Ik ga denk ik gewoon stoppen met roken morgen... 't Wordt te duur, mag toch nergens meer en het is ongezondquote:Op maandag 30 juni 2008 23:49 schreef Tegan het volgende:
Owja, over 12 minuten mogen we niet meer roken in de horeca.
Nee zeg, mijn game is wel iets beter dan datquote:Op maandag 30 juni 2008 23:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zit hier nu een verborgen agenda achter
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon stoppen met roken morgen... 't Wordt te duur, mag toch nergens meer en het is ongezond
Je gamequote:Op maandag 30 juni 2008 23:51 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nee zeg, mijn game is wel iets beter dan dat!
Ergens wel voorspelbaar.quote:
ok schatjequote:
Ik hoop alleen dat ik die knop in m'n hoofd om krijg. Bij mij is 95% van het roken toch van tussen de oren bepaald, en de overige 5% pure verslavingquote:
gamequote:Op maandag 30 juni 2008 23:51 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nee zeg, mijn game is wel iets beter dan dat!
En niet aan Fok!babies.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:46 schreef Liquidootje het volgende:
Weet je dan ook niets? Tegan doet niet aan ONS. Ook niet als het met potentie is!
Kijk dit is roddelen terwijl diegene lurkt. Makkie.
nn Klutsquote:Op maandag 30 juni 2008 23:53 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik ga maar eens slapen, misschien dat ik me dan beter ga voelen morgen..
Truste allemaal!
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:46 schreef Tegan het volgende:
Ik zou jullie graag alle sappige details vertellen, maar die zijn er niet eens.
Succes. Anders moet je gewoon afleiding zoeken.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat ik die knop in m'n hoofd om krijg. Bij mij is 95% van het roken toch van tussen de oren bepaald, en de overige 5% pure verslaving
Maar we gaan het gewoon doen!
Oh ze is ook nog een baby hater ja. Misschien wel baby-killer.*update profiel tekst*quote:
Dank jequote:Op maandag 30 juni 2008 23:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Succes. Anders moet je gewoon afleiding zoeken.
Daar zou ik zo overheen lezenquote:
Wat dacht je van in jezelf geloven. Met wil echte wil kan een hoop.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je
Moet morgen sowieso naar de doc, eens kijken of die nog wat hulpmiddeltjes heeft
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh ze is ook nog een baby hater ja. Misschien wel baby-killer.*update profiel tekst*
Ik weet het... Nu nog mezelf overtuigenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat dacht je van in jezelf geloven. Met wil echte wil kan een hoop.
Gets wat asociaalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ik haat en vermoord geen baby's, ik wil gewoon geen irritant huilend ding die mijn sociale leven belemmert.
Niet. Jij bent te lief.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:07 schreef Tegan het volgende:
Ik ben asociaal.
Nou Tegan je valt van je voetstukquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:07 schreef Tegan het volgende:
Ik ben asociaal. Maar later ook geen baby's voor Tegan. Reden? Zie oudere posts.
Neuh je zult wel meer minpunten hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:16 schreef Tegan het volgende:
Sorry dat ik weer tegenval. Maar niemand is perfect toch?
Wie zegt dat jij tegenvalt dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:16 schreef Tegan het volgende:
Sorry dat ik weer tegenval. Maar niemand is perfect toch?
Minpunten wil niet per definitie zeggen dat iemand tegenvalt. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:22 schreef Tegan het volgende:
mrbox.
Hoezo als een van mij heldinnen van dit topic van zijn voetstuk valt is dat nog een understatement en ik zag die het eerstquote:
Oeh ff deze inkopper maken:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Minpunten wil niet per definitie zeggen dat iemand tegenvalt. Vind ik dan.
En box moet je niet zo serieus nemen.
Ben Was ik je heldinquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoezo als een van mij heldinnen van dit topic van zijn voetstuk valt is dat nog een understatement en ik zag die het eerst![]()
Nee, dan nog altijd andersom.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh ff deze inkopper maken:
Nam ze me maar serieus
Ja, welterusten he, Logi. Niet stiekem opblijven en lurken, zodat je nog snel wat laatste sigaretjes kan roken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:30 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wij gaan maar eens slaapjes doen hierfijne avond iedereen!
oh en morgen stoppen met roken
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, welterusten he, Logi. Niet stiekem opblijven en lurken, zodat je nog snel wat laatste sigaretjes kan roken.
De SC is beter.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zat per ongeluk in het SC topic te posten en had pas uren later door dat het niet singles was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |