abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:47:21 #176
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59813868
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:39 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nou, een oprisping, oke, maar een echte boer heb ik serieus nog nooit gelaten. Mijn zusje kan het gehele Wilhelmus boeren maar ik heb sinds ik baby-af ben echt nog nooit een "echte" boer gelaten.

Ben er ook niet heel rouwig om, want heel vrouwelijk staat t natuurlijk niet.
Ok vreemd, maar je mist niet zoveel hoor En nee het is niet echt lady-like om het zo maar te zeggen.
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:41 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Jij valt nog best wel mee hoor, PF
* Belsezar ondersteunt die mening
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59813925
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:29 schreef DrMarten het volgende:
Het is idd lekker warm buiten, goed weer voor de dames om weer in leuke jurkjes de straat op te gaan
Lang leve de Belgische dames (groetjes vanuit Antwerpen )
pi_59813984
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

En dan word ik een meisje meisje genoemd !
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:54:27 #179
101353 mrbox
Miep miep
pi_59814023
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:26 schreef heksehiel het volgende:

[..]

In mijn ogen is een meisje-meisje, een meisje (goh!) die alles tot in de puntjes verzorgd heeft op uiterlijk gebied en dat graag gedurende dag continu in de gaten houdt en bij werkt. Daarbij is het een meisje die niet houdt van vies worden, niet kan backpacken omdat al haar kleren/make-up niet in de rugzak passen en haar nagels kunnen scheuren als ze een tent zou open ritsen. Ze is sowieso in het bezit van een handtasje die vol zit met make-up/tampons/haarlak/spiegeltje/etc. Ze houdt niet van een robbertje vechten of andere aanverwante zaken die zorgen dat haar kleding kreukelt.

Beetje overdreven, maar je snapt 'm nu misschien wel!
Mja dat bedoelde ik dus niet met een meisje meisje
Gewoon een meisje dat zich vrouwlijk kleed, gedraagt , niet bang is voor romantische dingen en niet zich niet alleen maar voordoet als een stuk graniet / wonderwoman met supergirl outfit
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:59:10 #180
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59814119
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:50 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Lang leve de Belgische dames (groetjes vanuit Antwerpen )
Lekker hoor! Voor je werk daar? Of zit je op het terras mooie dames op je netvlies laten branden?
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_59814255
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:59 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Lekker hoor! Voor je werk daar? Of zit je op het terras mooie dames op je netvlies laten branden?
Ik ben er voor me werk maar ik ga straks wel ff op het terras zitten
pi_59814268
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:52 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ik zie er misschien zo uit,
maar dat is maar de buitenkant.
Ik maak me amper op, tenzij ik er niet uitzie en dan ziet nog niemand het..
En ja ik heb een tasje met van alles, maar dat is meer omdat ik bijna nooit thuis slaap.
pi_59814299
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:54 schreef mrbox het volgende:

[..]

Mja dat bedoelde ik dus niet met een meisje meisje
Gewoon een meisje dat zich vrouwlijk kleed, gedraagt , niet bang is voor romantische dingen en niet zich niet alleen maar voordoet als een stuk graniet / wonderwoman met supergirl outfit
wat versta je onder romantisch?
rode rozen, dineren bij kaarslicht
of voor de verandering iets anders
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:13:02 #184
101353 mrbox
Miep miep
pi_59814445
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

wat versta je onder romantisch?
rode rozen, dineren bij kaarslicht
of voor de verandering iets anders
De standaard dingen en voor de rest is het gewoon goed opletten wat de vrouw in kwestie zelf allemaal zegt / aangeeft omdat op een later tijdstip haar daar mee te kunnen verassen (natuurlijk wel als zij het enigsinds vergeten is). Maar het kunnen ook simpele dingen zijn, hoeft geen thasmahal elke keer te zijn
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_59814473
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

En ja ik heb een tasje met van alles, maar dat is meer omdat ik bijna nooit thuis slaap.
Je had wel ff je nagels toen mogen bijwerken
pi_59814587
Ja geen tijd geen tijd
En ik ben lui! Het zit er nog op ik zal het er maar snel afhalen dan..

Iemand naar Bloemendaal vandaag, bloemendaal meet? Ik ga met tien kerels en een vriendin! Haha, lekkere scheve verhouding weer..

Nog iets gebeurd verder? DH alles goed met jou ook?
pi_59814589
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef mrbox het volgende:

[..]

De standaard dingen en voor de rest is het gewoon goed opletten wat de vrouw in kwestie zelf allemaal zegt / aangeeft omdat op een later tijdstip haar daar mee te kunnen verassen (natuurlijk wel als zij het enigsinds vergeten is). Maar het kunnen ook simpele dingen zijn, hoeft geen thasmahal elke keer te zijn
Idd, je hoeft echt niet doorlopend met een serenade onder het balkon te staan. Het zijn juist die kleine dingen om de ander een plezier te doen, iets lekkers koken, of in huis halen omdat hij daar zo van houdt, dat soort simpele dingen zijn net zo leuk.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_59814679
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:29 schreef Liquidootje het volgende:
Nou nou zeg. Een vrouw moet gewoon op zijn minst wat barbie in haar hebben.
echt barbie ook niet specifiek hoor ....

voor mij gewoon een gezellige meid, die niet bang is om vies te worden,
niet roept van: o nee mijn nagels ....
gewoon een levensgenieter
lekker los.
Moet niet op een jongen lijken
dus niet het haar in model van een jongen ofzo.
Je moet wel kunnen zien van: hey het is ee nvrouw. en dan bedoel ik overal
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_59814875
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 02:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja ik, maar dat telt niet echt
Hoezo niet?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:31:34 #190
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59814912
Meisje-meisjes zijn aandoenlijk. Ik heb liever vrouwelijke meisjes of meisjesachtige vrouwen. het beste van de twee generaties zeg maar. Of, om het even duidelijk te maken: De dochter met het niveau van de moeder, of de moeder met het enthousiasme/instelling van haar dochter.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59814967
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef Elegy het volgende:
Meisje-meisjes zijn aandoenlijk. Ik heb liever vrouwelijke meisjes of meisjesachtige vrouwen. het beste van de twee generaties zeg maar. Of, om het even duidelijk te maken: De dochter met het niveau van de moeder, of de moeder met het enthousiasme/instelling van haar dochter.
MILF ????
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_59814978
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:26 schreef heksehiel het volgende:

[..]

In mijn ogen is een meisje-meisje, een meisje (goh!) die alles tot in de puntjes verzorgd heeft op uiterlijk gebied en dat graag gedurende dag continu in de gaten houdt en bij werkt. Daarbij is het een meisje die niet houdt van vies worden, niet kan backpacken omdat al haar kleren/make-up niet in de rugzak passen en haar nagels kunnen scheuren als ze een tent zou open ritsen. Ze is sowieso in het bezit van een handtasje die vol zit met make-up/tampons/haarlak/spiegeltje/etc. Ze houdt niet van een robbertje vechten of andere aanverwante zaken die zorgen dat haar kleding kreukelt.

Beetje overdreven, maar je snapt 'm nu misschien wel!
Volgens deze definitie ben ik het tegenovergestelde.
pi_59815001
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef Elegy het volgende:
Ik ben ook nog eens best klein, en dat zorgt er volgens mij wel voor dat je lang schattig blijft.
Vroeger toen ik nóg kleiner was, zat ik daar heel erg mee, en zei mjn moeder altijd: Maakt niet uit, mannen houden van kleine vrouwtjes.

En ze heeft ook gelijk.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:37:23 #194
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59815040
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:05 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ik ben er voor me werk maar ik ga straks wel ff op het terras zitten
* Belsezar is jaloers!
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dan komt natuurlijk de vraag... nee laat ik dat maar niet doen
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Idd, je hoeft echt niet doorlopend met een serenade onder het balkon te staan. Het zijn juist die kleine dingen om de ander een plezier te doen, iets lekkers koken, of in huis halen omdat hij daar zo van houdt, dat soort simpele dingen zijn net zo leuk.
Ik denk dat de verassing ook wel zwaar meeweegt en het feit dat je laat zien dat je aan d'r denkt is eigenlijk het belangrijkste. En iets groots moet kunnen eens in de zoveel tijd
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:37:29 #195
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59815045
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben ook nog eens best klein, en dat zorgt er volgens mij wel voor dat je lang schattig blijft.
Vroeger toen ik nóg kleiner was, zat ik daar heel erg mee, en zei mjn moeder altijd: Maakt niet uit, mannen houden van kleine vrouwtjes.

En ze heeft ook gelijk.
Dat is dan ook weer zo... Ik weet niet, het heeft gewoon iets schattigs, zo'n klein meisje
Voel ik me meer mannelijk of zo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:38:59 #196
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59815084
quote:

[..]

En ze heeft ook gelijk.
Klein is goed Maar goed ik kan ook lange vrouwen mooi vinden
pi_59815149
quote:

[..]

En ze heeft ook gelijk.
klopt inderdaad
ik was zo vrij om heel even in je fotos te spieken, en je uiterlijk is ongeveer mijn eis jah.
Leuk kopie, toch een vrouwlijke uitsraling enzo. Is ook type waar ik in de kroeg vaak naar kijk

Lange meiden doen het bij mij niet zo goed. dus vandaar.
Ik luister NL-Talig
pi_59815161
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:

[..]

weet niet, lange vrouwen kan ik nooit echt mooi vinden.
Sommige zijn wel leuk, maar mooi ...
Ik luister NL-Talig
pi_59815249
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik ben ongeveer 1.62 en zou zelf ook echt niet langer willen zijn. Het past bij me, en ik vind het meer voordelen hebben dan nadelen.

Hoewel ik wel een keer in een kroeg heb gestaan waar de sigaretten-automaat heel hoog ging, en ik het geld er niet in kon doen. Toen moest ik iemand vragen om me even op te tillen.

Ik ben inmiddels wel een ster in het klimmen in de schappen van de AH, zodat ik ook bij de bovenste rij kan!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:49:20 #200
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59815335
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben ongeveer 1.62 en zou zelf ook echt niet langer willen zijn. Het past bij me, en ik vind het meer voordelen hebben dan nadelen.

Hoewel ik wel een keer in een kroeg heb gestaan waar de sigaretten-automaat heel hoog ging, en ik het geld er niet in kon doen. Toen moest ik iemand vragen om me even op te tillen.

Ik ben inmiddels wel een ster in het klimmen in de schappen van de AH, zodat ik ook bij de bovenste rij kan!
Dan vraag je toch gewoon even of die persoon de sigaretten voor je haalt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')