Ik zie dat ik het nog druk krijg die avond, Of hoef ik niet perse de poll tot uitvoering te brengen?\quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
zo nu is er met 40 ook nog te kiezen
Cola vieux!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we nu Coebergh van de rode besjes maken?
Ahem! *Kuch*quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:16 schreef Stroekie het volgende:
en Sam en HIW gaan samen pijpen voor de vrede
Geloof me HIW je wilt 30e echt niet Miss Diva over je heen krijgenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doe niet zo verlegen, groepsseks was jouw voorstel!
ik geloof niet dat HIW zo'n passief type isquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geloof me HIW je wilt 30e echt niet Miss Diva over je heen krijgen
Sinds wanneer heb jij daar moeite mee?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zie dat ik het nog druk krijg die avond, Of hoef ik niet perse de poll tot uitvoering te brengen?\
Agja, ik ben toch al wel op het toilet. Dus kleine moeite he... Wilt iemand mij dan wel zo af en toe wat drank aanbieden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij daar moeite mee?
Ga maar krom staan schatquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geloof me HIW je wilt 30e echt niet Miss Diva over je heen krijgen
Ok, zulke beelden zijn niet goed voor me op de vroege ochtendquote:
pak maar snel die choco om beeld weg te spoelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, zulke beelden zijn niet goed voor me op de vroege ochtend
Remedie tegen homoseksualiteitquote:
Jullie samen bezig zien. Dan ben ik al helemaal bekeerd naar heteroquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Remedie tegen homoseksualiteit, ik word zelfs spontaan hetero van
.
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jullie samen bezig zien. Dan ben ik al helemaal bekeerd naar hetero
Ik doe niet bipseksquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jullie samen bezig zien. Dan ben ik al helemaal bekeerd naar hetero
dat wordt dan s middags verplicht allemaal douchenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik doe niet bipseksen zeker niet met vieze fokkers
ik dacht ook meer aan de fontijn van het florapleinquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:46 schreef Ang3l het volgende:
NEE! Ik stel mijn badkamer NIET ter beschikking!
Nee, maar dit is geen homo, dus het is toegestaan hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Damn, wat kunnen jullie met z'n allen slowchatten.
HIW wil niet meer in [HOMO] posten, maar kletst hier net zo hard mee.
Komop, jij en geen analpleasure... En ik ben de the princess of Wales...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik doe niet bipseksen zeker niet met vieze fokkers
slow chat is officieel alleen toegestaan in Onzin voor je leven ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee, maar dit is geen homo, dus het is toegestaan he
was wel van ritualsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht ook meer aan de fontijn van het floraplein
wellicht heeft TMM nog wat Summerrain van Axe over, of is dat allemaal al weg gespoeld
?
gegarandeerd douche plezier!quote:
Ja je zou toch zeggen dat de kans dat PJO & SJM samen naar huis gaan toch nog net iets groter isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh Ang3l en Nuno op de eerste plaats.
Maar je kan toch niet nog een keer stemmen omdat er IP adres controle in die poll zit ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh Ang3l en Nuno op de eerste plaats.
Pff, ik merk het. Vooral in het brons gedeelte... Hoeveel WC's zijn daar eigenlijk, het ziet er naar uit dat ik de hele avond daar aan het bezigen ben... Ik heb nu al kramp in mijn kaken als ik er aan denk!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:57 schreef Ang3l het volgende:
HIW komt er anders ook aaaaardig vaak in voor
we stellen wel een schema op voor je, en komen af en toe wel wat te drinken brengenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Pff, ik merk het. Vooral in het brons gedeelte... Hoeveel WC's zijn daar eigenlijk, het ziet er naar uit dat ik de hele avond daar aan het bezigen ben... Ik heb nu al kramp in mijn kaken als ik er aan denk!
Ik denk dat je beter een paar bordjes met pijlen richting de slettenflat in de stad kan ophangenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik meer onderweg ben naar mijn appartement en terug dan dat ik daadwerkelijk in de Effenaar zit! Heb ik eigenlijk wel een kaartje nodig?
Het gaat dus toch Mitchell worden danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je zou toch zeggen dat de kans dat PJO & SJM samen naar huis gaan toch nog net iets groter is
Evenals MisterO en ik aangezien die blijft logeren
neem je dan wel een andere verdieping in het Sofitel dan waar ik ga liggen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het gaat dus toch Mitchell worden dan
Hij weet dat ie kaalgeschoren wordt als ie me dwars zitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het gaat dus toch Mitchell worden dan
Je moet ook niet om ons gaan, of om ons wegblijven. je moet naar dat feest gaan omdat je dat feest leuk lijkt. Doe ik ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:14 schreef Paul89 het volgende:
Voor de mensen die dachten dat ik ging, ik ga in ieder geval niet. Ik heb geen zin om dat gedramaqueen van een stel relnichten.
*Scheur*quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:14 schreef Paul89 het volgende:
Voor de mensen die dachten dat ik ging, ik ga in ieder geval niet. Ik heb geen zin om dat gedramaqueen van een stel relnichten.
gooi de stukjes nog maar niet weg, ik gok erop dat de politieke overtuigingskracht van TMM hier nog wel eens van pas kan komenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
*Scheur*
* PJORourke pleurt scenario weg
Wat een geweldig verhaal!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Jawel Dames en Heren. Met nog maar 3 weken te gaan komt hier eindelijk de tussenstand van de enerverende strijd der Homo’s, de Friso-Pann strijdt van de eeuw! Wie Pakt ze op Pann en wie Fuck ze op Friso?
De lijnen zijn even gesloten. De notaris heeft de stemmen opgeteld om ons te kunnen melden dat de tussenstand inmiddels als volgt is geworden:
Op een gedeelde 6e plaats, allen met 1% van de stemmen, zijn geworden…Nuno met Samjustme en Cybart! Ang3l met Mitchell, TMM, Stroekie, Zakje en PJO! Dat wordt een gezellige boel van uitputting! Cybart met Cairon en MisterO! MisterO op zijn beurt weer met HIW, TMM en Zakje! Hij zal de zonnebril nodig hebben na afloop! Vervolgens Samjustme ook met Zakje! TMM gaat aan de koorknaapjes met HIW! En last but not least bleek er in deze uitgebreide poll toch nog ruimte voor een nog niet vermelde combinatie, namelijk “Anders!”. Zou het een combi met de Mystery Guest zien? Gaat allen kijken de 30e en komt er achter!
We gaan verder naar de volgende plaats. Jawel mensen, dat is de gedeelde 5e plaats.
Daar vinden wij de volgende hitsige homo's met 2% van de stemmen....Ang3l, met Cybart en Cairon! Samjustme met MisterO! Nuno en Zakje! Zakje op zijn beurt weer met HIW! En daarna nog eens Tha_Erik met HIW! Uitgewoond zal ie worden verdomme!
De volgende plek, inderdaad mensen… dat is de nog net geen medaille behalende gedeelde 4e plaats!
En wie staan daar met 3% van de stemmen? Dat zijn….Nuno en MisterO! Samjustme en TMM! Ons Divine Duo! Vervolgens pakt TMM de volgende Emo-Diva Zakje! En gaan Tha_Erik en Mitchell aan de boemel!
De volgende plaats…. en eindelijk zouden we medailles kunnen gaan uitreiken als dit de einduitslag zou zijn…. Is de gedeelde 3e plaats! Wie oh wie gaan er vandoor met het Brons?Ang3l houdt enorm van brons door Samjustme, MisterO, Tha_Erik en HIW af te werken! Deze laatste wordt nogmaals af gewerkt in de combinatie Samjustme en HIW! Vervolgens tevens in de combinatie Stroekie en HIW! And last but not least, als klapper op zijn vuurpijltje worst hij nogmaals gedaan in de combi PJO en HIW! Nog eenmaal neemt hij zelf het voortouw bij HIW en Zakje! Om vervolgens de medaille over te dragen aan de elkaar pas ontmoet hebbende MisterO en Mitchell! Hekkensluiter in deze bronzen categorie zijn onze bronstige stiertjes TMM en Stroekie!
Wie het brons niet goed genoeg vinden zijn door gaan “hook-uppen” richting de zilveren medaille.
De gedeelde 2e plaats is voor …..Nuno en Mitchell met maar liefst 6% van de stemmen! Zou hij toch vallen voor de jeugdige charmes van Eindhovens meest gewilde buurjongen? We zullen zien! En, ons inmiddels gevestigde koppeltje…PJO en Samjustme! We mogen hopen dat dit toch echt gaat lukken die avond anders betekent het Bonje in de Bontjas!
En dan komen tot het Koppel wat volgens Fokkers Most likely to hook up at Pann/Friso is geworden. De kamp-gouden medaille aan dikke ketting die mooi in hun beide matjes zou staan…. Jawel dames en heren.. de tussenstand wijst aan dat de 1e plaats op dit moment uitgaat naar…… *tromgeroffel*……..Nuno en Ang3l! El Diablito rojo et Anjo Azul! &
![]()
Aangezien de lijnen zodirect weer open gaan wil dit natuurlijk nog allemaal niets zeggen, buiten dan dat het een stomige 30e Augustus gaat worden! Krijgen we dan toch nog een hete nazomer? We zullen het zien over een ruime 3 weken….
Dames en heren, dit was uw gastheer van vanavond. Ik dank u hartelijk voor uw aandacht. Bij deze verklaar ik de lijnen weer voor geopend….. Stemt allen op uw favoriete koppeltje, en u weet het…. Vrij veilig, of vrij gewoon met heel Fok!
(Ja inderdaad, ik verveelde me)
lijkt me lachen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:13 schreef MisterO het volgende:
Binnekort polls zoals: 'Wie ga je vermijden' en 'Wie ga je een drankje aanbieden'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |