Wat had je in gedachten?quote:
Ik kan me daar echt niet druk om maken. Ik zeg soms ook lompe dingen op Msn, maar zolang je alleen met mensen praat met een beetje intelligentie is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef heksehiel het volgende:
Ok, ik gooi er ff een 'wat-vind-je-dr-van' vraag in:
Mannen/jongens/kerels die "hihi" typen op MSN?
Om zelf te beginnen: turn off!
Hehe en haha zeg ik wel vaker maar hihi, nee sorryquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef heksehiel het volgende:
Ok, ik gooi er ff een 'wat-vind-je-dr-van' vraag in:
Mannen/jongens/kerels die "hihi" typen op MSN?
Om zelf te beginnen: turn off!
Dat doe ik natuurlijk om een opmerking extra kracht bij te zetten. Op msn heb ik daar een lieve smiley voor incl. homo-handje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten?
[..]
Ik kan me daar echt niet druk om maken. Ik zeg soms ook lompe dingen op Msn, maar zolang je alleen met mensen praat met een beetje intelligentie is er niets aan de hand.
Jij hebt gewoon nog nooit lekker gegetenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:24 schreef Tegan het volgende:
Ik kan imho goed koken maar seks > eten hoor!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "hehe", mag dat dan weer wel?
Nou, jij in mijn keuken terwijl je allemaal lekkere dingen voor me bereidtquote:
Dat vond ik te lang. En deze is pakkenderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:24 schreef Ludootje het volgende:
Ik had eigenlijk als TT "Hey, hey, good lookin', whatcha got cookin'?" willen zien [ afbeelding ]
Thanks maar wtf doe jij hier eigenlijk nogquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Afmelden is voor mietjes.
Maar wel gefeli
Inderdaad, goed gedaan Elegyquote:
't Is inderdaad weer eens tijd voor een boude stelling.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het topic verder niet echt loopt
Volgens mij ben jij aan de beurt danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Is inderdaad weer eens tijd voor een boude stelling.
Ehm... poeh zeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij aan de beurt dan
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:59 schreef Ludootje het volgende:
Bleh, laat ook maar
Maar het niet roken gaat me goed af zo ver... Nog geen enkele behoefte aan een sigaret gehad vandaag!
Aan het neuken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:28 schreef heksehiel het volgende:
Waar zijn Kwaak, Abbadon, Kasta, Niki-M, MLI en die anderen eigenlijk gebleven?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:08 schreef Ludootje het volgende:
Niki heeft geloof ik een heel leuke date waar het goed mee klikt en die ze vaak ziet, dus dat zou haar afwezigheid kunnen verklaren. Dat, of hij is een bijlmoordenaar en het is nu te laat
Is werken een leven hebben dan? Ga je werken nu het eindelijk super mooi weer isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:
Ik was zeven hele dagen vrij, belt mijn werk me op, en nu ga ik maar weer twee dagen werken, aangezien ik toch geen leven heb.
Had je trouwens als een antwoord gegeven op mijn Nexie vraag?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:
Ik was zeven hele dagen vrij, belt mijn werk me op, en nu ga ik maar weer twee dagen werken, aangezien ik toch geen leven heb.
Of ze een PM van hem had gekregen? Volgens mij was het antwoord 'nee'.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Had je trouwens als een antwoord gegeven op mijn Nexie vraag?
Ik ben bezig met een sociaal experimentje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Thanks maar wtf doe jij hier eigenlijk nog?
Waarom zit je slowchat uit te lokken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Of ze een PM van hem had gekregen? Volgens mij was het antwoord 'nee'.
Jij maakt het helemaal spannend!quote:
Lok niets uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom zit je slowchat uit te lokken?
Nouja, ik was dus zeven dagen vrij, heerlijk, alleen iedereen om mij heen moet gewoon werken, dus kan ik toch niet echt iets gaan doen, dus ga ik maar weer werken. Ga misschien van het weekend wel naar het strandquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is werken een leven hebben dan? Ga je werken nu het eindelijk super mooi weer is
First things first, had jij het gister niet over een geweldige OP die jij in elkaar zou draaien?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een sociaal experimentje.
Ik heb al antwoord gegeven. Als je een vraag stelt moet je wel op het antwoord wachten en niet tien keer vragen totdat het antwoord komt wanneer jij tijd hebt het te horenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Had je trouwens als een antwoord gegeven op mijn Nexie vraag?
Strand... dat is nog eens een goed idee!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik was dus zeven dagen vrij, heerlijk, alleen iedereen om mij heen moet gewoon werken, dus kan ik toch niet echt iets gaan doen, dus ga ik maar weer werken. Ga misschien van het weekend wel naar het strand.
Thnx, graag gedaanquote:
Dat is echt klote ja, wel vrij zijn, maar vervolgens in je up thuis hangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik was dus zeven dagen vrij, heerlijk, alleen iedereen om mij heen moet gewoon werken, dus kan ik toch niet echt iets gaan doen, dus ga ik maar weer werken. Ga misschien van het weekend wel naar het strand.
Is het strand nu ook een goed jachtterrein voor singles? Of is het vooral een beetje zien en gezien worden? Aangezien de meeste mensen met een groepje naar het strand gaan en dan is het wat lastiger om mensen aan te spreken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is echt klote ja, wel vrij zijn, maar vervolgens in je up thuis hangen.
Strand
Jij laat er ook geen gras over groeien he, laat die jongen toch.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
First things first, had jij het gister niet over een geweldige OP die jij in elkaar zou draaien?
Heb je die al af?
Strand is inderdaad moeilijk denk ik, nooit echt geprobeerd eigenlijk. Of je moet op groepjes dames afgaan samen met een aantal vrienden, dan is het wat makkelijker. Tenzij er ruzie is om wie wie krijgt natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Is het strand nu ook een goed jachtterrein voor singles? Of is het vooral een beetje zien en gezien worden? Aangezien de meeste mensen met een groepje naar het strand gaan en dan is het wat lastiger om mensen aan te spreken.
Ja een date is dan wel weer super. Zeer goed plan!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:42 schreef Tegan het volgende:
Een strand-date is perfect. Kun je elkaar alvast semi-naakt bewonderen, en in het water op elkaar springen, elkaar zien liggen slapen, hoe het is om naast diegene wakker te worden ondervinden, elkaar insmeren, ideaal.
Dat misschien wel. Maar is het ook de ideale plek om nieuwe mensen te ontmoeten? Zoals Elegy al zei, veel groepjes. En in je uppie op het stand liggen komt nou ook niet je van het overquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:42 schreef Tegan het volgende:
Een strand-date is perfect. Kun je elkaar alvast semi-naakt bewonderen, en in het water op elkaar springen, elkaar zien liggen slapen, hoe het is om naast diegene wakker te worden ondervinden, elkaar insmeren, ideaal.
Je vergeet sportvereniging en werk. Je bent tenslotte de meeste tijd van je leven op je werk. Triest eigenlijk als je er een beetje over nadenkt...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat misschien wel. Maar is het ook de ideale plek om nieuwe mensen te ontmoeten? Zoals Elegy al zei, veel groepjes. En in je uppie op het stand liggen komt nou ook niet je van het over
Maar dat zal ook wel heel erg aan de persoon liggen.
Ik denk dat school of kroeg vooralsnog de beste plek zijn
Nee, het strand is slechts terrein om je frustraties te vergroten. Wel kijken, niet aankomen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Is het strand nu ook een goed jachtterrein voor singles? Of is het vooral een beetje zien en gezien worden? Aangezien de meeste mensen met een groepje naar het strand gaan en dan is het wat lastiger om mensen aan te spreken.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, het strand is slechts terrein om je frustraties te vergroten.
hiehie dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe en haha zeg ik wel vaker maar hihi, nee sorry
Daten op werk, klinkt heel leuk, en ik weet dat het merendeel van de relaties op het werk ontstaat, maar toch lijkt me dat echt niets. Alleen in het begin is het lekker spannend, maar verder. Ik moet toch ook kunnen werken zonder dat mijn partner alles al weet, dan heb je helemaal niets meer te vertellen als oud getrouwd koppel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je vergeet sportvereniging en werk. Je bent tenslotte de meeste tijd van je leven op je werk. Triest eigenlijk als je er een beetje over nadenkt...
Maar daten op het werk is zwaar irritant. Genoeg stof voor geroddel onder collega's en als het niet goed loopt, word je nog continu met hem/haar geconfronteerd!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je vergeet sportvereniging en werk. Je bent tenslotte de meeste tijd van je leven op je werk. Triest eigenlijk als je er een beetje over nadenkt...
We hebben hier geen strand in het oosten, dus niet veel ervaring mee. Maar kan niet ontkennen dat ik wel eens op het stand heb gelegen en dacht "jummie" maar daar blijft het dan ook bij. Maar goed dat kan in de kroeg net zo goed. De hele avond flirten met iemand (lees: oogcontact hebben) maar uiteindelijk allebei niet de moed hebben om op elkaar af te stappen.quote:
Nee ik hoe het wel bij hehe en hahaquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar daten op het werk is zwaar irritant. Genoeg stof voor geroddel onder collega's en als het niet goed loopt, word je nog continu met hem/haar geconfronteerd!
Daarom lijkt het mij dus ook niks. Mocht ik ooit een relatie binnen mijn werkomgeving krijgen zal 1 van de 2 toch echt naar een bedrijf moeten gaan. Lijkt me echt 10x niks...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daten op werk, klinkt heel leuk, en ik weet dat het merendeel van de relaties op het werk ontstaat, maar toch lijkt me dat echt niets. Alleen in het begin is het lekker spannend, maar verder. Ik moet toch ook kunnen werken zonder dat mijn partner alles al weet, dan heb je helemaal niets meer te vertellen als oud getrouwd koppel.
Haha, vroegah..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:47 schreef Tegan het volgende:
Nee het strand is geen goede ontmoetingsplek, wel een goede date-plek. Of je moet met een paar meiden zijn en sjansen met een groepje jongens dat 'toevallig' voor jullie ligt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
We hebben hier geen strand in het oosten, dus niet veel ervaring mee. Maar kan niet ontkennen dat ik wel eens op het stand heb gelegen en dacht "jummie" maar daar blijft het dan ook bij. Maar goed dat kan in de kroeg net zo goed. De hele avond flirten met iemand (lees: oogcontact hebben) maar uiteindelijk allebei niet de moed hebben om op elkaar af te stappen.
Nee, zeg ik irl ook niet hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee ook verboden. Je zegt IRL toch ook geen hiehie mag ik hopen voor je
Dat is inderdaad minder zeg. Gelukkig hebben we hier in almere strandjes zat. Zo uit mijn hoofd een stuk of 5, weliswaar niet aan de echte zee maar toch goed toeven. We hebben alleen geen enkele strandtent maar daar is een coolbox natuurlijk voorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haha, vroegah..![]()
Maar idd, date plek is het zeker, drankje erbij, zon, lekker kletsen, moet goedkomen.
Alleen een beetje jammer dat het strand hier zo godvergeten ver vanaf ligt.
Vorig jaar besloot ik om half 2 's middags naar Zandvoort te gaan met de trein. Na veel te lang in een veel te hete trein gezeten te hebben, waren we er om half 5. Het was nog steeds bloedheet, en het waaide. Dus na een uur waren we zat van het in ons gezicht waaiende zand, zijn we ergens in een strandtentje wat gaan eten, en weer naar huis gegaan. Kortom, 6 uur in de trein gezeten voor 3 uurtjes strand.
Wel een heel leuke dag gehad verder, maar toch.
Waar maak je je zo druk om? Wat maakt het uit? Het maakt mij echt niet uit wat iemand zegt, het is gewoon de manier waarop mensen iets zeggen waar ik juist helemaal gek van kan worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee ook verboden. Je zegt IRL toch ook geen hiehie mag ik hopen voor je
Ey... ben je ongesteld ofzo?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb al antwoord gegeven. Als je een vraag stelt moet je wel op het antwoord wachten en niet tien keer vragen totdat het antwoord komt wanneer jij tijd hebt het te horen![]()
.
Dat is waar, alhoewel je hiehie eigenlijk alleen nichterig kan uitspreken omdat het gewoon niet lekker bekt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar maak je je zo druk om? Wat maakt het uit? Het maakt mij echt niet uit wat iemand zegt, het is gewoon de manier waarop mensen iets zeggen waar ik juist helemaal gek van kan worden.
Het is blijkbaar een afknapper als een man bepaalde woorden gebruikt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:03 schreef The-Hcs het volgende:
[..]
Dat is waar, alhoewel je hiehie eigenlijk alleen nichterig kan uitspreken omdat het gewoon niet lekker bekt.
Vraag me ineens ook af wat dit te maken heeft met Single zijn.
Maar dat zal de hitte zijn
Ey hamlap, da,s mijn tekst.quote:
Het was dus echt de hitte. Zo makkelijk ook..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een afknapper als een man bepaalde woorden gebruikt.
Vandaag is het zo warm. Morgen ook. Ik wacht totdat het gaat regenen. En op het moment dat ik mijn liquidootje-account op wil gevenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
First things first, had jij het gister niet over een geweldige OP die jij in elkaar zou draaien?
Heb je die al af?
Aambeiencreme, zwemmerseczeem , impotentie.... om maar enkele voorbeelden te noemenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een afknapper als een man bepaalde woorden gebruikt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aambeiencreme, zwemmerseczeem , impotentie.... om maar enkele voorbeelden te noemen
Keer getest bij m'n toenmalige nieuwe vriendin. Werkt inderdaad avenrechtsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aambeiencreme, zwemmerseczeem , impotentie.... om maar enkele voorbeelden te noemen
Wat??quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vandaag is het zo warm. Morgen ook. Ik wacht totdat het gaat regenen. En op het moment dat ik mijn liquidootje-account op wil geven
Eerlijk gezegt heb ik dat niet, als het er humoristisch uitkomt ben ik tevreden!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Wat is bij een vrouw een afknapper dan?
Ik heb hoofdpijn, verkeerde gat, wat issie klein.......quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Wat is bij een vrouw een afknapper dan?
Hoi. Neuken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:09 schreef Tegan het volgende:
Ik denk eraan om met mijn scharrel te breken, omdat hij de laatste tijd echt te weinig tijd voor me heeft (lijkt het).
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:
Psst, snel, Tegan gaat met d'r scharrel breken, grijp je kans!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:16 schreef Den_Haag het volgende:
Goede TT
Net weer ff 3 uur vergaderd. Over een uurtje weer eens weg uit Antwerpen.
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Of hij is de scharrel...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Psst, snel, Tegan gaat met d'r scharrel breken, grijp je kans!
Edit: Oh je zag het al![]()
Scharrel krijgt eerst nog wel de kans om de relatie te verbeteren hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:17 schreef Belsezar het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon niets meer van je laten horen. Breken is zo definitief gelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:09 schreef Tegan het volgende:
Ik denk eraan om met mijn scharrel te breken, omdat hij de laatste tijd echt te weinig tijd voor me heeft (lijkt het).
Oeh, dan mag ik ook vast.. Ik maak het vanavond ook uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Edit: Oh je zag het al![]()
Dan mag je nog niet postenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:21 schreef The-Hcs het volgende:
[..]
Oeh, dan mag ik ook vast.. Ik maak het vanavond ook uit![]()
*zucht*
Wel eerlijk dat je met ons deelt dat je dat wel eens hebt gehoordquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn, verkeerde gat, wat issie klein.......
Ik ben benieuwd hoe je dat gaat brengen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Scharrel krijgt eerst nog wel de kans om de relatie te verbeteren hoor.
Laat hem maar actie ondernemen iddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon niets meer van je laten horen. Breken is zo definitief gelijk.
Damn viel D_H zo tegan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Scharrel krijgt eerst nog wel de kans om de relatie te verbeteren hoor.
Scherpquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wel eerlijk dat je met ons deelt dat je dat wel eens hebt gehoord
Eigenlijk niet he, nah.. Ben even klaar met het vrouwlijke "vastheid"quote:
Story of my life...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wel eerlijk dat je met ons deelt dat je dat wel eens hebt gehoord
Alleen dan in RVSquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's ook wel zo. Als je een normaal (in elk geval vier pits) fornuis hebt kan je veel meer.
Ik wil later ook zo'n mooi Boretti fornuis
[ afbeelding ]
Maar dan wel in stylisch matzwart natuurlijk
Proof itquote:
Het klinkt idd ook een beetje of je hem liever als je vriendje zou zien...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je dat gaat brengen...
T: ik wil meer tijd en aandacht van je
S: maar je bent mijn scharrel, niet mijn vriendin
Ja, maar dan verandert er niets. Hij moet iig weten dat ik hem vaker wil zien, is toch ook leuker voor hem lijkt me dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon niets meer van je laten horen. Breken is zo definitief gelijk.
Elke keer als ik jou zie posten denk ik dat het D_H is... je bent toch geen kloon van hem, he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:24 schreef The-Hcs het volgende:
[..]
Eigenlijk niet he, nah.. Ben even klaar met het vrouwlijke "vastheid"
Vanaf morgen ben ik dan ook een vaste poster in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |