quote:Op maandag 30 juni 2008 23:16 schreef Logician het volgende:
Ik ga nog ff lekker op de bankliggen tv kijken en Maya redden die zit met dr kop vast in de tissuedoos
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik denk dit, wel lang, blond, blauwe ogen, maar mager en een beetje een kikker in de stem.
ZoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Trusten schatje.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Genoeg gestudeerd voor vandaag. lekker slapen en morgen weer naar AntwerpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal ik net doen of ik het allemaal niet lees.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, het is zo moeilijk roddelen als D_H meeleest.
Heb je trouwens nog een pm gehad van SeaOfLove voor die foto's?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan zal ik net doen of ik het allemaal niet lees.
Had vandaag geen roze aan maar oranje
@Liqi, lurk_scripts rulez
Ik ga wel zoiets maken als de Lost op. Met foto's en korte profieltje + connecties tussen mensen. Lijk je dat niet énig!quote:
En daarom, jongens en meisjes, kunnen Singles niet daten onderlingquote:Op maandag 30 juni 2008 23:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan zal ik net doen of ik het allemaal niet lees.
Had vandaag geen roze aan maar oranje
@Liqi, lurk_scripts rulez
Hebben jullie elkaars handje vastgehouden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bwahaha, wil je erover praten?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Nexie het volgende:
Ik heb mijn hele emo geschiedenisverhaal gekopieerd maar nergens gepaste dus nu heb ik iets van een kwartier voor niks zitten typen
Naja, uitlaatklep of zo!
Snel volposten dit topic dan.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ga wel zoiets maken als de Lost op. Met foto's en korte profieltje + connecties tussen mensen. Lijk je dat niet énig!
Maak dan zo'n chart, net als in The L Wordquote:Op maandag 30 juni 2008 23:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ga wel zoiets maken als de Lost op. Met foto's en korte profieltje + connecties tussen mensen. Lijk je dat niet énig!
Dát zou leuk zijn idd, we hadden sowieso nog een uitleg van de groepsvorming hier van je tegoed.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef kaasplankje het volgende:
ik wil niet slapen
Naja, omdat we het hadden over sekspartners en vandaar over gingen naar laatbloeiers/onzekerheid en zo. Ik dacht ik zal even snel verhaaltje typen waarom ik laatbloeier ben maar verhaaltje werd al snel verhaal en totaal niet boeiend voor iemand om te lezenquote:
Natuurlijk wel. Doe jij toch ook?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
En daarom, jongens en meisjes, kunnen Singles niet daten onderling.
Hoe doen we dat als we niet meer mogen schelden of slowchatten!quote:
Gewoon opslaan in Notepad en voo de volgende keer bewarenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:28 schreef Nexie het volgende:
[..]
Naja, omdat we het hadden over sekspartners en vandaar over gingen naar laatbloeiers/onzekerheid en zo. Ik dacht ik zal even snel verhaaltje typen waarom ik laatbloeier ben maar verhaaltje werd al snel verhaal en totaal niet boeiend voor iemand om te lezen
Dat bedacht ik me iets te laat; mijn verhaaltje was vervangen door een link naar compromitterende foto's van yours trulyquote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gewoon opslaan in Notepad en voo de volgende keer bewaren
Laatbloeiers to the bone!
We kunnen natuurlijk wel over de PM slowchatten.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe doen we dat als we niet meer mogen schelden of slowchatten!![]()
ik heb ineens een Déjà vuquote:Op maandag 30 juni 2008 23:28 schreef Nexie het volgende:
[..]
Naja, omdat we het hadden over sekspartners en vandaar over gingen naar laatbloeiers/onzekerheid en zo. Ik dacht ik zal even snel verhaaltje typen waarom ik laatbloeier ben maar verhaaltje werd al snel verhaal en totaal niet boeiend voor iemand om te lezen
Klopt, uitte alleen nog even wat frustratie omdat ik 'm nu ook echt helemaal kwijt ben. Heb niet eens afscheid kunnen nemen!quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Trusten schatje.Slaap lekker lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu echt naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck, heb ik al zoveel posts gemist door het zoeken naar de nieuwe? Ik schaam me diep
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.![]()
Ik welquote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog een pm gehad van SeaOfLove voor die foto's?![]()
![]()
Aaah er zit een kans in dat het een herhaling wordt, misschien wel een Fok!-baby in de toekomst.quote:
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.![]()
Tegan voldoet Den_haag aan je leeftijds eis ?You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
Het is je vergeven hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef Belsezar het volgende:
Fuck, heb ik al zoveel posts gemist door het zoeken naar de nieuwe? Ik schaam me diep
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.![]()
Eigenlijk niet. Dacht dat hij 27 was?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:39 schreef mrbox het volgende:
Tegan voldoet Den_haag aan je leeftijds eis ?
Edit: Zie je wel, dit voelt alleen maar raar, roddelen over iemand die meelurkt.
![]()
Voor hetzelfde geldt kijkt er elke dag een jongen naar jou terwijl hij weet dat jij Tegan bent, maar je nooit durft aan te spreken.
Dus praten over iets mag als het maar netjes gebeurd.
hint hintA little bit hateful![]()
Als we hem nou een bijnaam geven dan, zoals Mr ummm, Mr uhhh, Mr pink?! Mr orange? Nee?Every super woman needs a superman; here I am.![]()
Ik was vergeten een filtertje in te stellenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef Belsezar het volgende:
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.![]()
En nu de hamvraag, nog geneukt?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Dacht dat hij 27 was?
Edit: Zie je wel, dit voelt alleen maar raar, roddelen over iemand die meelurkt.
Weet je dan ook niets? Tegan doet niet aan ONS. Ook niet als het met potentie is!
Kijk dit is roddelen terwijl diegene lurkt. Makkie.A little bit hateful![]()
Mr Pink sowiesoquote:Op maandag 30 juni 2008 23:44 schreef Nexie het volgende:
Als we hem nou een bijnaam geven dan, zoals Mr ummm, Mr uhhh, Mr pink?! Mr orange? Nee?
Dat komt door de polo die 'ie aanhad![]()
Seks.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Zit hier nu een verborgen agenda achterquote:Op maandag 30 juni 2008 23:44 schreef Nexie het volgende:
Als we hem nou een bijnaam geven dan, zoals Mr ummm, Mr uhhh, Mr pink?! Mr orange? Nee?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
Ik ga denk ik gewoon stoppen met roken morgen... 't Wordt te duur, mag toch nergens meer en het is ongezondquote:Op maandag 30 juni 2008 23:49 schreef Tegan het volgende:
Owja, over 12 minuten mogen we niet meer roken in de horeca.
![]()
![]()
Nee zeg, mijn game is wel iets beter dan datquote:Op maandag 30 juni 2008 23:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zit hier nu een verborgen agenda achter
!
Every super woman needs a superman; here I am.![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon stoppen met roken morgen... 't Wordt te duur, mag toch nergens meer en het is ongezond.
![]()
Je gamequote:Op maandag 30 juni 2008 23:51 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nee zeg, mijn game is wel iets beter dan dat!
.
![]()
Mensen ik wens jullie een fijn nacht toe![]()
Ik ga slapen, morgen naar de tandarts.
Nou, ik ga maar eens slapen, misschien dat ik me dan beter ga voelen morgen..
Truste allemaal![b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Ergens wel voorspelbaar.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
ok schatjequote:slaap lekker...
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.![]()
Ik hoop alleen dat ik die knop in m'n hoofd om krijg. Bij mij is 95% van het roken toch van tussen de oren bepaald, en de overige 5% pure verslavingquote:
Maar we gaan het gewoon doen!![]()
![]()
Maar goed, wie gaat er mee de stad in? Verveel me de pleuris.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
gamequote:Op maandag 30 juni 2008 23:51 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nee zeg, mijn game is wel iets beter dan dat!
nouja gelukkig vind Tegan het wel schattig
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
En niet aan Fok!babies.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:46 schreef Liquidootje het volgende:
Weet je dan ook niets? Tegan doet niet aan ONS. Ook niet als het met potentie is!
Kijk dit is roddelen terwijl diegene lurkt. Makkie.![]()
nn Klutsquote:Op maandag 30 juni 2008 23:53 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik ga maar eens slapen, misschien dat ik me dan beter ga voelen morgen..
Truste allemaal!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:46 schreef Tegan het volgende:
Ik zou jullie graag alle sappige details vertellen, maar die zijn er niet eens.
.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Succes. Anders moet je gewoon afleiding zoeken.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat ik die knop in m'n hoofd om krijg. Bij mij is 95% van het roken toch van tussen de oren bepaald, en de overige 5% pure verslaving
Maar we gaan het gewoon doen!![]()
Oh ze is ook nog een baby hater ja. Misschien wel baby-killer.*update profiel tekst*quote:
A little bit hateful![]()
Dank jequote:Op maandag 30 juni 2008 23:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Succes. Anders moet je gewoon afleiding zoeken.
Moet morgen sowieso naar de doc, eens kijken of die nog wat hulpmiddeltjes heeft![]()
![]()
Daar zou ik zo overheen lezenquote:.
Wat dacht je van in jezelf geloven. Met wil echte wil kan een hoop.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je
Moet morgen sowieso naar de doc, eens kijken of die nog wat hulpmiddeltjes heeft
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh ze is ook nog een baby hater ja. Misschien wel baby-killer.*update profiel tekst*. Ik haat en vermoord geen baby's, ik wil gewoon geen irritant huilend ding die mijn sociale leven belemmert.
![]()
Ik weet het... Nu nog mezelf overtuigenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat dacht je van in jezelf geloven. Met wil echte wil kan een hoop.![]()
![]()
Gets wat asociaalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ik haat en vermoord geen baby's, ik wil gewoon geen irritant huilend ding die mijn sociale leven belemmert.
- punt voor Tegan. Maar je bent nog jong, tis nu nog wel gezond om dat nog niet te willen
Niet. Jij bent te lief.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:07 schreef Tegan het volgende:
Ik ben asociaal.![]()
![]()
Nou Tegan je valt van je voetstukquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:07 schreef Tegan het volgende:
Ik ben asociaal. Maar later ook geen baby's voor Tegan. Reden? Zie oudere posts.
Neuh je zult wel meer minpunten hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:16 schreef Tegan het volgende:
Sorry dat ik weer tegenval. Maar niemand is perfect toch?
![]()
Wie zegt dat jij tegenvalt dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:16 schreef Tegan het volgende:
Sorry dat ik weer tegenval. Maar niemand is perfect toch?
![]()
![]()
Minpunten wil niet per definitie zeggen dat iemand tegenvalt. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:22 schreef Tegan het volgende:
mrbox.
En box moet je niet zo serieus nemen.![]()
![]()
Hoezo als een van mij heldinnen van dit topic van zijn voetstuk valt is dat nog een understatement en ik zag die het eerstquote:
Oeh ff deze inkopper maken:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Minpunten wil niet per definitie zeggen dat iemand tegenvalt. Vind ik dan.
En box moet je niet zo serieus nemen.
Name ze me maar serieus
Nam ik haar maar serieustis al laat
Ben Was ik je heldinquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoezo als een van mij heldinnen van dit topic van zijn voetstuk valt is dat nog een understatement en ik zag die het eerst![]()
?
![]()
Nee, dan nog altijd andersom.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh ff deze inkopper maken:
Nam ze me maar serieus![]()
![]()
![]()
tenentikkertje
![]()
Wij gaan maar eens slaapjes doen hierfijne avond iedereen!
oh en morgen stoppen met roken
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2008 00:48:01 ]![]()
Ja, welterusten he, Logi. Niet stiekem opblijven en lurken, zodat je nog snel wat laatste sigaretjes kan roken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:30 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
oh en morgen stoppen met roken![]()
![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, welterusten he, Logi. Niet stiekem opblijven en lurken, zodat je nog snel wat laatste sigaretjes kan roken.![]()
![]()
Zo!
Ik kom net terug van een avondje flink doorhalen in de kroeg en we hebben zoveel gezopen dat ik nu nog amper op mijn benen kan staan. als klap op de vuurpijl heeft mijn allerbeste maat me in vertrouwen een diep ontroerend verhaal vertelt. We hebben samen zitten janken en ik ben er nu nog helemaal emotioneel van. Net nog ff shoarma gehaald en nu ga ik slapen.
Welterusten.![]()
De SC is beter.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zat per ongeluk in het SC topic te posten en had pas uren later door dat het niet singles was![]()
.
For great justice!![]()
Haha wat een grappig begin van de ochtend. Ik wil erbij zijn als Feitosa het leest.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:11 schreef kaasplankje het volgende:
Zo!
Ik kom net terug van een avondje flink doorhalen in de kroeg en we hebben zoveel gezopen dat ik nu nog amper op mijn benen kan staan. als klap op de vuurpijl heeft mijn allerbeste maat me in vertrouwen een diep ontroerend verhaal vertelt. We hebben samen zitten janken en ik ben er nu nog helemaal emotioneel van. Net nog ff shoarma gehaald en nu ga ik slapen.
Welterusten.
Every super woman needs a superman; here I am.![]()
En ik heb je aanwezigheid nog wel verdedigdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zat per ongeluk in het SC topic te posten en had pas uren later door dat het niet singles was![]()
.
Sommige mannen doen ook alles om in de gunst te vallen bij een vrouw...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:37 schreef Litpho het volgende:
En ik heb je aanwezigheid nog wel verdedigd.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Zo goede morgen allemaal. Ik wil helemaal niet werken met dit weer. En morgen zijn mijn 2 directe collegas ook nog eens vrij met 30 graden. Gelukkig hebben we airco op het werk...R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
Als jij ook maar eens half zo je best deed, zou je hier niet hoeven postenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mannen doen ook alles om in de gunst te vallen bij een vrouw...
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:14 schreef Belsezar het volgende:
Zo goede morgen allemaal. Ik wil helemaal niet werken met dit weer. En morgen zijn mijn 2 directe collegas ook nog eens vrij met 30 graden. Gelukkig hebben we airco op het werk...
Zelfs dat hebben we hier niet, ruilen?![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als jij ook maar eens half zo je best deed, zou je hier niet hoeven posten
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)![]()
Jep.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:16 schreef Liquidootje het volgende:
Die gast is toch getrouwd?
Moet je ook maar net weten natuurlijk.People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)![]()
Dat is juist een reden om hard op zoek te gaan naar een vriendin voor erbij...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:16 schreef Liquidootje het volgende:
Die gast is toch getrouwd?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
pfft,
ik heb wat delen gemist
iets te druk gehad om in alle topics te posten maar ben nog steeds single
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:30 schreef Logician het volgende:tenentikkertje
[ afbeelding ]
oh en morgen stoppen met roken![]()
Eens kijken hoe het gaat vandaag. Op dit moment hou ik 't wel redelijk vol![]()
![]()
Nee, sorry. Maar je kan hier wel komen met een laptop als je wilt. Morgen toch zat plaats hier op kantoor. Heerlijk die airco, constant 22 graden is prima.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zelfs dat hebben we hier niet, ruilen?
Ik heb een motto wat stoppen betreft: ik stop met stoppen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Eens kijken hoe het gaat vandaag. Op dit moment hou ik 't wel redelijk vol
Ik heb het al zo vaak geprobeerd, lukt toch niet...R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
Wat een weertje
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
dit weer is echt: TERRAS weer
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig![]()
Het is idd lekker warm buiten, goed weer voor de dames om weer in leuke jurkjes de straat op te gaan
A mind with a heart of it's own![]()
Oh ja, eventjes dames spotten in de pauze.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:29 schreef DrMarten het volgende:
Het is idd lekker warm buiten, goed weer voor de dames om weer in leuke jurkjes de straat op te gaanFor great justice!![]()
Ja inderdaad, ik begin zo al als ik een sigaretje ga roken op het dakterras. Kan ik mooi over de straat uitkijkenquote:
@ DrMarten: Nog "leuke" muziek gevonden voor chaves?
DE afleidingsfactor nummer 1 in het verkeerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:29 schreef DrMarten het volgende:
Het is idd lekker warm buiten, goed weer voor de dames om weer in leuke jurkjes de straat op te gaan
Ik luister NL-Talig![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, sorry. Maar je kan hier wel komen met een laptop als je wilt. Morgen toch zat plaats hier op kantoor. Heerlijk die airco, constant 22 graden is prima.
[..]
Ik heb geen laptop, dus dat gaat 'm niet worden. Maar bedankt voor het aanbod![]()
![]()
Ik bleef netjes voor me uitkijken op de fiets hoor. Recht voor me uit op een metertje of 2 ongeveerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DE afleidingsfactor nummer 1 in het verkeer
A mind with a heart of it's own![]()
Gaat nu ineens iedereen stoppen met roken ofzo?
Ikzelf heb het 3 maanden terug geprobeerd, maar ben er duidelijk nog niet echt aan toe om te stoppen.
Voor degenen die een poging wagen: Good luck![b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
met de auto gaat dat wat lastigerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik bleef netjes voor me uitkijken op de fiets hoor. Recht voor me uit op een metertje of 2 ongeveer
Ik luister NL-Talig![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:29 schreef DrMarten het volgende:
*meldt*![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:39 schreef Kluts het volgende:
Ikzelf heb het 3 maanden terug geprobeerd, maar ben er duidelijk nog niet echt aan toe om te stoppen.
Voor degenen die een poging wagen: Good luck!
Maak je geen zorgen. Ik ga nog even door...![]()
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:39 schreef Kluts het volgende:
Voor degenen die een poging wagen: Good luck!
Ik heb volgens mij nog nooit een serieuze poging ondernomen, dus ik moet het van mezelf eens proberen![]()
![]()
Niets proberen, gewoon doen en volhoudenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb volgens mij nog nooit een serieuze poging ondernomen, dus ik moet het van mezelf eens proberen
![]()
![]()
ik stop ook met roken ....
heb altijd meegerookt, kan vanaf gister niet meer
Ik luister NL-Talig![]()
Gewoon niet roken.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niets proberen, gewoon doen en volhouden![]()
![]()
ik heb zelf nooit een sigaret opgestoken,quote:
maar door heel dat meeroken in de kroegen
Ik luister NL-Talig![]()
Mijn ervaring is dat je het niet moet proberen, maar doen. Ik heb nu 2 mislukte impulsieve stoppogingen achter de rug, en omdat ik nu weet hoe moeilijk t kan zijn, is de drempel om te stoppen nu 3 keer zo hoog.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb volgens mij nog nooit een serieuze poging ondernomen, dus ik moet het van mezelf eens proberen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je het niet moet proberen, maar doen. Ik heb nu 2 mislukte impulsieve stoppogingen achter de rug, en omdat ik nu weet hoe moeilijk t kan zijn, is de drempel om te stoppen nu 3 keer zo hoog.
Ik doe daarom ook niet aan impulsieve stoppogingen. Ben ooit een keer 11 maanden gestopt geweest. Was mijn eerste en laatste poging. Had daarvoor zo'n enorme motivatie en weet dat als ik dat gevoel niet heb, ik er niet eens aan hoef te beginnen. Dus wacht rustig tot het moment weer daar is...![]()
Jammer maar goed succes met de warmte, helemaal morgen. Je heb toch wel een ventilator hoop ik?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop, dus dat gaat 'm niet worden. Maar bedankt voor het aanbod
Zelfs dat zit er niet in. Ik heb morgen wel een allerschattigste collega (ongetwijfeld in zomerse outfit) bij mij op de kamer zitten, dus zeker weten dat je niet wilt ruilen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jammer maar goed succes met de warmte, helemaal morgen. Je heb toch wel een ventilator hoop ik?
![]()
Ja precies. Ook al is de enige motivatie die ik echt kan bedenken bijvoorbeeld als ik zwanger wil raken oid, dan wil ik sowieso niet roken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik doe daarom ook niet aan impulsieve stoppogingen. Ben ooit een keer 11 maanden gestopt geweest. Was mijn eerste en laatste poging. Had daarvoor zo'n enorme motivatie en weet dat als ik dat gevoel niet heb, ik er niet eens aan hoef te beginnen. Dus wacht rustig tot het moment weer daar is...
Maar goed, stoppen met roken ben ik voorlopig niet van plan, net als zwanger worden, dus ik paf nog even door..
Er ook zeker wel serieuze motivatie van mijn kant, hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je het niet moet proberen, maar doen. Ik heb nu 2 mislukte impulsieve stoppogingen achter de rug, en omdat ik nu weet hoe moeilijk t kan zijn, is de drempel om te stoppen nu 3 keer zo hoog.
Ik heb wel eens toen ik blut was een week niet gerookt, en eigenlijk voelde ik me daar heel goed bij. Vrijer ademen, beter ruiken enzo
Verder is het ongezond en kost het me een dikke 150 euro per maand. Echte voordelen van het roken kan ik eigenlijk niet noemen, afgezien van dat het een vertrouwd gebaar is.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja precies. Ook al is de enige motivatie die ik echt kan bedenken bijvoorbeeld als ik zwanger wil raken oid, dan wil ik sowieso niet roken.
Maar goed, stoppen met roken ben ik voorlopig niet van plan, net als zwanger worden, dus ik paf nog even door..
Op zich zijn er alleen maar positieve dingen te bedenken om het niet te doen, maar tja die cognitieve dissonantie ook altijd![]()
Mijn motivatie toenertijd was dat ik het zo ontzettend zat was. Ik had er zo ontiegelijk de balen van. Helaas vind ik het op dit moment zo leuk![]()
![]()
mja, verhaal ludootje klinkt bekend
ik ben hier de enige niet rokende ICT-er. De collegas zitten elke keer te klagen over nadelen van het roken.
noemen ook nooit een voordeelYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Verleiding word nu toch wel groter, geef eens een omschrijving van de collega in kwestiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zelfs dat zit er niet in. Ik heb morgen wel een allerschattigste collega (ongetwijfeld in zomerse outfit) bij mij op de kamer zitten, dus zeker weten dat je niet wilt ruilen?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben hier de enige niet rokende ICT-er. De collegas zitten elke keer te klagen over nadelen van het roken.
noemen ook nooit een voordeel
Voordelen horen?
- beloningsmomentje
- het helpt je de tijd doorkomen als je zit te wachten op bus/trein/telefoontje
- het geeft je iets te doen als je in de kroeg ongemakkelijk staat te voelen omdat je vriendin even naar de wc is
- het staat natuurlijk ontzettend stoer![]()
- het schijnt dat onze overlevingskansen bij een mosterdgas-aanval iets groter zijn![]()
Ok het enige voordeel wat ik kan bedenken is het vragen van een vuurtje aan een mooie dame.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
noemen ook nooit een voordeel
Ik weet het, magertjes, heel magertjes...R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
Echt waar? Waar heb je dat gehoord?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voordelen horen?
- beloningsmomentje
- het geeft je iets te doen als je in de kroeg ongemakkelijk staat te voelen omdat je vriendin even naar de wc is
- het schijnt dat onze overlevingskansen bij een mosterdgas-aanval iets groter zijn
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Verleiding word nu toch wel groter, geef eens een omschrijving van de collega in kwestie
BlondOhnee ze heeft dr haar net geverfd, slank, 1.70 ofzo, bruin/groene ogen, goed verzorgd , meisje-meisje, ze is lief en grappig. Ze lijkt bijna op mij![]()
![]()
Ja, maar die eerste vier zitten allemaal tussen de oren. Het is aan jou om toe te staan dat die voordelen gelden. Zodra jij jezelf hebt wijsgemaakt dat het niets meer toevoegt, valt het wegquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voordelen horen?
- beloningsmomentje
- het schijnt dat onze overlevingskansen bij een mosterdgas-aanval iets groter zijn![]()
![]()
quote:
Dat is een hele goede vraag. Ik heb geen flauw idee. Het zou iets te maken hebben met dat teerlaagje wat wij vrolijk aan het opbouwen zijn. Het gaat maar om enkele (mili) seconden ofzo, maar toch![]()
![]()
Jij hebt Allen Carr zeker gelezenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, maar die eerste vier zitten allemaal tussen de oren. Het is aan jou om toe te staan dat die voordelen gelden. Zodra jij jezelf hebt wijsgemaakt dat het niets meer toevoegt, valt het weg
![]()
![]()
Dammit, je maakt het me nu wel erg moeilijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
BlondOhnee ze heeft dr haar net geverfd, slank, 1.70 ofzo, bruin/groene ogen, goed verzorgd , meisje-meisje, ze is lief en grappig. Ze lijkt bijna op mij
Ik zou wel willen denk alleen niet mijn baas dat tof zou vinden. Kunnen we dat niet invoeren zo eens per jaar banenruil, om het leuk te houden en je kennis te verbreden...
Ja herkenbaar, ik denk dat alle personen om een roker heen even grote kans hebben op longkanker of ander gespuis.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb zelf nooit een sigaret opgestoken,
maar door heel dat meeroken in de kroegen[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Meisje meisjesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
BlondOhnee ze heeft dr haar net geverfd, slank, 1.70 ofzo, bruin/groene ogen, goed verzorgd , meisje-meisje, ze is lief en grappig. Ze lijkt bijna op mij
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dammit, je maakt het me nu wel erg moeilijk.Ik zou wel willen denk alleen niet mijn baas dat tof zou vinden. Kunnen we dat niet invoeren zo eens per jaar banenruil, om het leuk te houden en je kennis te verbreden...
Ik vind het een goede actie! Ik zou zeggen stel een brief op![]()
![]()
Nee, wel een keertje doorgebladerd en toen weggegooid. Maar nu denk ik er dus idd wel zo overquote:
Oh, en zullen we collegaatje ruilen? Ik heb hier nog twee emo-gasten in de aanbieding, tegen elk aannemelijk (vrouwelijk) bod![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, ik denk dat alle personen om een roker heen even grote kans hebben op longkanker of ander gespuis.
ZEIKERD![]()
![]()
Ach joh, zeg gewoon tegen je baas dat het een uitwisselingsstudent is die een dagje wil meedraaien in een bedrijf. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dammit, je maakt het me nu wel erg moeilijk.Ik zou wel willen denk alleen niet mijn baas dat tof zou vinden. Kunnen we dat niet invoeren zo eens per jaar banenruil, om het leuk te houden en je kennis te verbreden...
(gesprekken in het Nederlands natuurlijk vermijden als je baas in de buurt is.)[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Vraag me nu ook af wat precies een meisje meisje is .... mijn defintie van een meisje meisje kan anders liggen dan die van jouquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Guttegut, wat een enthousiasme! Ik ben zo trots op het niet meisje-meisje zijn
Wat moet ik met emo-gasten? Samen gezellig potje zitten janken onder het genot van kopje thee? Ach, oke...best gezellig!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, wel een keertje doorgebladerd en toen weggegooid. Maar nu denk ik er dus idd wel zo over
Oh, en zullen we collegaatje ruilen? Ik heb hier nog twee emo-gasten in de aanbieding, tegen elk aannemelijk (vrouwelijk) bod
![]()
Vertel jouw verhaal eens hoe je bent begonnen? En natuurlijk hoe het een impact heeft gehad op jouw sociale leven en met name je single bestaan.quote:A little bit hateful![]()
Meisje-meisje zijn is cool.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Guttegut, wat een enthousiasme! Ik ben zo trots op het niet meisje-meisje zijn
het meisje meisje zijn ...
is dat iets als gewoon meisje zijn dan ????
dat we ff allemaal de definitie goed neerleggen he
Ik luister NL-Talig![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vraag me nu ook af wat precies een meisje meisje is .... mijn defintie van een meisje meisje kan anders liggen dan die van jou
In mijn ogen is een meisje-meisje, een meisje (goh!) die alles tot in de puntjes verzorgd heeft op uiterlijk gebied en dat graag gedurende dag continu in de gaten houdt en bij werkt. Daarbij is het een meisje die niet houdt van vies worden, niet kan backpacken omdat al haar kleren/make-up niet in de rugzak passen en haar nagels kunnen scheuren als ze een tent zou open ritsen. Ze is sowieso in het bezit van een handtasje die vol zit met make-up/tampons/haarlak/spiegeltje/etc. Ze houdt niet van een robbertje vechten of andere aanverwante zaken die zorgen dat haar kleding kreukelt.
Beetje overdreven, maar je snapt 'm nu misschien wel!![]()
sorryquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ik heb je aanwezigheid nog wel verdedigd.
![]()
![]()
Begonnen door het eens te proberen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vertel jouw verhaal eens hoe je bent begonnen? En natuurlijk hoe het een impact heeft gehad op jouw sociale leven en met name je single bestaan.
Geen impact op mijn sociale leven, heb namelijk ook niet-rokende vrienden.
Geen invloed op mijn single-bestaan.![]()
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
In mijn ogen is een meisje-meisje, een meisje (goh!) die alles tot in de puntjes verzorgd heeft op uiterlijk gebied en dat graag gedurende dag continu in de gaten houdt en bij werkt. Daarbij is het een meisje die niet houdt van vies worden, niet kan backpacken omdat al haar kleren/make-up niet in de rugzak passen en haar nagels kunnen scheuren als ze een tent zou open ritsen. Ze is sowieso in het bezit van een handtasje die vol zit met make-up/tampons/haarlak/spiegeltje/etc. Ze houdt niet van een robbertje vechten of andere aanverwante zaken die zorgen dat haar kleding kreukelt.
Beetje overdreven, maar je snapt 'm nu misschien wel!
die beschrijving makes me puke
zo 1 moet ik er dus ECHT niet hebben he.....
Die moet je gewoon ergens in de kast zetten dat er niks mee kan gebeuren.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Meisje meisje zijn is naar mijn idee dat je in veel dingen meisjesachtig/vrouwelijk bent.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
het meisje meisje zijn ...
is dat iets als gewoon meisje zijn dan ????
dat we ff allemaal de definitie goed neerleggen he
Maar het een hoeft het andere niet uit te sluiten, ik kan ook schelden met een vocabulaire waar je u tegen zegt, en met mannen slap ouwehoeren en drinken.
Alleen ik lust geen bier en kan niet boeren.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
jah inderdaad,quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Begonnen door het eens te proberen.
Geen impact op mijn sociale leven, heb namelijk ook niet-rokende vrienden.
Geen invloed op mijn single-bestaan.
waarom zou roken impact moeten hebben op je sociale leven ?
ik rook zelf ook niet, maar heb ook rokende vriend(din)en. Voor mij echt geen bezwaar hoor.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Dat gaat wel erg ver, maar meisje meisje is in mijn ogen wel erg verzorgd en zeer vrouwelijk ingesteld. Echt super vind ik dat...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kan je niet boeren? hoe werkt dat dan bij jou? Niet dat ik voorstander ben van luid boerende meisjes maar iedereen moet toch af en toe boeren?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meisje meisje zijn is naar mijn idee dat je in veel dingen meisjesachtig/vrouwelijk bent.
Maar het een hoeft het andere niet uit te sluiten, ik kan ook schelden met een vocabulaire waar je u tegen zegt, en met mannen slap ouwehoeren en drinken.
Alleen ik lust geen bier en kan niet boeren.
Ik heb in december een poging gedaan om te beginnen maar ik heb er de motivatie niet voor..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voordelen horen?
- beloningsmomentje
- het schijnt dat onze overlevingskansen bij een mosterdgas-aanval iets groter zijn
Ik vermaak mij altijd prima in m'n eentje, in de bus,trein etc heb ik al snel gesprekken met wie dan ook net als in de kroeg.. Dus voor mij is er niet echt een voordeel.
(Wel had ik soms een aansteker mee als een leuke jongen om een vuurtje vroeg hihi)![]()
't Moet inderdaad geen halve man zijn. Niets mis met een beetje vrouwelijkheidquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver, maar meisje meisje is in mijn ogen wel erg verzorgd en zeer vrouwelijk ingesteld. Echt super vind ik dat...![]()
![]()
En dan word ik een meisje meisje genoemdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
!
![]()
Nou, een oprisping, oke, maar een echte boer heb ik serieus nog nooit gelaten. Mijn zusje kan het gehele Wilhelmus boeren maar ik heb sinds ik baby-af ben echt nog nooit een "echte" boer gelaten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver, maar meisje meisje is in mijn ogen wel erg verzorgd en zeer vrouwelijk ingesteld. Echt super vind ik dat...
[..]
Kan je niet boeren? hoe werkt dat dan bij jou? Niet dat ik voorstander ben van luid boerende meisjes maar iedereen moet toch af en toe boeren?
Ben er ook niet heel rouwig om, want heel vrouwelijk staat t natuurlijk niet.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Jij valt nog best wel mee hoor, PFquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En dan word ik een meisje meisje genoemd!
![]()
![]()
Klopt praktisch helemaal, ook al ben ik niet zo neurotisch op vies worden, dat valt wel mee. En vechten doe ik sowieso niet. Heb wel eens een jongen een tik verkocht omdat ie aan me zat ofzo, maar ik heb nog nooit écht iemand met een vuist geslagen oid.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok vreemd, maar je mist niet zoveel hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, een oprisping, oke, maar een echte boer heb ik serieus nog nooit gelaten. Mijn zusje kan het gehele Wilhelmus boeren maar ik heb sinds ik baby-af ben echt nog nooit een "echte" boer gelaten.
Ben er ook niet heel rouwig om, want heel vrouwelijk staat t natuurlijk niet.
En nee het is niet echt lady-like om het zo maar te zeggen.
* Belsezar ondersteunt die meningquote:R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
Lang leve de Belgische damesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:29 schreef DrMarten het volgende:
Het is idd lekker warm buiten, goed weer voor de dames om weer in leuke jurkjes de straat op te gaan(groetjes vanuit Antwerpen
)
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En dan word ik een meisje meisje genoemd!
![]()
![]()
![]()
Mja dat bedoelde ik dus niet met een meisje meisjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gewoon een meisje dat zich vrouwlijk kleed, gedraagt , niet bang is voor romantische dingen en niet zich niet alleen maar voordoet als een stuk graniet / wonderwoman met supergirl outfit
Lekker hoor! Voor je werk daar? Of zit je op het terras mooie dames op je netvlies laten branden?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Lang leve de Belgische dames(groetjes vanuit Antwerpen
)
Ik ben er voor me werk maar ik ga straks wel ff op het terras zittenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker hoor! Voor je werk daar? Of zit je op het terras mooie dames op je netvlies laten branden?![]()
![]()
quote:
Ik zie er misschien zo uit,
maar dat is maar de buitenkant.
Ik maak me amper op, tenzij ik er niet uitzie en dan ziet nog niemand het..
En ja ik heb een tasje met van alles, maar dat is meer omdat ik bijna nooit thuis slaap.![]()
wat versta je onder romantisch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja dat bedoelde ik dus niet met een meisje meisje
Gewoon een meisje dat zich vrouwlijk kleed, gedraagt , niet bang is voor romantische dingen en niet zich niet alleen maar voordoet als een stuk graniet / wonderwoman met supergirl outfit
rode rozen, dineren bij kaarslicht
of voor de verandering iets anders![]()
![]()
De standaard dingen en voor de rest is het gewoon goed opletten wat de vrouw in kwestie zelf allemaal zegt / aangeeft omdat op een later tijdstip haar daar mee te kunnen verassen (natuurlijk wel als zij het enigsinds vergeten is). Maar het kunnen ook simpele dingen zijn, hoeft geen thasmahal elke keer te zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
wat versta je onder romantisch?
rode rozen, dineren bij kaarslicht
of voor de verandering iets anders
Je had wel ff je nagels toen mogen bijwerkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En ja ik heb een tasje met van alles, maar dat is meer omdat ik bijna nooit thuis slaap.![]()
![]()
Ja geen tijd geen tijd
En ik ben lui! Het zit er nog op ik zal het er maar snel afhalen dan..
Iemand naar Bloemendaal vandaag, bloemendaal meet? Ik ga met tien kerels en een vriendin! Haha, lekkere scheve verhouding weer..
Nog iets gebeurd verder? DH alles goed met jou ook?![]()
Idd, je hoeft echt niet doorlopend met een serenade onder het balkon te staan. Het zijn juist die kleine dingen om de ander een plezier te doen, iets lekkers koken, of in huis halen omdat hij daar zo van houdt, dat soort simpele dingen zijn net zo leuk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
De standaard dingen en voor de rest is het gewoon goed opletten wat de vrouw in kwestie zelf allemaal zegt / aangeeft omdat op een later tijdstip haar daar mee te kunnen verassen (natuurlijk wel als zij het enigsinds vergeten is). Maar het kunnen ook simpele dingen zijn, hoeft geen thasmahal elke keer te zijn
echt barbie ook niet specifiek hoor ....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:29 schreef Liquidootje het volgende:
Nou nou zeg. Een vrouw moet gewoon op zijn minst wat barbie in haar hebben.
voor mij gewoon een gezellige meid, die niet bang is om vies te worden,
niet roept van: o nee mijn nagels ....
gewoon een levensgenieter
lekker los.
Moet niet op een jongen lijken
dus niet het haar in model van een jongen ofzo.
Je moet wel kunnen zien van: hey het is ee nvrouw. en dan bedoel ik overal
Ik luister NL-Talig![]()
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik, maar dat telt niet echt
![]()
Meisje-meisjes zijn aandoenlijk. Ik heb liever vrouwelijke meisjes of meisjesachtige vrouwen. het beste van de twee generaties zeg maar. Of, om het even duidelijk te maken: De dochter met het niveau van de moeder, of de moeder met het enthousiasme/instelling van haar dochter."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
MILF ????quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef Elegy het volgende:
Meisje-meisjes zijn aandoenlijk. Ik heb liever vrouwelijke meisjes of meisjesachtige vrouwen. het beste van de twee generaties zeg maar. Of, om het even duidelijk te maken: De dochter met het niveau van de moeder, of de moeder met het enthousiasme/instelling van haar dochter.
Ik luister NL-Talig![]()
Volgens deze definitie ben ik het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje overdreven, maar je snapt 'm nu misschien wel!![]()
Ik ben ook nog eens best klein, en dat zorgt er volgens mij wel voor dat je lang schattig blijft.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef Elegy het volgende:
Meisje-meisjes zijn aandoenlijk. Ik heb liever vrouwelijke meisjes of meisjesachtige vrouwen. het beste van de twee generaties zeg maar. Of, om het even duidelijk te maken: De dochter met het niveau van de moeder, of de moeder met het enthousiasme/instelling van haar dochter.
Vroeger toen ik nóg kleiner was, zat ik daar heel erg mee, en zei mjn moeder altijd: Maakt niet uit, mannen houden van kleine vrouwtjes.
En ze heeft ook gelijk.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
* Belsezar is jaloers!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ben er voor me werk maar ik ga straks wel ff op het terras zitten
Dan komt natuurlijk de vraag... nee laat ik dat maar niet doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En ja ik heb een tasje met van alles, maar dat is meer omdat ik bijna nooit thuis slaap.
Ik denk dat de verassing ook wel zwaar meeweegt en het feit dat je laat zien dat je aan d'r denkt is eigenlijk het belangrijkste. En iets groots moet kunnen eens in de zoveel tijdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, je hoeft echt niet doorlopend met een serenade onder het balkon te staan. Het zijn juist die kleine dingen om de ander een plezier te doen, iets lekkers koken, of in huis halen omdat hij daar zo van houdt, dat soort simpele dingen zijn net zo leuk.
Dat is dan ook weer zo... Ik weet niet, het heeft gewoon iets schattigs, zo'n klein meisjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens best klein, en dat zorgt er volgens mij wel voor dat je lang schattig blijft.
Vroeger toen ik nóg kleiner was, zat ik daar heel erg mee, en zei mjn moeder altijd: Maakt niet uit, mannen houden van kleine vrouwtjes.
En ze heeft ook gelijk.![]()
Voel ik me meer mannelijk of zo![]()
![]()
Klein is goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens best klein, en dat zorgt er volgens mij wel voor dat je lang schattig blijft.
En ze heeft ook gelijk.
Maar goed ik kan ook lange vrouwen mooi vinden
klopt inderdaadquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ze heeft ook gelijk.
![]()
ik was zo vrij om heel even in je fotos te spieken, en je uiterlijk is ongeveer mijn eis jah.
Leuk kopie, toch een vrouwlijke uitsraling enzo. Is ook type waar ik in de kroeg vaak naar kijk
Lange meiden doen het bij mij niet zo goed. dus vandaar.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
weet niet, lange vrouwen kan ik nooit echt mooi vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klein is goedMaar goed ik kan ook lange vrouwen mooi vinden
Sommige zijn wel leuk, maar mooi ...You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Ik ben ongeveer 1.62 en zou zelf ook echt niet langer willen zijn. Het past bij me, en ik vind het meer voordelen hebben dan nadelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klein is goedMaar goed ik kan ook lange vrouwen mooi vinden
Hoewel ik wel een keer in een kroeg heb gestaan waar de sigaretten-automaat heel hoog ging, en ik het geld er niet in kon doen. Toen moest ik iemand vragen om me even op te tillen.![]()
Ik ben inmiddels wel een ster in het klimmen in de schappen van de AH, zodat ik ook bij de bovenste rij kan!
Dan vraag je toch gewoon even of die persoon de sigaretten voor je haalt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 1.62 en zou zelf ook echt niet langer willen zijn. Het past bij me, en ik vind het meer voordelen hebben dan nadelen.
Hoewel ik wel een keer in een kroeg heb gestaan waar de sigaretten-automaat heel hoog ging, en ik het geld er niet in kon doen. Toen moest ik iemand vragen om me even op te tillen.![]()
Ik ben inmiddels wel een ster in het klimmen in de schappen van de AH, zodat ik ook bij de bovenste rij kan!![]()
![]()
* Crazy-M ziet kluts al in de supermarkt de stellages inklimmen
zo iemand moet je toch gelijk helpen dan ...... ????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Ach, iemand bood me aan me op te tillen, dus tja.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan vraag je toch gewoon even of die persoon de sigaretten voor je haalt?
En het was een vriend van me, dus het niet zo dat ik in het dagelijks leven een beetje door wildvreemden word overgegooid.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
zo iemand moet je toch gelijk helpen dan ...... ????Al moet ik zeggen dat ze bij de AH soms best hoog kunnen zijn... Ik met mijn bijna 1,90 kan soms moeilijk bij de hoogste schapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zou jij een schattige dame liever optillen of het geld uit d'r hand pakken en het inde automaat gooien? Think about itquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan vraag je toch gewoon even of die persoon de sigaretten voor je haalt?
Maar goed ik ben ook niet zo heel groot, 1.82 volgens mijn paspoort. Klein hier maar groot in brazilie
Klein. Vrouwelijk compact. Prima.
Lang. Vrouwelijk lang met prachtige benen. Prima.
Uiteindelijk gaat het toch om het totaal beeldje. Punt. punt.A little bit hateful![]()
Op alle punten ben ik volledig met je eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:56 schreef Liquidootje het volgende:
Klein. Vrouwelijk compact. Prima.
Lang. Vrouwelijk lang met prachtige benen. Prima.
Uiteindelijk gaat het toch om het totaal beeldje. Punt. punt.
Ja hoor. zo eens naar buiten om van de zon en het belgische eten te genieten. begin wel een beetje rood te worden na al die zon van de afgelopen 2 dagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja geen tijd geen tijd
En ik ben lui! Het zit er nog op ik zal het er maar snel afhalen dan..
Iemand naar Bloemendaal vandaag, bloemendaal meet? Ik ga met tien kerels en een vriendin! Haha, lekkere scheve verhouding weer..
Nog iets gebeurd verder? DH alles goed met jou ook?![]()
Dat vind ik ook geen probleemquote:![]()
En klein vind ik wel praktisch. Ben zelf ook niet al te lang, bovendien, als de dame in kwestie kleiner en lichter is dan ik is dat ook handig. Als ze eens lastig is gooi ik haar gewoon over mijn schouder bijvoorbeeld. Gooi- en smijtmeisjes zijn heel erg![]()
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
jah dat klopt, zelf ook bij de AH gewerkt. Had soms ook gewoon een krukje kratje nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ze bij de AH soms best hoog kunnen zijn... Ik met mijn bijna 1,90 kan soms moeilijk bij de hoogste schap
Ik luister NL-Talig![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
zo iemand moet je toch gelijk helpen dan ...... ????Tja, ik wil toch niet de hele winkel af moeten struinen elke keer omdat ik ergens niet bijkan. Ik klim ook wel eens voor bejaarden in het rek, als ze ergens niet bij kunnen ofzo, kleine moeite voor mij. Je moet die gezichten dan zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah dat kloptquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tja, ik wil toch niet de hele winkel af moeten struinen elke keer omdat ik ergens niet bijkan. Ik klim ook wel eens voor bejaarden in het rek, als ze ergens niet bij kunnen ofzo, kleine moeite voor mij. Je moet die gezichten dan zien!
en ach, is wel aardig om dat voor hun te doen
Ik luister NL-Talig![]()
Kluts je weet jezelf aardig te verkopen hoewel ik denk dat je het nieteens bewust doet.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
Ik ben klein en ik weeg met de week minder zo ongeveer
En ik krijg steeds op mijn kop dat ik meer moet eten...
[ Bericht 35% gewijzigd door JanesBrownie op 01-07-2008 12:22:50 ]dode kippen zijn erg komisch![]()
Tnx, maar idd, ik heb niet zozeer die insteek oid.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:12 schreef mrbox het volgende:
Kluts je weet jezelf aardig te verkopen hoewel ik denk dat je het nieteens bewust doet.
daar had ik zelfs nog niet opgeletquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:12 schreef mrbox het volgende:
Kluts je weet jezelf aardig te verkopen hoewel ik denk dat je het nieteens bewust doet.
Ik luister NL-Talig![]()
Volgens mij bedoelt hij dat hij je gewoon heel sympathiek en oprecht vindtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tnx, maar idd, ik heb niet zozeer die insteek oid.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef Elegy het volgende:
dode kippen zijn erg komisch![]()
Je gaat je toch geen anorexia op je hals halen he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:17 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ben klein en ik weeg met de week minder zo ongeveer
En ik krijg steeds op mijn kop dat ik meer moet eten...![]()
![]()
Oke dan!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat hij je gewoon heel sympathiek en oprecht vindt
En wat voor type ben jij danquote:
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
nee hoor, ik WIL niet afvallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je gaat je toch geen anorexia op je hals halen he?
Ik kan gewoon niet fatsoenlijk eten..dode kippen zijn erg komisch![]()
Gewoon ladingen brownies naar binnen werkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, ik WIL niet afvallen.
Ik kan gewoon niet fatsoenlijk eten..
Hoezo kan je niet fatsoenlijk eten? Geen zin of tijd?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet fatsoenlijk eten..![]()
geen hongerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet fatsoenlijk eten? Geen zin of tijd?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet fatsoenlijk eten koken..![]()
![]()
![]()
Ik rook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mocht je roken, probeer dan te stoppen. Dat schijnt nogal te helpen
Ik heb dat ook eens gehad, toen naar zon reformwinkel gegaan met de vraag of ze iets hebben wat eetlust opwekt. Kreeg ik een flesje mee en dat moest 45 minuten voor ik wou eten innemen. 1 eetlepel, werkte fantastisch. En daarna als je lichaam het ritme weer te pakken heeft krijg je vanzelf weer honger.quote:R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
Ik heb gewoon geen eetlust idd, mijn lijf is denk ik gewend geraakt aan weinig eten toen ik zo slecht in mijn vel zat en nu hoeft het niet meer.
als ik de hele dag niet eet, heb ik dat nauwelijks in de gaten, dat merk ik dan 'savonds pas als ik wat na lig te denken in bed... en niet omdat ik honger heb
Als de kindjes thuis zijjn, eet ik natuurlijk wel gewoon.dode kippen zijn erg komisch![]()
Kauwgum kauwen wil bij mij ook nog wel eens helpen om honger te krijgen. Of 1 of 2 biertjes. Gewoon om het gevoel van willen eten op te wekken.![]()
Niet zo laten afleiden maar gewoon lekker rustig in je eentje wat koken. Lekkere biefstuk met gebakken aardappeltjes en worteltjes bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:01 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen eetlust idd, mijn lijf is denk ik gewend geraakt aan weinig eten toen ik zo slecht in mijn vel zat en nu hoeft het niet meer.
als ik de hele dag niet eet, heb ik dat nauwelijks in de gaten, dat merk ik dan 'savonds pas als ik wat na lig te denken in bed... en niet omdat ik honger heb
Als de kindjes thuis zijjn, eet ik natuurlijk wel gewoon.
Mmm.. ik heb ook nog niet gegeten, maar krijg nu toch wel echt honger als ik dat zo lees!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet zo laten afleiden maar gewoon lekker rustig in je eentje wat koken. Lekkere biefstuk met gebakken aardappeltjes en worteltjes bijvoorbeeld
![]()
Ik heb alleen niks in huis.. (voorraadkast en koelkast propvol, maar niks waar ik zin in heb.)
Zo herkenbaar dit. Laat je fantasie los op je voorraadkast zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mmm.. ik heb ook nog niet gegeten, maar krijg nu toch wel echt honger als ik dat zo lees!![]()
Ik heb alleen niks in huis.. (voorraadkast en koelkast propvol, maar niks waar ik zin in heb.)
Koken is leuk. Hoewel ik meestal niet de tijd ervoor neem want voor jezelf uitgebreid koken is net zoiets als helemaal opgedoft op zaterdagavond...op de bank gaan zitten in je eentje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mmm.. ik heb ook nog niet gegeten, maar krijg nu toch wel echt honger als ik dat zo lees!![]()
Maar ik wil wel een beetje goed eten, heb altijd wel groente/vlees/aardappelen of pasta en natuurlijk wel vers. Snacken doe ik bijna nooit want da tis te duur en daar moet ik te lang op wachten. En laten bezorgen heb ik ook nog niet gedaan, daar ben ik te paranoïde voor denk ik.
Asperges in roomboter met ham en eieren, of kipfilet met tuinkruiden, of eend à la orange, of verkenshaas met champignon roomsaus en haricots verts...
Ik kook ook graag, pasta, zalm, aardappels, gewoon, vanalles eigenlijk, beetje proberen...
Maar voor mezelf alleen vind ik dat moeilijk.
Koken is leuk, nieuwe dingen uitproberen is ook leuk
* Ludootje kookt nooit...
Meestal wordt het een gezonde kant-en-klaarmaaltijd van de AH of stokbrood met brie oid![]()
![]()
Iets nieuws proberen is altijd goed jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:23 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik kook ook graag, pasta, zalm, aardappels, gewoon, vanalles eigenlijk, beetje proberen...
Maar voor mezelf alleen vind ik dat moeilijk.
Koken is leuk, nieuwe dingen uitproberen is ook leuk
En foei Ludootje, je moet wel een beetje goed eten hoor! Bovendien zijn die kant en klare maaltijd veel te duur!
Ik heb trouwens laatst nog het kookboek Eetlust gekocht, daar staan best leuke dingen in om eens te proberen. Maar dat ga ik natuurlijk niet voor mezelf doen... *zoekt naar Logi*
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Iets nieuws proberen is altijd goed ja
En foei Ludootje, je moet wel een beetje goed eten hoor! Bovendien zijn die kant en klare maaltijd veel te duur!
Ik heb trouwens laatst nog het kookboek Eetlust gekocht, daar staan best leuke dingen in om eens te proberen. Maar dat ga ik natuurlijk niet voor mezelf doen... *zoekt naar Logi*
[ afbeelding ]
Idd, voor mezelf koken vind ik een stuk minder leuk, en dan maak ik vaak iets voor meerdere dagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Koken is leuk. Hoewel ik meestal niet de tijd ervoor neem want voor jezelf uitgebreid koken is net zoiets als helemaal opgedoft op zaterdagavond...op de bank gaan zitten in je eentje.
Maar ik wil wel een beetje goed eten, heb altijd wel groente/vlees/aardappelen of pasta en natuurlijk wel vers. Snacken doe ik bijna nooit want da tis te duur en daar moet ik te lang op wachten. En laten bezorgen heb ik ook nog niet gedaan, daar ben ik te paranoïde voor denk ik.
Asperges in roomboter met ham en eieren, of kipfilet met tuinkruiden, of eend à la orange, of verkenshaas met champignon roomsaus en haricots verts...
Vorige week nog asperges gemaakt, heerlijk!![]()
Maar het blijft een stuk leuker om te koken voor meerdere mensen, dat doe ik dan ook regelmatig. Zometeen maar eens boodschappen doen voor het avondeten.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Jaloers? Moet ik dan ook een keer voor jou koken dan?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:24 schreef Ludootje het volgende:
* Ludootje kookt nooit...
Meestal wordt het een gezonde kant-en-klaarmaaltijd van de AH of stokbrood met brie oid
+1 En alleen daarom ben ik al geen meisje-meisje!![]()
Ik moest meer lachen om dat boek eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jaloers? Moet ik dan ook een keer voor jou koken dan?
Maar als je wil, mag je wel een keer voor me koken
Da's wel zo leuk idd, voor meerdere mensen koken. Wat ook leuk is, is om met meerdere mensen te koken. De ene maakt de slade, de volgende het voorgerecht, de ander het hoofdgerecht etc. Maar dan moet je wel een beetje de ruimte hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, voor mezelf koken vind ik een stuk minder leuk, en dan maak ik vaak iets voor meerdere dagen.
Vorige week nog asperges gemaakt, heerlijk!![]()
Maar het blijft een stuk leuker om te koken voor meerdere mensen, dat doe ik dan ook regelmatig. Zometeen maar eens boodschappen doen voor het avondeten.
Meerdere dagen eten maken is ook wel eens handig, vooral met dingen als pasta, of rijstgerechten, die kan je makkelijk invriezen. Hoewel ik dan weer een klein vriesvakje heb da's dan weer jammer ."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Ik probeer het wel eens, hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan haal ik pasta, pesto en spekjes enzo, of aardappeltjes, schnitzel en boontjes. Maar zoals je zelf al zei, in je eentje koken is het hem nou net niet
En dan sta ik daar weer een half uur in die keuken te klungelen en dingen aan te laten branden... Ik ben niet echt een keukenprins![]()
![]()
doe mij maar stokbrood met kruidenboter
Ik luister NL-Talig![]()
Zal ik dan eens een keer wat lekkers voor je klaarmaken? (eten dan hè!)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:31 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik moest meer lachen om dat boek eigenlijk
Maar als je wil, mag je wel een keer voor me koken
Ik vind het altijd leuk om meerdere dingen op tafel te zetten, allemaal van die kleine bakjes...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's wel zo leuk idd, voor meerdere mensen koken. Wat ook leuk is, is om met meerdere mensen te koken. De ene maakt de slade, de volgende het voorgerecht, de ander het hoofdgerecht etc. Maar dan moet je wel een beetje de ruimte hebben.
Meerdere dagen eten maken is ook wel eens handig, vooral met dingen als pasta, of rijstgerechten, die kan je makkelijk invriezen. Hoewel ik dan weer een klein vriesvakje heb da's dan weer jammer .
Dat staat zo gezellig.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zal ik dan eens een keer wat lekkers voor je klaarmaken? (eten dan hè!)
quote:
Geloof me, als je dat 2 weken achter elkaar elke avond eet, dan ben je er ook wel klaar mee. Been there, done that!
Zit momenteel in mijn sla/salade fase. Heb net de stampotfase afgesloten. Ik heb sowieso weinig met koken, kan het wel, maar vind er niet veel aan en al helemaal niet voor mezelf. M.u.v. paprikasoep met pijnboompitjes![]()
![]()
Met een kookwekkertje en een klok kom je al een heel eind. En goed gereedschap natuurlijk. Paar pannen, messen, lepels etc. is al een goede startquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eens, hoor.
Dan haal ik pasta, pesto en spekjes enzo, of aardappeltjes, schnitzel en boontjes. Maar zoals je zelf al zei, in je eentje koken is het hem nou net niet
En dan sta ik daar weer een half uur in die keuken te klungelen en dingen aan te laten branden... Ik ben niet echt een keukenprins
Niet dat ik nou zo'n enorme Jamie Oliver ben maar ook met bescheiden middelen kan je al een heel eind komen
Kookdate!quote:
Elegy zeg eens eerlijk, was het ook ten dele de dame die er voorop staat??quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Okee, ook wel een klein beetjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elegy zeg eens eerlijk, was het ook ten dele de dame die er voorop staat??
En ze is frans, en dat is altijd goed wat mij betreft.
Meisjes die frans spreken of zijn, of nog beter, franse meisjes die engels gaan praten. Dan kan je me echt wegdragen
![]()
![]()
Alleen als we er een "samen-opeten-wat-je-met-de-kookdate-hebt-klaargemaakt-date" van makenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mag je het dan nog wel opeten met elkaar, of valt dat niet onder een kookdate?
Herkenbaar die fasesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geloof me, als je dat 2 weken achter elkaar elke avond eet, dan ben je er ook wel klaar mee. Been there, done that!
Zit momenteel in mijn sla/salade fase. Heb net de stampotfase afgesloten. Ik heb sowieso weinig met koken, kan het wel, maar vind er niet veel aan en al helemaal niet voor mezelf. M.u.v. paprikasoep met pijnboompitjes
Heb het nou ook even gehad met de stamppotten, ben nu aan de stoommaaltijden![]()
![]()
Ik kook echt noooit met een wekkertje, daar raak ik alleen maar van in de war, doe t altijd puur op gevoel (behalve ovendingen, die moeten wel getimed. )quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Met een kookwekkertje en een klok kom je al een heel eind. En goed gereedschap natuurlijk. Paar pannen, messen, lepels etc. is al een goede start
Niet dat ik nou zo'n enorme Jamie Oliver ben maar ook met bescheiden middelen kan je al een heel eind komen
Dat is ook waar. En ik woon nu ook in een huisje waar we moeten koken op 2 pits elektrisch, in een keuken waar je je kont niet kan keren en die over het algemeen een grote bende is door ruimtegebrek.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Met een kookwekkertje en een klok kom je al een heel eind. En goed gereedschap natuurlijk. Paar pannen, messen, lepels etc. is al een goede start
Dat nodigt niet echt uit
Ik vermoed dat dit wel anders gaat worden als ik een appartementje voor mezelf heb![]()
![]()
Die zijn niet lekker van de C1000, dus moet ik toch zelf wat in elkaar flansen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Herkenbaar die fases
Heb het nou ook even gehad met de stamppotten, ben nu aan de stoommaaltijden
![]()
Mijn beide keukens worden flink gebruikt. Maar idd, als je alleen moet koken is het minder leuk. Vroeger deed ik dat wel, maar toch is het minder lekker omdat je over een hete fornuis heb moeten zwoegen voor een speciale maailtijd
En zoveel duurder is afhalen ook weer niet tegenwoordig.A little bit hateful![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is ook waar. En ik woon nu ook in een huisje waar we moeten koken op 2 pits elektrisch, in een keuken waar je je kont niet kan keren en die over het algemeen een grote bende is door ruimtegebrek.
Dat nodigt niet echt uit
Ik vermoed dat dit wel anders gaat worden als ik een appartementje voor mezelf heb![]()
Toen ik in studentenhuis woonde kookte ik meer dan sinds ik op mezelf woon. Toen schilde ik zelfs nog aardappels enzo... De goede oude tijd![]()
![]()
Logi moet gewoon als een bord dienen die soms wat restjes in haar mond(en) krijgt geduwd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Alleen als we er een "samen-opeten-wat-je-met-de-kookdate-hebt-klaargemaakt-date" van makenA little bit hateful![]()
Ik kook altijd op gevoel en hou alleen de tijd aan als ik iets voor het eerst maak. Ik maakte vroeger wel eens de fout om té snel te willen koken, dus dat alles aanbrand. Als je alles op wat zachter vuur zet is de kans ook een stuk kleiner dat je het verpest.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:41 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik kook echt noooit met een wekkertje, daar raak ik alleen maar van in de war, doe t altijd puur op gevoel (behalve ovendingen, die moeten wel getimed. )
Een vriend van me kon ook niet koken, en heeft me gevraagd om hem een paar dingen te leren, dus een keer in de week ofzo komt hij bij mij op "kookles".
Vanavond: Burrito's.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Sommige dingen zijn wel handig met een timer, vooral als je nog drie andere pannen op het vuur hebt staanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:41 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik kook echt noooit met een wekkertje, daar raak ik alleen maar van in de war, doe t altijd puur op gevoel (behalve ovendingen, die moeten wel getimed. )
Da's ook wel zo. Als je een normaal (in elk geval vier pits) fornuis hebt kan je veel meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is ook waar. En ik woon nu ook in een huisje waar we moeten koken op 2 pits elektrisch, in een keuken waar je je kont niet kan keren en die over het algemeen een grote bende is door ruimtegebrek.
Dat nodigt niet echt uit
Ik vermoed dat dit wel anders gaat worden als ik een appartementje voor mezelf heb
Ik wil later ook zo'n mooi Boretti fornuis
Maar dan wel in stylisch matzwart natuurlijk
Speaking of, waar is ze eigenlijk? Zij kon toch ook wel goed koken? Portugees enzo?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Logi moet gewoon als een bord dienen die soms wat restjes in haar mond(en) krijgt geduwd.
Zo'n Boretti heeft mijn broer, maar dan formaat 6-pitter (zonder plaat dus) en in RVS. Dat ding is echt super gaafquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:49 schreef Elegy het volgende:
Ik wil later ook zo'n mooi Boretti fornuis
[ afbeelding ]
Maar dan wel in stylisch matzwart natuurlijk![]()
![]()
quote:
Als je de lat te hoog legt, weet je zeker dat iemand het nooit zal leren. Burrito's kan best koken zijn... afhankelijk van wat je er allemaal in stopt.
Trouwens wat is koken. Ben nu al zoveel mensen tegen gekomen, die beweren zó lekker te kunnen koken en dan vrolijk met een wereldgerecht van Knorr aan komen zetten. Is ook lekker, maar beweer dan niet dat je super goed kan koken... Want dan kun je gewoon goed pakje lezen!![]()
Logi lijkt mij wel een goede kokkin ja.
Aan de andere kant bijna iedere nederlander met allochtoon bloed kan koken. Je groeit op met een voedselcultuur. Behalve Tegan dan.A little bit hateful![]()
jaaaaaaa, maar ook engelse meisjes die van dat keurige engels praten. Maar inderdaad frans is super. Of van die mexicaanse dames die boos worden op je en dan komt dat temprament naar boven en in het spaans tegen je tekeer gaan. Trouwens vaak zijn vrouwen mooi als ze woest zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Okee, ook wel een klein beetjeEn ze is frans, en dat is altijd goed wat mij betreft.
Meisjes die frans spreken of zijn, of nog beter, franse meisjes die engels gaan praten. Dan kan je me echt wegdragen
![]()
![]()
Zoals de ouderwetse mama's het eten klaar maakt. Dat is kokenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je de lat te hoog legt, weet je zeker dat iemand het nooit zal leren. Burrito's kan best koken zijn... afhankelijk van wat je er allemaal in stopt.
Trouwens wat is koken. Ben nu al zoveel mensen tegen gekomen, die beweren zó lekker te kunnen koken en dan vrolijk met een wereldgerecht van Knorr aan komen zetten. Is ook lekker, maar beweer dan niet dat je super goed kan koken... Want dan kun je gewoon goed pakje lezen!![]()
Anno 2008 is het veel al knorr en andere snelkook prut.
Begrijp mij niet verkeerd. Eet er ook genoeg van en smaakt ook prima hoor!A little bit hateful![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo'n Boretti heeft mijn broer, maar dan formaat 6-pitter (zonder plaat dus) en in RVS. Dat ding is echt super gaaf
Mannen die opgewonden raken van een fornhuis...Waar gaat het heen. Wkat's next? De mega moderne naaimachine?![]()
![]()
Mmmm, lekker! Ik ga morgen bij een vriend koken anders eet hij weer iets van de pizzeria. Ik denk aan een stoofpotje met broccoli met worteltjes en room en rode wijn, wat uitgebakken blokjes spek erbij en dan in het spekvet wat aardappeltjes op te bakken en een biefstukje ernaast. Dat moet hij wel lusten denk ik... En anders heeft hij pech en vreet ie maar pizzaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kook altijd op gevoel en hou alleen de tijd aan als ik iets voor het eerst maak. Ik maakte vroeger wel eens de fout om té snel te willen koken, dus dat alles aanbrand. Als je alles op wat zachter vuur zet is de kans ook een stuk kleiner dat je het verpest.
Een vriend van me kon ook niet koken, en heeft me gevraagd om hem een paar dingen te leren, dus een keer in de week ofzo komt hij bij mij op "kookles".
Vanavond: Burrito's.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
jaaaaaaa, maar ook engelse meisjes die van dat keurige engels praten. Maar inderdaad frans is super. Of van die mexicaanse dames die boos worden op je en dan komt dat temprament naar boven en in het spaans tegen je tekeer gaan. Trouwens vaak zijn vrouwen mooi als ze woest zijn
Wil je ze niet nog kwader hebben, dan moet je dát juist niet zeggen op zo'n moment!![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mannen die opgewonden raken van een fornhuis...Waar gaat het heen. Wkat's next? De mega moderne naaimachine?
http://mybedazzler.com/A little bit hateful![]()
Hij ziet er gewoon heel mooi uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mannen die opgewonden raken van een fornhuis...Waar gaat het heen. Wkat's next? De mega moderne naaimachine?
Is zeg maar de Rolls Royce onder de fornuizen
Btw Elegy, je subtitel... Is dat niet zoiets als arbeid maakt vrij?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://mybedazzler.com/
![]()
![]()
One step at the time. We hebben het hier over iemand die nog niet eens een ei kan bakken, en ik heb hem inmiddels al een en ander geleerd, maar moet hem niet gaan ontmoedigen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zoals de ouderwetse mama's het eten klaar maakt. Dat is koken![]()
Anno 2008 is het veel al knorr en andere snelkook prut.
Begrijp mij niet verkeerd. Eet er ook genoeg van en smaakt ook prima hoor!
En burrito's, tja, dat kun je net zo ingewikkeld maken als je wilt, en hij wilde dat graag leren.
En ik kook beter dan mijn moeder.
Trouwens, het beste compliment dat je kan krijgen van een man is dat je iets lekkerder klaarmaakt dan zijn moeder.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
He, FYI, ik kan onwijs lekker koken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:53 schreef Liquidootje het volgende:
Logi lijkt mij wel een goede kokkin ja.
Aan de andere kant bijna iedere nederlander met allochtoon bloed kan koken. Je groeit op met een voedselcultuur. Behalve Tegan dan.
![]()
Ik kom me maar ff afmelden hierzo.Het gaat hier zo snel dat het amper te volgen is en er is iemand voorbij komen vliegen
.
There is no rehab for stupidity.![]()
Nee, moest dat dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:07 schreef Liquidootje het volgende:
Ok. Heb je van Nexie trouwens nog een pm gekregen oid?![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik kom me maar ff afmelden hierzo.Het gaat hier zo snel dat het amper te volgen is en er is iemand voorbij komen vliegen
.
Hoop voor jou dat we je niet snel terug zien! Veel geluk!![]()
Dat vraagt natuurlijk om bewijs hèquote:
hij wil wel met iederee ngaan daten jah
Ik luister NL-Talig![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
.
Mooi zo! Veel plezier saampjes
![]()
![]()
Ik ga ervan uit dat als iemand dat zegt, dat ie het meentquote:
Thanks. Ook bedankt Ludoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat we je niet snel terug zien! Veel geluk!.
There is no rehab for stupidity.![]()
Hoi ik ben Liquidootje. Nu kan ik nog niet zo goed koken. Mijn moeder en 8 zussen kunnen allemaal niet koken helaas. Kun jij mij misschien helpen, want daar gaan het puur om.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat als iemand dat zegt, dat ie het meentA little bit hateful![]()
Ja. Wanneer gaan wij eens koken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben je op de samen-opeten-wat-er-is-gekookt-date-toer?
Afmelden is voor mietjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
.
Maar wel gefeli
A little bit hateful![]()
Meestal is dat wel zo, hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat als iemand dat zegt, dat ie het meent
Soms is het ook gewoon makkelijk als je een discussie uit de weg wil gaan![]()
![]()
Ok, ik gooi er ff een 'wat-vind-je-dr-van' vraag in:
Mannen/jongens/kerels die "hihi" typen op MSN?
Om zelf te beginnen: turn off!![]()
Ik zeg altijd "hehe", mag dat dan weer wel?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef heksehiel het volgende:
Om zelf te beginnen: turn off!![]()
![]()
Dat klinkt wel erg, euh, rozequote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef heksehiel het volgende:
Om zelf te beginnen: turn off!
Het nieuwe topic: Singles #111 Waar we dingen klaarmaken
[ Bericht 12% gewijzigd door Elegy op 01-07-2008 14:25:38 ]"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Forum Opties Forumhop: Hop naar: