Wel qua talenten. Een voetballer van 17 kan perfect in een A-ploeg van een bekende club staan. In het wielrennen is dat onbestaande. In het schaatsen waren Wüst en Kramer als tieners wereldtoppers, in het wielrennen kan dat absoluut niet. En ga zo maar door.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:31 schreef pullup het volgende:
Die grapjas denkt dat wielrennen op een heel ander niveau staat als voetbal, tennis en schaatsen.
Grow up
Maar werd halverwege ook verplicht de tour uitgehaald.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:32 schreef tong80 het volgende:
Armstron g werd wereldkampioen toen ie 21 was.
TONG A.U.B.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:32 schreef tong80 het volgende:
Wat lult ie nou over te jong
Geesink en Dekker zijn rijp
Armstron g werd wereldkampioen toen ie 21 was.
Nu zegt ie Geesink moet volgend jaar de Tour rijden.
Alsof ie al weet wat ie volgend jaar brengt.
Hij had er nu moeten staan.
Smeets stelt natuurlijk wer geen kriogtische vragen.
Het moet wel leuk blijven
allemaal voor het amusementquote:Op zondag 6 juli 2008 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Jean.
Ik verdenk Freriks ervan dat ie geen verstand van wielrennenj heeft en items maakt die niks met het wielrennen te maken heben.
Zie de reactie van Tong hierboven. Hij heeft al laten blijken dat hij het prima aankan en er is dus geen enkele reden om hem te 'sparen'quote:Op zondag 6 juli 2008 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel qua talenten. Een voetballer van 17 kan perfect in een A-ploeg van een bekende club staan. In het wielrennen is dat onbestaande. In het schaatsen waren Wüst en Kramer als tieners wereldtoppers, in het wielrennen kan dat absoluut niet. En ga zo maar door.
Ik concludeer dat je je verdenkingen juist zijn. Dat riep Freriks gister ookquote:Op zondag 6 juli 2008 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Jean.
Ik verdenk Freriks ervan dat ie geen verstand van wielrennenj heeft en items maakt die niks met het wielrennen te maken heben.
Dat heeft ie gisteren al zelf toegegeven in zijn eigen aankondiging;quote:Op zondag 6 juli 2008 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Jean.
Dat meen je niet!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff, wat praat Erik Dekker vreselijk irritant.
Dat is het wel. Geen enkele andere sport kent een inspanning van drie weken, waarin je elke dag aan de bak moet. Als je als jonkie het nog nooit hebt meegemaakt om drie weken aan één stuk te rijden, moet je dat echt niet gaan doen in 's werelds meest hectische wedstrijd. Hij moet eerst kijken wat het is om dat te doen. Als hij dat eenmaal heeft gedaan, kan hij volgend jaar in de Tour geweldig voor de dag komen, maar eerder niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie de reactie van Tong hierboven. Hij heeft al laten blijken dat hij het prima aankan en er is dus geen enkele reden om hem te 'sparen'
Dat er nog voldoende groeimogelijkheden zijn is zeker waar maar wie weet hoe hij er volgend jaar voorstaat. In ieder geval had hij nu al ervaring kunnen opdoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |