ik ben de alpha en de omega...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:25 schreef Raziger98 het volgende:
Je hebt zakjesgate meegemaakt? Je lurkt best lang dan
.
goed moment om hem leren te kennenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog niet als een echte H homo :p.
duurt nog 200 posts... Kunnen we stroek ook niet aandoen, dit is zijn kindje. En ik moet nu onder de douche. Beloof je mij dat je aan mijn lekkere lijf onder de douche zal denken?quote:
Ben je gespierd dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:30 schreef rodebes het volgende:
[..]
duurt nog 200 posts... Kunnen we stroek ook niet aandoen, dit is zijn kindje. En ik moet nu onder de douche. Beloof je mij dat je aan mijn lekkere lijf onder de douche zal denken?
Wat dacht jij dan, ben min of meer een boer (met een abbo op de sportschoolquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:38 schreef Stroekie het volgende:
@Rodebes en kloontjes
baggeren en volspammen kan en mag ook elders op fok
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:41 schreef rodebes het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan, ben min of meer een boer (met een abbo op de sportschool
Sam? Ben jij dat?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:26 schreef rodebes het volgende:
[..]
Kwijl maar lekker mannetje! Ik ben echt verdomde lekker! LOL
Gewoon mooi in proportie. Niet echt bodybuilder-achtig, want dat is niet mooi. Vind ik dan.quote:
Ik kan iedereen zijn, doe je ogen maar dicht en denk er maar aanquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:35 schreef Nybella het volgende:
Je bent een 35 jarige man die niet zo gespierd is. En dan ben ik nog mild
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |