Als je zelf tennist weet je dat je niet hoeft te pissen als je voor de wedstrijd geweest bent. Het is al moeilijk genoeg om tegen je zweet op te drinken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:51 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nee, na vier sets even naar de toilet gaan is inderdaad grote onzin.![]()
Engelsen moeten gewoon wat stijl hebben.
Heb je helemaal gelijk in. Zou in Nederland waarschijnlijk bijna hetzelfde zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:52 schreef XL het volgende:
Wij hebben het ook wel makkelijk he... publiek veroordelen. Martin heeft ons nooit nodig. Maar stel je voor dat Robin goed wordt, hij speelt in eigen land een belangrijke wedstrijd en hij is de mindere tennisser.... als je dan de tegenstander kan kraken als publiek... dan doe je dat! Niks chique sport, WINNEN!!!
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:45 schreef XL het volgende:
[..]
Met de Jankovicen en Djokovicen van tegenwoordig moet je gewoon voor de wedstrijd pissen en je veters niet door de dokter laten strikken. Dit is mentaal pissen en dan kan het publiek je mentaal aanpakken.
Heb je ooit een voetbalwedstrijd gespeeld van meer dan 3 uur?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
Ik heb 40 jaar gevoetbalsd en nooit tijdens een wedstrijd naar de WC geoeven
Gevoetbalsd? Heb je dan voeten gebalsemd ofzo?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
@halbzeit?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
Sorry, ik speel geen vijfsetters voor een vol publiek.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:54 schreef XL het volgende:
[..]
Als je zelf tennist weet je dat je niet hoeft te pissen als je voor de wedstrijd geweest bent. Het is al moeilijk genoeg om tegen je zweet op te drinken.
Flinke margret de canard geweest danquote:Op maandag 30 juni 2008 21:58 schreef TheGeneral het volgende:
Misschien nam hij wel een schijtpauze.
Laten we dat vooral zo houdenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:01 schreef TheGeneral het volgende:
Murray heeft trouwens nog nooit een QF gehaald op een Grand Slam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |