Je gaat het toch niet voor jezelf bederven als een man of 2 iets tegen je hebben... zo kom je nergens...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
Ik vind iedereen nog steeds lief, nou ja lief, dat is ook overdreven. Ik heb niets tegen iedereen. Maar volgens mij zijn er wel mensen die iets tegen mij hebben, dus tja.
quote:
Ik bedoelde MisterO hoorquote:
Hij voelde zich wel aangesproken blijkbaarquote:
anders heeft TMM ook wel heel weinig drama voor het scenarioquote:Op zondag 27 juli 2008 20:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij voelde zich wel aangesproken blijkbaar
er worden tactieken uitgeprobeerd met het oog op 30 aug ?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Nou die weet wel een drama te creeren hoor
*denkt aan gisteravond*Jeumig,.
Je bedoelt HIW!quote:
maar zal HIJ het dan wel goedvinden dat jij op 30 aug naar Eindhoven komt ?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:11 schreef rodebes het volgende:
Ik ben de Alpha en de Omega, het begin en het einde, zegt God de Heer, die is en die was en die komt, de Almachtige.
Dat is wel ver rijden op de trekker...quote:Op maandag 28 juli 2008 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zal HIJ het dan wel goedvinden dat jij op 30 aug naar Eindhoven komt ?
vanaf Ljouwert kan je wel met de stoomtramquote:Op maandag 28 juli 2008 00:15 schreef rodebes het volgende:
[..]
Dat is wel ver rijden op de trekker...
dan kom je gewoon nietquote:Op maandag 28 juli 2008 00:15 schreef rodebes het volgende:
[..]
Dat is wel ver rijden op de trekker...
tuurlijk wel, de stoomtram stopt ook in Zwollywood, kan hij vanaf daar mooi samenreizen met MisterOquote:
of kruipend van de drank als de missie niet geslaagd isquote:Op maandag 28 juli 2008 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik blij dat ik gewoon te voet kan gaan
Lopend heen, kruipend terug.
tenzij ik gedragen word natuurlijk
Ja hoor, dat is prima, hoef ik niet helemaal alleen te reizen... kom maar opquote:Op maandag 28 juli 2008 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, de stoomtram stopt ook in Zwollywood, kan hij vanaf daar mooi samenreizen met MisterO
hebben ze mooi een paar uur de tijd om bij de klessebessen
Ik word nooit zo blij van winkelenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:49 schreef Stroekie het volgende:
Wie neemt er allemaal deel aan gay shoppen 's middags en gaat er daarna mee eten ?
ook niet als we volgens goed hollands gebruik gaan kijken kijken kijken, niet kopen bij www.artishock.nl ?quote:
Nee, die kakkerige nichtenzaak, daar hoef ik niet naar toe hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook niet als we volgens goed hollands gebruik gaan kijken kijken kijken, niet kopen bij www.artishock.nl ?
en jij wordt natuurlijk als eerste Jeans Center aan Demer ingestuurdquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:48 schreef Ang3l het volgende:
Da's niet kak en nicht... da's je reinste kamp
Toch?
Is ook. Krijg ik meteen mascara naar me toe geworpen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij wordt natuurlijk als eerste Jeans Center aan Demer ingestuurd
Ik benquote:Op maandag 28 juli 2008 00:11 schreef rodebes het volgende:
Ik ben de Alpha en de Omega, het begin en het einde, zegt God de Heer, die is en die was en die komt, de Almachtige.
Ja, anyway ik ken mensen die daar heel graag winkelen dus laat maarquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:48 schreef Ang3l het volgende:
Da's niet kak en nicht... da's je reinste kamp
Toch?
dank je wel, en nu moet ik dus een hele speurtocht gaan starten om het cadeau in ontvangst te nemenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:32 schreef hierissieweer het volgende:
Mazzeltof stroek! Ergens op fok staat er een cadeautje voor je!![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:32 schreef hierissieweer het volgende:
![]()
maar het mooiste cadeau is natuurlijk dat jij 30 aug gewoon naar eindhoven komtquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:32 schreef hierissieweer het volgende:
![]()
je moet het cadeau wel aanpassen op de redelijkheid en billijkheid...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[..]
maar het mooiste cadeau is natuurlijk dat jij 30 aug gewoon naar eindhoven komt![]()
lukt niet meer, er zat al snel een slotje opquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je moet het cadeau wel aanpassen op de redelijkheid en billijkheid...
Open er een ander topic over?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:55 schreef JohnDDD het volgende:
Hallo
ik wil morgen graag met een vriendin naar de Canal Pride gaan kijken
weet iemand wat de beste plek is om de boten te zien?
Vorig jaar stond ik op de Magere Brug, dat was op zich wel leuk maar er is vast nog een betere plek. Geowon ergens op de grachten?
Gr
schijterd waarom krijg ik geen antwoord op mijn pm?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je moet het cadeau wel aanpassen op de redelijkheid en billijkheid...
Waarom wil je zo graag antwoord hebben dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
schijterd waarom krijg ik geen antwoord op mijn pm?
Ben gewoon benieuwd of het waar is en zo moeilijk is het niet gewoon eerlijk ja of nee zeggenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag antwoord hebben dan?
Hoe laat gaan jullie naar Pann?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:19 schreef Stroekie het volgende:
zeg kan het hier weer iets meer ontopic gaan
lijkbaar wil ik niet met jou over mijn gevoelens hebben, omdat jij aan de haal gaat met zulk soort informatie. Maar het antwoord is geen jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd of het waar is en zo moeilijk is het niet gewoon eerlijk ja of nee zeggen. Blijkbaar is het JA anders deed je niet zo moeilijk over
.
kaarten zijn geldig tot 0.00 uurquote:
Godzijdank en we zijn verder op non speaking termsquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
lijkbaar wil ik niet met jou over mijn gevoelens hebben, omdat jij aan de haal gaat met zulk soort informatie. Maar het antwoord is geen ja
eenschquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Serieus ja? Ow. Stom.
Ach als je toch voor 0:00 in de rij staat vind ik dat ze je nog maar binnen moeten laten hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |