Is het toch anti zonder e ?quote:
Ik heb een donkerblauw vermoeden dat Fifi volgend seizon bij de NOS zo'n soort programa krijgt en is dit een voorproefje zo werkt dat.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef Falco het volgende:
Morgen gaat hij op jacht naar het uitzicht van een prachtige boomgaard wat een of andere impressionistische Fransoos schilder op een schilderdoek wist vast te leggen.
Het laatste jaar niet nee.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
Tja, je zal misschien een beetje cultuur opdoen en iets leren over een bepaalde Franse stad of streek.
Nee, dan liever het onverstaanbare dronkenmans gebrabbel van de Korzakov-patiënt Jean Nelissen, die voegde de laatste jaren wel echt iets toe.
Je moet de avondetappe van zaterdag terugzien. Daarin legt ''Fifi' uit wat hij de komende drie weken gaat doen.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:45 schreef tong80 het volgende:
Wat doet die man in de avond etappe ?
Het is de opvolger van de legendarische Jean Nelissen.
Maar hij heeft net zoveel verstand van wielrennen als Gordon van de elfstedentocht.
Lult verhalen vol over schilderijen die niemand kent en over touristische plaatsjes die iedereen vermijdt.
Sommige mensen kennen geen schaamte.
Idd. Ik mis alleen nog Erwin Krol die het weer van de volgende etappe voorspeltquote:Op maandag 7 juli 2008 10:04 schreef Tik-Tak-Tok het volgende:
Freriks is de beste nieuwslezer van Nederland. Dat moet in combinatie met de beste sportjournalist toch een droomduo vormen? Oke hij is geen Jean Nelissen, maar die was dan ook uniek daar loopt gewoon geen tweede van rond.
Dus jij wilt dat de roddelbladen elke week berichten over Jean Nelissen net zoals de kranten dat dagelijks doen met Amy Winehouse?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het laatste jaar niet nee.
Heb ik ook in mijn grote Jean Nelissen topic gepost.
Maar liever een Korsakov patient die niet meer weet dan een megalomane stotterende slechte nieuwslezer die geen twee zinnen goed kan voorlezen en het verschil niet weet tussen de groene en de gele trui.
Wat wil je dan? Dat hij Maartens kastelenboek krijgt?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:45 schreef tong80 het volgende:
Lult verhalen vol over schilderijen die niemand kent en over touristische plaatsjes die iedereen vermijdt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |