellend deze etappe.
Weinig enerverend idd.

Ze moeten nog warm lopen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:40:02 #124
175985 Silaz
drie bier
pi_59917498
Nja vond het wel een goede zet van Valverde.. hoe hij kirchen inhaalde.. hulde..
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_59917619
Ik ben zeker geen wielerkenner, maar dat ze Evans tipten 'omdat ze dat was voorgezegd' en het daarna angstvallig stil bleef, vond ik toch wel schrikbarend .
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:48:30 #126
6941 APK
Factual, I think.
pi_59917666
Treurige kutuitzending.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59917838
Ik vond het wel een leuke uitzending, niet qua wielergehalte, dat zeker niet, maar wel qua sport beleving.
En Ireen zag er erg leuk uit

Wel teleurstellend dat ze Jean niet konden.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  zondag 6 juli 2008 @ 00:02:45 #128
127004 maril
Smeetsfan
pi_59917958
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik vond het wel een leuke uitzending, niet qua wielergehalte, dat zeker niet, maar wel qua sport beleving.
En Ireen zag er erg leuk uit

Wel teleurstellend dat ze Jean niet konden.
Dat vond ik dus ook het ergste ze kende Jean niet
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_59918364
Leuk filmpje van Freriks zeg. Een filmpje over zijn voorganger die filmpjes maakte, waarbij dat filmpje nog eens herhaald werd. Zo kan ik het ook
Die schaatsmutsen hoeven ze voortaan ook niet meer uit te nodigen (dan liever Timmer of Gerritsen, misschien net zo weinig te meldden maar tenminste leuk om naar te kijken itt. Wust die meer lijkt op een mix van een stereotype heks en een stereotype boerin)

Hoogtepunt voor mij was de melding dat in de volgende ritten er items over de jaren eindigend op 8 komen. Want daar zitten een paar geweldige Tour verhalen aan! Ik kijk vooral uit naar het verhaal van 1948!
pi_59918428
quote:
Op zondag 6 juli 2008 00:02 schreef maril het volgende:

[..]

Dat vond ik dus ook het ergste ze kende Jean niet
tja niet iedereen kijk avond aan avond passief sport ...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_59918584
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:43 schreef wimderon het volgende:
Mart

Studio Sportzomer

de eerste gasten
Dat dus, wat een barslechte uitzending

Twee schaatsters die niks van wielrennen afweten en alleen maar hebben benadrukt hoe zwaar ze wel niet trainen, een oud filmpje van Jean herhaald, de zoveelste verzamelaar die zijn hele huis vol heeft liggen, kijkersvragen die nergens op sloegen.

Hier was zelfs voor Mart weinig van te maken.
  zondag 6 juli 2008 @ 00:48:42 #132
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_59918718
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 23:35 schreef tong80 het volgende:
Niks over Chapel

Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 6 juli 2008 @ 00:49:36 #133
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_59918731
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 23:34 schreef qonmann het volgende:
ze zijn ook nog maar 20 ..wie kent Jean Nelissen nou als je zo jong bent ..
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_59918747
naja en dan de anti-climax voor het 20e jaar achtereen ofzo afsluiten met Dalida
  zondag 6 juli 2008 @ 00:51:38 #135
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_59918764
quote:
Op zondag 6 juli 2008 00:50 schreef Bartoli het volgende:
naja en dan de anti-climax voor het 20e jaar achtereen ofzo afsluiten met Dalida
Naja, laten we het erop houden dat ze nog er nog even in moeten komen.......
And that is the news.''
pi_59919014
quote:
Op zondag 6 juli 2008 00:40 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat dus, wat een barslechte uitzending

Twee schaatsters die niks van wielrennen afweten en alleen maar hebben benadrukt hoe zwaar ze wel niet trainen, een oud filmpje van Jean herhaald, de zoveelste verzamelaar die zijn hele huis vol heeft liggen, kijkersvragen die nergens op sloegen.

Hier was zelfs voor Mart weinig van te maken.
Omdat Studio Sportzomer juist gaat over gasten die niet altijd iets met de sport te maken hebben.
Dat was met de EK editie ook zo, daar waren ook veel gasten die NIETS met voetbal te maken hadden, maar juist wel wel met de sportbeleving.

Als je een programma verwacht met alleen wielrenners, kijk je gewoon naar het verkeerde programmma.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_59919102
Normaal nodigen ze gasten vanuit andere werelden uit die wél iets met wielrennen hebben. Zoals Dries van Agt of Filemon Wesseling (lach me uit, die programma's zijn ook drama, maar die gast weet best wat van wielrennen. Ging het over de Tour, begon hij te praten over Ballan in de Driedaagse van de Panne ! )om zomaar wat te noemen. Dat is prima. Maar schaatsfiguren die het halve jaar al het hele sportrijk voor zich hebben omdat andere wintersporten hier niet leven, en dan ook nog eens niets te melden hebben over wielrennen heb je niets aan.
Nodig dan Sven Kramer uit, die weet wel wat over wielrennen (wat zelf ook erg goed bij de junioren)
pi_59919265
quote:
Op zondag 6 juli 2008 01:07 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Omdat Studio Sportzomer juist gaat over gasten die niet altijd iets met de sport te maken hebben.
Dat was met de EK editie ook zo, daar waren ook veel gasten die NIETS met voetbal te maken hadden, maar juist wel wel met de sportbeleving.

Als je een programma verwacht met alleen wielrenners, kijk je gewoon naar het verkeerde programmma.
Absoluut niet, Smeets wil juist gasten die er niet de BN'er gaan lopen uithangen en er zitten om er te zitten, maar gasten die wat te melden hebben en als het even kan enige affectie hebben met wielrennen.
Dit was gewoon tenenkrommend, ze konden nog geen 2 renners opnoemen. Gelukkig weten de gasten voor de komende dagen wel wat van wielrennen.

De afgelopen jaren is het op een uitzondering na ook wel altijd zo geweest eigenlijk.
  zondag 6 juli 2008 @ 01:31:40 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_59919282
quote:
Op zondag 6 juli 2008 00:51 schreef One_of_the_few het volgende:

Naja, laten we het erop houden dat ze nog er nog even in moeten komen.......
Ja leuk.
Ik kan niet wachten op het eerste dopinggeval en dat die huichelachtige vetklep zegt: "Over tot de orde van de dag, de Tour gaat verder."
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 6 juli 2008 @ 01:35:17 #140
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59919324
dit is niks met die schaatsters
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')