Tuurlijk, niet meer dan logisch, maar ik vind het nu echt té hoor. En Murray doet gezellig mee, best unfair naar Gasquet toe.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij speelt in de UK en staat achter, lijkt me vrij normaal.
Dat is inderdaad nog wel het allerergste.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:14 schreef TheArt het volgende:
En de BBC kan weer eens gigantisch lovend gaan doen
Idd, aapje dat hij is..quote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Prachtige bal. Mag Murray nog steeds niet, echter.
Murray staat scene's van de animal planet na te doen, weet niet of hij nou op de zeeleeuw special of de alfa gorilla doelt, alleen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet meer dan logisch, maar ik vind het nu echt té hoor. En Murray doet gezellig mee, best unfair naar Gasquet toe.
Let's hope so, wil dat lelijke gedoe niet twee sets langer meemaken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
Murray verliest doordat hij teveel energie kwijtraakt door het schreeuwen.
Op zich vind ik het heel normaal. Gasquet had eigenlijk allang moeten winnen, maar Murray heeft zich knap teruggevochten. Al komt het voor het grootste deel door de spanning bij Gasquet denk ik.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:30 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Sommige van die Engelsen echt. Murray behoud service en zij gaan tekeer alsof Engeland wel geplaatst was voor het EK...
Alsof het op Roland Garros niet andersom geweest was. Die fransen zijn minstens zo erg en die hebben nog veel meer spelers te supporteren ook. Laat die Engelsen een keer voor een Schot juichen...quote:Op maandag 30 juni 2008 21:30 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Sommige van die Engelsen echt. Murray behoud service en zij gaan tekeer alsof Engeland wel geplaatst was voor het EK...
*5-1 Safin.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Stan maakt zijn kansen niet af, dan houdt het op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |