Na de tegenvallers van de wedstrijden van Federer en Nadal mag dat ook wel.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:34 schreef Norrage het volgende:
oeh wat een wedstrijden allemaal.
Mij niet. Als Nadal pijn heeft, verbijt hij dat volgens mij en hij speelt eigenlijk altijd goed.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat lijkt me samen te gaan hè. Als je veel pijn hebt speel je niet goed..
Dan gaat hij zich meer focussen om snel klaar te zijn jaquote:Op maandag 30 juni 2008 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mj niet. Als Nadal pijn heeft, verbijt hij dat volgens mij en hij speelt eigenlijk altijd goed.
Ja, misschien gebeurde dat vandaag. Ik schrok wel toen het erop leek dat Nadal misschien zo geblesseerd dat hij moest opgeven.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan gaat hij zich meer focussen om snel klaar te zijn ja
ik nietquote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, misschien gebeurde dat vandaag. Ik schrok wel toen het erop leek dat Nadal misschien zo geblesseerd dat hij moest opgeven.
Maar je hebt wel een of andere supercomputer nodig of zo...Ook op mijn andere computer geprobeerd (die beter is) en alleen maar haperend...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zal wel meerdere malen voorbij zijn gekomen maar wat is www.wimbledon2008.nl een geweldige site. Alle wedstrijden live kunnen volgen en verder nog de mogelijkheid om de wedstrijd in zijn geheel terug te bekijken. En dat allemaal in goede kwaliteit.
Je moet voornamelijk je andere processen minimaliseren. Geen Slam Tracker helpt hier, geen andere zooi zoals MSN of zo helpt ook.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een of andere supercomputer nodig of zo...Ook op mijn andere computer geprobeerd (die beter is) en alleen maar haperend...
dat is wel ongeveer waar jaquote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een of andere supercomputer nodig of zo...Ook op mijn andere computer geprobeerd (die beter is) en alleen maar haperend...
Ik heb een normale computer en nog geen enkel probleem gehad.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Draait bij mij op een paar bufferprobleempjes na best goed. Neemt niet weg dat Silverlight best wel wat processorkracht vreet.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar komt sowieso een verrassend halve finalist uit.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:10 schreef Norrage het volgende:
please laat Cilic winnne...Schuttler in de kwart is al erg genoeg, niet die clement
Daar was er 1quote:Op maandag 30 juni 2008 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar blijven de ''come on'' kreten nou Murray
Op mijn tweedehands, vier jaar oude laptop gaat het zonder problemenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom dan? Is dat niet de enige manier waarop Federer het toernooi kan winnen, of ben ik nu te negatief..?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, misschien gebeurde dat vandaag. Ik schrok wel toen het erop leek dat Nadal misschien zo geblesseerd dat hij moest opgeven.
Dat is zeker niet de enige manier waarop Federer kan winnen hoor... Het zou het wel makkelijker maken. Maar hopen op een blessure van de tegenstander hoeft van mij niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom dan? Is dat niet de enige manier waarop Federer het toernooi kan winnen, of ben ik nu te negatief..?
Cilic is jonger maar loopt eigenlijk gewoon 1 jaar voor op Haase. Stijl en potentie komen aardig overeen.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:34 schreef XL het volgende:
Bij die Cilic heb ik altijd het gevoel gehad dat hij de lucky-versie van Haase is.... Dat Haase eigenlijk ongeveer hetzelfde kan, maar het minder kado krijgt..... Ik denk dat Haase dit beter had gekund
Vind vooral dat Safin wat meer fouten aan het maken is, Wawrinka's service-games gaan makkelijker.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:41 schreef T-Rigg het volgende:
Speelt Wawrinka ineens beter of loopt Safin te prutsen????
Ik zie dat Stan een breek voor staat in de derde set, ik kijk zelf naar Gasquet-Murray.
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:43 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Vind vooral dat Safin wat meer fouten aan het maken is, Wawrinka's service-games gaan makkelijker.
22.00 - 22.15 ongeveer.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef Fukjoeman het volgende:
Tot hoe laat wordt er eigenlijk gespeeld?
Nu heeft 'ie er weer 1.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:02 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
"Gasquet has no challenges remaining."
Typisch edels, challengen tot een duel dat je niet kan winnen.
Niet zo gek toch, hoort er nu eenmaal bij.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
Beetje matig als Murray een punt maakt en dat er gelijk een oorkaan van geluid volgt. Als Gasquet een geweldig punt maakt hoor je wat matig geklap.
Vind ze nog best enthousiast genoeg klappen voor Gasquet. Voor Murray zouden ze vooral wat korter kunnen klappen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
Beetje matig als Murray een punt maakt en dat er gelijk een orkaan van geluid volgt. Als Gasquet een geweldig punt maakt hoor je wat matig geklap.
Hij speelt in de UK en staat achter, lijkt me vrij normaal.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
Beetje matig als Murray een punt maakt en dat er gelijk een orkaan van geluid volgt. Als Gasquet een geweldig punt maakt hoor je wat matig geklap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |