Je gaat het toch niet voor jezelf bederven als een man of 2 iets tegen je hebben... zo kom je nergens...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
Ik vind iedereen nog steeds lief, nou ja lief, dat is ook overdreven. Ik heb niets tegen iedereen. Maar volgens mij zijn er wel mensen die iets tegen mij hebben, dus tja.
quote:
Ik bedoelde MisterO hoorquote:
Hij voelde zich wel aangesproken blijkbaarquote:
anders heeft TMM ook wel heel weinig drama voor het scenarioquote:Op zondag 27 juli 2008 20:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij voelde zich wel aangesproken blijkbaar
er worden tactieken uitgeprobeerd met het oog op 30 aug ?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Nou die weet wel een drama te creeren hoor
*denkt aan gisteravond*Jeumig,.
Je bedoelt HIW!quote:
maar zal HIJ het dan wel goedvinden dat jij op 30 aug naar Eindhoven komt ?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:11 schreef rodebes het volgende:
Ik ben de Alpha en de Omega, het begin en het einde, zegt God de Heer, die is en die was en die komt, de Almachtige.
Dat is wel ver rijden op de trekker...quote:Op maandag 28 juli 2008 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zal HIJ het dan wel goedvinden dat jij op 30 aug naar Eindhoven komt ?
vanaf Ljouwert kan je wel met de stoomtramquote:Op maandag 28 juli 2008 00:15 schreef rodebes het volgende:
[..]
Dat is wel ver rijden op de trekker...
dan kom je gewoon nietquote:Op maandag 28 juli 2008 00:15 schreef rodebes het volgende:
[..]
Dat is wel ver rijden op de trekker...
tuurlijk wel, de stoomtram stopt ook in Zwollywood, kan hij vanaf daar mooi samenreizen met MisterOquote:
of kruipend van de drank als de missie niet geslaagd isquote:Op maandag 28 juli 2008 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik blij dat ik gewoon te voet kan gaan
Lopend heen, kruipend terug.
tenzij ik gedragen word natuurlijk
Ja hoor, dat is prima, hoef ik niet helemaal alleen te reizen... kom maar opquote:Op maandag 28 juli 2008 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, de stoomtram stopt ook in Zwollywood, kan hij vanaf daar mooi samenreizen met MisterO
hebben ze mooi een paar uur de tijd om bij de klessebessen
Ik word nooit zo blij van winkelenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:49 schreef Stroekie het volgende:
Wie neemt er allemaal deel aan gay shoppen 's middags en gaat er daarna mee eten ?
ook niet als we volgens goed hollands gebruik gaan kijken kijken kijken, niet kopen bij www.artishock.nl ?quote:
Nee, die kakkerige nichtenzaak, daar hoef ik niet naar toe hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook niet als we volgens goed hollands gebruik gaan kijken kijken kijken, niet kopen bij www.artishock.nl ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |