quote:Op maandag 30 juni 2008 23:16 schreef Logician het volgende:
Ik ga nog ff lekker op de bankliggen tv kijken en Maya redden die zit met dr kop vast in de tissuedoos
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik denk dit, wel lang, blond, blauwe ogen, maar mager en een beetje een kikker in de stem.
ZoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Trusten schatje.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Genoeg gestudeerd voor vandaag. lekker slapen en morgen weer naar AntwerpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal ik net doen of ik het allemaal niet lees.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, het is zo moeilijk roddelen als D_H meeleest.
Heb je trouwens nog een pm gehad van SeaOfLove voor die foto's?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan zal ik net doen of ik het allemaal niet lees.
Had vandaag geen roze aan maar oranje
@Liqi, lurk_scripts rulez
Ik ga wel zoiets maken als de Lost op. Met foto's en korte profieltje + connecties tussen mensen. Lijk je dat niet énig!quote:
En daarom, jongens en meisjes, kunnen Singles niet daten onderlingquote:Op maandag 30 juni 2008 23:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan zal ik net doen of ik het allemaal niet lees.
Had vandaag geen roze aan maar oranje
@Liqi, lurk_scripts rulez
Hebben jullie elkaars handje vastgehouden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bwahaha, wil je erover praten?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Nexie het volgende:
Ik heb mijn hele emo geschiedenisverhaal gekopieerd maar nergens gepaste dus nu heb ik iets van een kwartier voor niks zitten typen
Naja, uitlaatklep of zo!
Snel volposten dit topic dan.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ga wel zoiets maken als de Lost op. Met foto's en korte profieltje + connecties tussen mensen. Lijk je dat niet énig!
Maak dan zo'n chart, net als in The L Wordquote:Op maandag 30 juni 2008 23:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ga wel zoiets maken als de Lost op. Met foto's en korte profieltje + connecties tussen mensen. Lijk je dat niet énig!
Dát zou leuk zijn idd, we hadden sowieso nog een uitleg van de groepsvorming hier van je tegoed.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef kaasplankje het volgende:
ik wil niet slapen
Naja, omdat we het hadden over sekspartners en vandaar over gingen naar laatbloeiers/onzekerheid en zo. Ik dacht ik zal even snel verhaaltje typen waarom ik laatbloeier ben maar verhaaltje werd al snel verhaal en totaal niet boeiend voor iemand om te lezenquote:
Natuurlijk wel. Doe jij toch ook?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
En daarom, jongens en meisjes, kunnen Singles niet daten onderling.
Hoe doen we dat als we niet meer mogen schelden of slowchatten!quote:
Gewoon opslaan in Notepad en voo de volgende keer bewarenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:28 schreef Nexie het volgende:
[..]
Naja, omdat we het hadden over sekspartners en vandaar over gingen naar laatbloeiers/onzekerheid en zo. Ik dacht ik zal even snel verhaaltje typen waarom ik laatbloeier ben maar verhaaltje werd al snel verhaal en totaal niet boeiend voor iemand om te lezen
Dat bedacht ik me iets te laat; mijn verhaaltje was vervangen door een link naar compromitterende foto's van yours trulyquote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gewoon opslaan in Notepad en voo de volgende keer bewaren
Laatbloeiers to the bone!
We kunnen natuurlijk wel over de PM slowchatten.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe doen we dat als we niet meer mogen schelden of slowchatten!![]()
ik heb ineens een Déjà vuquote:Op maandag 30 juni 2008 23:28 schreef Nexie het volgende:
[..]
Naja, omdat we het hadden over sekspartners en vandaar over gingen naar laatbloeiers/onzekerheid en zo. Ik dacht ik zal even snel verhaaltje typen waarom ik laatbloeier ben maar verhaaltje werd al snel verhaal en totaal niet boeiend voor iemand om te lezen
Klopt, uitte alleen nog even wat frustratie omdat ik 'm nu ook echt helemaal kwijt ben. Heb niet eens afscheid kunnen nemen!quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Trusten schatje.Slaap lekker lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu echt naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck, heb ik al zoveel posts gemist door het zoeken naar de nieuwe? Ik schaam me diep
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.![]()
Ik welquote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog een pm gehad van SeaOfLove voor die foto's?![]()
![]()
Aaah er zit een kans in dat het een herhaling wordt, misschien wel een Fok!-baby in de toekomst.quote:
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.![]()
Tegan voldoet Den_haag aan je leeftijds eis ?You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
Het is je vergeven hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef Belsezar het volgende:
Fuck, heb ik al zoveel posts gemist door het zoeken naar de nieuwe? Ik schaam me diep
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.![]()
Eigenlijk niet. Dacht dat hij 27 was?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:39 schreef mrbox het volgende:
Tegan voldoet Den_haag aan je leeftijds eis ?
Edit: Zie je wel, dit voelt alleen maar raar, roddelen over iemand die meelurkt.
![]()
Voor hetzelfde geldt kijkt er elke dag een jongen naar jou terwijl hij weet dat jij Tegan bent, maar je nooit durft aan te spreken.
Dus praten over iets mag als het maar netjes gebeurd.
hint hintA little bit hateful![]()
Als we hem nou een bijnaam geven dan, zoals Mr ummm, Mr uhhh, Mr pink?! Mr orange? Nee?Every super woman needs a superman; here I am.![]()
Ik was vergeten een filtertje in te stellenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef Belsezar het volgende:
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.![]()
En nu de hamvraag, nog geneukt?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Dacht dat hij 27 was?
Edit: Zie je wel, dit voelt alleen maar raar, roddelen over iemand die meelurkt.
Weet je dan ook niets? Tegan doet niet aan ONS. Ook niet als het met potentie is!
Kijk dit is roddelen terwijl diegene lurkt. Makkie.A little bit hateful![]()
Mr Pink sowiesoquote:Op maandag 30 juni 2008 23:44 schreef Nexie het volgende:
Als we hem nou een bijnaam geven dan, zoals Mr ummm, Mr uhhh, Mr pink?! Mr orange? Nee?
Dat komt door de polo die 'ie aanhad![]()
Seks.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Zit hier nu een verborgen agenda achterquote:Op maandag 30 juni 2008 23:44 schreef Nexie het volgende:
Als we hem nou een bijnaam geven dan, zoals Mr ummm, Mr uhhh, Mr pink?! Mr orange? Nee?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
Ik ga denk ik gewoon stoppen met roken morgen... 't Wordt te duur, mag toch nergens meer en het is ongezondquote:Op maandag 30 juni 2008 23:49 schreef Tegan het volgende:
Owja, over 12 minuten mogen we niet meer roken in de horeca.
![]()
![]()
Nee zeg, mijn game is wel iets beter dan datquote:Op maandag 30 juni 2008 23:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zit hier nu een verborgen agenda achter
!
Every super woman needs a superman; here I am.![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon stoppen met roken morgen... 't Wordt te duur, mag toch nergens meer en het is ongezond.
![]()
Je gamequote:Op maandag 30 juni 2008 23:51 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nee zeg, mijn game is wel iets beter dan dat!
.
![]()
Mensen ik wens jullie een fijn nacht toe![]()
Ik ga slapen, morgen naar de tandarts.
Nou, ik ga maar eens slapen, misschien dat ik me dan beter ga voelen morgen..
Truste allemaal![b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.![]()
Ergens wel voorspelbaar.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
ok schatjequote:slaap lekker...
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.![]()
Ik hoop alleen dat ik die knop in m'n hoofd om krijg. Bij mij is 95% van het roken toch van tussen de oren bepaald, en de overige 5% pure verslavingquote:
Maar we gaan het gewoon doen!![]()
![]()
Maar goed, wie gaat er mee de stad in? Verveel me de pleuris.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
gamequote:Op maandag 30 juni 2008 23:51 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nee zeg, mijn game is wel iets beter dan dat!
nouja gelukkig vind Tegan het wel schattig
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
En niet aan Fok!babies.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:46 schreef Liquidootje het volgende:
Weet je dan ook niets? Tegan doet niet aan ONS. Ook niet als het met potentie is!
Kijk dit is roddelen terwijl diegene lurkt. Makkie.![]()
nn Klutsquote:Op maandag 30 juni 2008 23:53 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik ga maar eens slapen, misschien dat ik me dan beter ga voelen morgen..
Truste allemaal!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:46 schreef Tegan het volgende:
Ik zou jullie graag alle sappige details vertellen, maar die zijn er niet eens.
.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Succes. Anders moet je gewoon afleiding zoeken.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat ik die knop in m'n hoofd om krijg. Bij mij is 95% van het roken toch van tussen de oren bepaald, en de overige 5% pure verslaving
Maar we gaan het gewoon doen!![]()
Oh ze is ook nog een baby hater ja. Misschien wel baby-killer.*update profiel tekst*quote:
A little bit hateful![]()
Dank jequote:Op maandag 30 juni 2008 23:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Succes. Anders moet je gewoon afleiding zoeken.
Moet morgen sowieso naar de doc, eens kijken of die nog wat hulpmiddeltjes heeft![]()
![]()
Daar zou ik zo overheen lezenquote:.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Wat dacht je van in jezelf geloven. Met wil echte wil kan een hoop.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je
Moet morgen sowieso naar de doc, eens kijken of die nog wat hulpmiddeltjes heeft
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh ze is ook nog een baby hater ja. Misschien wel baby-killer.*update profiel tekst*. Ik haat en vermoord geen baby's, ik wil gewoon geen irritant huilend ding die mijn sociale leven belemmert.
![]()
Ik weet het... Nu nog mezelf overtuigenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat dacht je van in jezelf geloven. Met wil echte wil kan een hoop.![]()
![]()
Gets wat asociaalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ik haat en vermoord geen baby's, ik wil gewoon geen irritant huilend ding die mijn sociale leven belemmert.
- punt voor Tegan. Maar je bent nog jong, tis nu nog wel gezond om dat nog niet te willen
Niet. Jij bent te lief.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:07 schreef Tegan het volgende:
Ik ben asociaal.![]()
![]()
Nou Tegan je valt van je voetstukquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:07 schreef Tegan het volgende:
Ik ben asociaal. Maar later ook geen baby's voor Tegan. Reden? Zie oudere posts.
Neuh je zult wel meer minpunten hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:16 schreef Tegan het volgende:
Sorry dat ik weer tegenval. Maar niemand is perfect toch?
![]()
Wie zegt dat jij tegenvalt dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:16 schreef Tegan het volgende:
Sorry dat ik weer tegenval. Maar niemand is perfect toch?
![]()
![]()
Minpunten wil niet per definitie zeggen dat iemand tegenvalt. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:22 schreef Tegan het volgende:
mrbox.
En box moet je niet zo serieus nemen.![]()
![]()
Hoezo als een van mij heldinnen van dit topic van zijn voetstuk valt is dat nog een understatement en ik zag die het eerstquote:
Oeh ff deze inkopper maken:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Minpunten wil niet per definitie zeggen dat iemand tegenvalt. Vind ik dan.
En box moet je niet zo serieus nemen.
Name ze me maar serieus
Nam ik haar maar serieustis al laat
Ben Was ik je heldinquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoezo als een van mij heldinnen van dit topic van zijn voetstuk valt is dat nog een understatement en ik zag die het eerst![]()
?
![]()
Nee, dan nog altijd andersom.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh ff deze inkopper maken:
Nam ze me maar serieus![]()
![]()
![]()
tenentikkertje
![]()
Wij gaan maar eens slaapjes doen hierfijne avond iedereen!
oh en morgen stoppen met roken
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2008 00:48:01 ]![]()
Ja, welterusten he, Logi. Niet stiekem opblijven en lurken, zodat je nog snel wat laatste sigaretjes kan roken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:30 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wij gaan maar eens slaapjes doen hierfijne avond iedereen!
oh en morgen stoppen met roken![]()
![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, welterusten he, Logi. Niet stiekem opblijven en lurken, zodat je nog snel wat laatste sigaretjes kan roken.![]()
![]()
Zo!
Ik kom net terug van een avondje flink doorhalen in de kroeg en we hebben zoveel gezopen dat ik nu nog amper op mijn benen kan staan. als klap op de vuurpijl heeft mijn allerbeste maat me in vertrouwen een diep ontroerend verhaal vertelt. We hebben samen zitten janken en ik ben er nu nog helemaal emotioneel van. Net nog ff shoarma gehaald en nu ga ik slapen.
Welterusten.![]()
De SC is beter.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zat per ongeluk in het SC topic te posten en had pas uren later door dat het niet singles was![]()
.
For great justice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |