Meisje meisjesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
BlondOhnee ze heeft dr haar net geverfd, slank, 1.70 ofzo, bruin/groene ogen, goed verzorgd , meisje-meisje, ze is lief en grappig. Ze lijkt bijna op mij
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dammit, je maakt het me nu wel erg moeilijk.Ik zou wel willen denk alleen niet mijn baas dat tof zou vinden. Kunnen we dat niet invoeren zo eens per jaar banenruil, om het leuk te houden en je kennis te verbreden...
Nee, wel een keertje doorgebladerd en toen weggegooid. Maar nu denk ik er dus idd wel zo overquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, ik denk dat alle personen om een roker heen even grote kans hebben op longkanker of ander gespuis.
Ach joh, zeg gewoon tegen je baas dat het een uitwisselingsstudent is die een dagje wil meedraaien in een bedrijf. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dammit, je maakt het me nu wel erg moeilijk.Ik zou wel willen denk alleen niet mijn baas dat tof zou vinden. Kunnen we dat niet invoeren zo eens per jaar banenruil, om het leuk te houden en je kennis te verbreden...
Vraag me nu ook af wat precies een meisje meisje is .... mijn defintie van een meisje meisje kan anders liggen dan die van jouquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Guttegut, wat een enthousiasme! Ik ben zo trots op het niet meisje-meisje zijn
Wat moet ik met emo-gasten? Samen gezellig potje zitten janken onder het genot van kopje thee? Ach, oke...best gezellig!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, wel een keertje doorgebladerd en toen weggegooid. Maar nu denk ik er dus idd wel zo over
Oh, en zullen we collegaatje ruilen? Ik heb hier nog twee emo-gasten in de aanbieding, tegen elk aannemelijk (vrouwelijk) bod
Vertel jouw verhaal eens hoe je bent begonnen? En natuurlijk hoe het een impact heeft gehad op jouw sociale leven en met name je single bestaan.quote:
Meisje-meisje zijn is cool.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Guttegut, wat een enthousiasme! Ik ben zo trots op het niet meisje-meisje zijn
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vraag me nu ook af wat precies een meisje meisje is .... mijn defintie van een meisje meisje kan anders liggen dan die van jou
sorryquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ik heb je aanwezigheid nog wel verdedigd.
Begonnen door het eens te proberen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vertel jouw verhaal eens hoe je bent begonnen? En natuurlijk hoe het een impact heeft gehad op jouw sociale leven en met name je single bestaan.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
In mijn ogen is een meisje-meisje, een meisje (goh!) die alles tot in de puntjes verzorgd heeft op uiterlijk gebied en dat graag gedurende dag continu in de gaten houdt en bij werkt. Daarbij is het een meisje die niet houdt van vies worden, niet kan backpacken omdat al haar kleren/make-up niet in de rugzak passen en haar nagels kunnen scheuren als ze een tent zou open ritsen. Ze is sowieso in het bezit van een handtasje die vol zit met make-up/tampons/haarlak/spiegeltje/etc. Ze houdt niet van een robbertje vechten of andere aanverwante zaken die zorgen dat haar kleding kreukelt.
Beetje overdreven, maar je snapt 'm nu misschien wel!
Meisje meisje zijn is naar mijn idee dat je in veel dingen meisjesachtig/vrouwelijk bent.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
het meisje meisje zijn ...
is dat iets als gewoon meisje zijn dan ????
dat we ff allemaal de definitie goed neerleggen he
jah inderdaad,quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Begonnen door het eens te proberen.
Geen impact op mijn sociale leven, heb namelijk ook niet-rokende vrienden.
Geen invloed op mijn single-bestaan.
Dat gaat wel erg ver, maar meisje meisje is in mijn ogen wel erg verzorgd en zeer vrouwelijk ingesteld. Echt super vind ik dat...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
In mijn ogen is een meisje-meisje, een meisje (goh!) die alles tot in de puntjes verzorgd heeft op uiterlijk gebied en dat graag gedurende dag continu in de gaten houdt en bij werkt. Daarbij is het een meisje die niet houdt van vies worden, niet kan backpacken omdat al haar kleren/make-up niet in de rugzak passen en haar nagels kunnen scheuren als ze een tent zou open ritsen. Ze is sowieso in het bezit van een handtasje die vol zit met make-up/tampons/haarlak/spiegeltje/etc. Ze houdt niet van een robbertje vechten of andere aanverwante zaken die zorgen dat haar kleding kreukelt.
Kan je niet boeren? hoe werkt dat dan bij jou? Niet dat ik voorstander ben van luid boerende meisjes maar iedereen moet toch af en toe boeren?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meisje meisje zijn is naar mijn idee dat je in veel dingen meisjesachtig/vrouwelijk bent.
Maar het een hoeft het andere niet uit te sluiten, ik kan ook schelden met een vocabulaire waar je u tegen zegt, en met mannen slap ouwehoeren en drinken.
Alleen ik lust geen bier en kan niet boeren.
Ik heb in december een poging gedaan om te beginnen maar ik heb er de motivatie niet voor..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voordelen horen?
- beloningsmomentje
- het helpt je de tijd doorkomen als je zit te wachten op bus/trein/telefoontje
- het geeft je iets te doen als je in de kroeg ongemakkelijk staat te voelen omdat je vriendin even naar de wc is
- het staat natuurlijk ontzettend stoer![]()
- het schijnt dat onze overlevingskansen bij een mosterdgas-aanval iets groter zijn
't Moet inderdaad geen halve man zijn. Niets mis met een beetje vrouwelijkheidquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver, maar meisje meisje is in mijn ogen wel erg verzorgd en zeer vrouwelijk ingesteld. Echt super vind ik dat...
En dan word ik een meisje meisje genoemdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou, een oprisping, oke, maar een echte boer heb ik serieus nog nooit gelaten. Mijn zusje kan het gehele Wilhelmus boeren maar ik heb sinds ik baby-af ben echt nog nooit een "echte" boer gelaten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver, maar meisje meisje is in mijn ogen wel erg verzorgd en zeer vrouwelijk ingesteld. Echt super vind ik dat...
[..]
Kan je niet boeren? hoe werkt dat dan bij jou? Niet dat ik voorstander ben van luid boerende meisjes maar iedereen moet toch af en toe boeren?
Jij valt nog best wel mee hoor, PFquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En dan word ik een meisje meisje genoemd!
Klopt praktisch helemaal, ook al ben ik niet zo neurotisch op vies worden, dat valt wel mee. En vechten doe ik sowieso niet. Heb wel eens een jongen een tik verkocht omdat ie aan me zat ofzo, maar ik heb nog nooit écht iemand met een vuist geslagen oid.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok vreemd, maar je mist niet zoveel hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, een oprisping, oke, maar een echte boer heb ik serieus nog nooit gelaten. Mijn zusje kan het gehele Wilhelmus boeren maar ik heb sinds ik baby-af ben echt nog nooit een "echte" boer gelaten.
Ben er ook niet heel rouwig om, want heel vrouwelijk staat t natuurlijk niet.
* Belsezar ondersteunt die meningquote:
Lang leve de Belgische damesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:29 schreef DrMarten het volgende:
Het is idd lekker warm buiten, goed weer voor de dames om weer in leuke jurkjes de straat op te gaan
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En dan word ik een meisje meisje genoemd!
Mja dat bedoelde ik dus niet met een meisje meisjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Lekker hoor! Voor je werk daar? Of zit je op het terras mooie dames op je netvlies laten branden?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Lang leve de Belgische dames(groetjes vanuit Antwerpen
)
Ik ben er voor me werk maar ik ga straks wel ff op het terras zittenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker hoor! Voor je werk daar? Of zit je op het terras mooie dames op je netvlies laten branden?
quote:
wat versta je onder romantisch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja dat bedoelde ik dus niet met een meisje meisje
Gewoon een meisje dat zich vrouwlijk kleed, gedraagt , niet bang is voor romantische dingen en niet zich niet alleen maar voordoet als een stuk graniet / wonderwoman met supergirl outfit
De standaard dingen en voor de rest is het gewoon goed opletten wat de vrouw in kwestie zelf allemaal zegt / aangeeft omdat op een later tijdstip haar daar mee te kunnen verassen (natuurlijk wel als zij het enigsinds vergeten is). Maar het kunnen ook simpele dingen zijn, hoeft geen thasmahal elke keer te zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
wat versta je onder romantisch?
rode rozen, dineren bij kaarslicht
of voor de verandering iets anders
Je had wel ff je nagels toen mogen bijwerkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zie er misschien zo uit,
maar dat is maar de buitenkant.
Ik maak me amper op, tenzij ik er niet uitzie en dan ziet nog niemand het..
En ja ik heb een tasje met van alles, maar dat is meer omdat ik bijna nooit thuis slaap.
Idd, je hoeft echt niet doorlopend met een serenade onder het balkon te staan. Het zijn juist die kleine dingen om de ander een plezier te doen, iets lekkers koken, of in huis halen omdat hij daar zo van houdt, dat soort simpele dingen zijn net zo leuk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
De standaard dingen en voor de rest is het gewoon goed opletten wat de vrouw in kwestie zelf allemaal zegt / aangeeft omdat op een later tijdstip haar daar mee te kunnen verassen (natuurlijk wel als zij het enigsinds vergeten is). Maar het kunnen ook simpele dingen zijn, hoeft geen thasmahal elke keer te zijn
echt barbie ook niet specifiek hoor ....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:29 schreef Liquidootje het volgende:
Nou nou zeg. Een vrouw moet gewoon op zijn minst wat barbie in haar hebben.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik, maar dat telt niet echt
MILF ????quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef Elegy het volgende:
Meisje-meisjes zijn aandoenlijk. Ik heb liever vrouwelijke meisjes of meisjesachtige vrouwen. het beste van de twee generaties zeg maar. Of, om het even duidelijk te maken: De dochter met het niveau van de moeder, of de moeder met het enthousiasme/instelling van haar dochter.
Volgens deze definitie ben ik het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens best klein, en dat zorgt er volgens mij wel voor dat je lang schattig blijft.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef Elegy het volgende:
Meisje-meisjes zijn aandoenlijk. Ik heb liever vrouwelijke meisjes of meisjesachtige vrouwen. het beste van de twee generaties zeg maar. Of, om het even duidelijk te maken: De dochter met het niveau van de moeder, of de moeder met het enthousiasme/instelling van haar dochter.
* Belsezar is jaloers!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ben er voor me werk maar ik ga straks wel ff op het terras zitten
Dan komt natuurlijk de vraag... nee laat ik dat maar niet doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zie er misschien zo uit,
maar dat is maar de buitenkant.
Ik maak me amper op, tenzij ik er niet uitzie en dan ziet nog niemand het..
En ja ik heb een tasje met van alles, maar dat is meer omdat ik bijna nooit thuis slaap.
Ik denk dat de verassing ook wel zwaar meeweegt en het feit dat je laat zien dat je aan d'r denkt is eigenlijk het belangrijkste. En iets groots moet kunnen eens in de zoveel tijdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, je hoeft echt niet doorlopend met een serenade onder het balkon te staan. Het zijn juist die kleine dingen om de ander een plezier te doen, iets lekkers koken, of in huis halen omdat hij daar zo van houdt, dat soort simpele dingen zijn net zo leuk.
Dat is dan ook weer zo... Ik weet niet, het heeft gewoon iets schattigs, zo'n klein meisjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens best klein, en dat zorgt er volgens mij wel voor dat je lang schattig blijft.
Vroeger toen ik nóg kleiner was, zat ik daar heel erg mee, en zei mjn moeder altijd: Maakt niet uit, mannen houden van kleine vrouwtjes.
En ze heeft ook gelijk.
Klein is goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens best klein, en dat zorgt er volgens mij wel voor dat je lang schattig blijft.
Vroeger toen ik nóg kleiner was, zat ik daar heel erg mee, en zei mjn moeder altijd: Maakt niet uit, mannen houden van kleine vrouwtjes.
En ze heeft ook gelijk.
klopt inderdaadquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ze heeft ook gelijk.
weet niet, lange vrouwen kan ik nooit echt mooi vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klein is goedMaar goed ik kan ook lange vrouwen mooi vinden
Ik ben ongeveer 1.62 en zou zelf ook echt niet langer willen zijn. Het past bij me, en ik vind het meer voordelen hebben dan nadelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klein is goedMaar goed ik kan ook lange vrouwen mooi vinden
Dan vraag je toch gewoon even of die persoon de sigaretten voor je haalt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 1.62 en zou zelf ook echt niet langer willen zijn. Het past bij me, en ik vind het meer voordelen hebben dan nadelen.
Hoewel ik wel een keer in een kroeg heb gestaan waar de sigaretten-automaat heel hoog ging, en ik het geld er niet in kon doen. Toen moest ik iemand vragen om me even op te tillen.![]()
Ik ben inmiddels wel een ster in het klimmen in de schappen van de AH, zodat ik ook bij de bovenste rij kan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |