Het heet Studio Sportzomer de avondetappe.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:12 schreef borisz het volgende:
nee Studio Sportzomer.
Vroeger volgens mij wel. Avondetappe is er nu alleen er nog op radio 1
Piet Kuijs was in de jaren '70 en '80 een goed amateur. Hij werd o.a. Nederlands kampioen in 1977. Nu is hij tweede ploegleider bij de opleidingsploeg van Rabobank naast Nico Verhoeven.quote:
Ok kon zijn naam eerst niet plaatsen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Piet Kuijs was in de jaren '70 en '80 een goed amateur. Hij werd o.a. Nederlands kampioen in 1977. Nu is hij tweede ploegleider bij de opleidingsploeg van Rabobank naast Nico Verhoeven.
Jan van der Horst.quote:
Horst Janquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan van der Horst.
Ik kende hem niet.
Maar een vriend van me zelf ex-renner wist het wel
http://forum.fok.nl/user/history/155761
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:02 schreef Ambrosius het volgende:
Titel even aangepast naar wat de NOS zelf ook gebruikt.
Kans zit er altijd in natuurlijk, ze hebben wel veranderingen getroffen bv net als vorig jaar met Rasmussen willen ze niet meer, maar daarom nemen ze dus extra speciale wagen mee die dan ook naar hotels van de renners kunnen. het wordt actueler zeggen ze.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:31 schreef Ericr het volgende:
Hoop dat het beter wordt dan vorig jaar, formule lijkt toch wel wat uitgewerkt.
Hoewel die epileptische aanval in de achtergrond wel een aardige toevoeging was.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:31 schreef Ericr het volgende:
Hoop dat het beter wordt dan vorig jaar, formule lijkt toch wel wat uitgewerkt.
Ik zet 'em ook altijd subiet uit als die tune begint.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:35 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Willem van Kooten wel verstand van zaken heeft
quote:Sporttalkshow
waarin Mart Smeets bekende gasten ontvangt op wisselende, sfeervolle locaties in Frankrijk. Met hen spreekt hij over de etappe van die dag, de Tour als wielerevenement en wielrennen in het algemeen. Reportages en bijdragen worden verzorgd door verslaggever Kees Jongkind. Philip Freriks maakt een dagelijkse bijdrage over Frankrijk, over de etappeplaatsen en de streek.
Ik denk dat je Tour du Jean bedoelde. Die doet dat dit jaar niet meer. Het zag er de vorige jaren ook nogal triest uit met de slechte staat van gezondheid waarin die man verkeerde.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:10 schreef BB-Pieter het volgende:
Wat is er met Tour du Jacques gebeurd???
[..]
Ja, je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat je Tour du Jean bedoelde. Die doet dat dit jaar niet meer. Het zag er de vorige jaren ook nogal triest uit met de slechte staat van gezondheid waarin die man verkeerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |