Tuurlijk, niet meer dan logisch, maar ik vind het nu echt té hoor. En Murray doet gezellig mee, best unfair naar Gasquet toe.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij speelt in de UK en staat achter, lijkt me vrij normaal.
Dat is inderdaad nog wel het allerergste.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:14 schreef TheArt het volgende:
En de BBC kan weer eens gigantisch lovend gaan doen
Idd, aapje dat hij is..quote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Prachtige bal. Mag Murray nog steeds niet, echter.
Murray staat scene's van de animal planet na te doen, weet niet of hij nou op de zeeleeuw special of de alfa gorilla doelt, alleen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet meer dan logisch, maar ik vind het nu echt té hoor. En Murray doet gezellig mee, best unfair naar Gasquet toe.
Let's hope so, wil dat lelijke gedoe niet twee sets langer meemaken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
Murray verliest doordat hij teveel energie kwijtraakt door het schreeuwen.
Op zich vind ik het heel normaal. Gasquet had eigenlijk allang moeten winnen, maar Murray heeft zich knap teruggevochten. Al komt het voor het grootste deel door de spanning bij Gasquet denk ik.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:30 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Sommige van die Engelsen echt. Murray behoud service en zij gaan tekeer alsof Engeland wel geplaatst was voor het EK...
Alsof het op Roland Garros niet andersom geweest was. Die fransen zijn minstens zo erg en die hebben nog veel meer spelers te supporteren ook. Laat die Engelsen een keer voor een Schot juichen...quote:Op maandag 30 juni 2008 21:30 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Sommige van die Engelsen echt. Murray behoud service en zij gaan tekeer alsof Engeland wel geplaatst was voor het EK...
*5-1 Safin.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Stan maakt zijn kansen niet af, dan houdt het op.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Wel gunstig dat Murray nog een keer breekt, lijkt me wel dat ze de vijfde set nog gaan spelen.
Dat denk ik ook ja en dat zou enorm jammer zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Krijg nu toch wel het gevoel dat hij de 5e set ook wel gaat pakken.
Andyquote:Op maandag 30 juni 2008 21:38 schreef XL het volgende:
Let's go Andy, let's go....
Let's go Andy, let's go....
![]()
![]()
Ik heb Roland Garros ook gezien en iedereen kan zien dat de Fransen meer fatsoen hebben dan die Engelsen. Juichen voor een mooi punt is prima. Meer juichen voor je eigen landgenoot ook. Maar dit is echt overdreven. Een unforced error van Gasquet in een servicegame van Murray is geen reden voor een kakofonie.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:33 schreef XL het volgende:
[..]
Alsof het op Roland Garros niet andersom geweest was. Die fransen zijn minstens zo erg en die hebben nog veel meer spelers te supporteren ook. Laat die Engelsen een keer voor een Schot juichen...
Ik vind het franse publiek irritanter dan dit. Bovendien kijken die Fransen ook nog wijventennis. Nee.... doe mij het Wimbledon publiek maarquote:Op maandag 30 juni 2008 21:40 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ik heb Roland Garros ook gezien en iedereen kan zien dat de Fransen meer fatsoen hebben dan die Engelsen. Juichen voor een mooi punt is prima. Meer juichen voor je eigen landgenoot ook. Maar dit is echt overdreven. Een unforced error van Gasquet in een servicegame van Murray is geen reden voor een kakofonie.
EDIT: nu boeen ze ook nog Gasquet als hij na een set even naar de WC gaat...![]()
Met de Jankovicen en Djokovicen van tegenwoordig moet je gewoon voor de wedstrijd pissen en je veters niet door de dokter laten strikken. Dit is mentaal pissen en dan kan het publiek je mentaal aanpakken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:42 schreef T-Rigg het volgende:
Dat geboo slaat echt nergens op. Wimbledon stond bekend om haar klasse, maar de Britten zijn onderhand zo wanhopig.....
Triest, echt triest.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
Gadverdamme, bij een dubbele fout een vuistje van Murray en groot gejuich vanuit het publiek!
Joh daar erger ik me ook dood aan, altijd bij unforced errors dat kut vuistje..quote:Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
Gadverdamme, bij een dubbele fout een vuistje van Murray en groot gejuich vanuit het publiek!
Je reageert op je eigen post.quote:
Nee, na vier sets even naar de toilet gaan is inderdaad grote onzin.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:45 schreef XL het volgende:
[..]
Met de Jankovicen en Djokovicen van tegenwoordig moet je gewoon voor de wedstrijd pissen en je veters niet door de dokter laten strikken. Dit is mentaal pissen en dan kan het publiek je mentaal aanpakken.
Maak er dan meteen een blik van. Dat kan er makkelijk in.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt tijd dat als hij aan serve is een ballenjongen/meisje alvast een bal in z'n muil gooit als hij een gewonnen punt viert.
Als je zelf tennist weet je dat je niet hoeft te pissen als je voor de wedstrijd geweest bent. Het is al moeilijk genoeg om tegen je zweet op te drinken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:51 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nee, na vier sets even naar de toilet gaan is inderdaad grote onzin.![]()
Engelsen moeten gewoon wat stijl hebben.
Heb je helemaal gelijk in. Zou in Nederland waarschijnlijk bijna hetzelfde zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:52 schreef XL het volgende:
Wij hebben het ook wel makkelijk he... publiek veroordelen. Martin heeft ons nooit nodig. Maar stel je voor dat Robin goed wordt, hij speelt in eigen land een belangrijke wedstrijd en hij is de mindere tennisser.... als je dan de tegenstander kan kraken als publiek... dan doe je dat! Niks chique sport, WINNEN!!!
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:45 schreef XL het volgende:
[..]
Met de Jankovicen en Djokovicen van tegenwoordig moet je gewoon voor de wedstrijd pissen en je veters niet door de dokter laten strikken. Dit is mentaal pissen en dan kan het publiek je mentaal aanpakken.
Heb je ooit een voetbalwedstrijd gespeeld van meer dan 3 uur?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
Ik heb 40 jaar gevoetbalsd en nooit tijdens een wedstrijd naar de WC geoeven
Gevoetbalsd? Heb je dan voeten gebalsemd ofzo?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
@halbzeit?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
Sorry, ik speel geen vijfsetters voor een vol publiek.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:54 schreef XL het volgende:
[..]
Als je zelf tennist weet je dat je niet hoeft te pissen als je voor de wedstrijd geweest bent. Het is al moeilijk genoeg om tegen je zweet op te drinken.
Flinke margret de canard geweest danquote:Op maandag 30 juni 2008 21:58 schreef TheGeneral het volgende:
Misschien nam hij wel een schijtpauze.
Laten we dat vooral zo houdenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:01 schreef TheGeneral het volgende:
Murray heeft trouwens nog nooit een QF gehaald op een Grand Slam..
Ik vraag me af wat het met Federer zou doen als hij in de finale van Nadal zou verliezen.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:05 schreef robbolo het volgende:
Tvp, en Federer gaat weer winnen! 5 setter tegen Nadal
En hij houd!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, Murray moet deze game breken, anders krijgen ze het vandaag niet af. Dat lijkt nu wel zeker.
Ze gaan er nog een keer op... Als Murray snel zijn game binnenhaalt dat gaat Gasquet ook nog eens denk ikquote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, Murray moet deze game breken, anders krijgen ze het vandaag niet af. Dat lijkt nu wel zeker.
Ja, maar als Gasquet dan gewoon z'n service houdt kunnen ze niet meer verder lijkt me.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:20 schreef XL het volgende:
[..]
Ze gaan er nog een keer op... Als Murray snel zijn game binnenhaalt dat gaat Gasquet ook nog eens denk ik
quote:
Ja hoor, om 21.20 uur.quote:
Mwah, gewoon een dag rust en de QF van Rafa wordt gegarandeerd als laatste geplaatst.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
Ik feliciteer Nadal alvast met zijn finaleplaats.
Aangezien de tegenstander van deze partij te moe is om hem te bestrijden, en zijn halve finalist Clement/Scheuttler is...
Dit is weer zo'n moment..quote:
1 dag gaat niet heel veel uitmaken hoor. En als laatste geplaats worden maakt niet zoveel uit aangezien je benen die dag toch niet echt rust krijgen.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, gewoon een dag rust en de QF van Rafa wordt gegarandeerd als laatste geplaatst.
Het is wederzijds. Ik hoop dat jij een grap maakt. Anders zou je er rekening mee houden dat ik denk dat de zon om 21.20 uur nog zo hoog staat.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n moment..
Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je een 'grap' maakt,
Maar het is totaal niet duidelijk. Aangezien je, uit andere posts van je, ook bloedserieus kan zijn op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |