Die ga ik onthoudenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:56 schreef kwaakvaak het volgende:
En weet je, als er over je gelult wordt is dat in ieder geval een teken dat je leeft
Ja! Hoelang zijn jullie bij elkaar, een maand? Waar is die passie, gooi haar over je schouder en ga haar eens heel snel door het matras trekken!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Onzin. Mijn vriendin ligt hier naast me te praten op haar mobieltje. Boeie, regels zijn er om gebroken te worden
Ja, soms lijken we net een getrouwd koppeltje
In dat geval heb ik jou misschien wel gespotquote:Op maandag 30 juni 2008 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
vanavond naar Pablo Francisco in 013, Tilburg!
Ik moet je helaas teleurstellen, er is daadwerkelijk gemeetquote:Op maandag 30 juni 2008 12:48 schreef Liquidootje het volgende:
Oh trouwens, ik moet je wel feliciteren hoor. Na maximaal 1 week posten heb je meteen een meet mee kunnen maken. Niet slecht, niet slecht. Normaal blijft het bij het praten.
Maar ik volg dit topic trouwens vandaag nauwkeurig omdat Tegan of Den_haag nog een smoes moeten posten om van hun meet af te zien.
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja Den_haag is altijd een twijfelgevalletje geweest bij mij. Of hij was een pukkelige smiegel met de naam rudolf ofzo. Of hij was een blonde god ski-instructeurtype. Maar als hij echt een reus is, dan kan Tegan al beginnen met soppen.
Ludootje heeft wel een mooie nick. PF is met alle respect gewoon een chick.
Maar toch, dat is natuurlijk niet wat ik wij willen horen he. De gore, beschamende details natuurlijk. Struikelt den_haag over zijn slungelige benen? Liep ludootje het ene blauwtje na het andere? Laat PF vieze stinkende ruften als ze aan het eten is?
Dat soort dingen zijn
Ik heb het gewoon te druk. Na de meet met D_H moest ik meteen door naar mijn diplomauitreiking, en daarna nog uit eten, pfff, net thuis.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze vrij heeft. Ik vermoed ook dat Den_haag nu op dit moment mee aan het lezen is én ik denk dat Tegan vandaag "niet meer online" komt.
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:40 schreef Den_Haag het volgende:
Wat een gezelligheid als ik hier weg ben zeg. is zo'n singles parkpop meet toch leuker. Tegan is nog veel leuker!![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:51 schreef Feitosa het volgende:
Kreator is een beetje ongesteld geloof ik.
Oh, Tegan, nu zeg ik het alweer.......![]()
Geen reden om weg te gaan, toch?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Al ruim 6 maanden niet meer, maar daarvoor kwam ik wel hier

Haha, doe eens niet zoveel denken. Ik ben wel benieuwd of jouw bron mij 'hot' vindt.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik nu vragen of Tegan hot is zodat ik jouw antwoord kan vergelijken met het antwoord uit mijn geheime bron. Maar mijn bron is voor haar niet zo geheim dus als zij de uitkomst van de vergelijking weet verraad ik dingen. Damnit.
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:20 schreef Liquidootje het volgende:
In mijn perfecte droomwereld heeft het continue naar voren halen en herinneren van de semi-internet-flirt tussen DH en Tegan elke keer als ze posten geholpen
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:03 schreef Logician het volgende:
tvp met foto van mijn nieuwe grote liefde
[ afbeelding ]
Maya![]()
![]()
Oh ik ken haar al ruim voordat we echt "officieel" samen waren hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 23:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Hoelang zijn jullie bij elkaar, een maand? Waar is die passie, gooi haar over je schouder en ga haar eens heel snel door het matras trekken!
Inderdaad hier in Nl zijn gewoon teveel regeltjes en "red-tape" om gek van te worden. Je mag wel wat meer vertrouwen hebben in de gedachtegang van mensen. Ik geef toe er zitten altijd een paar eikels bij maar de massa kan heel goed voor zichzelf bepalen wat goed en fout is denk ik altijdquote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Onzin. Mijn vriendin ligt hier naast me te praten op haar mobieltje. Boeie, regels zijn er om gebroken te worden
Ja, soms lijken we net een getrouwd koppeltje
aaah een fretjequote:Op maandag 30 juni 2008 23:03 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Maya![]()
![]()
Viel het tegen of mee, ben ik dan zo nieuwsgierig.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef Tegan het volgende:
Maar even serieus. Het was wel erg leuk en gezellig met D_H, hoewel hij echt totaal niet was zoals ik had gedacht.
Elegy, ik voel met je mee. Een fretje staat boven jequote:Op maandag 30 juni 2008 23:03 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Maya![]()
![]()
Zeg maar 2 meter lang en een roze polo?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef Tegan het volgende:
Maar even serieus. Het was wel erg leuk en gezellig met D_H, hoewel hij echt totaal niet was zoals ik had gedacht.
Cute! Ik heb niet zoveel met fretten, maar zit nu in een dubio over 2 katten die ik kan overnemen..quote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef Logician het volgende:
Ze is hier nu sinds Zaterdag, ik heb vandaag een tuigje en een draagzak gekocht, en het was een enorme worsteling het tuigje om te krijgen, maar uiteindelijk (ik ben koppiger dan wie dan ook ) is het gelukt en konden we op weg, we zijn naar het rutbeek gegaan rond 19u een tijdstip dat ik wist dat het niet al te druk zou zijn, en in de auto was er ineens een enorme omslag... ineens vanuit het extreem druk zijn/speelshappen ging ze liggen en kreeg ik mijn eerste likjes, en echt mijn hele gezicht werd gelikt. Toen we aankwamen heb ik dr lekker aan het lijntje in het gras en het zand laten ravotten, toen zijn we gaan zitten en ik dacht nou ik laat dr een beetje rond wandelen. Toen ging ze ineens op mijn schoot liggen, mijn handen likken, lieve geluidjes maken en rolde zich in mijn handen tot een bolletje en ging slapen... Ik ben volgens mij nog nooit zo verliefd geweest!
Sinds dat moment heeft ze trouwens geen enkele keer nog gehapt, alsof ze zich helemaal heeft overgegeven en ze likt me nu telkens waar ze eerder zacht zou happen Toen we thuis kwamen was trouwens het eerste wat ze deed haar kooi in rennen om te poepen en te plassen... *zucht* I'm in love![]()
![]()
Zit er nog iets in voor een tweede meet met Elegy of was het gewoon vriendschappelijk gezellig? Je hoort namelijk op de eerste date af te tasten en als het kan direct een tweede date te plannen.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elegy, ik voel met je mee. Een fretje staat boven je
Het is geen kwestie van mee- of tegenvallen. Het was gewoon niet wat ik had verwachtquote:Op maandag 30 juni 2008 23:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Viel het tegen of mee, ben ik dan zo nieuwsgierig.
Bijnaquote:Op maandag 30 juni 2008 23:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeg maar 2 meter lang en een roze polo?
Maar ergens heeft het wel geholpen he.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, doe eens niet zoveel denken. Ik ben wel benieuwd of jouw bron mij 'hot' vindt.
[..]
<---
[..]
.
Wat verwachtte je dan? Dat is namelijk ook altijd leuk om te horenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van mee- of tegenvallen. Het was gewoon niet wat ik had verwacht.
[..]
Bijna.
Was heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaarquote:Op maandag 30 juni 2008 23:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zit er nog iets in voor een tweede meet met Elegy of was het gewoon vriendschappelijk gezellig? Je hoort namelijk op de eerste date af te tasten en als het kan direct een tweede date te plannen.
Nou, je moest es weten!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar ergens heeft het wel geholpen he.![]()
Nexie was trouwens stik jaloers al liet ie het niet merken.
Ik ben serieus gek op dieren, maar dit heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 30 juni 2008 23:10 schreef Tegan het volgende:
Als ik later 'groot' ben () wil ik ook een aantal fretten
![]()
![]()
. Anders is het maar zielig als ik ze geen leuke tuin oid kan aanbieden.
Uiteraardquote:Op maandag 30 juni 2008 23:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar ergens heeft het wel geholpen he.![]()
Ja, Nexie moet maar eens ingaan op mijn meet-voorstellen, anders mag hij niet zeurenquote:Nexie was trouwens stik jaloers al liet ie het niet merken.
Je zit in het verkeerde topic Logiquote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef Logician het volgende:
Ze is hier nu sinds Zaterdag, ik heb vandaag een tuigje en een draagzak gekocht, en het was een enorme worsteling het tuigje om te krijgen, maar uiteindelijk (ik ben koppiger dan wie dan ook ) is het gelukt en konden we op weg, we zijn naar het rutbeek gegaan rond 19u een tijdstip dat ik wist dat het niet al te druk zou zijn, en in de auto was er ineens een enorme omslag... ineens vanuit het extreem druk zijn/speelshappen ging ze liggen en kreeg ik mijn eerste likjes, en echt mijn hele gezicht werd gelikt. Toen we aankwamen heb ik dr lekker aan het lijntje in het gras en het zand laten ravotten, toen zijn we gaan zitten en ik dacht nou ik laat dr een beetje rond wandelen. Toen ging ze ineens op mijn schoot liggen, mijn handen likken, lieve geluidjes maken en rolde zich in mijn handen tot een bolletje en ging slapen... Ik ben volgens mij nog nooit zo verliefd geweest!
Sinds dat moment heeft ze trouwens geen enkele keer nog gehapt, alsof ze zich helemaal heeft overgegeven en ze likt me nu telkens waar ze eerder zacht zou happen Toen we thuis kwamen was trouwens het eerste wat ze deed haar kooi in rennen om te poepen en te plassen... *zucht* I'm in love![]()
![]()
Ik kon geen fretten topic vindenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic Logi
Maar er staat dus niets concreets in de planning.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Was heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar
Haha, het is zo moeilijk roddelen als D_H meeleest.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:10 schreef Nexie het volgende:
[..]
Wat verwachtte je dan? Dat is namelijk ook altijd leuk om te horen
(1m95?)
Ik sluit je bij je aan Liquidootje..quote:Op maandag 30 juni 2008 23:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar er staat dus niets concreets in de planning.
misschien aankomend weekend, maar dat ligt er net even aanquote:Op maandag 30 juni 2008 23:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar er staat dus niets concreets in de planning.
Oke dan laat ik de vraagstelling anders formuleren.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van mee- of tegenvallen. Het was gewoon niet wat ik had verwacht.
[..]
Bijna.
Ja inderdaad wat een reus van een vent zeg... Maar wel ontzettend toffe kerelquote:Op maandag 30 juni 2008 23:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat had 'ie gisteren aan. Dat was waar we hem aan konden herkennen
D_H is een gezellige kerel, hij begrijp het vast welquote:Op maandag 30 juni 2008 23:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, het is zo moeilijk roddelen als D_H meeleest.
Precies, niets van aantrekken dat ie meeleest Tegan.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef Liquidootje het volgende:
Hoezo moeilijk. Ik doe het continue.
Je had gehoopt dat hij op Edwin vd Sar leek maar hij leek op Jochem van Gelder?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, het is zo moeilijk roddelen als D_H meeleest.
Ik denk dit, wel lang, blond, blauwe ogen, maar mager en een beetje een kikker in de stem.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:15 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Oke dan laat ik de vraagstelling anders formuleren.
Wat had je dan verwacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
En als je het over de duivel hebt...quote:Op maandag 30 juni 2008 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Genoeg gestudeerd voor vandaag. lekker slapen en morgen weer naar Antwerpen
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik denk dit, wel lang, blond, blauwe ogen, maar mager en een beetje een kikker in de stem.
ZoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
Hij is er altijd hoor!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En als je het over de duivel hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |