Hmmm... wie zou dat op z'n geweten hebben.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:13 schreef Stroekie het volgende:
Zo kunnen de mensen die nog niet in het bezit zijn van een flitsende outfit smiddags gaan scoren tijdens een roze getint shoptocht door de stad Eindhoven.
En we hebben een hoffotografe cq notulist voor het nageslacht nodig!quote:
Jij?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En we hebben een hoffotografe cq notulist voor het nageslacht nodig!
Ben je zo'n beest in bed?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet ik me gaan opdelen want wie wil er nu niet met mij in een hotel
Als jij komt wil ik er wel over nadenkenquote:
IK!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet ik me gaan opdelen want wie wil er nu niet met mij in een hotel
Jij weet jezelf toch ook altijd mateloos populair te maken hè?quote:
Dat dus. De kids zijn dat weekend bij mij, dus gaat deze dame niet op stap. Ik had het graag meegemaakt echter..quote:
Ik lees soms te snel. Maar het is een ik van: Ik wil heel graag de kamer met Stroek delen.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij weet jezelf toch ook altijd mateloos populair te maken hè?
Moet ik anders oppassen?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat dus. De kids zijn dat weekend bij mij, dus gaat deze dame niet op stap. Ik had het graag meegemaakt echter..
Heel veel plezier jullie, ik wil daarna alles horen hoor! nou ja, âlles....
Ga je d'r bevruchten!?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En we hebben een hoffotografe cq notulist voor het nageslacht nodig!
Ow dan kun je meteen die vlekken laten zien. Was ie trouwens van D&G want ik zag laatst een of ander blad met foto's erin van D&G met chloorvlekken...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hmmm... wie zou dat op z'n geweten hebben.
je kent mij toch?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Spam je anders even heel het topic vol, HIW?
Laat maar staan, we sturen wel de stretch Hummer.quote:
Uiteraard was die verfbroek van Dolce & Gabbana. Wie maken er anders zulke dure wansmaak?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:06 schreef hierissieweer het volgende:
Ow dan kun je meteen die vlekken laten zien. Was ie trouwens van D&G want ik zag laatst een of ander blad met foto's erin van D&G met chloorvlekken...
Jap, ik had ooit een klasgenoot die standaard in D&G liep (op een spw nog wel ja...quote:Op zondag 29 juni 2008 12:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uiteraard was die verfbroek van Dolce & Gabbana. Wie maken er anders zulke dure wansmaak?
Je kunt er natuurlijk voor kiezen om het vrijgezellenfeest daar te houden?quote:Op maandag 30 juni 2008 08:59 schreef Cazman het volgende:
Drama, ruzie ,rellen en FoK seks. Komt dat zien!! Veel plezier. Ik kan helaas niet (mmmm FoK seks) vanwege een vrijgezellenfeest.
En Vlarp weer op een boot met een roze speedo aan. Een groot feest.!!
die boot van Vlarp vaart op 03 augustus, lijkt me sterk dat ie 30 augustus er nog steeds op staatquote:Op maandag 30 juni 2008 08:59 schreef Cazman het volgende:
Drama, ruzie ,rellen en FoK seks. Komt dat zien!! Veel plezier. Ik kan helaas niet (mmmm FoK seks) vanwege een vrijgezellenfeest.
En Vlarp weer op een boot met een roze speedo aan. Een groot feest.!!
Rantsoeneren van het overlevingspakket en hij houdt 't wel vol. Ik hoop alleen niet dat ze maar 1 wc hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die boot van Vlarp vaart op 03 augustus, lijkt me sterk dat ie 30 augustus er nog steeds op staat
op de site van Friso staat dat het voor elke Ho Le Bi is en hun heterovrienden, kortom iedereen is welkomquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:08 schreef Loontjah het volgende:
seri!!
Is het echt voor lesbians. of ook voor openminded (100%bi) personen ?
wij zijn de H reeks uit ONZ, een van de langst lopende reeksen op fokquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:58 schreef Loontjah het volgende:
Nee dat snap ik, ik ken Pann feesten.
Maar jullie meet ....
Ja, je mag mee. Ook al kom je niet in het H topic, ook al ben je niet homo of wat dan ook. Gezelligheid is waar het om draait.quote:
Wat wil je horen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:12 schreef m3nster het volgende:
Wat is eigenlijk zo'n beetje de gemiddelde leeftijd op de The Fok!kers Gay And Lesbian Pride Weekend Meet ?
Oh, nou, die zijn er wel hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:33 schreef m3nster het volgende:
Wat wil ik horen?
Nou dat het allemaal hunks zijn van 18 jaarDe waarheid is alleen niet zo mooi, daarom vraag ik ut
:P:P
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Ow ik had nog geen TVP in dit topic.
Ik heb mijn kaartje vorige week gekocht, dus ik zal bij het drama aanwezig zijn.
nee? Moest dat dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je voor mij ook een kaartje gekocht?
Ook nietquote:
Het is nog niet zeker nee, maar dan heb ik alvast een kaartjequote:Op maandag 14 juli 2008 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook nietMoest dat ook dan?
Wist niet dat je kwam!
Ik heb hem net zelf maar besteldquote:Op maandag 14 juli 2008 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwam!
laten we binnenkort eens een inventarisatie houden voor de hotelslapers, want als er meerdere kamers nodig zijn valt er best een deal met het hotel te makenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb hem net zelf maar besteld
MisterO ik wil eventueel wel een kamer met je delen. (stroek heeft al iemand anders in bed uitgenodigd)
En ikke dan wil ook in je bedje slapenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwam!
volgens mij is er geen plaats in dat bedje en ligt daar al iemand anders, maar volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken voor een slaapplek en is er voor jou nog wel plek in de herbergquote:Op maandag 14 juli 2008 20:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
En ikke dan wil ook in je bedje slapen
Ook alleen maar omdat Nuno daar ligtquote:Op maandag 14 juli 2008 20:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
En ikke dan wil ook in je bedje slapen
Minder nichterige drankjesquote:Op maandag 14 juli 2008 21:47 schreef hierissieweer het volgende:
Ik verneem net dat er geen pisang ambon en blue curaçao, wordt geschonken. Wat moet ik dan drinken!?
nee dat is op 03 augustusquote:Op maandag 14 juli 2008 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Maar ff serieus, ik ben niet zo agenda gericht, maar is dit echt tegelijk met de gaypride in Amsterdam?
Cola vieux, das toch redelijk normaal? Pina colada is er wel of niet? Malibu?quote:
jij drinkt daar maar mooi breezersquote:Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Cola vieux, das toch redelijk normaal? Pina colada is er wel of niet? Malibu?
ik ben geen slet!quote:
Oke, ik zal me maar weer opofferen...quote:Op maandag 14 juli 2008 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we moeten allemaal compromissen sluiten om hoogstaand drama van de grond te krijgen
Ben je homo of zo?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Cola vieux, das toch redelijk normaal? Pina colada is er wel of niet? Malibu?
was jij zo lui dat je hem besteld hebt en niet even gewoon was gaan halen aan de kassa van Effenaar ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga aan het bier denk ik. Kaartje is gisteren besteld.
Rond de 25 jaar als ik zo een beetje tel. Paar ouwe en jonge uitschieters. Meeste zijn rond de hunkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:33 schreef m3nster het volgende:
Wat wil ik horen?
Nou dat het allemaal hunks zijn van 18 jaarDe waarheid is alleen niet zo mooi, daarom vraag ik ut
:P:P
tot die tijd blijf je een twinkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, dan heb ik nog zo'n 6 jaar om een hunk te worden.
Ik ben al ruim 4 jaar over datumquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, dan heb ik nog zo'n 6 jaar om een hunk te worden.
ow. dan moet ik ook snel beslissen zie ik...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:34 schreef maedel het volgende:
Ik ben nooit een hunk geweest
Maar ik heb wel twee kaartjes voor dat feest![]()
Ik kreeg van Kouros een mail dat het aan te raden was snel kaarten te kopen voor dat feest...
daarom moeten die dit keer dus met bussen vanuit elders aangevoerd wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Nou op Friso komen weinig jonge hunks hoor.
Misschien omdat ze nu kruisbestoven worden met pann dat dat kan schelen.
Kom jij ook cahir?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:38 schreef Raziger98 het volgende:
Iedereen is verplicht om te komen.
Nee hoor, iedereen is welkom, ook het Noorden.
eens moet de eerste keer zijn... En Sam gaat ook, dus die kan je mooi introduceren!quote:
Wat moet ik met alle 30+ers uit het H topic?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:19 schreef rodebes het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn... En Sam gaat ook, dus die kan je mooi introduceren!
sam, angel, pjo, erik, hiw, mistero, paul etc zijn allemaal geen 30+quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:22 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Wat moet ik met alle 30+ers uit het H topic?
Ik ben geen Zakje
ik ben de alpha en de omega...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:25 schreef Raziger98 het volgende:
Je hebt zakjesgate meegemaakt? Je lurkt best lang dan
.
goed moment om hem leren te kennenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog niet als een echte H homo :p.
duurt nog 200 posts... Kunnen we stroek ook niet aandoen, dit is zijn kindje. En ik moet nu onder de douche. Beloof je mij dat je aan mijn lekkere lijf onder de douche zal denken?quote:
Ben je gespierd dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:30 schreef rodebes het volgende:
[..]
duurt nog 200 posts... Kunnen we stroek ook niet aandoen, dit is zijn kindje. En ik moet nu onder de douche. Beloof je mij dat je aan mijn lekkere lijf onder de douche zal denken?
Wat dacht jij dan, ben min of meer een boer (met een abbo op de sportschoolquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:38 schreef Stroekie het volgende:
@Rodebes en kloontjes
baggeren en volspammen kan en mag ook elders op fok
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:41 schreef rodebes het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan, ben min of meer een boer (met een abbo op de sportschool
Sam? Ben jij dat?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:26 schreef rodebes het volgende:
[..]
Kwijl maar lekker mannetje! Ik ben echt verdomde lekker! LOL
Gewoon mooi in proportie. Niet echt bodybuilder-achtig, want dat is niet mooi. Vind ik dan.quote:
Ik kan iedereen zijn, doe je ogen maar dicht en denk er maar aanquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:35 schreef Nybella het volgende:
Je bent een 35 jarige man die niet zo gespierd is. En dan ben ik nog mild
.
okquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Kap aanders even met jullie slowchat, daar is [HOMO] voor.
Don't you touch my boyfriend!quote:
Ik mag dan wel aangeven dat ik die foto niet verspreid wil hebben hè?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor mijn camera
Volgens mij is dit het lijstje:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
kan er even een update van het lijstje met de deelnemers, zodat ik weet wie er allemaal voor mijn camera zullen verschijnen
Ik begreep namenlijk dat Zakje ook komt
Volgens mij vindt hij ons niet meer zo lief.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
HIW komt nu toch weer niet?
Uit het Lesbeautopic komen NanKing en Maedel ook.
wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij ons niet meer zo lief.
O dat valt me eigenlijk nog wel mee. Had meer verwachtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het lijstje:
Ang3l
Cairon
PJO
samjustme
Tha_erik
MisterO
TMM
Stroekie
Nuno
Zakje
Nanking
Maedel
ja doeg, details willen we!quote:
niets zo veranderlijk als jonge zoekende homo'squote:
Ow?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niets zo veranderlijk als jonge zoekende homo's
Denk nog maar eens terug aan die van feb 2007, die ging toch ook niet zonder slag of stoot
hoort er blijkbaar ook altrijd bijquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Ow?
Heule grote waffel, maar op het randje een heul klein hartje?
ik doelde op een videocamera, ben een film aan het maken voor schoolquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik mag dan wel aangeven dat ik die foto niet verspreid wil hebben hè?
Oh, da's tof!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doelde op een videocamera, ben een film aan het maken voor school
niet zeuren jij hoort er op 30 aug ook bij,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
Ik vind iedereen nog steeds lief, nou ja lief, dat is ook overdreven. Ik heb niets tegen iedereen. Maar volgens mij zijn er wel mensen die iets tegen mij hebben, dus tja.
Je gaat het toch niet voor jezelf bederven als een man of 2 iets tegen je hebben... zo kom je nergens...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
Ik vind iedereen nog steeds lief, nou ja lief, dat is ook overdreven. Ik heb niets tegen iedereen. Maar volgens mij zijn er wel mensen die iets tegen mij hebben, dus tja.
quote:
Ik bedoelde MisterO hoorquote:
Hij voelde zich wel aangesproken blijkbaarquote:
anders heeft TMM ook wel heel weinig drama voor het scenarioquote:Op zondag 27 juli 2008 20:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij voelde zich wel aangesproken blijkbaar
er worden tactieken uitgeprobeerd met het oog op 30 aug ?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Nou die weet wel een drama te creeren hoor
*denkt aan gisteravond*Jeumig,.
Je bedoelt HIW!quote:
maar zal HIJ het dan wel goedvinden dat jij op 30 aug naar Eindhoven komt ?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:11 schreef rodebes het volgende:
Ik ben de Alpha en de Omega, het begin en het einde, zegt God de Heer, die is en die was en die komt, de Almachtige.
Dat is wel ver rijden op de trekker...quote:Op maandag 28 juli 2008 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zal HIJ het dan wel goedvinden dat jij op 30 aug naar Eindhoven komt ?
vanaf Ljouwert kan je wel met de stoomtramquote:Op maandag 28 juli 2008 00:15 schreef rodebes het volgende:
[..]
Dat is wel ver rijden op de trekker...
dan kom je gewoon nietquote:Op maandag 28 juli 2008 00:15 schreef rodebes het volgende:
[..]
Dat is wel ver rijden op de trekker...
tuurlijk wel, de stoomtram stopt ook in Zwollywood, kan hij vanaf daar mooi samenreizen met MisterOquote:
of kruipend van de drank als de missie niet geslaagd isquote:Op maandag 28 juli 2008 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik blij dat ik gewoon te voet kan gaan
Lopend heen, kruipend terug.
tenzij ik gedragen word natuurlijk
Ja hoor, dat is prima, hoef ik niet helemaal alleen te reizen... kom maar opquote:Op maandag 28 juli 2008 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, de stoomtram stopt ook in Zwollywood, kan hij vanaf daar mooi samenreizen met MisterO
hebben ze mooi een paar uur de tijd om bij de klessebessen
Ik word nooit zo blij van winkelenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:49 schreef Stroekie het volgende:
Wie neemt er allemaal deel aan gay shoppen 's middags en gaat er daarna mee eten ?
ook niet als we volgens goed hollands gebruik gaan kijken kijken kijken, niet kopen bij www.artishock.nl ?quote:
Nee, die kakkerige nichtenzaak, daar hoef ik niet naar toe hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook niet als we volgens goed hollands gebruik gaan kijken kijken kijken, niet kopen bij www.artishock.nl ?
en jij wordt natuurlijk als eerste Jeans Center aan Demer ingestuurdquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:48 schreef Ang3l het volgende:
Da's niet kak en nicht... da's je reinste kamp
Toch?
Is ook. Krijg ik meteen mascara naar me toe geworpen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij wordt natuurlijk als eerste Jeans Center aan Demer ingestuurd
Ik benquote:Op maandag 28 juli 2008 00:11 schreef rodebes het volgende:
Ik ben de Alpha en de Omega, het begin en het einde, zegt God de Heer, die is en die was en die komt, de Almachtige.
Ja, anyway ik ken mensen die daar heel graag winkelen dus laat maarquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:48 schreef Ang3l het volgende:
Da's niet kak en nicht... da's je reinste kamp
Toch?
dank je wel, en nu moet ik dus een hele speurtocht gaan starten om het cadeau in ontvangst te nemenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:32 schreef hierissieweer het volgende:
Mazzeltof stroek! Ergens op fok staat er een cadeautje voor je!![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:32 schreef hierissieweer het volgende:
![]()
maar het mooiste cadeau is natuurlijk dat jij 30 aug gewoon naar eindhoven komtquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:32 schreef hierissieweer het volgende:
![]()
je moet het cadeau wel aanpassen op de redelijkheid en billijkheid...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[..]
maar het mooiste cadeau is natuurlijk dat jij 30 aug gewoon naar eindhoven komt![]()
lukt niet meer, er zat al snel een slotje opquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je moet het cadeau wel aanpassen op de redelijkheid en billijkheid...
Open er een ander topic over?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:55 schreef JohnDDD het volgende:
Hallo
ik wil morgen graag met een vriendin naar de Canal Pride gaan kijken
weet iemand wat de beste plek is om de boten te zien?
Vorig jaar stond ik op de Magere Brug, dat was op zich wel leuk maar er is vast nog een betere plek. Geowon ergens op de grachten?
Gr
schijterd waarom krijg ik geen antwoord op mijn pm?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je moet het cadeau wel aanpassen op de redelijkheid en billijkheid...
Waarom wil je zo graag antwoord hebben dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
schijterd waarom krijg ik geen antwoord op mijn pm?
Ben gewoon benieuwd of het waar is en zo moeilijk is het niet gewoon eerlijk ja of nee zeggenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag antwoord hebben dan?
Hoe laat gaan jullie naar Pann?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:19 schreef Stroekie het volgende:
zeg kan het hier weer iets meer ontopic gaan
lijkbaar wil ik niet met jou over mijn gevoelens hebben, omdat jij aan de haal gaat met zulk soort informatie. Maar het antwoord is geen jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd of het waar is en zo moeilijk is het niet gewoon eerlijk ja of nee zeggen. Blijkbaar is het JA anders deed je niet zo moeilijk over
.
kaarten zijn geldig tot 0.00 uurquote:
Godzijdank en we zijn verder op non speaking termsquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
lijkbaar wil ik niet met jou over mijn gevoelens hebben, omdat jij aan de haal gaat met zulk soort informatie. Maar het antwoord is geen ja
eenschquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Serieus ja? Ow. Stom.
Ach als je toch voor 0:00 in de rij staat vind ik dat ze je nog maar binnen moeten laten hoor!
Anders doe je even niet wanhopig allerlei pogingen om er achter te komen...? Maar waarom is het voor jou belangrijk om te weten wat ik voel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Godzijdank en we zijn verder op non speaking terms.
laat maar je bent een beetje raarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Anders doe je even niet wanhopig allerlei pogingen om er achter te komen...? Maar waarom is het voor jou belangrijk om te weten wat ik voel?
bent u dan niet op den hoogten welk een mijlpaal ik gisteren heb weten te bereikenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:03 schreef maedel het volgende:
Denk aan mijn leeftijd zeg!
kan dit ook ergens andersquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:56 schreef samjustme het volgende:
I
[..]
Ik stond niet eens bij stil pas toen het volgens een aantal fokkers overduidelijk jaloezie en vallen op was
Ik was gewoon nieuwsgierig en ook al ontken je het, het is overduidelijk een ja en trouwens waarom post je onder rodebes
Volgens haal je aan aantal dingen door elkaar. Ik weet niet welk gedrag en welke houding jij (en je medelieden) aannemen voor jaloezie en het vallen op.... Maar de reden van het niet meer posten in H heeft absoluut niets met jou te maken, dus maakt jij jezelf absoluut niet belangrijk, want dat ben je helaas niet. Vlei je zelf niet zo... Daarnaast, ik val absoluut niet op Melle, om meerdere reden niet maar dat zou niet chic zijn om hier te ventileren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:56 schreef samjustme het volgende:
I
[..]
Ik stond niet eens bij stil pas toen het volgens een aantal fokkers overduidelijk jaloezie en vallen op was
Ik was gewoon nieuwsgierig en ook al ontken je het, het is overduidelijk een ja en trouwens waarom post je onder rodebes
Jawel, maar voor nichten is dat andersquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bent u dan niet op den hoogten welk een mijlpaal ik gisteren heb weten te bereiken
nou ja, euhm, zo getraind ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Jawel, maar voor nichten is dat anders
oh ja hij is geen zogenaamde 26 jarig lijkend 50 plus domineequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens haal je aan aantal dingen door elkaar. Ik weet niet welk gedrag en welke houding jij (en je medelieden) aannemen voor jaloezie en het vallen op.... Maar de reden van het niet meer posten in H heeft absoluut niets met jou te maken, dus maakt jij jezelf absoluut niet belangrijk, want dat ben je helaas niet. Vlei je zelf niet zo... Daarnaast, ik val absoluut niet op Melle, om meerdere reden niet maar dat zou niet chic zijn om hier te ventileren.
En ik weet niet of je de laatste topics hebt mee gevolgd of niet. Maar dat heb ik ook niet, niet onder HIW en ook niet onder Rodebes. Ik ben gewoon klaar met H (en H met mij) En nee ik ben niet rancuneus, of teleurgesteld of welk ander gevoel dan ook. Het doet mij niets meer, ik ben er klaar mee.
En dat heeft inhoudelijk met de discussie wat te maken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
oh ja hij is geen zogenaamde 26 jarig lijkend 50 plus dominee
kan die strijdbijl hier begraven worden of zijn jullie zo kinderachter dat ik eerst een mod achter jullie aan moet sturen ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
oh ja hij is geen zogenaamde 26 jarig lijkend 50 plus dominee
Van mijn kant zal het in elk geval niet komenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan die strijdbijl hier begraven worden of zijn jullie zo kinderachter dat ik eerst een mod achter jullie aan moet sturen ?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:38 schreef hierissieweer het volgende:
Lieve mensen, voor de duidelijkheid: Ik ben nergens bang voor. Het zal mij een worst weten of mensen mij met de nek aankijken. Een mes tussen mijn ribben is dan wel weer wat minder, maar ag, er is drank dus daar kom ik ook wel overheen. Maar het is gewoon mijn keuze om niet te komen, want als ik kom wil ik gewoon lol hebben en af en toe tegen iemand kunnen brallen. Daarom kom ik dus niet om om te bewijzen dat ik niet bang ben en te zorgen dat stroek ophoud met zeuren kom ik de 30ste. Beware!
Dus jij gaat hem dronken voeren ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we nu Coebergh van de rode besjes maken?
Nee ik ben al mijn geld al kwijt aan caipirinha'squote:Op maandag 4 augustus 2008 12:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus jij gaat hem dronken voeren ?
mooi zo, anders zat ik met de gebakken perenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik ben al mijn geld al kwijt aan caipirinha's
quote:
wellicht is het verstandig om met de shoppers s middags ook een paar toques aan te gaan schaffenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Hold on to your husbands girls. HIW is coming to town
Er moet een nieuwe hook up poll gemaakt wordenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht is het verstandig om met de shoppers s middags ook een paar toques aan te gaan schaffen
inderdaad, en dan met veel meer personen en combinatiesquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er moet een nieuwe hook up poll gemaakt worden
Ik denk handschoentjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht is het verstandig om met de shoppers s middags ook een paar toques aan te gaan schaffen
Ja dit schreeuwt om een update natuurlijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er moet een nieuwe hook up poll gemaakt worden
okay project HIW is dus tot een succes gebracht, zet jij nu je dplomatieke stappn om ook Cairon over de streep te halen ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dit schreeuwt om een update natuurlijk
En we hadden geen L's in de poll. Of zijn L's niet zo hookupperig? Uphookerig?
zo gemakkelijk is stille diplomatie nu ook weer nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Mitchell gata nog steeds meeDus aan hem de keuze.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Hold on to your husbands girls. HIW is coming to town
Maar ik kom nu, dus hij moet mee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Mitchell gata nog steeds meeDus aan hem de keuze.
Ik mis een aantal combi's bij mij. Ik doe het al met stroek bijv. maar mis dan nog nuno, die wil ik nog wel eens afwerken op het toilet! En sam wilt dat ik het met PJO ga doen... (dit is dus een post met een hoog fictie gehalte)quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef MisterO het volgende:
http://vote.sparklit.com/web_poll.spark/1081816
ik hoop voor je dat alles goed gaat, ik heb wel vaker er over nagedacht, maar heb de stap nooit durven zettenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar ik kom nu, dus hij moet mee.
Ik zie totaal geen fuck meer op dit moment. Zit op 5 cm afstand van het scherm. Maar 2 september is de dag, dat mijn brilletje af mag! (om 19u begint de behandeling)
Als de husbands kindertjes hebben, zou ik dat wel leuk vinden inddquote:
Ja ik miste ook al PJO & HIWquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik mis een aantal combi's bij mij. Ik doe het al met stroek bijv. maar mis dan nog nuno, die wil ik nog wel eens afwerken op het toilet! En sam wilt dat ik het met PJO ga doen... (dit is dus een post met een hoog fictie gehalte)
Hoop ik ook, maar alles was goed volgens hun, geen abnormale dingen. Dusss... we shall see!quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat alles goed gaat, ik heb wel vaker er over nagedacht, maar heb de stap nooit durven zetten
ik mag maar met 3 personen sex hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik miste ook al PJO & HIW
Oeh, Nuno & MItchell op kop
nuno en iedereeen op pann mis ik...quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik miste ook al PJO & HIW
Oeh, Nuno & MItchell op kop
Komt omdat ie 't te druk gaat hebben met mij.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nuno en iedereeen op pann mis ik...
Go for it girlquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik mis een aantal combi's bij mij. Ik doe het al met stroek bijv. maar mis dan nog nuno, die wil ik nog wel eens afwerken op het toilet! En sam wilt dat ik het met PJO ga doen... (dit is dus een post met een hoog fictie gehalte)
ooit van multitasken gehoord?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat ie 't te druk gaat hebben met mij.
Ik kan nogal veel aandacht eisen
Niet als het op mij aankomt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ooit van multitasken gehoord?
Nuno jij en HIWquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als het op mij aankomt.![]()
Tenzij ik meedoe.
da's voor vrouwen. Wij mannen kunnen toch maar 1 ding tegelijkertijd ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ooit van multitasken gehoord?
Tuurlijk doe jij mee! Je mag kiezen: In de bips, op de fallus of in de mond van nuno...quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als het op mij aankomt.![]()
Tenzij ik meedoe.
Doe niet zo verlegen, groepsseks was jouw voorstel!quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:53 schreef MisterO het volgende:
Nou vooruit, de allernieuwste poll![]()
http://vote.sparklit.com/web_poll.spark/1081821
Ik zie dat ik het nog druk krijg die avond, Of hoef ik niet perse de poll tot uitvoering te brengen?\quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
zo nu is er met 40 ook nog te kiezen
Cola vieux!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we nu Coebergh van de rode besjes maken?
Ahem! *Kuch*quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:16 schreef Stroekie het volgende:
en Sam en HIW gaan samen pijpen voor de vrede
Geloof me HIW je wilt 30e echt niet Miss Diva over je heen krijgenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doe niet zo verlegen, groepsseks was jouw voorstel!
ik geloof niet dat HIW zo'n passief type isquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geloof me HIW je wilt 30e echt niet Miss Diva over je heen krijgen
Sinds wanneer heb jij daar moeite mee?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zie dat ik het nog druk krijg die avond, Of hoef ik niet perse de poll tot uitvoering te brengen?\
Agja, ik ben toch al wel op het toilet. Dus kleine moeite he... Wilt iemand mij dan wel zo af en toe wat drank aanbieden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij daar moeite mee?
Ga maar krom staan schatquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geloof me HIW je wilt 30e echt niet Miss Diva over je heen krijgen
Ok, zulke beelden zijn niet goed voor me op de vroege ochtendquote:
pak maar snel die choco om beeld weg te spoelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, zulke beelden zijn niet goed voor me op de vroege ochtend
Remedie tegen homoseksualiteitquote:
Jullie samen bezig zien. Dan ben ik al helemaal bekeerd naar heteroquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Remedie tegen homoseksualiteit, ik word zelfs spontaan hetero van
.
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jullie samen bezig zien. Dan ben ik al helemaal bekeerd naar hetero
Ik doe niet bipseksquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jullie samen bezig zien. Dan ben ik al helemaal bekeerd naar hetero
dat wordt dan s middags verplicht allemaal douchenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik doe niet bipseksen zeker niet met vieze fokkers
ik dacht ook meer aan de fontijn van het florapleinquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:46 schreef Ang3l het volgende:
NEE! Ik stel mijn badkamer NIET ter beschikking!
Nee, maar dit is geen homo, dus het is toegestaan hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Damn, wat kunnen jullie met z'n allen slowchatten.
HIW wil niet meer in [HOMO] posten, maar kletst hier net zo hard mee.
Komop, jij en geen analpleasure... En ik ben de the princess of Wales...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik doe niet bipseksen zeker niet met vieze fokkers
slow chat is officieel alleen toegestaan in Onzin voor je leven ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee, maar dit is geen homo, dus het is toegestaan he
was wel van ritualsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht ook meer aan de fontijn van het floraplein
wellicht heeft TMM nog wat Summerrain van Axe over, of is dat allemaal al weg gespoeld
?
gegarandeerd douche plezier!quote:
Ja je zou toch zeggen dat de kans dat PJO & SJM samen naar huis gaan toch nog net iets groter isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh Ang3l en Nuno op de eerste plaats.
Maar je kan toch niet nog een keer stemmen omdat er IP adres controle in die poll zit ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh Ang3l en Nuno op de eerste plaats.
Pff, ik merk het. Vooral in het brons gedeelte... Hoeveel WC's zijn daar eigenlijk, het ziet er naar uit dat ik de hele avond daar aan het bezigen ben... Ik heb nu al kramp in mijn kaken als ik er aan denk!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:57 schreef Ang3l het volgende:
HIW komt er anders ook aaaaardig vaak in voor
we stellen wel een schema op voor je, en komen af en toe wel wat te drinken brengenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Pff, ik merk het. Vooral in het brons gedeelte... Hoeveel WC's zijn daar eigenlijk, het ziet er naar uit dat ik de hele avond daar aan het bezigen ben... Ik heb nu al kramp in mijn kaken als ik er aan denk!
Ik denk dat je beter een paar bordjes met pijlen richting de slettenflat in de stad kan ophangenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik meer onderweg ben naar mijn appartement en terug dan dat ik daadwerkelijk in de Effenaar zit! Heb ik eigenlijk wel een kaartje nodig?
Het gaat dus toch Mitchell worden danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je zou toch zeggen dat de kans dat PJO & SJM samen naar huis gaan toch nog net iets groter is
Evenals MisterO en ik aangezien die blijft logeren
neem je dan wel een andere verdieping in het Sofitel dan waar ik ga liggen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het gaat dus toch Mitchell worden dan
Hij weet dat ie kaalgeschoren wordt als ie me dwars zitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het gaat dus toch Mitchell worden dan
Je moet ook niet om ons gaan, of om ons wegblijven. je moet naar dat feest gaan omdat je dat feest leuk lijkt. Doe ik ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:14 schreef Paul89 het volgende:
Voor de mensen die dachten dat ik ging, ik ga in ieder geval niet. Ik heb geen zin om dat gedramaqueen van een stel relnichten.
*Scheur*quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:14 schreef Paul89 het volgende:
Voor de mensen die dachten dat ik ging, ik ga in ieder geval niet. Ik heb geen zin om dat gedramaqueen van een stel relnichten.
gooi de stukjes nog maar niet weg, ik gok erop dat de politieke overtuigingskracht van TMM hier nog wel eens van pas kan komenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
*Scheur*
* PJORourke pleurt scenario weg
Wat een geweldig verhaal!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Jawel Dames en Heren. Met nog maar 3 weken te gaan komt hier eindelijk de tussenstand van de enerverende strijd der Homo’s, de Friso-Pann strijdt van de eeuw! Wie Pakt ze op Pann en wie Fuck ze op Friso?
De lijnen zijn even gesloten. De notaris heeft de stemmen opgeteld om ons te kunnen melden dat de tussenstand inmiddels als volgt is geworden:
Op een gedeelde 6e plaats, allen met 1% van de stemmen, zijn geworden…Nuno met Samjustme en Cybart! Ang3l met Mitchell, TMM, Stroekie, Zakje en PJO! Dat wordt een gezellige boel van uitputting! Cybart met Cairon en MisterO! MisterO op zijn beurt weer met HIW, TMM en Zakje! Hij zal de zonnebril nodig hebben na afloop! Vervolgens Samjustme ook met Zakje! TMM gaat aan de koorknaapjes met HIW! En last but not least bleek er in deze uitgebreide poll toch nog ruimte voor een nog niet vermelde combinatie, namelijk “Anders!”. Zou het een combi met de Mystery Guest zien? Gaat allen kijken de 30e en komt er achter!
We gaan verder naar de volgende plaats. Jawel mensen, dat is de gedeelde 5e plaats.
Daar vinden wij de volgende hitsige homo's met 2% van de stemmen....Ang3l, met Cybart en Cairon! Samjustme met MisterO! Nuno en Zakje! Zakje op zijn beurt weer met HIW! En daarna nog eens Tha_Erik met HIW! Uitgewoond zal ie worden verdomme!
De volgende plek, inderdaad mensen… dat is de nog net geen medaille behalende gedeelde 4e plaats!
En wie staan daar met 3% van de stemmen? Dat zijn….Nuno en MisterO! Samjustme en TMM! Ons Divine Duo! Vervolgens pakt TMM de volgende Emo-Diva Zakje! En gaan Tha_Erik en Mitchell aan de boemel!
De volgende plaats…. en eindelijk zouden we medailles kunnen gaan uitreiken als dit de einduitslag zou zijn…. Is de gedeelde 3e plaats! Wie oh wie gaan er vandoor met het Brons?Ang3l houdt enorm van brons door Samjustme, MisterO, Tha_Erik en HIW af te werken! Deze laatste wordt nogmaals af gewerkt in de combinatie Samjustme en HIW! Vervolgens tevens in de combinatie Stroekie en HIW! And last but not least, als klapper op zijn vuurpijltje worst hij nogmaals gedaan in de combi PJO en HIW! Nog eenmaal neemt hij zelf het voortouw bij HIW en Zakje! Om vervolgens de medaille over te dragen aan de elkaar pas ontmoet hebbende MisterO en Mitchell! Hekkensluiter in deze bronzen categorie zijn onze bronstige stiertjes TMM en Stroekie!
Wie het brons niet goed genoeg vinden zijn door gaan “hook-uppen” richting de zilveren medaille.
De gedeelde 2e plaats is voor …..Nuno en Mitchell met maar liefst 6% van de stemmen! Zou hij toch vallen voor de jeugdige charmes van Eindhovens meest gewilde buurjongen? We zullen zien! En, ons inmiddels gevestigde koppeltje…PJO en Samjustme! We mogen hopen dat dit toch echt gaat lukken die avond anders betekent het Bonje in de Bontjas!
En dan komen tot het Koppel wat volgens Fokkers Most likely to hook up at Pann/Friso is geworden. De kamp-gouden medaille aan dikke ketting die mooi in hun beide matjes zou staan…. Jawel dames en heren.. de tussenstand wijst aan dat de 1e plaats op dit moment uitgaat naar…… *tromgeroffel*……..Nuno en Ang3l! El Diablito rojo et Anjo Azul! &
![]()
Aangezien de lijnen zodirect weer open gaan wil dit natuurlijk nog allemaal niets zeggen, buiten dan dat het een stomige 30e Augustus gaat worden! Krijgen we dan toch nog een hete nazomer? We zullen het zien over een ruime 3 weken….
Dames en heren, dit was uw gastheer van vanavond. Ik dank u hartelijk voor uw aandacht. Bij deze verklaar ik de lijnen weer voor geopend….. Stemt allen op uw favoriete koppeltje, en u weet het…. Vrij veilig, of vrij gewoon met heel Fok!
(Ja inderdaad, ik verveelde me)
lijkt me lachen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:13 schreef MisterO het volgende:
Binnekort polls zoals: 'Wie ga je vermijden' en 'Wie ga je een drankje aanbieden'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |