SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ach, iemand bood me aan me op te tillen, dus tja.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan vraag je toch gewoon even of die persoon de sigaretten voor je haalt?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M ziet kluts al in de supermarkt de stellages inklimmen
zo iemand moet je toch gelijk helpen dan ...... ????Al moet ik zeggen dat ze bij de AH soms best hoog kunnen zijn... Ik met mijn bijna 1,90 kan soms moeilijk bij de hoogste schapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou jij een schattige dame liever optillen of het geld uit d'r hand pakken en het inde automaat gooien? Think about itquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan vraag je toch gewoon even of die persoon de sigaretten voor je haalt?
Op alle punten ben ik volledig met je eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:56 schreef Liquidootje het volgende:
Klein. Vrouwelijk compact. Prima.
Lang. Vrouwelijk lang met prachtige benen. Prima.
Uiteindelijk gaat het toch om het totaal beeldje. Punt. punt.
Ja hoor. zo eens naar buiten om van de zon en het belgische eten te genieten. begin wel een beetje rood te worden na al die zon van de afgelopen 2 dagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja geen tijd geen tijd
En ik ben lui! Het zit er nog op ik zal het er maar snel afhalen dan..
Iemand naar Bloemendaal vandaag, bloemendaal meet? Ik ga met tien kerels en een vriendin! Haha, lekkere scheve verhouding weer..
Nog iets gebeurd verder? DH alles goed met jou ook?
Dat vind ik ook geen probleemquote:
jah dat klopt, zelf ook bij de AH gewerkt. Had soms ook gewoon een krukje kratje nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ze bij de AH soms best hoog kunnen zijn... Ik met mijn bijna 1,90 kan soms moeilijk bij de hoogste schap
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M ziet kluts al in de supermarkt de stellages inklimmen
zo iemand moet je toch gelijk helpen dan ...... ????Tja, ik wil toch niet de hele winkel af moeten struinen elke keer omdat ik ergens niet bijkan. Ik klim ook wel eens voor bejaarden in het rek, als ze ergens niet bij kunnen ofzo, kleine moeite voor mij. Je moet die gezichten dan zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
jah dat kloptquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tja, ik wil toch niet de hele winkel af moeten struinen elke keer omdat ik ergens niet bijkan. Ik klim ook wel eens voor bejaarden in het rek, als ze ergens niet bij kunnen ofzo, kleine moeite voor mij. Je moet die gezichten dan zien!
Tnx, maar idd, ik heb niet zozeer die insteek oid.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:12 schreef mrbox het volgende:
Kluts je weet jezelf aardig te verkopen hoewel ik denk dat je het nieteens bewust doet.
daar had ik zelfs nog niet opgeletquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:12 schreef mrbox het volgende:
Kluts je weet jezelf aardig te verkopen hoewel ik denk dat je het nieteens bewust doet.
Volgens mij bedoelt hij dat hij je gewoon heel sympathiek en oprecht vindtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tnx, maar idd, ik heb niet zozeer die insteek oid.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef Elegy het volgende:
Meisje-meisjes zijn aandoenlijk. Ik heb liever vrouwelijke meisjes of meisjesachtige vrouwen. het beste van de twee generaties zeg maar. Of, om het even duidelijk te maken: De dochter met het niveau van de moeder, of de moeder met het enthousiasme/instelling van haar dochter.
Je gaat je toch geen anorexia op je hals halen he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:17 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ben klein en ik weeg met de week minder zo ongeveer
En ik krijg steeds op mijn kop dat ik meer moet eten...
Oke dan!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat hij je gewoon heel sympathiek en oprecht vindt
En wat voor type ben jij danquote:
nee hoor, ik WIL niet afvallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je gaat je toch geen anorexia op je hals halen he?
Gewoon ladingen brownies naar binnen werkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, ik WIL niet afvallen.
Ik kan gewoon niet fatsoenlijk eten..
Hoezo kan je niet fatsoenlijk eten? Geen zin of tijd?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, ik WIL niet afvallen.
Ik kan gewoon niet fatsoenlijk eten..
geen hongerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet fatsoenlijk eten? Geen zin of tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |