Wat had je in gedachten?quote:
Ik kan me daar echt niet druk om maken. Ik zeg soms ook lompe dingen op Msn, maar zolang je alleen met mensen praat met een beetje intelligentie is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef heksehiel het volgende:
Ok, ik gooi er ff een 'wat-vind-je-dr-van' vraag in:
Mannen/jongens/kerels die "hihi" typen op MSN?
Om zelf te beginnen: turn off!
Hehe en haha zeg ik wel vaker maar hihi, nee sorryquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef heksehiel het volgende:
Ok, ik gooi er ff een 'wat-vind-je-dr-van' vraag in:
Mannen/jongens/kerels die "hihi" typen op MSN?
Om zelf te beginnen: turn off!
Dat doe ik natuurlijk om een opmerking extra kracht bij te zetten. Op msn heb ik daar een lieve smiley voor incl. homo-handje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten?
[..]
Ik kan me daar echt niet druk om maken. Ik zeg soms ook lompe dingen op Msn, maar zolang je alleen met mensen praat met een beetje intelligentie is er niets aan de hand.
Jij hebt gewoon nog nooit lekker gegetenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:24 schreef Tegan het volgende:
Ik kan imho goed koken maar seks > eten hoor!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "hehe", mag dat dan weer wel?
Nou, jij in mijn keuken terwijl je allemaal lekkere dingen voor me bereidtquote:
Dat vond ik te lang. En deze is pakkenderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:24 schreef Ludootje het volgende:
Ik had eigenlijk als TT "Hey, hey, good lookin', whatcha got cookin'?" willen zien [ afbeelding ]
Thanks maar wtf doe jij hier eigenlijk nogquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Afmelden is voor mietjes.
Maar wel gefeli
Inderdaad, goed gedaan Elegyquote:
't Is inderdaad weer eens tijd voor een boude stelling.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het topic verder niet echt loopt
Volgens mij ben jij aan de beurt danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Is inderdaad weer eens tijd voor een boude stelling.
Ehm... poeh zeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij aan de beurt dan
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:59 schreef Ludootje het volgende:
Bleh, laat ook maar
Maar het niet roken gaat me goed af zo ver... Nog geen enkele behoefte aan een sigaret gehad vandaag!
Aan het neuken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:28 schreef heksehiel het volgende:
Waar zijn Kwaak, Abbadon, Kasta, Niki-M, MLI en die anderen eigenlijk gebleven?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:08 schreef Ludootje het volgende:
Niki heeft geloof ik een heel leuke date waar het goed mee klikt en die ze vaak ziet, dus dat zou haar afwezigheid kunnen verklaren. Dat, of hij is een bijlmoordenaar en het is nu te laat
Is werken een leven hebben dan? Ga je werken nu het eindelijk super mooi weer isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:
Ik was zeven hele dagen vrij, belt mijn werk me op, en nu ga ik maar weer twee dagen werken, aangezien ik toch geen leven heb.
Had je trouwens als een antwoord gegeven op mijn Nexie vraag?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:
Ik was zeven hele dagen vrij, belt mijn werk me op, en nu ga ik maar weer twee dagen werken, aangezien ik toch geen leven heb.
Of ze een PM van hem had gekregen? Volgens mij was het antwoord 'nee'.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Had je trouwens als een antwoord gegeven op mijn Nexie vraag?
Ik ben bezig met een sociaal experimentje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Thanks maar wtf doe jij hier eigenlijk nog?
Waarom zit je slowchat uit te lokken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Of ze een PM van hem had gekregen? Volgens mij was het antwoord 'nee'.
Jij maakt het helemaal spannend!quote:
Lok niets uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom zit je slowchat uit te lokken?
Nouja, ik was dus zeven dagen vrij, heerlijk, alleen iedereen om mij heen moet gewoon werken, dus kan ik toch niet echt iets gaan doen, dus ga ik maar weer werken. Ga misschien van het weekend wel naar het strandquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is werken een leven hebben dan? Ga je werken nu het eindelijk super mooi weer is
First things first, had jij het gister niet over een geweldige OP die jij in elkaar zou draaien?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een sociaal experimentje.
Ik heb al antwoord gegeven. Als je een vraag stelt moet je wel op het antwoord wachten en niet tien keer vragen totdat het antwoord komt wanneer jij tijd hebt het te horenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Had je trouwens als een antwoord gegeven op mijn Nexie vraag?
Strand... dat is nog eens een goed idee!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik was dus zeven dagen vrij, heerlijk, alleen iedereen om mij heen moet gewoon werken, dus kan ik toch niet echt iets gaan doen, dus ga ik maar weer werken. Ga misschien van het weekend wel naar het strand.
Thnx, graag gedaanquote:
Dat is echt klote ja, wel vrij zijn, maar vervolgens in je up thuis hangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik was dus zeven dagen vrij, heerlijk, alleen iedereen om mij heen moet gewoon werken, dus kan ik toch niet echt iets gaan doen, dus ga ik maar weer werken. Ga misschien van het weekend wel naar het strand.
Is het strand nu ook een goed jachtterrein voor singles? Of is het vooral een beetje zien en gezien worden? Aangezien de meeste mensen met een groepje naar het strand gaan en dan is het wat lastiger om mensen aan te spreken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is echt klote ja, wel vrij zijn, maar vervolgens in je up thuis hangen.
Strand
Jij laat er ook geen gras over groeien he, laat die jongen toch.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
First things first, had jij het gister niet over een geweldige OP die jij in elkaar zou draaien?
Heb je die al af?
Strand is inderdaad moeilijk denk ik, nooit echt geprobeerd eigenlijk. Of je moet op groepjes dames afgaan samen met een aantal vrienden, dan is het wat makkelijker. Tenzij er ruzie is om wie wie krijgt natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Is het strand nu ook een goed jachtterrein voor singles? Of is het vooral een beetje zien en gezien worden? Aangezien de meeste mensen met een groepje naar het strand gaan en dan is het wat lastiger om mensen aan te spreken.
Ja een date is dan wel weer super. Zeer goed plan!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:42 schreef Tegan het volgende:
Een strand-date is perfect. Kun je elkaar alvast semi-naakt bewonderen, en in het water op elkaar springen, elkaar zien liggen slapen, hoe het is om naast diegene wakker te worden ondervinden, elkaar insmeren, ideaal.
Dat misschien wel. Maar is het ook de ideale plek om nieuwe mensen te ontmoeten? Zoals Elegy al zei, veel groepjes. En in je uppie op het stand liggen komt nou ook niet je van het overquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:42 schreef Tegan het volgende:
Een strand-date is perfect. Kun je elkaar alvast semi-naakt bewonderen, en in het water op elkaar springen, elkaar zien liggen slapen, hoe het is om naast diegene wakker te worden ondervinden, elkaar insmeren, ideaal.
Je vergeet sportvereniging en werk. Je bent tenslotte de meeste tijd van je leven op je werk. Triest eigenlijk als je er een beetje over nadenkt...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat misschien wel. Maar is het ook de ideale plek om nieuwe mensen te ontmoeten? Zoals Elegy al zei, veel groepjes. En in je uppie op het stand liggen komt nou ook niet je van het over
Maar dat zal ook wel heel erg aan de persoon liggen.
Ik denk dat school of kroeg vooralsnog de beste plek zijn
Nee, het strand is slechts terrein om je frustraties te vergroten. Wel kijken, niet aankomen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Is het strand nu ook een goed jachtterrein voor singles? Of is het vooral een beetje zien en gezien worden? Aangezien de meeste mensen met een groepje naar het strand gaan en dan is het wat lastiger om mensen aan te spreken.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, het strand is slechts terrein om je frustraties te vergroten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |