Precies, en dat is bij het wielrennen eerder van toepassing dan bij het voetbal, mensen praten eerder met passie over deze sport.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ach, het ligt toch vooral aan de gasten hoe leuk de uitzending wordt.
Weten jullie nog die met Bas Haring en Rob Harmeling? Die was prachtig!
Die met Fedor den Hertog 'de hemel geeft en wie vangt die heeft' was ook mooi.
Inderdaad, de Belgen hebben het programma gekopieerd maar het is beter dan wat de NOS tot nu laat zienquote:Op maandag 7 juli 2008 00:57 schreef wimderon het volgende:
Uiteraard beter dan gisteren, maar voorlopig een stuk minder dan de Belgische variant.
precies en zoals Dekker al zegt wordt het najaar niks heeft die wel al een pracht seizoen gehad en kan die in de winter weer focussen op 2009. Zouden ze bij Rabobank ook hebben moeten doen vroeger met andere mannen zoals Scheuneman en andere Wielinga's zonder ze eerst naar de klote te helpen.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:37 schreef DutchSL het volgende:
Gesink rijdt gewoon de Vuelta, daar is niks mis mee lijkt me. Stel dat hij daar top 10 rijdt en misschien wel een bergetappe wint, dat is mij veel meer waard dan een Tour om te leren en 18e ofzo te worden. (best case scenario, want kan ook heel slecht uitpakken)
Zaterdag hadden ze leuke gastenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Studio Sportzomer (Ned1) 756.000: Minder kijkers dan zaterdag
Ik ook, van die stukjes over kleine dingetjes die je normaal niet opvallen, beetje Bert Maalderink achtig ofzo.. Maar uiteraard niet door Bertje zelfquote:Op zondag 6 juli 2008 23:44 schreef 456 het volgende:
[..]
Klopt, hoewel het programma valt of staat met de gasten (wat met voetbal ook al zo was).
Gisteren vond ik er geen hol aan, vandaag maakte het wel goed.
Ik zou enkel wat meer beelden uit de tour karavaan zelf willen zien.
Reportages bij ploegen, wetedingetjes van ploegen etc
Ja, weet ik!quote:
In het verleden gold voor online eigen volk eerst. Volgens mij hebben ze tegenwoordig zo'n digitale herhaal zender.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:07 schreef maril het volgende:
Weet iemand of dat tourprogramma van de VRT herhaalt wordt of nog liever online wordt gegeven?
Dat vind ik dan weer onzin. Gisteren ook nog een stukje op de Belg gezien en dat vond ik nou niet zo super.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:57 schreef wimderon het volgende:
Uiteraard beter dan gisteren, maar voorlopig een stuk minder dan de Belgische variant.
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
Feillu is niet totaal onbekend.
Wij van Rabo?
Onze kopman Menchov
38 en geen 37 seconden.
Wat een kutopening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |