Haha..ladies dayquote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen geen tennis toch?
Nee, maar wel Dementievaquote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen geen tennis toch?
Centre court, start 13.00 uur:quote:
Dat was gisterenquote:
NOS hoef je eigenlijk niet naar te kijken. Die laten alleen het MP zien en heel af en toe een mooie rally.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef robbolo het volgende:
Zijn de herhalingen bij Sporza van een fatsoenlijke lengte? Erger me namelijk dood aan die korte samenvattingen van de NOS. Zal wel door de rechten komen, maar je mist zoveel als je geen tijd heb om de westrijden zelf te zien.
De meeste van ons mochten Murray hiervoor al niet hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:52 schreef Norrage het volgende:
jeetje al dat afknappen op murray, hij is gewoon een held. Gasquet is hier de laffe twat...Hij kan waanzinnig spelen maar doet het zelden
Ik vond het serieus nog meevallen! Van Nadal - Kiefer heb ik tenminste een 20-tal punten gezien bij de samenvatting....Van de rest uiteraard niet, maar er was wel 15 minuten aandacht! En er was zelfs nog een wimbledon special op zondag...quote:Op maandag 30 juni 2008 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NOS hoef je eigenlijk niet naar te kijken. Die laten alleen het MP zien en heel af en toe een mooie rally.
Om 0.00 op Net 5, om 0.20 op BBC2 straks ruime samenvattingen.
In de zondagavonduitzending van 18.00u dan zeker? Want in de gewone sportjournaals heb ik nog nooit 20 punten gezien van 1 partij, zelfs niet van een GS-finale.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond het serieus nog meevallen! Van Nadal - Kiefer heb ik tenminste een 20-tal punten gezien bij de samenvatting....Van de rest uiteraard niet, maar er was wel 15 minuten aandacht! En er was zelfs nog een wimbledon special op zondag...
Nog steeds triest, maar het valt me alles mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |