Hmmm... wie zou dat op z'n geweten hebben.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:13 schreef Stroekie het volgende:
Zo kunnen de mensen die nog niet in het bezit zijn van een flitsende outfit smiddags gaan scoren tijdens een roze getint shoptocht door de stad Eindhoven.
En we hebben een hoffotografe cq notulist voor het nageslacht nodig!quote:
Jij?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En we hebben een hoffotografe cq notulist voor het nageslacht nodig!
Ben je zo'n beest in bed?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet ik me gaan opdelen want wie wil er nu niet met mij in een hotel
Als jij komt wil ik er wel over nadenkenquote:
IK!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet ik me gaan opdelen want wie wil er nu niet met mij in een hotel
Jij weet jezelf toch ook altijd mateloos populair te maken hè?quote:
Dat dus. De kids zijn dat weekend bij mij, dus gaat deze dame niet op stap. Ik had het graag meegemaakt echter..quote:
Ik lees soms te snel. Maar het is een ik van: Ik wil heel graag de kamer met Stroek delen.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij weet jezelf toch ook altijd mateloos populair te maken hè?
Moet ik anders oppassen?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat dus. De kids zijn dat weekend bij mij, dus gaat deze dame niet op stap. Ik had het graag meegemaakt echter..
Heel veel plezier jullie, ik wil daarna alles horen hoor! nou ja, âlles....
Ga je d'r bevruchten!?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En we hebben een hoffotografe cq notulist voor het nageslacht nodig!
Ow dan kun je meteen die vlekken laten zien. Was ie trouwens van D&G want ik zag laatst een of ander blad met foto's erin van D&G met chloorvlekken...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hmmm... wie zou dat op z'n geweten hebben.
je kent mij toch?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Spam je anders even heel het topic vol, HIW?
Laat maar staan, we sturen wel de stretch Hummer.quote:
Uiteraard was die verfbroek van Dolce & Gabbana. Wie maken er anders zulke dure wansmaak?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:06 schreef hierissieweer het volgende:
Ow dan kun je meteen die vlekken laten zien. Was ie trouwens van D&G want ik zag laatst een of ander blad met foto's erin van D&G met chloorvlekken...
Jap, ik had ooit een klasgenoot die standaard in D&G liep (op een spw nog wel ja...quote:Op zondag 29 juni 2008 12:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uiteraard was die verfbroek van Dolce & Gabbana. Wie maken er anders zulke dure wansmaak?
Je kunt er natuurlijk voor kiezen om het vrijgezellenfeest daar te houden?quote:Op maandag 30 juni 2008 08:59 schreef Cazman het volgende:
Drama, ruzie ,rellen en FoK seks. Komt dat zien!! Veel plezier. Ik kan helaas niet (mmmm FoK seks) vanwege een vrijgezellenfeest.
En Vlarp weer op een boot met een roze speedo aan. Een groot feest.!!
die boot van Vlarp vaart op 03 augustus, lijkt me sterk dat ie 30 augustus er nog steeds op staatquote:Op maandag 30 juni 2008 08:59 schreef Cazman het volgende:
Drama, ruzie ,rellen en FoK seks. Komt dat zien!! Veel plezier. Ik kan helaas niet (mmmm FoK seks) vanwege een vrijgezellenfeest.
En Vlarp weer op een boot met een roze speedo aan. Een groot feest.!!
Rantsoeneren van het overlevingspakket en hij houdt 't wel vol. Ik hoop alleen niet dat ze maar 1 wc hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die boot van Vlarp vaart op 03 augustus, lijkt me sterk dat ie 30 augustus er nog steeds op staat
op de site van Friso staat dat het voor elke Ho Le Bi is en hun heterovrienden, kortom iedereen is welkomquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:08 schreef Loontjah het volgende:
seri!!
Is het echt voor lesbians. of ook voor openminded (100%bi) personen ?
wij zijn de H reeks uit ONZ, een van de langst lopende reeksen op fokquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:58 schreef Loontjah het volgende:
Nee dat snap ik, ik ken Pann feesten.
Maar jullie meet ....
Ja, je mag mee. Ook al kom je niet in het H topic, ook al ben je niet homo of wat dan ook. Gezelligheid is waar het om draait.quote:
Wat wil je horen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:12 schreef m3nster het volgende:
Wat is eigenlijk zo'n beetje de gemiddelde leeftijd op de The Fok!kers Gay And Lesbian Pride Weekend Meet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |