Haha wat een grappig begin van de ochtend. Ik wil erbij zijn als Feitosa het leest.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:11 schreef kaasplankje het volgende:
Zo!
Ik kom net terug van een avondje flink doorhalen in de kroeg en we hebben zoveel gezopen dat ik nu nog amper op mijn benen kan staan. als klap op de vuurpijl heeft mijn allerbeste maat me in vertrouwen een diep ontroerend verhaal vertelt. We hebben samen zitten janken en ik ben er nu nog helemaal emotioneel van. Net nog ff shoarma gehaald en nu ga ik slapen.
Welterusten.
En ik heb je aanwezigheid nog wel verdedigdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zat per ongeluk in het SC topic te posten en had pas uren later door dat het niet singles was![]()
Sommige mannen doen ook alles om in de gunst te vallen bij een vrouw...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:37 schreef Litpho het volgende:
En ik heb je aanwezigheid nog wel verdedigd.
Als jij ook maar eens half zo je best deed, zou je hier niet hoeven postenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mannen doen ook alles om in de gunst te vallen bij een vrouw...
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:14 schreef Belsezar het volgende:
Zo goede morgen allemaal. Ik wil helemaal niet werken met dit weer. En morgen zijn mijn 2 directe collegas ook nog eens vrij met 30 graden. Gelukkig hebben we airco op het werk...
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als jij ook maar eens half zo je best deed, zou je hier niet hoeven posten
Jep.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:16 schreef Liquidootje het volgende:
Die gast is toch getrouwd?
Dat is juist een reden om hard op zoek te gaan naar een vriendin voor erbij...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:16 schreef Liquidootje het volgende:
Die gast is toch getrouwd?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:30 schreef Logician het volgende:tenentikkertje
[ afbeelding ]
Wij gaan maar eens slaapjes doen hierfijne avond iedereen!
oh en morgen stoppen met roken
Nee, sorry. Maar je kan hier wel komen met een laptop als je wilt. Morgen toch zat plaats hier op kantoor. Heerlijk die airco, constant 22 graden is prima.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zelfs dat hebben we hier niet, ruilen?
Ik heb een motto wat stoppen betreft: ik stop met stoppen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Eens kijken hoe het gaat vandaag. Op dit moment hou ik 't wel redelijk vol
Oh ja, eventjes dames spotten in de pauze.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:29 schreef DrMarten het volgende:
Het is idd lekker warm buiten, goed weer voor de dames om weer in leuke jurkjes de straat op te gaan
Ja inderdaad, ik begin zo al als ik een sigaretje ga roken op het dakterras. Kan ik mooi over de straat uitkijkenquote:
DE afleidingsfactor nummer 1 in het verkeerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:29 schreef DrMarten het volgende:
Het is idd lekker warm buiten, goed weer voor de dames om weer in leuke jurkjes de straat op te gaan
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, sorry. Maar je kan hier wel komen met een laptop als je wilt. Morgen toch zat plaats hier op kantoor. Heerlijk die airco, constant 22 graden is prima.
[..]
Ik bleef netjes voor me uitkijken op de fiets hoor. Recht voor me uit op een metertje of 2 ongeveerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DE afleidingsfactor nummer 1 in het verkeer
met de auto gaat dat wat lastigerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik bleef netjes voor me uitkijken op de fiets hoor. Recht voor me uit op een metertje of 2 ongeveer
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:29 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:39 schreef Kluts het volgende:
Gaat nu ineens iedereen stoppen met roken ofzo?
Ikzelf heb het 3 maanden terug geprobeerd, maar ben er duidelijk nog niet echt aan toe om te stoppen.
Voor degenen die een poging wagen: Good luck!
Dank jequote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:39 schreef Kluts het volgende:
Gaat nu ineens iedereen stoppen met roken ofzo?
Ikzelf heb het 3 maanden terug geprobeerd, maar ben er duidelijk nog niet echt aan toe om te stoppen.
Voor degenen die een poging wagen: Good luck!
Niets proberen, gewoon doen en volhoudenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb volgens mij nog nooit een serieuze poging ondernomen, dus ik moet het van mezelf eens proberen
Ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niets proberen, gewoon doen en volhouden
ik heb zelf nooit een sigaret opgestoken,quote:
Mijn ervaring is dat je het niet moet proberen, maar doen. Ik heb nu 2 mislukte impulsieve stoppogingen achter de rug, en omdat ik nu weet hoe moeilijk t kan zijn, is de drempel om te stoppen nu 3 keer zo hoog.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb volgens mij nog nooit een serieuze poging ondernomen, dus ik moet het van mezelf eens proberen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je het niet moet proberen, maar doen. Ik heb nu 2 mislukte impulsieve stoppogingen achter de rug, en omdat ik nu weet hoe moeilijk t kan zijn, is de drempel om te stoppen nu 3 keer zo hoog.
Jammer maar goed succes met de warmte, helemaal morgen. Je heb toch wel een ventilator hoop ik?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop, dus dat gaat 'm niet worden. Maar bedankt voor het aanbod
Zelfs dat zit er niet in. Ik heb morgen wel een allerschattigste collega (ongetwijfeld in zomerse outfit) bij mij op de kamer zitten, dus zeker weten dat je niet wilt ruilen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jammer maar goed succes met de warmte, helemaal morgen. Je heb toch wel een ventilator hoop ik?
Ja precies. Ook al is de enige motivatie die ik echt kan bedenken bijvoorbeeld als ik zwanger wil raken oid, dan wil ik sowieso niet roken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik doe daarom ook niet aan impulsieve stoppogingen. Ben ooit een keer 11 maanden gestopt geweest. Was mijn eerste en laatste poging. Had daarvoor zo'n enorme motivatie en weet dat als ik dat gevoel niet heb, ik er niet eens aan hoef te beginnen. Dus wacht rustig tot het moment weer daar is...
Er ook zeker wel serieuze motivatie van mijn kant, hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je het niet moet proberen, maar doen. Ik heb nu 2 mislukte impulsieve stoppogingen achter de rug, en omdat ik nu weet hoe moeilijk t kan zijn, is de drempel om te stoppen nu 3 keer zo hoog.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja precies. Ook al is de enige motivatie die ik echt kan bedenken bijvoorbeeld als ik zwanger wil raken oid, dan wil ik sowieso niet roken.
Maar goed, stoppen met roken ben ik voorlopig niet van plan, net als zwanger worden, dus ik paf nog even door..
Verleiding word nu toch wel groter, geef eens een omschrijving van de collega in kwestiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zelfs dat zit er niet in. Ik heb morgen wel een allerschattigste collega (ongetwijfeld in zomerse outfit) bij mij op de kamer zitten, dus zeker weten dat je niet wilt ruilen?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
mja, verhaal ludootje klinkt bekend
ik ben hier de enige niet rokende ICT-er. De collegas zitten elke keer te klagen over nadelen van het roken.
noemen ook nooit een voordeel
Ok het enige voordeel wat ik kan bedenken is het vragen van een vuurtje aan een mooie dame.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
mja, verhaal ludootje klinkt bekend
ik ben hier de enige niet rokende ICT-er. De collegas zitten elke keer te klagen over nadelen van het roken.
noemen ook nooit een voordeel
Echt waar? Waar heb je dat gehoord?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voordelen horen?
- beloningsmomentje
- het helpt je de tijd doorkomen als je zit te wachten op bus/trein/telefoontje
- het geeft je iets te doen als je in de kroeg ongemakkelijk staat te voelen omdat je vriendin even naar de wc is
- het staat natuurlijk ontzettend stoer![]()
- het schijnt dat onze overlevingskansen bij een mosterdgas-aanval iets groter zijn
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Verleiding word nu toch wel groter, geef eens een omschrijving van de collega in kwestie
Ja, maar die eerste vier zitten allemaal tussen de oren. Het is aan jou om toe te staan dat die voordelen gelden. Zodra jij jezelf hebt wijsgemaakt dat het niets meer toevoegt, valt het wegquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voordelen horen?
- beloningsmomentje
- het helpt je de tijd doorkomen als je zit te wachten op bus/trein/telefoontje
- het geeft je iets te doen als je in de kroeg ongemakkelijk staat te voelen omdat je vriendin even naar de wc is
- het staat natuurlijk ontzettend stoer![]()
- het schijnt dat onze overlevingskansen bij een mosterdgas-aanval iets groter zijn
quote:
Jij hebt Allen Carr zeker gelezenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, maar die eerste vier zitten allemaal tussen de oren. Het is aan jou om toe te staan dat die voordelen gelden. Zodra jij jezelf hebt wijsgemaakt dat het niets meer toevoegt, valt het weg
Dammit, je maakt het me nu wel erg moeilijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
BlondOhnee ze heeft dr haar net geverfd, slank, 1.70 ofzo, bruin/groene ogen, goed verzorgd , meisje-meisje, ze is lief en grappig. Ze lijkt bijna op mij
Ja herkenbaar, ik denk dat alle personen om een roker heen even grote kans hebben op longkanker of ander gespuis.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb zelf nooit een sigaret opgestoken,
maar door heel dat meeroken in de kroegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |