Maar je hebt wel een of andere supercomputer nodig of zo...Ook op mijn andere computer geprobeerd (die beter is) en alleen maar haperend...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zal wel meerdere malen voorbij zijn gekomen maar wat is www.wimbledon2008.nl een geweldige site. Alle wedstrijden live kunnen volgen en verder nog de mogelijkheid om de wedstrijd in zijn geheel terug te bekijken. En dat allemaal in goede kwaliteit.
Je moet voornamelijk je andere processen minimaliseren. Geen Slam Tracker helpt hier, geen andere zooi zoals MSN of zo helpt ook.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een of andere supercomputer nodig of zo...Ook op mijn andere computer geprobeerd (die beter is) en alleen maar haperend...
dat is wel ongeveer waar jaquote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een of andere supercomputer nodig of zo...Ook op mijn andere computer geprobeerd (die beter is) en alleen maar haperend...
Ik heb een normale computer en nog geen enkel probleem gehad.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Draait bij mij op een paar bufferprobleempjes na best goed. Neemt niet weg dat Silverlight best wel wat processorkracht vreet.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar komt sowieso een verrassend halve finalist uit.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:10 schreef Norrage het volgende:
please laat Cilic winnne...Schuttler in de kwart is al erg genoeg, niet die clement
Daar was er 1quote:Op maandag 30 juni 2008 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar blijven de ''come on'' kreten nou Murray
Op mijn tweedehands, vier jaar oude laptop gaat het zonder problemenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom dan? Is dat niet de enige manier waarop Federer het toernooi kan winnen, of ben ik nu te negatief..?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, misschien gebeurde dat vandaag. Ik schrok wel toen het erop leek dat Nadal misschien zo geblesseerd dat hij moest opgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |