okquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Kap aanders even met jullie slowchat, daar is [HOMO] voor.
Don't you touch my boyfriend!quote:
Ik mag dan wel aangeven dat ik die foto niet verspreid wil hebben hè?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor mijn camera
Volgens mij is dit het lijstje:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
kan er even een update van het lijstje met de deelnemers, zodat ik weet wie er allemaal voor mijn camera zullen verschijnen
Ik begreep namenlijk dat Zakje ook komt
Volgens mij vindt hij ons niet meer zo lief.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
HIW komt nu toch weer niet?
Uit het Lesbeautopic komen NanKing en Maedel ook.
wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij ons niet meer zo lief.
O dat valt me eigenlijk nog wel mee. Had meer verwachtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het lijstje:
Ang3l
Cairon
PJO
samjustme
Tha_erik
MisterO
TMM
Stroekie
Nuno
Zakje
Nanking
Maedel
ja doeg, details willen we!quote:
niets zo veranderlijk als jonge zoekende homo'squote:
Ow?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niets zo veranderlijk als jonge zoekende homo's
Denk nog maar eens terug aan die van feb 2007, die ging toch ook niet zonder slag of stoot
hoort er blijkbaar ook altrijd bijquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Ow?
Heule grote waffel, maar op het randje een heul klein hartje?
ik doelde op een videocamera, ben een film aan het maken voor schoolquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik mag dan wel aangeven dat ik die foto niet verspreid wil hebben hè?
Oh, da's tof!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doelde op een videocamera, ben een film aan het maken voor school
niet zeuren jij hoort er op 30 aug ook bij,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
Ik vind iedereen nog steeds lief, nou ja lief, dat is ook overdreven. Ik heb niets tegen iedereen. Maar volgens mij zijn er wel mensen die iets tegen mij hebben, dus tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |