quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, ik WIL niet afvallen.
Ik kan gewoon niet fatsoenlijk eten koken..
Ik rook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mocht je roken, probeer dan te stoppen. Dat schijnt nogal te helpen
Ik heb dat ook eens gehad, toen naar zon reformwinkel gegaan met de vraag of ze iets hebben wat eetlust opwekt. Kreeg ik een flesje mee en dat moest 45 minuten voor ik wou eten innemen. 1 eetlepel, werkte fantastisch. En daarna als je lichaam het ritme weer te pakken heeft krijg je vanzelf weer honger.quote:
Niet zo laten afleiden maar gewoon lekker rustig in je eentje wat koken. Lekkere biefstuk met gebakken aardappeltjes en worteltjes bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:01 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen eetlust idd, mijn lijf is denk ik gewend geraakt aan weinig eten toen ik zo slecht in mijn vel zat en nu hoeft het niet meer.
als ik de hele dag niet eet, heb ik dat nauwelijks in de gaten, dat merk ik dan 'savonds pas als ik wat na lig te denken in bed... en niet omdat ik honger heb
Als de kindjes thuis zijjn, eet ik natuurlijk wel gewoon.
Mmm.. ik heb ook nog niet gegeten, maar krijg nu toch wel echt honger als ik dat zo lees!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet zo laten afleiden maar gewoon lekker rustig in je eentje wat koken. Lekkere biefstuk met gebakken aardappeltjes en worteltjes bijvoorbeeld
Zo herkenbaar dit. Laat je fantasie los op je voorraadkast zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mmm.. ik heb ook nog niet gegeten, maar krijg nu toch wel echt honger als ik dat zo lees!![]()
Ik heb alleen niks in huis.. (voorraadkast en koelkast propvol, maar niks waar ik zin in heb.)
Koken is leuk. Hoewel ik meestal niet de tijd ervoor neem want voor jezelf uitgebreid koken is net zoiets als helemaal opgedoft op zaterdagavond...op de bank gaan zitten in je eentje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mmm.. ik heb ook nog niet gegeten, maar krijg nu toch wel echt honger als ik dat zo lees!![]()
Ik heb alleen niks in huis.. (voorraadkast en koelkast propvol, maar niks waar ik zin in heb.)
Iets nieuws proberen is altijd goed jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:23 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik kook ook graag, pasta, zalm, aardappels, gewoon, vanalles eigenlijk, beetje proberen...
Maar voor mezelf alleen vind ik dat moeilijk.
Koken is leuk, nieuwe dingen uitproberen is ook leuk
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Iets nieuws proberen is altijd goed ja
En foei Ludootje, je moet wel een beetje goed eten hoor! Bovendien zijn die kant en klare maaltijd veel te duur!
Ik heb trouwens laatst nog het kookboek Eetlust gekocht, daar staan best leuke dingen in om eens te proberen. Maar dat ga ik natuurlijk niet voor mezelf doen... *zoekt naar Logi*
[ afbeelding ]
Idd, voor mezelf koken vind ik een stuk minder leuk, en dan maak ik vaak iets voor meerdere dagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Koken is leuk. Hoewel ik meestal niet de tijd ervoor neem want voor jezelf uitgebreid koken is net zoiets als helemaal opgedoft op zaterdagavond...op de bank gaan zitten in je eentje.
Maar ik wil wel een beetje goed eten, heb altijd wel groente/vlees/aardappelen of pasta en natuurlijk wel vers. Snacken doe ik bijna nooit want da tis te duur en daar moet ik te lang op wachten. En laten bezorgen heb ik ook nog niet gedaan, daar ben ik te paranoïde voor denk ik.
Asperges in roomboter met ham en eieren, of kipfilet met tuinkruiden, of eend à la orange, of verkenshaas met champignon roomsaus en haricots verts...
Jaloers? Moet ik dan ook een keer voor jou koken dan?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:24 schreef Ludootje het volgende:
* Ludootje kookt nooit...
Meestal wordt het een gezonde kant-en-klaarmaaltijd van de AH of stokbrood met brie oid
Ik moest meer lachen om dat boek eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jaloers? Moet ik dan ook een keer voor jou koken dan?
Da's wel zo leuk idd, voor meerdere mensen koken. Wat ook leuk is, is om met meerdere mensen te koken. De ene maakt de slade, de volgende het voorgerecht, de ander het hoofdgerecht etc. Maar dan moet je wel een beetje de ruimte hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, voor mezelf koken vind ik een stuk minder leuk, en dan maak ik vaak iets voor meerdere dagen.
Vorige week nog asperges gemaakt, heerlijk!![]()
Maar het blijft een stuk leuker om te koken voor meerdere mensen, dat doe ik dan ook regelmatig. Zometeen maar eens boodschappen doen voor het avondeten.
Ik probeer het wel eens, hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Iets nieuws proberen is altijd goed ja
En foei Ludootje, je moet wel een beetje goed eten hoor! Bovendien zijn die kant en klare maaltijd veel te duur!
Ik heb trouwens laatst nog het kookboek Eetlust gekocht, daar staan best leuke dingen in om eens te proberen. Maar dat ga ik natuurlijk niet voor mezelf doen... *zoekt naar Logi*
[ afbeelding ]
Zal ik dan eens een keer wat lekkers voor je klaarmaken? (eten dan hè!)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:31 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik moest meer lachen om dat boek eigenlijk
Maar als je wil, mag je wel een keer voor me koken
Ik vind het altijd leuk om meerdere dingen op tafel te zetten, allemaal van die kleine bakjes...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's wel zo leuk idd, voor meerdere mensen koken. Wat ook leuk is, is om met meerdere mensen te koken. De ene maakt de slade, de volgende het voorgerecht, de ander het hoofdgerecht etc. Maar dan moet je wel een beetje de ruimte hebben.
Meerdere dagen eten maken is ook wel eens handig, vooral met dingen als pasta, of rijstgerechten, die kan je makkelijk invriezen. Hoewel ik dan weer een klein vriesvakje heb da's dan weer jammer .
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zal ik dan eens een keer wat lekkers voor je klaarmaken? (eten dan hè!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |