Na de tegenvallers van de wedstrijden van Federer en Nadal mag dat ook wel.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:34 schreef Norrage het volgende:
oeh wat een wedstrijden allemaal.
Mij niet. Als Nadal pijn heeft, verbijt hij dat volgens mij en hij speelt eigenlijk altijd goed.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat lijkt me samen te gaan hč. Als je veel pijn hebt speel je niet goed..
Dan gaat hij zich meer focussen om snel klaar te zijn jaquote:Op maandag 30 juni 2008 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mj niet. Als Nadal pijn heeft, verbijt hij dat volgens mij en hij speelt eigenlijk altijd goed.
Ja, misschien gebeurde dat vandaag. Ik schrok wel toen het erop leek dat Nadal misschien zo geblesseerd dat hij moest opgeven.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan gaat hij zich meer focussen om snel klaar te zijn ja
ik nietquote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, misschien gebeurde dat vandaag. Ik schrok wel toen het erop leek dat Nadal misschien zo geblesseerd dat hij moest opgeven.
Maar je hebt wel een of andere supercomputer nodig of zo...Ook op mijn andere computer geprobeerd (die beter is) en alleen maar haperend...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zal wel meerdere malen voorbij zijn gekomen maar wat is www.wimbledon2008.nl een geweldige site. Alle wedstrijden live kunnen volgen en verder nog de mogelijkheid om de wedstrijd in zijn geheel terug te bekijken. En dat allemaal in goede kwaliteit.
Je moet voornamelijk je andere processen minimaliseren. Geen Slam Tracker helpt hier, geen andere zooi zoals MSN of zo helpt ook.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een of andere supercomputer nodig of zo...Ook op mijn andere computer geprobeerd (die beter is) en alleen maar haperend...
dat is wel ongeveer waar jaquote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een of andere supercomputer nodig of zo...Ook op mijn andere computer geprobeerd (die beter is) en alleen maar haperend...
Ik heb een normale computer en nog geen enkel probleem gehad.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Draait bij mij op een paar bufferprobleempjes na best goed. Neemt niet weg dat Silverlight best wel wat processorkracht vreet.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar komt sowieso een verrassend halve finalist uit.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:10 schreef Norrage het volgende:
please laat Cilic winnne...Schuttler in de kwart is al erg genoeg, niet die clement
Daar was er 1quote:Op maandag 30 juni 2008 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar blijven de ''come on'' kreten nou Murray
Op mijn tweedehands, vier jaar oude laptop gaat het zonder problemenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom dan? Is dat niet de enige manier waarop Federer het toernooi kan winnen, of ben ik nu te negatief..?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, misschien gebeurde dat vandaag. Ik schrok wel toen het erop leek dat Nadal misschien zo geblesseerd dat hij moest opgeven.
Dat is zeker niet de enige manier waarop Federer kan winnen hoor... Het zou het wel makkelijker maken. Maar hopen op een blessure van de tegenstander hoeft van mij niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom dan? Is dat niet de enige manier waarop Federer het toernooi kan winnen, of ben ik nu te negatief..?
Cilic is jonger maar loopt eigenlijk gewoon 1 jaar voor op Haase. Stijl en potentie komen aardig overeen.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:34 schreef XL het volgende:
Bij die Cilic heb ik altijd het gevoel gehad dat hij de lucky-versie van Haase is.... Dat Haase eigenlijk ongeveer hetzelfde kan, maar het minder kado krijgt..... Ik denk dat Haase dit beter had gekund
Vind vooral dat Safin wat meer fouten aan het maken is, Wawrinka's service-games gaan makkelijker.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:41 schreef T-Rigg het volgende:
Speelt Wawrinka ineens beter of loopt Safin te prutsen????
Ik zie dat Stan een breek voor staat in de derde set, ik kijk zelf naar Gasquet-Murray.
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:43 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Vind vooral dat Safin wat meer fouten aan het maken is, Wawrinka's service-games gaan makkelijker.
22.00 - 22.15 ongeveer.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef Fukjoeman het volgende:
Tot hoe laat wordt er eigenlijk gespeeld?
Nu heeft 'ie er weer 1.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:02 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
"Gasquet has no challenges remaining."
Typisch edels, challengen tot een duel dat je niet kan winnen.
Niet zo gek toch, hoort er nu eenmaal bij.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
Beetje matig als Murray een punt maakt en dat er gelijk een oorkaan van geluid volgt. Als Gasquet een geweldig punt maakt hoor je wat matig geklap.
Vind ze nog best enthousiast genoeg klappen voor Gasquet. Voor Murray zouden ze vooral wat korter kunnen klappen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
Beetje matig als Murray een punt maakt en dat er gelijk een orkaan van geluid volgt. Als Gasquet een geweldig punt maakt hoor je wat matig geklap.
Hij speelt in de UK en staat achter, lijkt me vrij normaal.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
Beetje matig als Murray een punt maakt en dat er gelijk een orkaan van geluid volgt. Als Gasquet een geweldig punt maakt hoor je wat matig geklap.
Tuurlijk, niet meer dan logisch, maar ik vind het nu echt té hoor. En Murray doet gezellig mee, best unfair naar Gasquet toe.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij speelt in de UK en staat achter, lijkt me vrij normaal.
Dat is inderdaad nog wel het allerergste.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:14 schreef TheArt het volgende:
En de BBC kan weer eens gigantisch lovend gaan doen
Idd, aapje dat hij is..quote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Prachtige bal. Mag Murray nog steeds niet, echter.
Murray staat scene's van de animal planet na te doen, weet niet of hij nou op de zeeleeuw special of de alfa gorilla doelt, alleen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet meer dan logisch, maar ik vind het nu echt té hoor. En Murray doet gezellig mee, best unfair naar Gasquet toe.
Let's hope so, wil dat lelijke gedoe niet twee sets langer meemaken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
Murray verliest doordat hij teveel energie kwijtraakt door het schreeuwen.
Op zich vind ik het heel normaal. Gasquet had eigenlijk allang moeten winnen, maar Murray heeft zich knap teruggevochten. Al komt het voor het grootste deel door de spanning bij Gasquet denk ik.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:30 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Sommige van die Engelsen echt. Murray behoud service en zij gaan tekeer alsof Engeland wel geplaatst was voor het EK...
Alsof het op Roland Garros niet andersom geweest was. Die fransen zijn minstens zo erg en die hebben nog veel meer spelers te supporteren ook. Laat die Engelsen een keer voor een Schot juichen...quote:Op maandag 30 juni 2008 21:30 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Sommige van die Engelsen echt. Murray behoud service en zij gaan tekeer alsof Engeland wel geplaatst was voor het EK...
*5-1 Safin.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Stan maakt zijn kansen niet af, dan houdt het op.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Wel gunstig dat Murray nog een keer breekt, lijkt me wel dat ze de vijfde set nog gaan spelen.
Dat denk ik ook ja en dat zou enorm jammer zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Krijg nu toch wel het gevoel dat hij de 5e set ook wel gaat pakken.
Andyquote:Op maandag 30 juni 2008 21:38 schreef XL het volgende:
Let's go Andy, let's go....
Let's go Andy, let's go....
![]()
![]()
Ik heb Roland Garros ook gezien en iedereen kan zien dat de Fransen meer fatsoen hebben dan die Engelsen. Juichen voor een mooi punt is prima. Meer juichen voor je eigen landgenoot ook. Maar dit is echt overdreven. Een unforced error van Gasquet in een servicegame van Murray is geen reden voor een kakofonie.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:33 schreef XL het volgende:
[..]
Alsof het op Roland Garros niet andersom geweest was. Die fransen zijn minstens zo erg en die hebben nog veel meer spelers te supporteren ook. Laat die Engelsen een keer voor een Schot juichen...
Ik vind het franse publiek irritanter dan dit. Bovendien kijken die Fransen ook nog wijventennis. Nee.... doe mij het Wimbledon publiek maarquote:Op maandag 30 juni 2008 21:40 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ik heb Roland Garros ook gezien en iedereen kan zien dat de Fransen meer fatsoen hebben dan die Engelsen. Juichen voor een mooi punt is prima. Meer juichen voor je eigen landgenoot ook. Maar dit is echt overdreven. Een unforced error van Gasquet in een servicegame van Murray is geen reden voor een kakofonie.
EDIT: nu boeen ze ook nog Gasquet als hij na een set even naar de WC gaat...![]()
Met de Jankovicen en Djokovicen van tegenwoordig moet je gewoon voor de wedstrijd pissen en je veters niet door de dokter laten strikken. Dit is mentaal pissen en dan kan het publiek je mentaal aanpakken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:42 schreef T-Rigg het volgende:
Dat geboo slaat echt nergens op. Wimbledon stond bekend om haar klasse, maar de Britten zijn onderhand zo wanhopig.....
Triest, echt triest.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
Gadverdamme, bij een dubbele fout een vuistje van Murray en groot gejuich vanuit het publiek!
Joh daar erger ik me ook dood aan, altijd bij unforced errors dat kut vuistje..quote:Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
Gadverdamme, bij een dubbele fout een vuistje van Murray en groot gejuich vanuit het publiek!
Je reageert op je eigen post.quote:
Nee, na vier sets even naar de toilet gaan is inderdaad grote onzin.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:45 schreef XL het volgende:
[..]
Met de Jankovicen en Djokovicen van tegenwoordig moet je gewoon voor de wedstrijd pissen en je veters niet door de dokter laten strikken. Dit is mentaal pissen en dan kan het publiek je mentaal aanpakken.
Maak er dan meteen een blik van. Dat kan er makkelijk in.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt tijd dat als hij aan serve is een ballenjongen/meisje alvast een bal in z'n muil gooit als hij een gewonnen punt viert.
Als je zelf tennist weet je dat je niet hoeft te pissen als je voor de wedstrijd geweest bent. Het is al moeilijk genoeg om tegen je zweet op te drinken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:51 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nee, na vier sets even naar de toilet gaan is inderdaad grote onzin.![]()
Engelsen moeten gewoon wat stijl hebben.
Heb je helemaal gelijk in. Zou in Nederland waarschijnlijk bijna hetzelfde zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:52 schreef XL het volgende:
Wij hebben het ook wel makkelijk he... publiek veroordelen. Martin heeft ons nooit nodig. Maar stel je voor dat Robin goed wordt, hij speelt in eigen land een belangrijke wedstrijd en hij is de mindere tennisser.... als je dan de tegenstander kan kraken als publiek... dan doe je dat! Niks chique sport, WINNEN!!!
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:45 schreef XL het volgende:
[..]
Met de Jankovicen en Djokovicen van tegenwoordig moet je gewoon voor de wedstrijd pissen en je veters niet door de dokter laten strikken. Dit is mentaal pissen en dan kan het publiek je mentaal aanpakken.
Heb je ooit een voetbalwedstrijd gespeeld van meer dan 3 uur?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
Ik heb 40 jaar gevoetbalsd en nooit tijdens een wedstrijd naar de WC geoeven
Gevoetbalsd? Heb je dan voeten gebalsemd ofzo?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
@halbzeit?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
Sorry, ik speel geen vijfsetters voor een vol publiek.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:54 schreef XL het volgende:
[..]
Als je zelf tennist weet je dat je niet hoeft te pissen als je voor de wedstrijd geweest bent. Het is al moeilijk genoeg om tegen je zweet op te drinken.
Flinke margret de canard geweest danquote:Op maandag 30 juni 2008 21:58 schreef TheGeneral het volgende:
Misschien nam hij wel een schijtpauze.
Laten we dat vooral zo houdenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:01 schreef TheGeneral het volgende:
Murray heeft trouwens nog nooit een QF gehaald op een Grand Slam..
Ik vraag me af wat het met Federer zou doen als hij in de finale van Nadal zou verliezen.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:05 schreef robbolo het volgende:
Tvp, en Federer gaat weer winnen! 5 setter tegen Nadal
En hij houd!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, Murray moet deze game breken, anders krijgen ze het vandaag niet af. Dat lijkt nu wel zeker.
Ze gaan er nog een keer op... Als Murray snel zijn game binnenhaalt dat gaat Gasquet ook nog eens denk ikquote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, Murray moet deze game breken, anders krijgen ze het vandaag niet af. Dat lijkt nu wel zeker.
Ja, maar als Gasquet dan gewoon z'n service houdt kunnen ze niet meer verder lijkt me.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:20 schreef XL het volgende:
[..]
Ze gaan er nog een keer op... Als Murray snel zijn game binnenhaalt dat gaat Gasquet ook nog eens denk ik
quote:
Ja hoor, om 21.20 uur.quote:
Mwah, gewoon een dag rust en de QF van Rafa wordt gegarandeerd als laatste geplaatst.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
Ik feliciteer Nadal alvast met zijn finaleplaats.
Aangezien de tegenstander van deze partij te moe is om hem te bestrijden, en zijn halve finalist Clement/Scheuttler is...
Dit is weer zo'n moment..quote:
1 dag gaat niet heel veel uitmaken hoor. En als laatste geplaats worden maakt niet zoveel uit aangezien je benen die dag toch niet echt rust krijgen.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, gewoon een dag rust en de QF van Rafa wordt gegarandeerd als laatste geplaatst.
Het is wederzijds. Ik hoop dat jij een grap maakt. Anders zou je er rekening mee houden dat ik denk dat de zon om 21.20 uur nog zo hoog staat.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n moment..
Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je een 'grap' maakt,
Maar het is totaal niet duidelijk. Aangezien je, uit andere posts van je, ook bloedserieus kan zijn op dit moment.
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is wederzijds. Ik hoop dat jij een grap maakt. Anders zou je er rekening mee houden dat ik denk dat de zon om 21.20 uur nog zo hoog staat.
Absoluut niet duidelijk inderdaad.
Finale zelfs.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:34 schreef Fukjoeman het volgende:
Nadal wandelt op deze manier ook zo de halve finales in btw
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Dat jij niet begrijpt dat dat niet serieus was
Haha..ladies dayquote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen geen tennis toch?
Nee, maar wel Dementievaquote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen geen tennis toch?
Centre court, start 13.00 uur:quote:
Dat was gisterenquote:
NOS hoef je eigenlijk niet naar te kijken. Die laten alleen het MP zien en heel af en toe een mooie rally.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef robbolo het volgende:
Zijn de herhalingen bij Sporza van een fatsoenlijke lengte? Erger me namelijk dood aan die korte samenvattingen van de NOS. Zal wel door de rechten komen, maar je mist zoveel als je geen tijd heb om de westrijden zelf te zien.
De meeste van ons mochten Murray hiervoor al niet hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:52 schreef Norrage het volgende:
jeetje al dat afknappen op murray, hij is gewoon een held. Gasquet is hier de laffe twat...Hij kan waanzinnig spelen maar doet het zelden
Ik vond het serieus nog meevallen! Van Nadal - Kiefer heb ik tenminste een 20-tal punten gezien bij de samenvatting....Van de rest uiteraard niet, maar er was wel 15 minuten aandacht! En er was zelfs nog een wimbledon special op zondag...quote:Op maandag 30 juni 2008 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NOS hoef je eigenlijk niet naar te kijken. Die laten alleen het MP zien en heel af en toe een mooie rally.
Om 0.00 op Net 5, om 0.20 op BBC2 straks ruime samenvattingen.
In de zondagavonduitzending van 18.00u dan zeker? Want in de gewone sportjournaals heb ik nog nooit 20 punten gezien van 1 partij, zelfs niet van een GS-finale.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond het serieus nog meevallen! Van Nadal - Kiefer heb ik tenminste een 20-tal punten gezien bij de samenvatting....Van de rest uiteraard niet, maar er was wel 15 minuten aandacht! En er was zelfs nog een wimbledon special op zondag...
Nog steeds triest, maar het valt me alles mee.
Wat interesseert het mij nou wat ze op Wimbledon doen op de dagen dat er geen tennis is. Voor mij part vieren ze carnaval met confetti, drinken ze bier uit plastic bekers en gooien dat op het gras. Als het de volgende dag weer schoon is moeten ze doen wat ze niet laten kunnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ladies day, is XL al langs geweest om te vertellen dat dat nergens op slaat?
Elena staat erg leuk op die foto.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:24 schreef qonmann het volgende:
Ladies day:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit was de top 5 geplaatst, alleen Elena overleefde !
Hup Elena, ze moet het kunnen redden vandaagquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:31 schreef Norrage het volgende:
als dan toch alle favorieten sneuvelen mogen de williams zusjes ook
Venus, die je net zit af te kraken, heeft wel 4 keer Wimbledon gewonnen....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Opvallend is niet per se goed. Vooral niet als ze om het minste gerinste "racisme" roepen. Als ze hun verlies niet gewoon eerlijk durfen toe te geven. Als ze meer bezig zijn met feestjes van Paris Hilton.
De Williams zusjes hebben veel bereikt maar "beste speelsters allertijden" bij lange na niet.
Waar zeg ik dat ze geen goeie speelster is?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Venus, die je net zit af te kraken, heeft wel 4 keer Wimbledon gewonnen....
..als je dan nog geen goeie speelster bent ....
leuke avatarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Petrova staat toch ook bekend als een chokester? Kan nog leuk worden in de laatste set met 2 meiden die choken 80-78 voorspel ik.
Yep en het was nu 5-1 zelfs ..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:00 schreef anon57 het volgende:
Dementieva, Stond ook al tegen Safina op RG een set en 5-2 voor
Het blijft wel vrouwentennis en Dementieva dus zal wel nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef Appeltjesmoes het volgende:
haha, Elena weer een break voor, ben benieuwd of ze het nu wel volhoud
3-0? Het staat 1-0 in de 3e set?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:14 schreef qonmann het volgende:
3-0 nu voor Elena met een zeer mooi laatste punt !!
(nu volhouden Elena )
Je loopt achter. Niet net5 kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
3-0? Het staat 1-0 in de 3e set?
Edit:
Nu *2-0.
Oh.. Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je loopt achter. Niet net5 kijken![]()
4-0 nu
jij kijkt op net5?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
3-0? Het staat 1-0 in de 3e set?
Edit:
Nu *2-0.
Ja snap het ook niet. Ze wilden de tie-break helemaal uitzenden, dat vond ik nog wel oké. Maar als ze daarna gewoon een game over hadden geslagen was het live geweest, maar dat deden ze nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oh.. Wat is dat nou weer voor onzin![]()
Thnx.
hoop dat ze wint ..maar zij lijkt het niet te willen..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt hilarisch die Dementieva..hoeveel kansen wil je krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |