Ik vraag me af wat het met Federer zou doen als hij in de finale van Nadal zou verliezen.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:05 schreef robbolo het volgende:
Tvp, en Federer gaat weer winnen! 5 setter tegen Nadal
En hij houd!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, Murray moet deze game breken, anders krijgen ze het vandaag niet af. Dat lijkt nu wel zeker.
Ze gaan er nog een keer op... Als Murray snel zijn game binnenhaalt dat gaat Gasquet ook nog eens denk ikquote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, Murray moet deze game breken, anders krijgen ze het vandaag niet af. Dat lijkt nu wel zeker.
Ja, maar als Gasquet dan gewoon z'n service houdt kunnen ze niet meer verder lijkt me.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:20 schreef XL het volgende:
[..]
Ze gaan er nog een keer op... Als Murray snel zijn game binnenhaalt dat gaat Gasquet ook nog eens denk ik
quote:
Ja hoor, om 21.20 uur.quote:
Mwah, gewoon een dag rust en de QF van Rafa wordt gegarandeerd als laatste geplaatst.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
Ik feliciteer Nadal alvast met zijn finaleplaats.
Aangezien de tegenstander van deze partij te moe is om hem te bestrijden, en zijn halve finalist Clement/Scheuttler is...
Dit is weer zo'n moment..quote:
1 dag gaat niet heel veel uitmaken hoor. En als laatste geplaats worden maakt niet zoveel uit aangezien je benen die dag toch niet echt rust krijgen.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, gewoon een dag rust en de QF van Rafa wordt gegarandeerd als laatste geplaatst.
Het is wederzijds. Ik hoop dat jij een grap maakt. Anders zou je er rekening mee houden dat ik denk dat de zon om 21.20 uur nog zo hoog staat.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n moment..
Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je een 'grap' maakt,
Maar het is totaal niet duidelijk. Aangezien je, uit andere posts van je, ook bloedserieus kan zijn op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |