klopt, al moet ik eerlijk zeggen dat de toegevoegde waarde van Jean toch al redelijk miniem was vorig jaarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zeker weer zin in, jammer dat Jean er niet meer is.
Gelukkig niet zeg, die gast moest een paar jaar geleden al stoppen met die itempjes van 'm. Genant gewoon.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zeker weer zin in, jammer dat Jean er niet meer is.
eigenlijk wel, maar toch vond ik het altijd wel (leed)vermakelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, die gast moest een paar jaar geleden al stoppen met die itempjes van 'm. Genant gewoon.
Blijft een mooi nummerquote:
inderdaad. Nu nog 30 graden en lekker buiten zitten voor de tijd. Biertje erbij. Na de uitzending is het nog te warm om te slapen en verheug je je alweer op de volgende etappe.quote:
Geldt doelsaldo voor onderling resultaat in de poule?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En 'Waarom reed die wielrenner met een helm op?'
En waar is Jack van Gelder?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Geldt doelsaldo voor onderling resultaat in de poule?
Oh kut, wielrennen hé.
En waar is Bert Maalderink?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:56 schreef pekel het volgende:
[..]
En waar is Jack van Gelder?
Oke, ik hou op.
hij mag daar niet meer roken nu ..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij leeft nog!
Zit het grootste deel van z'n tijd in het café tegenover het kantoor waar ik werk (naast 't station van Maastricht).
Zal 'm nog zwaar vallen... Al zit er wel een terras aan de voorkant van dat café (Brand Beerhoes voor de kenners).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |