was jij zo lui dat je hem besteld hebt en niet even gewoon was gaan halen aan de kassa van Effenaar ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga aan het bier denk ik. Kaartje is gisteren besteld.
Rond de 25 jaar als ik zo een beetje tel. Paar ouwe en jonge uitschieters. Meeste zijn rond de hunkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:33 schreef m3nster het volgende:
Wat wil ik horen?
Nou dat het allemaal hunks zijn van 18 jaarDe waarheid is alleen niet zo mooi, daarom vraag ik ut
:P:P
tot die tijd blijf je een twinkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, dan heb ik nog zo'n 6 jaar om een hunk te worden.
Ik ben al ruim 4 jaar over datumquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, dan heb ik nog zo'n 6 jaar om een hunk te worden.
ow. dan moet ik ook snel beslissen zie ik...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:34 schreef maedel het volgende:
Ik ben nooit een hunk geweest
Maar ik heb wel twee kaartjes voor dat feest![]()
Ik kreeg van Kouros een mail dat het aan te raden was snel kaarten te kopen voor dat feest...
daarom moeten die dit keer dus met bussen vanuit elders aangevoerd wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Nou op Friso komen weinig jonge hunks hoor.
Misschien omdat ze nu kruisbestoven worden met pann dat dat kan schelen.
Kom jij ook cahir?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:38 schreef Raziger98 het volgende:
Iedereen is verplicht om te komen.
Nee hoor, iedereen is welkom, ook het Noorden.
eens moet de eerste keer zijn... En Sam gaat ook, dus die kan je mooi introduceren!quote:
Wat moet ik met alle 30+ers uit het H topic?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:19 schreef rodebes het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn... En Sam gaat ook, dus die kan je mooi introduceren!
sam, angel, pjo, erik, hiw, mistero, paul etc zijn allemaal geen 30+quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:22 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Wat moet ik met alle 30+ers uit het H topic?
Ik ben geen Zakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |