Oh, nou, die zijn er wel hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:33 schreef m3nster het volgende:
Wat wil ik horen?
Nou dat het allemaal hunks zijn van 18 jaarDe waarheid is alleen niet zo mooi, daarom vraag ik ut
:P:P
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Ow ik had nog geen TVP in dit topic.
Ik heb mijn kaartje vorige week gekocht, dus ik zal bij het drama aanwezig zijn.
nee? Moest dat dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je voor mij ook een kaartje gekocht?
Ook nietquote:
Het is nog niet zeker nee, maar dan heb ik alvast een kaartjequote:Op maandag 14 juli 2008 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook nietMoest dat ook dan?
Wist niet dat je kwam!
Ik heb hem net zelf maar besteldquote:Op maandag 14 juli 2008 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwam!
laten we binnenkort eens een inventarisatie houden voor de hotelslapers, want als er meerdere kamers nodig zijn valt er best een deal met het hotel te makenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb hem net zelf maar besteld
MisterO ik wil eventueel wel een kamer met je delen. (stroek heeft al iemand anders in bed uitgenodigd)
En ikke dan wil ook in je bedje slapenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwam!
volgens mij is er geen plaats in dat bedje en ligt daar al iemand anders, maar volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken voor een slaapplek en is er voor jou nog wel plek in de herbergquote:Op maandag 14 juli 2008 20:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
En ikke dan wil ook in je bedje slapen
Ook alleen maar omdat Nuno daar ligtquote:Op maandag 14 juli 2008 20:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
En ikke dan wil ook in je bedje slapen
Minder nichterige drankjesquote:Op maandag 14 juli 2008 21:47 schreef hierissieweer het volgende:
Ik verneem net dat er geen pisang ambon en blue curaçao, wordt geschonken. Wat moet ik dan drinken!?
nee dat is op 03 augustusquote:Op maandag 14 juli 2008 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Maar ff serieus, ik ben niet zo agenda gericht, maar is dit echt tegelijk met de gaypride in Amsterdam?
Cola vieux, das toch redelijk normaal? Pina colada is er wel of niet? Malibu?quote:
jij drinkt daar maar mooi breezersquote:Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Cola vieux, das toch redelijk normaal? Pina colada is er wel of niet? Malibu?
ik ben geen slet!quote:
Oke, ik zal me maar weer opofferen...quote:Op maandag 14 juli 2008 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we moeten allemaal compromissen sluiten om hoogstaand drama van de grond te krijgen
Ben je homo of zo?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Cola vieux, das toch redelijk normaal? Pina colada is er wel of niet? Malibu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |