Klopt, hoewel het programma valt of staat met de gasten (wat met voetbal ook al zo was).quote:Op zondag 6 juli 2008 23:41 schreef Falco het volgende:
Mart is sowieso beter dan Jack, het valt dus alleszins mee.
Even tsjekken of het uitzicht nu wèl klopte!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik keek vandaag voor het eerst weer dit program, maar WTF deed die Philip Freriks, joh?
Gisteren was er Paulien van Deutekomquote:Op zondag 6 juli 2008 23:44 schreef 456 het volgende:
[..]
Klopt, hoewel het programma valt of staat met de gasten (wat met voetbal ook al zo was).
Gisteren vond ik er geen hol aan, vandaag maakte het wel goed.
Ik zou enkel wat meer beelden uit de tour karavaan zelf willen zien.
Reportages bij ploegen, wetedingetjes van ploegen etc
Eenhoorn stelt Tjerk zelden op.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:41 schreef golfer het volgende:
Smeets baalt natuurlijk als een stekker dat de Haarlemse Honkbalweek dit jaar vervroegd is vanwege de OS en hij dus zijn zoon niet kan zien spelen. (Hoewel Tjerk vandaag niet aan spelen toekwam).
Klopt, dat zou ik ook graag zien.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:44 schreef 456 het volgende:
[..]
Klopt, hoewel het programma valt of staat met de gasten (wat met voetbal ook al zo was).
Gisteren vond ik er geen hol aan, vandaag maakte het wel goed.
Ik zou enkel wat meer beelden uit de tour karavaan zelf willen zien.
Reportages bij ploegen, wetedingetjes van ploegen etc
De gasten hadden in ieder geval wel iets toe te voegen. Dat Philip Freriks geen verstand heeft van wielrennen is an sich geen probleem, maar liever komt hij met wat leuke anekdotes.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:44 schreef Bruce117 het volgende:
Was goed te doen vanavond.
Nèt niet nee, ze zijn wel heel guitig beiden!quote:
Ik ook, daarom deed ikquote:Op zondag 6 juli 2008 14:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
![]()
21 en al jaren bekend met het fenomeen Jean Nelissen
Ik keek vandaag dus voor het eerst sportzomer tijdens de tour, en toen Mart op het eind zei "en dan nu Fifi", dacht ik dat het over de Tourversie van Rosi ging om de gasten van morgen te noemen.quote:
"de Tour wacht op niemand" inderdaad...je voelt de cliché's van Smeets van een kilometer aankomenquote:Op zondag 6 juli 2008 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ja leuk.
Ik kan niet wachten op het eerste dopinggeval en dat die huichelachtige vetklep zegt: "Over tot de orde van de dag, de Tour gaat verder."
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik keek vandaag dus voor het eerst sportzomer tijdens de tour, en toen Mart op het eind zei "en dan nu Fifi", dacht ik dat het over de Tourversie van Rosi ging om de gasten van morgen te noemen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:32 schreef tong80 het volgende:
Wat lult ie nou over te jong
Geesink en Dekker zijn rijp
Armstron g werd wereldkampioen toen ie 21 was.
Nu zegt ie Geesink moet volgend jaar de Tour rijden.
Alsof ie al weet wat ie volgend jaar brengt.
Hij had er nu moeten staan.
Smeets stelt natuurlijk wer geen kriogtische vragen.
Het moet wel leuk blijven
Precies, ik had ook graag iets over Coen en anderen in de uitzending willen horen. Maar helaas.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:34 schreef jens007 het volgende:
Tong je redenering slaat helemaal nergens op. Wat Kuys ook zegt, wielrennen is een totaal andere sport dan bv een voetbal. Willen we nog wat aan deze jongen hebben, dan moet je hem lekker de OS/Vuelta laten rijden. Ik hoop ook dat hij niet de nieuwe Dekker wordt, want daar moet je ook maar mee kunnen omgaan.
De avondetappe vind ik trouwens erg oppervlakkig. Echt heel erg gemaakt voor het grote publiek. Snap ik ook wel en waarschijnijk weet Smeets er ook niet zoveel vanaf. Wordt Kuys weer gedwongen om een halve uitzending over Dekker te praten, terwijl het mij veel meer intereseert hoe het met een Vermeltfoort zit. Achja, die zal ook wel niemand kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |