Dat is zeker niet de enige manier waarop Federer kan winnen hoor... Het zou het wel makkelijker maken. Maar hopen op een blessure van de tegenstander hoeft van mij niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom dan? Is dat niet de enige manier waarop Federer het toernooi kan winnen, of ben ik nu te negatief..?
Cilic is jonger maar loopt eigenlijk gewoon 1 jaar voor op Haase. Stijl en potentie komen aardig overeen.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:34 schreef XL het volgende:
Bij die Cilic heb ik altijd het gevoel gehad dat hij de lucky-versie van Haase is.... Dat Haase eigenlijk ongeveer hetzelfde kan, maar het minder kado krijgt..... Ik denk dat Haase dit beter had gekund
Vind vooral dat Safin wat meer fouten aan het maken is, Wawrinka's service-games gaan makkelijker.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:41 schreef T-Rigg het volgende:
Speelt Wawrinka ineens beter of loopt Safin te prutsen????
Ik zie dat Stan een breek voor staat in de derde set, ik kijk zelf naar Gasquet-Murray.
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:43 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Vind vooral dat Safin wat meer fouten aan het maken is, Wawrinka's service-games gaan makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |